Siinä se oikea syy on.
Pakolaisten kulut veivät suomen alijäämään.
37
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kuluttaminen ohi budjetin ja sen laatiminen liian väljäksi.
- Anonyymi
Pakolaiset, Ukrainan järjetön tukeminen ja Venäjän kaupan loppuminen. Venäjän kaupan päättymisen näkee, kun poikkeaa Kaakkois-Suomessa. Tyhjät kadut ja tyhjinä ammottavat liikehuoneistot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakolaiset, Ukrainan järjetön tukeminen ja Venäjän kaupan loppuminen. Venäjän kaupan päättymisen näkee, kun poikkeaa Kaakkois-Suomessa. Tyhjät kadut ja tyhjinä ammottavat liikehuoneistot.
Tilanne voi muuttua jo Elina Valtonen laittanut tulitauko ehdotukseen itä raja aukeaa heti. Kremlin peukuttaessa sen seikan on tuleva viikonloppu miljoonan venäläisen hulinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Onneksi, hallitus tekee Kiristyksiä siihenkin ongelmaan.
- Anonyymi
Ja miehitys joukot . Veteraani Sankari Haudasta
- Anonyymi
Suomessa on musukieliä puhuvia 150 000, jos oletetaan heidät kaikki työttömiksi, niin heidän kulunsa (sosiaaliturva kokonaisuudessaan 1200e/kk) eli 2,1 mrd euroa. Tässä siis oletus että jokaikinen on pelkällä sosiaaliturvalla.
Hallitus kuitenkin ottaa velkaa 20 mrd euroa vuodessa eli maahanmuuttajat eivät selittäisi velasta kuin 10%.- Anonyymi
Taitaa lukusi olla aivan alakanttiin.
- Anonyymi
Luuletko että tuo loisimispalkka on ainoa koituva kulu? Niitä hyysäämäänkin tarvitaan tuhansia...
- Anonyymi
ukrainalaiset
venäläiset
arapit
afrikkalaiset
romanit
huuumevasemmisto
= kallista elätystä ja vankilakuluja- Anonyymi
juu...noiden vankilakuluista onkin muuten oltu ihmeen hiljaa...hyvä huomio.
- Anonyymi
Muualta tulleille pakkopalautukset sinne mistä tulleetkin ja siinä säästää isot summat. Miksi miksi ne haluaa olla täällä kun eivät ole tervetulleita.
- Anonyymi
Sipilä ja Orpo 2015 yli 30 000 pakolaista ruotsista.
- Anonyymi
Onkohan sama syy näiden lukujen jyrkkään nousuun!
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011646239.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox- Anonyymi
Persumiehet kun eivät pääse enää Venäjälle ovat löytäneet uuden ulkomaalaisten kohderyhmän.
- Anonyymi
Etla kertoi että Suomen jättimäinen lama-ajan jälkeen korkein työttömyys johtuu maahanmuutosta, eli OrpoPurra tuo maahan ulkkeja työttömiksi. Viime kaudella tällaista ei tapahtunut vaan työttömyys laski Sipilän kauden luvuista kun nyt se raketoi.
- Anonyymi
Nyt on n.140 000 tullut jo tämän hallituksen aikana, puhui persut ihan mitä lööperiä tahansa. Itse siis ovat olleet maahan muuton vauhdittajina. Työvoimapuöahan meillä on,😅🤣😂
- Anonyymi
hihulihei
kuka rahat vei
ja minne - Anonyymi
Rahat meni Italiaan, talojen remontteihin ym.
- Anonyymi
mut sehä kiva
- Anonyymi
Höpöhöpö hölmöpersu.
- Anonyymi
Persujen syytä.
- Anonyymi
Keksitty vihanlietsonta syy jota persut levittää.
- Anonyymi
Avokätinen miljoonan paperin hypistelijän julkinensektori eli velkapersesekrori hoitelee suomalaiset sosiaalipalvelua tarvitsevat sekä ukrainalaiset matut asuminen päiväkodit koulutus terveydenhuolto vanhuseläe vanhainkoti.
Björn Wahlroos totesi Suomen näivettyvän 5,6 miljoona asukasta, pian Göönlantin asukasluku 56 tuhatta.
Vahavasti vaikuttaa Venäjä ottaa Suomenkin halusimme tai ei.- Anonyymi
Tarkkaan ajattelee Ukrainan apu menee hukkaan. Liitytään natoon kuluihin. Autetaan velkaa ottaen rosmoa (Venäjä ottaa vähintään siivun Ukrainasta) ja loppujen lopuksi annetaan maamme rosmolle (tavalla toisella ottaa Suomen). Tää oo hyvää politiikkaa :D
Kaikki matut maasta pois ja alas Vasemmistoliitto.
- Anonyymi
Itse asiassa voisit itse lähteä samalla kuljetuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne somput lähtee
Somalian presidentti Berliinissä: ”Kaikki somalialaiset voivat palata kotimaahansa”
https://www.suomenuutiset.fi/somalian-presidentti-berliinissa-kaikki-somalialaiset-voivat-palata-kotimaahansa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne somput lähtee
Somalian presidentti Berliinissä: ”Kaikki somalialaiset voivat palata kotimaahansa”
https://www.suomenuutiset.fi/somalian-presidentti-berliinissa-kaikki-somalialaiset-voivat-palata-kotimaahansa/Suomi ei ole somppujen kotimaa.
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn täällä ihan sinun kiusaksesi ellen satu saamaan jotain kiinnostavaa työtä ulkomailta. Ehkä sitten muutan mieleni.
- Anonyymi
Ainakin persuille potku persiiseen seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi
Työttömyys loppuisi heti jos somput ja irakilaiset lähtis turvallisiin maihinsa.
- Anonyymi
Suomi on maahanmuuttajille kultakaivos,etuuksilla elävä nauraa röhönaurut koko toiminnalle matkalla pankkiin.eihän tällaisiä urpoja löydy muualta tällä planeetalta!on aivan oikein,että köyhimpien etuuksia leikataan,jostainhan rahat täytyy mamuille saada?
- Anonyymi
Matut ja vasurit maasta ulos. Hups talous on kunnossa.
- Anonyymi
Ainakin kun persuille
annetaan potkut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?215983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21925- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729