Mikä persuista jankkaavaa vaivaa?

Anonyymi-ap

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan.

Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asiasta päivittäin vuosikymmeniä.

Työn tekeminen voisi auttaa?

26

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa kummastelevat kaikki.

• Anonyymi

Kaikki kummastelevat näitä 24/7 öriseviä persupölöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kummastelevat näitä 24/7 öriseviä persupölöjä.

"persupölö" on mörkö, jota olet pelännyt pienestä pitäen. Kun olit lapsi, pelkäsit mörön olevan sänkysi alla. Yrität vain jotenkin terapoida itseäs nimittämällä sitä persupölöksi. Ei se ole persupölö. Se on komukkapölö. Itse sen manasit esiin. Saat mitä tilaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"persupölö" on mörkö, jota olet pelännyt pienestä pitäen. Kun olit lapsi, pelkäsit mörön olevan sänkysi alla. Yrität vain jotenkin terapoida itseäs nimittämällä sitä persupölöksi. Ei se ole persupölö. Se on komukkapölö. Itse sen manasit esiin. Saat mitä tilaat.

Suomessa ei ole kommunismia, mutta fasismia on ja sen edustajia ovat Perussuomalaiset r.p.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei ole kommunismia, mutta fasismia on ja sen edustajia ovat Perussuomalaiset r.p.

Perustele?

• Anonyymi

Alkava dementia. Ilmenee eritavoin. Sukulaiseni terveydenhuoltoalalla kertoi, kun vanhempi herrashenkilö käyttäytyi erikoisesti kaupassa.

• Anonyymi

Tunnen myös monta persuideologiaan seonnutta ikäihmistä, jotka toistavat mamumantraa. Lastensa nimiä eivät enää muista. Pelottavaa.

• Anonyymi

Suomalaisten hokemat kestää vauvasta vanhukseen.

• Anonyymi

Aki huutelee usein Turolle "Auts-töks-töks"

• Anonyymi

Nämä on hauskoja!

Vassari tekee aloituksen ja vastaa itselleen heti perään!

Eipä tässä mitään persuilla hätää. Eikä katsele muuta kuin sitä faktaa, että kylläpä sosialisti on osanneet työttömyyttä Suomeen saavuttaa?

Aikovat varmaan työttömyydellä velkaa maksaa?

Kyllä se on pikkuVassarin paha töitä katella kun ei kapasiteetti riitä edes kilometritehtaalle. Nyt piti oikein "potkulaki" keksiä, että

TEHOSTETAAN työttömyyttä lisää!

Sosialistihallitus on jo Euroopassa tuttu. Se voittaa ykköspalkinnon maailman nopeimpana massatyöttömyyden tehtailuna!

Onnea vaan Vassarit eli uIosteIäjät!

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Todella "laadukasta" argumentointia. Vain persulta tulee noin ala-arvoista sontaa.

• Anonyymi

Mikä työttömiä vasukkeja vaivaa ?? Taas jatkuvia aloituksia tänään.

• Anonyymi

Mikä työttömiä persupölöjä vaivaa ?? Taas jatkuvia aloituksia tänään.

• Anonyymi

Persuista jankkaajaa vaivaa persujen kannatuksen noususuhdanne. Hän yrittää epätoivoisesti kääntää kehityksen suunnan.

• Anonyymi

Persut pitävät laahaavasta kannatuksestaan ihan itse huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut pitävät laahaavasta kannatuksestaan ihan itse huolta.

osu ja upposi!

• Anonyymi

Stalinin henki asuu ilmaiseksi tämän jankkaajan päässä.

• Anonyymi

Sekopää jankkaa

• Anonyymi

Ei ole elämässä muuta

• Haaste vassareille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "persua". Olen kerran nähnyt, kun vassari yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!

☝️😂

• Anonyymi

Kotonasiko?

• Anonyymi

Haaste persuidiooteille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "vihervassaria". Olen kerran nähnyt, kun persuidiootti yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!

• Anonyymi kirjoitti:

Haaste persuidiooteille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "vihervassaria". Olen kerran nähnyt, kun persuidiootti yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!

No voi että! Ettien että! Mitäpä jos kokeilisit 5 minuutin ajan olla olematta tuollainen tyhjäpää. Mieti nyt miten hyvä fiilis voi tulla, kun aivoissa alkaa syntymään ihan oikeita ajatuksia. Kokeile ihmeessä.

☝️😊

• Anonyymi

Persufobia?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57