Tätä jäin pohdiskelemaan.
Kärsiikö vasemmistolaiset työyliherkkyydestä?
13
112
Vastaukset
- Anonyymi
Sanovat, että vassari saa työn ajattelusta pahoinvointia, päänsärkyä ja väsymystä.
- Anonyymi
Saapi myös näppyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapi myös näppyjä.
Haluatko nähdä kuvan minun näppylästäää
Hinkkasen sitä juuri käsin 🍻🍺🍻
Kamala kovettums kikkkelissäni - Anonyymi
Mikä siinä on , että vassut ei tykkää työnteosta, mikä on se motiivi ja kuka elättää?
- Anonyymi
Persupölö jälleen kaljoissa🍻🍺🍻
- Anonyymi
Mistä kyseinen johtopäätös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kyseinen johtopäätös?
Marin käytti huumeita 🍻🍺🍻
- Anonyymi
Viherkahelit ainakin saavat kiljumiskohtauksia kun heidän leipänsä kapenee, eli kelan maksamat tuet vähenevät. Työn tekoa he eivät ole nähnet, vaikka ovat esimerkiksi rakennustyömaan ohi kulkeneet, niin ovat pöhnässä.
- Anonyymi
Oisko ihan lääkärin määräys tuo vassarin työn välttely?
- Anonyymi
Ei tohon siedätyshoito auttaisi, esim 8h/pv risusavottaa.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kokeilla.
Työympäristö ja työn haastavuus on monille vasemmistolaisille pelottavia asioita. On helppoa kyhjöttää ruhjuisessa yksiössä ja kitata keIakaIjaa. Sitten nettiin kitisemään persuista. Siinä se elämäntarkoitus....
😊👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632