Tein vuositarkastuksen kelaan ja asumistuki laski 50 euroa. Melko iso lasku kun tulot on muutenkin 800 euroa kk. Jotain ne selitteli että asumistuen omavastuu olisi ensi vuonna 19.50 euroa ja sitten saan muka 677 euroa työmarkkinatukea vaikka saan 595 euroa. Mistä hemmetistä ne tuon 677 euroa laski.
Miettikää kun asumistuki laskee 50 euroa.
17
658
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen näin jonku mummon esla kelkalla menevän ja kasseja oli paljon . Tuli mieleen oliko siinä yksi hiutolainen .
- Anonyymi
Kulttuurista ei sitten leikata.
- Anonyymi
Kulttuurielätit kuriin ja avustukset minimiin.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuurielätit kuriin ja avustukset minimiin.
Hyvä että komennat itseäsi
- Anonyymi
Eikös se takuueläkekin ole jo yli 900 €. Sitä kaikki hulttiot vinkuu .
En ole koskaan saanut ttt tai asuntotukea tai muitakaan Kelan tukiaisia.
Ihan vaan työeläkkeellä on pitänyt pärjätä. Miksi muut ei tee niin.- Anonyymi
Vaikkukorvilla on yleensä asenne koska minä niin muidenkin pitää....
- Anonyymi
No siitä hemmetistä, että työmarkkinatuki lasketaan asumistuessa tuloksi veroineen, eli bruttona.
- Anonyymi00008
Mutta onneksi työeläke nousi vuoden vaihteessa raivokkaat 18 € .
Tämähän enteilee suorastaan kulutusjuhlia kesän kynnyksellä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta onneksi työeläke nousi vuoden vaihteessa raivokkaat 18 € .
Tämähän enteilee suorastaan kulutusjuhlia kesän kynnyksellä.Ensi vuonna indeksikorotus on 0%. Mutta voit sinä silti viettää kulutusjuhlia te wanhat kääkäthän kuitenkin syötte kuin linnut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ensi vuonna indeksikorotus on 0%. Mutta voit sinä silti viettää kulutusjuhlia te wanhat kääkäthän kuitenkin syötte kuin linnut.
Mehän käymme vähän väliä nk. seisovassa pöydässä ja hyvin menee.
- Anonyymi00010
Pitääkö asua omassa vuokra asunnossa. Tapa joku ja saat valtion toimesta ilmaisen asumisen. Jos tapat kokoomuslaisen niin sua jopa kunnioitetaan tuolla kiven sisässä Orposta ja Purrasta saa lisäksi extraa jos ne likvidoi. Ihan omista valinnoita taas kerran kyse.
- Anonyymi00011
Itse olen aina "kelannut" rannalle suuremman kalan kuin olen uskonut saavani. Verottajakaan ei ole saalistani liian suurena pitänyt vaan palauttanut osan. Olen jäänyt rannalle, mutta en asu veneen alla.
- Anonyymi00012
Hyvä niin. Kokoomuslaisilla on nykyään lupa ampua heidän veneitään hyväksikäyttävät kodittomat.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä niin. Kokoomuslaisilla on nykyään lupa ampua heidän veneitään hyväksikäyttävät kodittomat.
Kokoomusmulkut kyllä tullaan lahtaamaan, koko sakki.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kokoomusmulkut kyllä tullaan lahtaamaan, koko sakki.
Haaveisi eivät koskaan toteudu. Mutta toivossa on hyvä elää vuosikymmenet?
- Anonyymi00015
Mihin olet hukannut työeläkkeesi ? Se pelastaisi elintason kohtuulliseksi.
- Anonyymi00017
Toden totta, sillä eläkkeen netto alkaa kakkosella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1281852Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2971605- 771462
- 771436
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61960