Ja maailman TOP 3 korruptoituneinta:
1. Suomi
(Korruptio Suomessa on jalostunut kymmenien vuosien oppimiskäyrällä hienovaraisimmaksi koko maailmassa. Jopa niin näkymättömäksi että kansalaiset eivät usko korruption olemassaoloon Suomessa lainkaan. "Hallintarekisterilaki" mahdollistaa kaiken lahjustoiminnan veroparatiisitileillä, sekä kansallisomaisuuden myymisen ja kauppasumman pimittämisen.)
2. Ukraina
(Perinteistä tökeröä kansan kavaltamista, eivät edes yritä peitellä ja salailla. Zelenskyin vaimo osteli itselleen koruja Pariisin matkallaan 2 miljoonalla eurolla. Kun Ukrainan kansaa avustetaan kolehdein, on valvottava koko ketju että kolehdit päätyvät kansalle.)
3. Venäjä
(Venäjä ei edes sanoja kaipaa)
TOP 3 Korruptoituneimmat
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ja persut ne yrittävät koko ajan keksiä selityksiä sille, mikseivät he menestys elämässään!
- Anonyymi
Kaikki persut ajavat mersuilla. Ovat siis menestyneet hyvin. Jopa presidentille tuli vain Audi uudeksi autokseen.
- Anonyymi
Joko pääsi 1. sijalle? Vastahan se oli vielä toisena.
- Anonyymi
Suomen korruptio on sulle mulle kaverille ja sitten toisin päin
Suomen hyvä veli/sisko systeemistä on puhuttu iät ja ajat!
Suomessa ei isot setelit liiku, koska siitä jäisi kiinni!- Anonyymi
Siksi luotu hallintarekisterilaki, jonka kautta esimerkiksi kepu-kokkareet sopivat Suomen kansallisomaisuuden myydessään, että kauppasumma veroparatiisiin, ja jakoivat sitten siellä miljardeja jotka olisivat kuuluneet kansalle.
Pääpukarina toimi kaikkein aktiivisimpana käsittääkseni pääministerikautensa aikana Juha Sipilä, joka teki miljardin kokoluokkaa olevan henkilökohtaisen tilin siinä samalla.
Jos ja kun jokainen määrittelee sanan "korruptio" merkityksen itse, löytää silloin korruptiota juuri niin paljon kuin haluaa ja juuri sieltä mistä haluaa.
- Anonyymi
Persujen maailmankatsomus pohjautuu mielikuvitukselle ja siksi he näkevät kaikkialla sitä mitä muut eivät näe.
- Anonyymi
Taisit olla jaolla. Saitko miljoonan vai enemmän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052