Määkilluuli että Otso merkkiset fillarit on suomalaisia mutta amerikkalaisia ovatki.
Ameriikan pyärii ne on nääs
10
201
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut Karhu-suksetkin ovat amerikkalaisia.
Otso Cyclesin sivut sanovat seuraavaa:
"Otso is a bear in Finnish mythology that symbolizes strength and courage as the leader of the forest. Stories say that Otso was born from the Ursa Minor constellation, which is also the constellation of Polaris, the guiding North Star.
Our bikes are designed with the strength and courage of Otso in mind. They are adaptable, capable, and ready to take on any route on the map."- Anonyymi
ihanko ite googletit?
Anonyymi kirjoitti:
ihanko ite googletit?
No ihan itse…
Olen joskus tuolla Otson sivuilla käynyt aikaisemminkin kun merkistöä ollut puhetta Fillarifoorumilla
Ja toisaalta, onko tuolla edes isompaa väliä. Itse en ole henkilökohtaisestu nähnyt kuin yhden Otso pyörän ja sekin oli kasattu Otson "runkosetistä" tse.
Merkkihän on keskittynyt lähes kokonaan Pohjois-Amerikan markkinoille.
Sveitsi on ainoa maa Euroopassa josta otsoa saa laajemmassa mittakaavassa, ja Renskassa sekä Belgiassa on yksittäiset jälleenmyyjät.
Otson pyörät pääasiassa edustavat sellaista hintaluokkaa ettei tällä palstalla ole juurikaan niistä oikeasti kiinnostunutta väkeä.- Anonyymi
Renskassa? No tuo on jotakin uutta.
Kummallista, että lihasheikkous saa ketjut venymään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renskassa? No tuo on jotakin uutta.
Kummallista, että lihasheikkous saa ketjut venymään."Kielioppivirheistä huomauttelevista ihmisistä paljastui yhteinen piirre: he ovat mänttejä"
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kielioppivirheistä huomauttelevista ihmisistä paljastui yhteinen piirre: he ovat mänttejä"
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/Lihasheikkous tuottaa monenlaista kurhetta.
- Anonyymi
Itse vuokrasin kesäkuun alussa Jupiter-merkkisen maastopyörän Rodoksella. 1x12 limpuilla ja oli hyvä ajettava vuoristossa. Mutta kaukana niistä Jupitereista, mitä aiemmin olen nähnyt.
Tuo:n Jupiter merkin historia Suomessa kytkeytyy vahvasti SOK:n/S-ryhmään.
Aikoinaan valmistettu 1980-luvun puoliväliin asti Suomessa jonka jälkeen varsinaisten, yksilöllisten Jupiter pyörien valmistus loppui ja kyseisellä brändillä alettiin tuomaan suomeen eri ulkomaisten pyörätehtaiden tuotteita Jupiterin logoilla varustettuna.
Jossain vaiheessa koko merkki painui unholaan kunnes S-ryhmä taas elvytti jupiterin "henkiin" heidän omana halpapyörä brändinään.
Tuota Jupiter nimen suojaa ei S-ryhmällä ilmeisesti ole/ole ollut pohjaismaiden ulkopuolella, eikä näitä S-ryhmän Jupitereitä ole myyty Suomen ulkomailla (ellei Viron S-ryhmän kaupoissa?) eli näillä ajamillasi Jupitereillä ei ole yhtään mitään yhtymäkohtaa Suomessa myytäviin Jupiter merkkisiin pyöriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835