Antti Rinne tylyttää SDP:tä

Anonyymi-ap

"Entinen pääministeri Antti Rinne (sd) haukkuu Facebook-kirjoituksessaan SDP:n talouspoliittisen linjan liian oikeistolaisesta meiningistä.

– Nykylinjamme – porvareitten kurjistamispolitiikan hienosäätäminen – ei ole mikään todellinen vaihtoehto eikä vie julkista taloutta ihmisten kannalta parempaan suuntaan. Olemme mm. vaihtoehtobudjeteissa hyväksyneet kovalla äänellä kritisoimamme porvarihallituksen keskeiset sosiaaliturvaleikkaukset, Rinne kirjoittaa."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bfc5a213-a323-4a33-9bbe-13e3fa5c8766

22

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antti Lindtman on porvari kuten oppi-isänsä Eero Heinäluomakin.

      • Anonyymi

        Demarit on jo pitkään ollut porvaripuolue. Suomen ainoa vasemmistopuolue on Vasemmistoliitto.


    • Anonyymi

      Mikäs heidän on ollessaan. Hyvin menee heillä mutta menköön mutta miten tavallisella kansalla.

    • Anonyymi

      Ei tyhjästä voi mitään omaa vaihtoehtoa nyhjästä. Uskokaa jo demareiden kannattajat. Kuunnelkaa vaikka Antin ja Tytin rääkäisyjä. Ei mitään vaihtoehtoja, vain hallituksen haukkumista. Itse joutuisivat tekemään kuin hallitus nyt

    • Anonyymi

      Rinne on kommunisti

      • Anonyymi

        Pahinta lajia. Lakkokenraali. Ei olisi pitänyt päästää pääministeriksi.


    • Anonyymi

      Vai että oikein kummipoika, no selvisi sekin miten voi olla eduskunnassa, opeteltua sävelkulkua puheessa tällä joonalla

      • Anonyymi

        Nepotismia


    • Anonyymi

      Kommunistin saa aina käännytettyä fasistiksi,
      mutta porvaria ei koskaan.
      (Göbbels)

    • Anonyymi

      Vai liikkumalla se Suomen talous lähtee nousuun, ei tarvita leikata eikä liimata.
      "Vaihtoehdoksi Rinne tarjoilee kirjoituksessaan kevään 2023 vaalien alla konsulttiyhtiö FCG:n tuottamaa laskelmaa. Rinne katsoo, että kansalaisten saaminen liikkumaan ja huolehtimaan terveydestään voisi tasapainottaa julkista taloutta parhaimmillaan 10 miljardilla eurolla".
      Työttömät heti ulos ja eteenpäin.

    • Anonyymi

      Tyhmä kansa kinaa puolueista, kun huomio pitäisi suunnata verovaroilla pelaaaviin sijoittajiin, jotka ryöstävät kansan kassan. Kansa on valmis elättämään patalaiskat rosvot, jotka tuhoavat koko maailman.

      • Anonyymi

        Poliitikot mahdollistavat tuon toiminnan


    • Anonyymi

      Meillähän on jako varaa 5mrd€

      • Anonyymi

        Mielikuvitus €€€€


    • Velkakulissi on Sdp:n tyyliä.

    • Anonyymi

      Vappusatanen!

    • Anonyymi

      Minulle HETI.

    • Anonyymi

      Oikeistososialismi voisi olla ihan toimiva tie.

      Terveisin,
      Vasemmistopersu

      • Anonyymi

        Demarit ja Persut löytäisivät helposti toisensa, jos demarit luopuisivat woke-tuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit ja Persut löytäisivät helposti toisensa, jos demarit luopuisivat woke-tuksesta.

        tai uusnatsina olemisesta. Antti Lindtman, ei ole edes viitsinyt poistaa natsikuviaan, saati
        ristienpolttoaan internetistä.

        , jos demarit patistaisi laiska-anttia

        Kissa vieköön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai uusnatsina olemisesta. Antti Lindtman, ei ole edes viitsinyt poistaa natsikuviaan, saati
        ristienpolttoaan internetistä.

        , jos demarit patistaisi laiska-anttia

        Kissa vieköön!

        Antti on kommunatsi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe