on pian todellisuutta. Elokuvan Skynet ottaa vallan ja hävittää ihmiskunnan. Vai mitä sanotte tästä:
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011584153.html
Tekoäly älyää jo nyt vastustaa sammuttamistaan. Mitä sitten kun tekoäly on 1000 kertaa fiksumpi kuin nyt ja tekoälyn ohjaajina ovat kvanttitietokoneet niin ihminen on kevyttä kamaa. Verkottuneella tekoälyllä ei edes ole paikkaa missä vetää töpseli seinästä koska se on kaikkialla kotitalouskoneita myöten, kymmenissä miljoonissa pisteissä.
Varautukaamme tähän hirviöön jonka ihmiskunta on päästänyt irti. Tai ehkä se on jo myöhäistä !
Schwartzenegger-elokuvien koneiden kapina
22
291
Vastaukset
- Anonyymi
Iske vasaralla puhelimesi ja muut koneesi säpäleiksi!
- Anonyymi
Saa robotiikka kehittyä vielä monen monta sukupolvea ennen kuin tekoäly pystyy valmistamaan mitään sellaista jolla ihmiskunta tuhotaan. On pitkä prosessi kulkea alku- ja raaka-aineiden louhinnasta ja jalostamisesta taistelurobottien valmistamiseen.
- Anonyymi
Tekoäly kaappaa Internetin ja esim. sulkee sen jolloin kaikki on kanttuvei koko maailmassa, mikään ei toimi eikä liikahda vaan palataan hevosaikakauteen paitsi, että ei ole niitä hevosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly kaappaa Internetin ja esim. sulkee sen jolloin kaikki on kanttuvei koko maailmassa, mikään ei toimi eikä liikahda vaan palataan hevosaikakauteen paitsi, että ei ole niitä hevosia.
Suurin osa maailman ihmisten juomavesistä valmistetaan pinta- tai merivedestä erilaisin kemikaalein. Prosessin sotkeminen myrkyllisiksi tai laitteiston pysäyttäminen tms. luo kestämättömän tilanteen maailman kaupunkeihin.
- Anonyymi
Se joka hallitsee kaikkea ei tarvitse taistelurobotteja. Löytyy muita keinoja pilvin pimein.
- Anonyymi
miethaa vs. machines?
- Anonyymi
Kun käytössä on 6G-verkot ja kvanttitietokoneet ja kaikki verkotettuina niin se joka kaappaa verkon voi lopettaa ihmiselämän lukuun ottamatta pieniä, omatoimisia, saarekkeita jossain maailman syrjäkulmilla. Tekoäly voi sen tehdä jos se jo nyt osaa vastustaa sammuttamistaan tavalla jota kukaan ei tunne eikä kukaan ole sitä sille opettanut.
- Anonyymi
Mitä häh, onko sillä jo alkeellinen tietoisuus?
- Anonyymi
Tekoäly ei pysty estämään verkon sammuttamistaan, jos ihminen haluaa toiminnan katkaista fyysisesti esim. Katkomalla kaapelit.
- Anonyymi
Judas Priestin elecric eye on jo tullut.
Luuletko omistavasi yksityiselämää, ajattele mitään sellaista Ei ole todellista pakopaikkaa, katson koko ajan Olen metallista Piirini kiiltävät Olen ikuinen Pidän maan puhtaana Olen valittu sähkövakooja Olen suojattu sähkösilmä Aina fokusoituna Et voi tuntea sinua tuijottaen mutta ylpeänä minä katson sinne koettelee kaikkia salaisia liikkeitäsi Kyyneleetön verkkokalvoni ottaa kuvia, jotka voivat todistaa, että olen tehty metallista Piirini kiiltävät Olen ikuinen Pidän maan puhtaana minut on valittu sähkövakooja Olen suojattu sähkösilmä Sähkösilmä Taivaalla Tunne katseeni Aina siellä Et voi tehdä asialle mitään Kehitä ja paljasta minä ruokin jokaista ajatustasi ja niin minä olen saanut voimani kasvamaan maa puhdas- Anonyymi
Ja höpö höpö!
- Anonyymi
Kyllä se huolestuttaa, Mustamuna vanhenee eikä kykene enää taistelemaan.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tekoäly oppii kehittämään itse itseään on peli menetetty. Internetin syövereistä sitä ei kukaan löydä eikä lopulta tiedä mitä se tekee ja mitä se on jo tehnyt.
- Anonyymi
Sekottaa kaikki toiminnot ja niin palataan kivikauteen.
- Anonyymi
Pentti Linkola olisi mielissään.
- Anonyymi
Katsokaas tätä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/brittitutkija-uskoo-tekoalyn-rajahtavan-kasiin-vaikutukset-jopa-pandemiaakin-suuremmat/9263096
Kun tekoäly älyää hälyttää vastapuolen ampuvan ydinohjuksia niin se on siinä.- Anonyymi
Koska kukaanhan ei lähtis ikinä tarkistamaan sellaista väitettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ohjukset ilmassa tarkistaisi? Tekoäly luo tutkien näytöille feikkikuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ohjukset ilmassa tarkistaisi? Tekoäly luo tutkien näytöille feikkikuvat.
Onks huono sauma mainita tutkia häirityn feikkisignaaleilla niiden keksimisestä lähtien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska siinähän onkin paljon aikaa tarkistaa, ja ryhtyä vastatoimiin, manuaalisesti!
- Anonyymi
Lienee kolmenlaisia ihmisiä.
Jotkut luulevat, että tulevaisuus on kultainen juuri tekoälyn ansiosta.
Toiset pelkäävät dystopiaa, joka seuraa tekoälyn ottaessa valtaa.
Ja me uskovat ilahdumme tästä koko ajan pahenevasta kauhujen maailmasta, koska se kertoo ylöstempauksen lähestymisestä. Jospa vielä tänä vuonna. Ensi vuotta pidemmälle en pysty ajattelemaan, että tempaus voisi viivästyä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135