mutta kovasti tuo ressukka sitä mainostaa.
Otan osaa!
Palstan ikityöttömällä Sanna-fanilla ei ole varaa ostaa idolinsa "minä minä" kirjaa
14
127
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tarvi Sannan mainostaa mitään, kun tämäkin palsta sinä mukaan lukien sitä teet ja ilmaiseksi.
Poliitikkojen tuotokset, muistelut ja elämäkerrat eivät koskaan ole olleet myyntitykkejä. Mutta niin vain Marinin kirja on. Erityisesti ulkomailla se myy hyvin.
Tuollainen nuoren naisen menestystarina kiinnostaa!
Minusta haukkujat ovat niitä, jotka itse eivät saa mitään aikaiseksi.
Yleensä miehet sortuvat tähän. Se käy enemmän sääliksi.- Anonyymi
Jos tykkää lukea kirjaa joka toistaa "minä minä" koko ajan.
Sanna-kulttilaiset ovat tehneet ties kuinka monta avausta Sannan kirjasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna-kulttilaiset ovat tehneet ties kuinka monta avausta Sannan kirjasta.Totta. Sinäkin jo kymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna-kulttilaiset ovat tehneet ties kuinka monta avausta Sannan kirjasta.Kun ihminen kirjoittaa kirjaa omasta elämästään, hän kertoo siinä koko ajan - yllätys yllätys - tietenkin itsestään.
Tämä itsestäänselvyys näyttää olevan koulupudokaspersuille täysin käsittämätöntä ja jatkuva öyhötyksen aihe.
Hyvinvointiyhteiskunnassamme on myös hyvä kirjastolaitos.🏛📚 🇫🇮
Ei kun Sannakirjaa varaamaan!📕🌹👍- Anonyymi
No sitä on ahkerasti alettukin varaamaan!
Toivottavasti aidotki varaajat pääsevät jonottamaan, ei vain perussuomalaisten jarrutusjoukot:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19164901/perussuomalaiset-on-nyt-alkanut-varata-kirjastojen-sanna-marin-kirjaa
- Anonyymi
Kiitos mainoksesta. Pitääpä hankkia tuo kirja.
- Anonyymi
Jaa mikä kirja?
Se on loppuunmyyty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mikä kirja?
Se on loppuunmyyty.On varmasti ja nopeasti koska persut sitä jaksavat mainostaa yötä päivää. Toinen painos tulee kohta :)
- Anonyymi
Sannan kirjan ostamiseen voi saada toimeentulo tukea
- Anonyymi
Eiköhän tuo sannan kirja ole joulun jälkeen kirjastossa lainattavissa.
Siinä Matti Nykäsen ja Tony Halmeen kirjojen välissä.
Osasto: hirteis- huumori.- Anonyymi
Joulun jälkeen??
Siis nyt on vain n. 2000 varausta uutuuskirjaan (Toivo on tekoja)
Luulis olevan ainakin 5 tai 10 kertaa enemmän!
- Anonyymi
Sanna-fanit on niin ressukoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642