Purra tuomitsee hallituksen rasismitiedonannon ja rasismin vastaisen koulutuksen

Anonyymi-ap

15

141

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti tuomisee, koska Purra on rasisti.

• Anonyymi

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

- Aloittaja - LapsiParka -menisit Jo Hoitoon - !

- - - koska Sairautesi näkyy Jo .

• Anonyymi

Opposition sinne koulukseen pitäisi mennä, etteivät ihan kaikkea pidä rasismina.

• Sehän tuli nähtyä heti, että se on pelkkää hallituksen häiriköintiä. Monet kerrat oppositio on yrittänyt käyttää persuja ja rasismia vipuvartena hallitusta vastaan ja jopa yritti kaataa sen. Mun ensimmäiset ajatukset oli heti, että älkää nyt jumalauta astuko siihen komukoitten kaivamaan kuoppaan. Ihan samalla kaavalla meni sekin, kun Purra painostettiin pyytämään julkisesti anteeksi muinaisia rasistisia kirjoituksiaan. Sekin painostus tehtiin vain siksi, että päästään väittämään, ettei ole aidosti pyydetty anteeksi. Vihervasemmistossa tiedetään varsin hyvin, ettei PS allekirjoita vihervasemistolaista versiota rasismista, joten sitä hyvä käyttää hyväksi. Että voi olla vihervasemmistosta pelkkää riesaa.

• Anonyymi

Sen koulutuksen kylläkin järjesti teidän oma pieni Petterinne :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sen koulutuksen kylläkin järjesti teidän oma pieni Petterinne :)

Ei sillä ole merkitystä, vaan sillä, että oppositiolle tarjoiltiin hopeatarjottimella mahdollisuus hyökätä hallitusta vastaan, joka myös käytti tilaisuuden hyväkseen.

• Anonyymi

Turhahan tuollainen "koulutus" oli, kaikkihan sen tietävät. Ei persuus persusta lähde jollain typerällä parin tunnin kurssilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nythän jo näemme pullan tuoksuisen ministerin kokkaamassa, siitä se alkaa. Vajaa kaksi vuotta vaaleihin.

• Anonyymi

Oikein

• Anonyymi

Kyllä taviskansa ymmärtää, miksi rasismi on ihan tervettä suhtautumista, kun yhteisistä pelisäännöistä joku ihminen tai ihmisryhmä ei välitä pätkääkään.

• Anonyymi

Ainoa oikea rasismi ja syrjintä mitä tässä maassa tehdään on kantaväestölle eli suomalaisille. Tuo touhu ei ole koskaan loppunut...

• Anonyymi

On se kova muija. Ruvennut tekemään vaalityötä jo nytten. Muija unohtaa sen faktan, ett kusetti suurinta osaa äänestäjiä valehtelemalla ennen vaaleja ettei heikompiosaisilta leikkaaminen käy persuille ja vaalien jälkeen tulikin selväksi ett köyhemmiltä leikkaaminen se vasta käykin persuille, mutt varakkaammilta leikkaaminen EI todellakaan käy persuille. Tuskin ne, joilta Purra on leikannut melkoisen osan Kela-tuista, erehtyy persuja uudestaan äänestämään, ei taida äänestäminen olla edes ensimmäisenä mielessä vaan se miten selviytyy arjesta. Eikä edes työssä käyvistä pienituloisista monikaan äänestä enää persuja, eikä myöskään työttömiksi joutuneista monikaan persuja äänestä, ei kai kukaan halua uudestaan kusetetuksi joutua. Purralla ei ole huolta huomisesta vaikka tippuisi eduskunnasta, veronmaksajat elättää häntä edustajien "työttömyyskorvauksella" muutaman vuoden, hänellä on sijoitukset korkoa kasvamassa ja on sijoitusasuntojakin, joten mikä hänellä on ollessa ja taatusti löytyy joku suojatyöpaikka, jossa on eläkeikään asti turvassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1511
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1134
    3. 82
      992
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      806
    5. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      36
      800
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      774
    7. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      90
      723
    8. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      722
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      13
      710
    10. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      705
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      685
    12. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      666
    13. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      605
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      601
    15. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      592
    16. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      581
    17. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    18. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      523
    19. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      522
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      41