Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan.
Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asiasta päivittäin vuosikymmeniä.
Työn tekeminen voisi auttaa?
Mikä persuista jankkaavaa vaivaa?
26
134
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa kummastelevat kaikki.
- Anonyymi
Kaikki kummastelevat näitä 24/7 öriseviä persupölöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kummastelevat näitä 24/7 öriseviä persupölöjä.
"persupölö" on mörkö, jota olet pelännyt pienestä pitäen. Kun olit lapsi, pelkäsit mörön olevan sänkysi alla. Yrität vain jotenkin terapoida itseäs nimittämällä sitä persupölöksi. Ei se ole persupölö. Se on komukkapölö. Itse sen manasit esiin. Saat mitä tilaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"persupölö" on mörkö, jota olet pelännyt pienestä pitäen. Kun olit lapsi, pelkäsit mörön olevan sänkysi alla. Yrität vain jotenkin terapoida itseäs nimittämällä sitä persupölöksi. Ei se ole persupölö. Se on komukkapölö. Itse sen manasit esiin. Saat mitä tilaat.
Suomessa ei ole kommunismia, mutta fasismia on ja sen edustajia ovat Perussuomalaiset r.p.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole kommunismia, mutta fasismia on ja sen edustajia ovat Perussuomalaiset r.p.
Perustele?
- Anonyymi
Alkava dementia. Ilmenee eritavoin. Sukulaiseni terveydenhuoltoalalla kertoi, kun vanhempi herrashenkilö käyttäytyi erikoisesti kaupassa.
- Anonyymi
Tunnen myös monta persuideologiaan seonnutta ikäihmistä, jotka toistavat mamumantraa. Lastensa nimiä eivät enää muista. Pelottavaa.
- Anonyymi
Suomalaisten hokemat kestää vauvasta vanhukseen.
- Anonyymi
Aki huutelee usein Turolle "Auts-töks-töks"
- Anonyymi
Nämä on hauskoja!
Vassari tekee aloituksen ja vastaa itselleen heti perään!
Eipä tässä mitään persuilla hätää. Eikä katsele muuta kuin sitä faktaa, että kylläpä sosialisti on osanneet työttömyyttä Suomeen saavuttaa?
Aikovat varmaan työttömyydellä velkaa maksaa?
Kyllä se on pikkuVassarin paha töitä katella kun ei kapasiteetti riitä edes kilometritehtaalle. Nyt piti oikein "potkulaki" keksiä, että
TEHOSTETAAN työttömyyttä lisää!
Sosialistihallitus on jo Euroopassa tuttu. Se voittaa ykköspalkinnon maailman nopeimpana massatyöttömyyden tehtailuna!
Onnea vaan Vassarit eli uIosteIäjät!- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Todella "laadukasta" argumentointia. Vain persulta tulee noin ala-arvoista sontaa.
- Anonyymi
Mikä työttömiä vasukkeja vaivaa ?? Taas jatkuvia aloituksia tänään.
- Anonyymi
Mikä työttömiä persupölöjä vaivaa ?? Taas jatkuvia aloituksia tänään.
- Anonyymi
Persuista jankkaajaa vaivaa persujen kannatuksen noususuhdanne. Hän yrittää epätoivoisesti kääntää kehityksen suunnan.
- Anonyymi
Persut pitävät laahaavasta kannatuksestaan ihan itse huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut pitävät laahaavasta kannatuksestaan ihan itse huolta.
osu ja upposi!
- Anonyymi
Stalinin henki asuu ilmaiseksi tämän jankkaajan päässä.
- Anonyymi
Sekopää jankkaa
- Anonyymi
Ei ole elämässä muuta
Haaste vassareille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "persua". Olen kerran nähnyt, kun vassari yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!
☝️😂- Anonyymi
Kotonasiko?
- Anonyymi
Haaste persuidiooteille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "vihervassaria". Olen kerran nähnyt, kun persuidiootti yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!
Anonyymi kirjoitti:
Haaste persuidiooteille: Ole 5 minuuttia mainitsematta kertaakaan "vihervassaria". Olen kerran nähnyt, kun persuidiootti yritti sitä. Minuutin jälkeen alkoi jo naama sinertämään. Pistäkäähän ennätykset rikki, jos pystytte!
No voi että! Ettien että! Mitäpä jos kokeilisit 5 minuutin ajan olla olematta tuollainen tyhjäpää. Mieti nyt miten hyvä fiilis voi tulla, kun aivoissa alkaa syntymään ihan oikeita ajatuksia. Kokeile ihmeessä.
☝️😊
- Anonyymi
Persufobia?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611