Ketään ei kiinnosta...siinä ote tämän päivän hesasta.
Maahanmuuttajaryhmät myyvät avoimesti huumeita kaduilla..
56
389
Vastaukset
- Anonyymi
Onko rasismia puhua siitä?
- Anonyymi
No jos sen itse näkee kadulla niin vaikeaa olla rasisti.
- Anonyymi
Pahimmat nistit tulee maalta hesaan. suomalaiset
- Anonyymi
Ei ole . 90 luvulla Tampereella myivät huumeita tavalliset valkoiset suomalaiset kauppakeskukses . Nyt minä tavallinen työtön suomalainen olen yhden kerran hakenut huumekuriina huumetta ulkomailta . Sain aika hyvän maksun ja lyhkäsen ilmaisen lomamatkan ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikan ja entisen balkkaninmaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole . 90 luvulla Tampereella myivät huumeita tavalliset valkoiset suomalaiset kauppakeskukses . Nyt minä tavallinen työtön suomalainen olen yhden kerran hakenut huumekuriina huumetta ulkomailta . Sain aika hyvän maksun ja lyhkäsen ilmaisen lomamatkan ..
Huumeita oli jo 70 luvulla ainakin kouvolassa.
- Anonyymi
Onko rasism pahempi kuin muu kiusanteko, manipulointi, harhaanjohtaminen, valehtelu,
raiskaaminen, ryöstely jne.??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rasism pahempi kuin muu kiusanteko, manipulointi, harhaanjohtaminen, valehtelu,
raiskaaminen, ryöstely jne.???Raiskaaminen ja ryöstely ylittävät kiusanteon rajat ja kuuluvat ihan omaan sarjaansa.
- Anonyymi
Sen puolesta on jos ei ole huomaavinaan suomipoikien myyntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskaaminen ja ryöstely ylittävät kiusanteon rajat ja kuuluvat ihan omaan sarjaansa.
Et kai vähättele kiusaamista yleensä. Esimerkiksi koulukiusaamisesta
saattavat jossain aikajanalla saada osansa täysin sivullisetkin. Rumaakin jälkeä
saattaapi aiheutua sen myötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomalaiset on myyneet 70 luvulta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikan ja entisen balkkaninmaalta.
Ei vaan myös suomalaisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita oli jo 70 luvulla ainakin kouvolassa.
Niin keskisuomessakin.
- Anonyymi
Poliisi pyrkii nappaamaan kiinni ketjun yläpäässä olevat, ei kadulla olevia jälleenmyyjiä.
Ei kannata tuhlata voimavaroja kadulla olevaan myyjään, joka saisi oikeudessa pienet sakot, vaan siihen, jolle seuraa 12 vuotta vankeutta ja jolta saadaan miljoonia. - Anonyymi
Myyväthän ne niitä pizzerioissa ja kebabluukuissakin. Wolt ja taksikuskit jakavat tavaraa.
- Anonyymi
Nämä oli tiedossa vuosikymmeniä sitten, mutta rasismia oli, jos kerroit. Nyt on liian myöhäistä jo.
- Anonyymi
Suomalaiset sitä teki 20 vuotta sitten .
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vuosikymmeniä sitten et nähnyt ainuttakaan mamua. Suomalaisia oli ja on aina.
- Anonyymi
Miten niin ketään ei kiinnosta? Vihreethän ehdotteli viime hallituskaudella huumeiden laillistamista joten ainakin heidän luulis nyt olevan tyytyväisiä!
- Anonyymi
Ikäihmisenä sanon et huumeen käyttö rangaistuksista tulee luopua .. Viina huumeen käytöstä ei rangaista sen myyminen ja valmistaminen on rangaistavaa ..
- Anonyymi
Joo ja käyttöhuoneita (sdp vas vihr)
- Anonyymi
Ei he ajaneet kovia huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja käyttöhuoneita (sdp vas vihr)
Jotka on todettu hyväksi monessa maassa valvoja läsnäololla. Parempi ilman muuta kuin yleisissä vessoissa tai leikkipuistoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäihmisenä sanon et huumeen käyttö rangaistuksista tulee luopua .. Viina huumeen käytöstä ei rangaista sen myyminen ja valmistaminen on rangaistavaa ..
VÄÄRIN. Viinan käytöstäkin rangaistaan, jos ikä ei riitä, tai jos se on laitonta, esim. salakuljetettua, pontikkaa, jne. Huumausaineen käytöstä rangaistaan aina. Rikos on nimeltä huumausaineen käyttörikos, mistä tuomitaan sakkoa - 6 kk vankeutta. RL 50:2a§
- Anonyymi
Höpö höpö, en ole ikinä nähnyt kenenkään maahanmuuttajien myyvän huumeita missään.
- Anonyymi
Minäkin tiedän huumemyyjiä ja tiedän vain suomalaisia . Vaikka on ihan selvää et varmaan on muunkin maalaisia myyjiä .
- Anonyymi
Kovin on sinistsimmut, tai vaalenpunertavat lasisi.
- Anonyymi
Ei mutta muuten vaan jäävät kiinni tulleissa ja poliisille.
- Anonyymi
Minä tiedän muutaman kotimaisen.
- Anonyymi
Islam tuo laittomuuden mukanaan.
- Anonyymi
Maassamme ei muuten tehty lainkaan rikoksia ennen kuin muslimit aloittivat invaasionsa.
- Anonyymi
Hahahahaa. Pussi persu on elänyt metsään mökissä 70 luvulta asti.
Anonyymi kirjoitti:
Maassamme ei muuten tehty lainkaan rikoksia ennen kuin muslimit aloittivat invaasionsa.
Vaikka koko ajan suomessa ollut vankila -
- Anonyymi
Hyssssss! Vihervassaribimboille ei saa kertoa, ettei pinkki toivekupla puhkea. Hyssss
- Anonyymi
Joko muuten Riikka Purran valtiosihteerin, sen toisen Riikan (Poutasalo-Slungan) humetukkuripoika on pääsyyt vankilasta jatkamaan busineksiaan?
- Anonyymi
homma lähti käsistä,
- Anonyymi
Luvulla1970. Missä oli mamut ö? Ei ainakaan Suomessa.
- Anonyymi
No mutta, jotkuthan tätä halusivat tähänkin maahan, nyt ovat
sitten saaneet. Haluavat lisääkin vielä, mutta ongelmia eivät
huomaa, ei sittenkään kun vahingot on jo tapahtuneet.- Anonyymi
Kuka on halunnut Suomeen jatkuvasti paisuvaa huumeongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on halunnut Suomeen jatkuvasti paisuvaa huumeongelmaa.
Ne ovat halunneet, jotka suosivat rajojen avaamista, jotka haluavat vapauttaa huumebisnestä ja ne jotka houkuttelevat erilaisen kultuurin väkeä, niitä jotka
haluavat äkkirikastua, vaikka sitten myymällä huumeita. Monet nuoret sitten
kärsivät tämän tuottoisen bisneksen ansiosta ja lopulta pilaavat kokoelämänsä. - Anonyymi
Et pikkupieru ymmärr ä mitään. Kunhan persuilet.
- Anonyymi
Mistä Halla-aho saa kokkelinsa?
- Anonyymi
Ai, Sannamariniltako? En tajunnut vastastanne
- Anonyymi
Huumematut pitää piestä kunnolla ja lähettää omiin maihinsa sukuineen päivineen.
- Anonyymi
Kaikkea se rasisminpelko teettää.
- Anonyymi
Mamujen maassaolo perustuu Kelatulle
ja huumekaupalle. - Anonyymi
Maassa on houkutteena yhteiskunnan yhdessä maksama tuki, joka
houkuttelee eri maista tietynlaista väkeä tuon tuenperässä tanne. - Anonyymi
Mä tiedän tampereel hyvät sienimetsät..
- Anonyymi
Täytyyhän jonkun ne ahdistuneet hoitaa, kun lääkärikunta on täysin kyvytön.
- Anonyymi
Tuossa ns. epäilyssä että maahanmuuttajat myyvät mitä myyvät on vinha perä. Heillähän on kanavat mistä maasta ovat sitten lähteneetkään myydä mitä hyvänsä tuotetta josta sieltä on mahdollista saada. Ei tieysti kaikki ole vain huume kauppaa, kaikkea muutakin kaupatavaa on. Kaupassa kun on aina kyse kysynnästä ja tarjonnasta. Ja jos tulijoissa on esim. sata OK:ta niin pari mätää jo pilaa näidenkin maineen tekemällä mitä ei pitäis. Se nyt vaan menee näin, eikä maha mitään.
- Anonyymi
Itse olen myynyt itähelsingissä peukkua ja metaa muutaman kilon kuussa ja pari maassa tehden mukavan tilin. Voi sanoa että köyhät kyykkyyn ja imekää persettäni rupiköyhiäiset, Kurdit ja somput ovat poikasia meikäläisen huumebisneksiin. Kun on massia niin saa paljon nussia hih hih hiii
- Anonyymi
Kantasuomalaisten huumediilaus onkin sitä parempaa huumekauppaa, vai?
- Anonyymi
Matujen rikollista toimintaa ei olisi mikää pakko sietää, potkii vaan ne elukat maasta ulos..
- Anonyymi
Kuuluu kulttuuriin.
Ostaja ovat Suomalaiset -älkää ostakaa huume -Mamu kauppa loppu -joskus kun ihmisillä paljon silmä kipeä lääkäri ottaa silmä pois ,se on sama älä ostaa huume kauppa loppu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523