Kuvitellaanpas tilanne, jos Ukraina ehtii julistaa sodan P-Korealle ennen kuin Venäjän ja sen välillä solmitaan rauha. P-Korea ei ole mukana sopimuksessa muutoin kuin, ettei Venäjä salli sen käyttää maaperäänsä hyökkäykseen Ukrainaa kohtaan.
Sitten vaikkapa parin vuoden päästä Ukraina pääsee ampumaan mereltä tai ilmasto jokusen ohjuksen tai raketin P-Koreaan. Mitä siitä seuraisi? Helpostikin P-Korean kostoisku, mutta kohteena olisi Etelä-Korea. Sitähän ne kumminkin epäilisivät ampujaksi. Ja näin saataisiin suurempi sota aikaiseksi,pahassa lykyssä maailmansota.
Mitäpä tästä? Sitä ainakin, että harkintaa pitäisi käyttää, jos osallistuu toisten sotiin ja sitäkin, että jännittyneessä tilanteessa maailmansota voi alkaa vähäisestä tapahtumasta. Eikös se 1. maailmansotakin alkanut pikkujutusta?
Ukrainan ja P-Korean välinen sota
25
221
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkohan niitten on sota julistaa kun kerta P-korealaiset hyökkäävät kimppuun ilman mitään syytä,nyt on mahikset saada pitkänkantaman aseet käyttöön.
- Anonyymi
Entä jos PK käyttääkin ydinasetta Ukrainaan ?
- Anonyymi
Tuohan olisi vähän kuin sodan eskaloimista? Hieman kuitenkin epäilyttää, että yksikään ydinasevaltio antaisi Ukrainalle ydinohjuksia ilman etäisyysrajaa.
Mene ja tiedä, mikä se P-Korean ydinohjuisten todellinen tarkuus on. Jos osuisi vaikka Kurskiin, niin siitäkin riemua riittäisi.
Halpa länsi media itke kun P-Korea auta Venäjä vaikka sama halpaa länsi media esitä että ja kuinka -P-Korea he ovat nälkää heillä ruokaa ei asunto mutta sama aika 52
suuri osaa rikas maa -USA-Kanada- Uk-EU-Australia. Japani -Etelä korea auta Ukraina ja 3 vuotta
Kyllä halpaa länsi media ei häpeä- Anonyymi
Joko olet aamu-ulkoilut tehnyt, ja käynyt hiekkalaatikolla äidin kanssa leikkimässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet aamu-ulkoilut tehnyt, ja käynyt hiekkalaatikolla äidin kanssa leikkimässä?
Joo, yllättävän paljon maailman menoa palstalla on lasten mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, yllättävän paljon maailman menoa palstalla on lasten mielipiteitä.
Enemmän on niitä jotka luulevat voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta tai mielipidevaikuttamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä tehnyt kaikki ei äiti kanssa mutta eilen minulle oli kaunis vaalea suomalainen nainen kyllä pakko sanoa he ovat kaunis ja seksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän on niitä jotka luulevat voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta tai mielipidevaikuttamaan.
Tosi, näin luulevat etenkin vasemmistolaisesti ajattelevat.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen kyllä tehnyt kaikki ei äiti kanssa mutta eilen minulle oli kaunis vaalea suomalainen nainen kyllä pakko sanoa he ovat kaunis ja seksi
Saitko hiekkakakut onnistumaan?
Joko äiti on ostanut kuvakirjoja? Historiaan voi sitten myöhemmin tutustua. Anonyymi kirjoitti:
Saitko hiekkakakut onnistumaan?
Joko äiti on ostanut kuvakirjoja? Historiaan voi sitten myöhemmin tutustua.Äiti ostanut .no miksi sinä et osta minulle ja olet kaunis nainen -olen varma meillä tule kiva aikaa
ja jos olet nainen minä voin osta sinulle mitä haluat
- Anonyymi
Rauhanaktivistien mukaan kaikki apu Ukrainalle on lopetettava, sillä Ukraina ei voi voittaa yhdistettyä Venäjän ja Pohjois Korean voittoisaa rauhantaisteluarmeijaa.
Rauha Ukrainaan saadaan vain, että ukrainalaiset poistuvat tai poistetaan Ukrainasta ja Ukrainen asukkaat vaihdetaan venäläisiin, sillä Ukraina on vanhaa venäläistä aluetta ja kuuluu venäläisille.
Venäläisten sotilaiden ei sitten enää tarvitse murhata, kidutta eikä joukkoraiskata naisia.
Palestiina on vanhaa arabialaista aluetta, joten juutalaisilla puolestaan ei ole mitään oikeutta asua Lähi-idässä.
Rauhanaktivistinen tunnus olkoon: Palestiina ja Ukraina vapaaksi joelta merelle.- Anonyymi
Suomi on vanhaa Venäjän ja Ruotsin aluetta.
- Anonyymi
Pohjois-Korea ei ole edes tehnyt viime Korean sodan jälkeen rauhansopimusta Etelä-Korean kanssa. Siis ovat yhä sodassa keskenään. Ei sen saasta valtion tarvi Eurooppaan tulla sotimaan, sotikoon siellä Aasiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on vanhaa Venäjän ja Ruotsin aluetta.
Suomi syntyi vasta 1917 ennen sitä oli Suomen suurruhtinaskunta ja ennen sitä suomi oli Ruotsin itäosaa.
- Anonyymi
HÖPÖ; HÖPÖ; HÖPÖ.
- Anonyymi
Kummankin Korean elintaso oli 1950-luvulla suunnilleen samalla tasolla. Nyt niissä on valovuosien ero.
Demokraattinen markkinatalousmaa on näyttänyt ylivoimaisuutensa. Varmaan Kiinakin huomasi sen. Kiina vain siirtyi ryöstökapitalismiin, jossa työläinen ei ole minkään arvoinen. Näin voidaan toimia vain diktatuurikommunismissa. Sielläkin huomattiin että puhdas kommunismi ei pysty tuottamaan tavaroita, joita ihmiset tarvitsevat. - Anonyymi
SANOIT:
"Mitäpä tästä? Sitä ainakin, että harkintaa pitäisi käyttää, jos osallistuu toisten sotiin ja sitäkin, että jännittyneessä tilanteessa maailmansota voi alkaa vähäisestä tapahtumasta. Eikös se 1. maailmansotakin alkanut pikkujutusta?"
VASTAAN:
Olen samaa mieltä että toisten sotiin ei pitäisi ottaa osaa.
Suomikin meni tunkemaan Venäjän ja Ukrainan sotaan osapuoleksi.- Anonyymi
Joo, unohdetaan kansainväliset sopimukset.
Se kellä on vahvin armeija, ja parhaat aseet, saa valloittaa haluamansa alueet. Palataan 1700-luvun aikoihin.
Tätä juuri Venäjä yrittää toteuttaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Pohjoiskorea on ydinase valtio Ei sinne kukaan uskalla ampua yhtään mitään.
- Anonyymi
Pohjois-Korean eteläpuolella tukikohdissa majailee vähän isompi ydinasevaltio.😂 Se sattuu olemaan Ukrainan liittolainen.
- Anonyymi
Kuvittele vaan, jos itse keksityt sadut kiinnostavat.
- Anonyymi
USA Hävittäjillä hyökkää Kimin valtakuntaan ja pommittaa paskaksi kommarit.
- Anonyymi
Ukraina häviäisi,se on selvää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815