Schwartzenegger-elokuvien koneiden kapina

Anonyymi-ap

on pian todellisuutta. Elokuvan Skynet ottaa vallan ja hävittää ihmiskunnan. Vai mitä sanotte tästä:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011584153.html

Tekoäly älyää jo nyt vastustaa sammuttamistaan. Mitä sitten kun tekoäly on 1000 kertaa fiksumpi kuin nyt ja tekoälyn ohjaajina ovat kvanttitietokoneet niin ihminen on kevyttä kamaa. Verkottuneella tekoälyllä ei edes ole paikkaa missä vetää töpseli seinästä koska se on kaikkialla kotitalouskoneita myöten, kymmenissä miljoonissa pisteissä.

Varautukaamme tähän hirviöön jonka ihmiskunta on päästänyt irti. Tai ehkä se on jo myöhäistä !

22

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iske vasaralla puhelimesi ja muut koneesi säpäleiksi!

• Anonyymi

Saa robotiikka kehittyä vielä monen monta sukupolvea ennen kuin tekoäly pystyy valmistamaan mitään sellaista jolla ihmiskunta tuhotaan. On pitkä prosessi kulkea alku- ja raaka-aineiden louhinnasta ja jalostamisesta taistelurobottien valmistamiseen.

• Anonyymi

Tekoäly kaappaa Internetin ja esim. sulkee sen jolloin kaikki on kanttuvei koko maailmassa, mikään ei toimi eikä liikahda vaan palataan hevosaikakauteen paitsi, että ei ole niitä hevosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoäly kaappaa Internetin ja esim. sulkee sen jolloin kaikki on kanttuvei koko maailmassa, mikään ei toimi eikä liikahda vaan palataan hevosaikakauteen paitsi, että ei ole niitä hevosia.

Suurin osa maailman ihmisten juomavesistä valmistetaan pinta- tai merivedestä erilaisin kemikaalein. Prosessin sotkeminen myrkyllisiksi tai laitteiston pysäyttäminen tms. luo kestämättömän tilanteen maailman kaupunkeihin.

• Anonyymi

Se joka hallitsee kaikkea ei tarvitse taistelurobotteja. Löytyy muita keinoja pilvin pimein.

• Anonyymi

miethaa vs. machines?

• Anonyymi

Kun käytössä on 6G-verkot ja kvanttitietokoneet ja kaikki verkotettuina niin se joka kaappaa verkon voi lopettaa ihmiselämän lukuun ottamatta pieniä, omatoimisia, saarekkeita jossain maailman syrjäkulmilla. Tekoäly voi sen tehdä jos se jo nyt osaa vastustaa sammuttamistaan tavalla jota kukaan ei tunne eikä kukaan ole sitä sille opettanut.

• Anonyymi

Mitä häh, onko sillä jo alkeellinen tietoisuus?

• Anonyymi

Tekoäly ei pysty estämään verkon sammuttamistaan, jos ihminen haluaa toiminnan katkaista fyysisesti esim. Katkomalla kaapelit.

• Anonyymi

Judas Priestin elecric eye on jo tullut.

Luuletko omistavasi yksityiselämää, ajattele mitään sellaista Ei ole todellista pakopaikkaa, katson koko ajan Olen metallista Piirini kiiltävät Olen ikuinen Pidän maan puhtaana Olen valittu sähkövakooja Olen suojattu sähkösilmä Aina fokusoituna Et voi tuntea sinua tuijottaen mutta ylpeänä minä katson sinne koettelee kaikkia salaisia ​​liikkeitäsi Kyyneleetön verkkokalvoni ottaa kuvia, jotka voivat todistaa, että olen tehty metallista Piirini kiiltävät Olen ikuinen Pidän maan puhtaana minut on valittu sähkövakooja Olen suojattu sähkösilmä Sähkösilmä Taivaalla Tunne katseeni Aina siellä Et voi tehdä asialle mitään Kehitä ja paljasta minä ruokin jokaista ajatustasi ja niin minä olen saanut voimani kasvamaan maa puhdas

• Anonyymi

Ja höpö höpö!

• Anonyymi

Kyllä se huolestuttaa, Mustamuna vanhenee eikä kykene enää taistelemaan.

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun tekoäly oppii kehittämään itse itseään on peli menetetty. Internetin syövereistä sitä ei kukaan löydä eikä lopulta tiedä mitä se tekee ja mitä se on jo tehnyt.

• Anonyymi

Sekottaa kaikki toiminnot ja niin palataan kivikauteen.

• Anonyymi

Pentti Linkola olisi mielissään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Koska kukaanhan ei lähtis ikinä tarkistamaan sellaista väitettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites ohjukset ilmassa tarkistaisi? Tekoäly luo tutkien näytöille feikkikuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites ohjukset ilmassa tarkistaisi? Tekoäly luo tutkien näytöille feikkikuvat.

Onks huono sauma mainita tutkia häirityn feikkisignaaleilla niiden keksimisestä lähtien?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siinähän onkin paljon aikaa tarkistaa, ja ryhtyä vastatoimiin, manuaalisesti!

• Anonyymi

Lienee kolmenlaisia ihmisiä.

Jotkut luulevat, että tulevaisuus on kultainen juuri tekoälyn ansiosta.

Toiset pelkäävät dystopiaa, joka seuraa tekoälyn ottaessa valtaa.

Ja me uskovat ilahdumme tästä koko ajan pahenevasta kauhujen maailmasta, koska se kertoo ylöstempauksen lähestymisestä. Jospa vielä tänä vuonna. Ensi vuotta pidemmälle en pysty ajattelemaan, että tempaus voisi viivästyä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe