Liisa Rintaniemi kertoi 23.11.2025 että Eteläisessä Suomessa tuo sade näyttää kyllä aika lailla vetiseltä ja märältä.
Onko moista ennen nähty - sade joka voisi ollakin märkää.
Mainio meteorologi
18
715
Vastaukset
- Anonyymi
"Onko moista ennen nähty - sade joka voisi ollakin märkää."
Minä olen nähnyt useinkin lumisadetta, joka on ollut hyvinkin kuivaa.- Anonyymi
Demokrates kirjoitti:
Olli Kuiva.😇
Tulliiko kirjootus vire sule?
Oli kuivaa
😇
- Anonyymi
Se on sitä ilmastonmuutosta. Välillä sade kadtelee.
- Anonyymi
Rintaniemen Liisalla on hyvät sääret, ja kehtaa myös näytellä niitä.
En minä noiden säätyttöjen ennusteita kiinnosta katsoa yhtään. Mutta jos on hyvässä naisellisessa kunnossa oleva säätyttö, niin ihailen sitten sitä. - Anonyymi
Miksi teet tätä touhua?
Ymmärrätkö, että sahaat omaa oksaa tai kuset omiin muroihisi.
Varjele miten idipiiip hän onkaan? - Anonyymi
On kyllä kaunis nainen.
Onnea ja pitkää ikää Liisalle ja perheelle. - Anonyymi
Mikä nainen Liisa Rintaniemi onkaan, on kouluttautunut meteorologiksi ja lennonjohtajaksi ja opiskelee paraikaa myös lääkäriksi ollen vielä usean lapsen äiti. Jos kaikki Suomen naiset olisivat liisa rintaniemiä, niin Suomella ei valtiona olisi mitään hätää, suomalainen hyvinvointivaltio pysyisi varmasti pystyssä.
- Anonyymi
Eikö etelän vetelät ole kuulleet lumesta, sitäkin voi sataa.
- Anonyymi00084
Vi##u ei oo koskaa satanu lunta
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528