Salaliittoteoria kuuhun laskeutumisesta selvitetty

Anonyymi-ap

Venakot todisti, että USA todella laskeutui kuuhun.

https://www.ridus.ru/roskosmos-podtverdil-podlinnost-lunnogo-grunta-dobytogo-ssha-v-programme-apollo-442240.html

"Valtioyhtiön Roskosmosin johtaja Juri Borisov vahvisti sen asian paikkansapitävyyden, että USA:n 1960-1970-luvuilla osana Apollo-ohjelmaa kuusta louhittu maaperä oli todellakin kuusta. Siten hän vakuutti duuman jäsenille, että USA:n astronautit olivat todella laskeutuneet Kuun pinnalle.
Roscosmosin johtaja huomautti, että USA siirsi osan louhitusta kuun maaperästä NL:oon."

6

208

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä kuussakäynti debatissa on vähän sellainen puoli etta jos uskoo siihen niin uskooko sitä samalla tavallaan kaiken muunkin. Ikään kuin lähdetään siitä että maailma on rehellinen ja että kaikki mitä tehdään tehdään kuin jonkin yhteisen hyvän nimissä. Ei niin kuin ymmärretä tätä systeemiä. Siltä se vaikuttaa ihan koulutetuista alkaen.

• Anonyymi

Ei se ole joko tai. Mutta totuus on etteivät isot salaliitot vain kerta kaikkiaan pysy salaisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole joko tai. Mutta totuus on etteivät isot salaliitot vain kerta kaikkiaan pysy salaisina.

No missä on se systeemitaju sitten kun lähdetään todistelemaan jotain juttua todeksi kun todennäköisyydet on kuitenkin feikin puolella. Mihin perustuu se lähtökohta että asiat joita tuputetaan on tosia tai jotain muuta kuin suunniteltuja kollektivistisia kontrolleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä on se systeemitaju sitten kun lähdetään todistelemaan jotain juttua todeksi kun todennäköisyydet on kuitenkin feikin puolella. Mihin perustuu se lähtökohta että asiat joita tuputetaan on tosia tai jotain muuta kuin suunniteltuja kollektivistisia kontrolleja.

Kerta kaikkiaan niin kollektiivista kontrollia EI OLE OLEMSSA EIKÄ PYSTY TOTEUTAMAAN ilman, että joku kateellinen saa tietää!!!!!

• Anonyymi

Mitä sanoo Viki tähän?

Venäläiset hänen mielestään kertoo aina totuuden.

• Anonyymi

Voisiko salaliittoteoreetikot kertoa, mikä avaruustutkimuksessa on totta ja mikä valhetta? Jotain Skylabia ja muita maapalloa kiertäneitä satelliitteja ei ole väitetty lavasteiksi. Entä apollo 8 joka kiersi kuun ja kuvasi kuun perspuolen? Onko se totta vai lavastettu? Entä apollo 10 joka kävi 15 km päässä kuun pinnasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      787
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      36
      558
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      465
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe