Feminismin tärkein asia on tiivistetty puvun muotoon. Kaikki katsomaan ja ihailemaan.
Linnan juhlissa näkyy feminismi
98
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiitos. Sitä irvokasta showta en ole muutamaan vuoteen vaivatunut katsomaan, rnkä katzo.
- Anonyymi
Mene sinä ukko nukkumaan! Harmaita setiä ei kaivata! Feminismi on parasta vasemmistolaisuutta ja upeaa sellaista!! Kiitos!!!
- Anonyymi
Onko mukana myös aito tuoksu? Onko feministisessä työpajassa kehitetty feministinen parfyymi?
- Anonyymi
Todella hyvä idea! Ehkä ensivuonna! Voisiko hiukset esim sivellä tuoreella menkkaverellä? Mikä voisi olla voimaannuttavampaa?
- Anonyymi
Seksuaalimarginaaleilla ratsastavat äärifeministit pyrkivät häpäisemään Suomen valtion ja oikeat naiset. Nihilistit ovat pohjasakkaa.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä. Naisen oikeus valita millä tavalla pukeutuu kertoo myös naisen asemasta yhteiskunnassa. Kyseessä on symbolisesti ehkä yksi merkittävimmistä voimaannuttavista tapahtumista, jotka näkyvät myös ulkomaille.
- Anonyymi
Tietenkin myös miehellä on oikeus pukeutua juhliin kokovartalokyrväksi. Mies ei kuitenkaan tee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin myös miehellä on oikeus pukeutua juhliin kokovartalokyrväksi. Mies ei kuitenkaan tee niin.
Toki miehilläkin on oikeus valita millaisia pukuja käyttävät.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011674383.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki miehilläkin on oikeus valita millaisia pukuja käyttävät.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011674383.htmlJk. Millä tavoin pillusymboliikan normalisointi julkisissa konteksteissa edistää Setan tehtäviä? Järjestö vaikuttaa olevan feministisen ideologian vaikutusvallassa. Pillulla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon, ihmisoikeuksien saati vähemmistöjen kanssa. Naurettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jk. Millä tavoin pillusymboliikan normalisointi julkisissa konteksteissa edistää Setan tehtäviä? Järjestö vaikuttaa olevan feministisen ideologian vaikutusvallassa. Pillulla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon, ihmisoikeuksien saati vähemmistöjen kanssa. Naurettavaa.
Kysy lgbt- foorumilla bliis. Tämä ei ole lgbt- foorumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko mitä kirjoitin? Esitin kysymyksen täällä, koska kyseessä on feministinen toiminta ja feministit varmasti osaavat kertoa mikä merkitys tällaisen symboliikan normalisoinnilla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen edustajille sellainen asu kyllä hyvin sopiskin. Persuille tunkioasu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lgbt asiat kuuluvat feminismiin, koska feministit ovat itse niin päättäneet. Jos olet eri mieltä, et ole feministi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko mitä kirjoitin? Esitin kysymyksen täällä, koska kyseessä on feministinen toiminta ja feministit varmasti osaavat kertoa mikä merkitys tällaisen symboliikan normalisoinnilla on.
Kysyit miten tämä edistää Setan tehtäviä. Kysymyksesi koski Setaa.
https://seta.fi/
Koska itse yhdistit tällaisen symboliikan nimenomaan Setaan on sinun kysyttävä setalaisilta asiasta, ei feministeiltä. Setalaiset itse osannevat kertoa mikä merkitys tällaisen symboliikan normalisoinnilla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lgbt asiat kuuluvat feminismiin, koska feministit ovat itse niin päättäneet. Jos olet eri mieltä, et ole feministi.
Päinvastoin. Lgbtq++++ poppoo on päättänyt omia feminismin käsitteen itselleen ja usein toimii tempauksissaan feminismin nimissä. Sinun on kysyttävä heiltä miten lgbtq+++ asiat sopivat feminismin genreen ja millä perusteilla.
Koska eihän noilla asioilla ole mitään loogista yhteyttä naissukupuoleen. Lukuunottamatta trans- agendan naisille aiheuttamia ongelmia. Se on siis erittäin antifeministinen liike jos otetaan huomioon tuhotyö mitä se on aiheuttanut sillä, että miehet ovat tunkeutuneet naisten reviirille vähän joka paikassa.
Jos sivusilmällä jaksaa sateenkaarisekoilua vielä seurata sielläkin on alkanut hajontaa näkyä. Keskustelua käydään siitä pitäisikö Lgb:n lopusta irtisanoa TQ+ liite.
https://nypost.com/2023/11/18/opinion/why-its-time-for-lgb-to-divorce-tq/
https://m.youtube.com/shorts/L0gILeNDysc
Mutta siitä voisitte mennä keskustelemaan lgbt foorumeille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit miten tämä edistää Setan tehtäviä. Kysymyksesi koski Setaa.
https://seta.fi/
Koska itse yhdistit tällaisen symboliikan nimenomaan Setaan on sinun kysyttävä setalaisilta asiasta, ei feministeiltä. Setalaiset itse osannevat kertoa mikä merkitys tällaisen symboliikan normalisoinnilla on.Unohdat jälleen kerran kommentistani irrottamasi osan kontekstin ja vääristelet kommentin mieleiseksesi olkiukoksi, jotta ei tarvitse keskustella itse asiasta. En minä suinkaan ole esittänyt, että pillun ja tasa-arvon, ihmisoikeuksien ja vähemmistöjen välillä olisi jokin yhteys. Eittämättä tämä kuvastaa feminismin alennustilaa, joten keskustelu on parempi kääntää muualle tai pysyä hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat jälleen kerran kommentistani irrottamasi osan kontekstin ja vääristelet kommentin mieleiseksesi olkiukoksi, jotta ei tarvitse keskustella itse asiasta. En minä suinkaan ole esittänyt, että pillun ja tasa-arvon, ihmisoikeuksien ja vähemmistöjen välillä olisi jokin yhteys. Eittämättä tämä kuvastaa feminismin alennustilaa, joten keskustelu on parempi kääntää muualle tai pysyä hiljaa.
Valehtelija. Totesin sinun yhdistäneen jälleen feminismin väkivalloin seta- asioihin. Siten halusit tehdä alapääteemaisesta pukeutumistempauksesta jälleen nimenomaan "feministisen".
Tämähän se sun ongelmasi on pakko- oireilua muistuttavan vääristelyn ja "konteksti" sekä "apologia"- sanojen pakkotoiston ohessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija. Totesin sinun yhdistäneen jälleen feminismin väkivalloin seta- asioihin. Siten halusit tehdä alapääteemaisesta pukeutumistempauksesta jälleen nimenomaan "feministisen".
Tämähän se sun ongelmasi on pakko- oireilua muistuttavan vääristelyn ja "konteksti" sekä "apologia"- sanojen pakkotoiston ohessa.Vai tarvitsee seta-asiat oikein väkivalloin yhdistää feminismiin. Johan nuo ovat kuuluneet yhteen jo monta vuosikymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se sun ongelmasi on pakko- oireilua muistuttavan vääristelyn ja "konteksti" sekä "apologia"- sanojen pakkotoiston ohessa."Totesin sinun yhdistäneen jälleen feminismin väkivalloin seta- asioihin."
En edelleenkään ole itse tehnyt mitään yhdistämistä, vaan kommentoin ainoastaan näkemääni ja uutisoitua ilman minkäänlaista väkivaltaa. En ole myöskään "jälleen" tehnyt yhtään mitään, koska tämä on ensimmäinen kerta, kun kommentoin tätä asiaa täällä, koska satuin seuraamaan itsenäisyyspäivän juhlintaa. Käyt keskustelua kuvittelemasi henkilön kanssa, joka ei ole tässä keskustelemassa kanssasi. Jokaiselle on selvää, että Seta perustettiin ajamaan seksuaalivähemmistöjen asioita, joista pillusymboliikka on kaukana. Pilluhan ei liity mitenkään tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin ja vähemmistöihin. Tarvitseeko tästä edes keskustella? Hegemonisena tasa-arvoideologiana feminismi omii pelikentän, jotta sille ei synny kilpailua ja haastajia.
"Valehtelija."
"Tämähän se sun ongelmasi on pakko- oireilua muistuttavan vääristelyn ja "konteksti" sekä "apologia"- sanojen pakkotoiston ohessa."
Soo, soo. Joka toista haukkuu, on itse. Opettele kommentoimaan asiaa, eikä henkilöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Totesin sinun yhdistäneen jälleen feminismin väkivalloin seta- asioihin."
En edelleenkään ole itse tehnyt mitään yhdistämistä, vaan kommentoin ainoastaan näkemääni ja uutisoitua ilman minkäänlaista väkivaltaa. En ole myöskään "jälleen" tehnyt yhtään mitään, koska tämä on ensimmäinen kerta, kun kommentoin tätä asiaa täällä, koska satuin seuraamaan itsenäisyyspäivän juhlintaa. Käyt keskustelua kuvittelemasi henkilön kanssa, joka ei ole tässä keskustelemassa kanssasi. Jokaiselle on selvää, että Seta perustettiin ajamaan seksuaalivähemmistöjen asioita, joista pillusymboliikka on kaukana. Pilluhan ei liity mitenkään tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin ja vähemmistöihin. Tarvitseeko tästä edes keskustella? Hegemonisena tasa-arvoideologiana feminismi omii pelikentän, jotta sille ei synny kilpailua ja haastajia.
"Valehtelija."
"Tämähän se sun ongelmasi on pakko- oireilua muistuttavan vääristelyn ja "konteksti" sekä "apologia"- sanojen pakkotoiston ohessa."
Soo, soo. Joka toista haukkuu, on itse. Opettele kommentoimaan asiaa, eikä henkilöä.Onpa kertakaikkiaan säälittävää trollausta.
"Hegemonisena tasa-arvoideologiana feminismi omii pelikentän, jotta sille ei synny kilpailua ja haastajia."
Että se onkin siis feminismi joka on ominut sateenkaariagendan ja aiheuttanut kaikki nämä pridetyksen perversiot, eikä päin vastoin? Kai sinä vielä itsekin uskot kaikki nämä omat psykoottiset valheesi? 😄
"En edelleenkään ole itse tehnyt mitään yhdistämistä, vaan kommentoin ainoastaan näkemääni ja uutisoitua ilman minkäänlaista väkivaltaa"
Keskustelemme Setan puheenjohtaja Anu Kantolan linnan juhlien vulva- asusta. Hän edusti linnassa Setaa ei feminismiä. Setalla ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Seta ei ole naisasiajärjestö.
"Jokaiselle on selvää, että Seta perustettiin ajamaan seksuaalivähemmistöjen asioita, joista pillusymboliikka on kaukana. Pilluhan ei liity mitenkään tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin ja vähemmistöihin. Tarvitseeko tästä edes keskustella?
Aivan selvästi sun täytyy keskustella asiasta Setan puheenjohtaja Anu kantolan kanssa ja kysyä miksi hän päätti asua käyttää Setan nimissä. Osaatko selittää edes itsellesi miksi itse päätät keskustella asiasta feminismi- foorumilla ja pakkomielteisesti haluat yhdistää tempauksen siis feminismiin?
Setalla ei varmaan sitten ole mitään tekemistä pridenkään kanssa koska genitaalisymboliikka ei mitenkään liity mihinkään ja kaikista vähiten sateenkaariväen tempauksiin. Ainakaan siellä sun satumaailmassa jossa elät.
https://seta.fi/tuote-avainsana/pride/
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://lookaside.fbsbx.com/lookaside/crawler/media/?media_id=1298924956940696&f=1&ipt=396daf6be6ca07af0389331b974aea7ecf9f1ac821b019a198db98a906a1a425 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kertakaikkiaan säälittävää trollausta.
"Hegemonisena tasa-arvoideologiana feminismi omii pelikentän, jotta sille ei synny kilpailua ja haastajia."
Että se onkin siis feminismi joka on ominut sateenkaariagendan ja aiheuttanut kaikki nämä pridetyksen perversiot, eikä päin vastoin? Kai sinä vielä itsekin uskot kaikki nämä omat psykoottiset valheesi? 😄
"En edelleenkään ole itse tehnyt mitään yhdistämistä, vaan kommentoin ainoastaan näkemääni ja uutisoitua ilman minkäänlaista väkivaltaa"
Keskustelemme Setan puheenjohtaja Anu Kantolan linnan juhlien vulva- asusta. Hän edusti linnassa Setaa ei feminismiä. Setalla ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Seta ei ole naisasiajärjestö.
"Jokaiselle on selvää, että Seta perustettiin ajamaan seksuaalivähemmistöjen asioita, joista pillusymboliikka on kaukana. Pilluhan ei liity mitenkään tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin ja vähemmistöihin. Tarvitseeko tästä edes keskustella?
Aivan selvästi sun täytyy keskustella asiasta Setan puheenjohtaja Anu kantolan kanssa ja kysyä miksi hän päätti asua käyttää Setan nimissä. Osaatko selittää edes itsellesi miksi itse päätät keskustella asiasta feminismi- foorumilla ja pakkomielteisesti haluat yhdistää tempauksen siis feminismiin?
Setalla ei varmaan sitten ole mitään tekemistä pridenkään kanssa koska genitaalisymboliikka ei mitenkään liity mihinkään ja kaikista vähiten sateenkaariväen tempauksiin. Ainakaan siellä sun satumaailmassa jossa elät.
https://seta.fi/tuote-avainsana/pride/
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://lookaside.fbsbx.com/lookaside/crawler/media/?media_id=1298924956940696&f=1&ipt=396daf6be6ca07af0389331b974aea7ecf9f1ac821b019a198db98a906a1a425"Onpa kertakaikkiaan säälittävää trollausta."
" Kai sinä vielä itsekin uskot kaikki nämä omat psykoottiset valheesi? 😄"
" Aivan selvästi sun täytyy keskustella asiasta Setan puheenjohtaja Anu kantolan kanssa ja kysyä miksi hän päätti asua käyttää Setan nimissä. Osaatko selittää edes itsellesi miksi itse päätät keskustella asiasta feminismi- foorumilla ja pakkomielteisesti haluat yhdistää tempauksen siis feminismiin?"
Tästä vastauksesta näkyy, että toisen keskustelijan lyttääminen ja sen kontrollointi, että mistä ja miten keskustellaan, jatkuvat. Jopa keiden kanssa! Tätähän woke ja feminismikin arkisissa keskustelutilanteissa ovat, moralistista tuomarointia, joten en voi sanoa yllättyneeni. Olisi suotavaa, että kunnioitat vastakeskustelijan autonomiaa edes sen verran, että et yritä rajoittaa sitä. Lukija voi tutustua aiheeseen vaikkapa tästä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2c2afe3-dcc4-41b6-ab8a-1616909c5b4d
Jatkat keskustelun välttämistä kääntämällä keskustelun keksimiisi wokesääntöihin (yhtä kuin feminismi) kuinka keskustelua tulisi käydä, keiden kanssa ja siihen kuinka vastakeskustelijassa on jotain vikaa. Tämä on ymmärrettävää. Sen asun nimi on Pyhä pillu. Edelleenkään ei ole käynyt selväksi, että miten pillun pyhittämistä kuvaava asu symboloi tasa-arvoa, ihmisoikeuksia ja vähemmistöjä. On varmasti sivistävää, että olet tutkinut Setan toimintaa ja kirjoitat siitä täällä, mutta tässä ei ole kyse yleisesti kyseisen järjestön toiminnasta. Kyseessä oli vain yksi ja hyvin tuore esimerkki pillusymboliikan käytöstä, johon törmää feministisissä yhteyksissä. Selvää on, että pillusymboliikalla ei ole mitään järjellistä yhteyttä seksuaalivähemmistöjen asioiden edistämisen kanssa. Tämän asian selvittäminen vaatii myös yhteiskunnallista keskustelua. Onko tasa-arvoista, että pillua käytetään symbolina, mutta miehen sukuelimistä tehdään näkymättömiä ja niitä ei yhdistetä moraalisesti ylevien asioiden edistämiseen. Sinun kirjoituksesi eivät ole tuoneet selvyyttä feminismin suhteesta näihin asioihin, eivätkä varmasti jatkossa tuokaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onpa kertakaikkiaan säälittävää trollausta."
" Kai sinä vielä itsekin uskot kaikki nämä omat psykoottiset valheesi? 😄"
" Aivan selvästi sun täytyy keskustella asiasta Setan puheenjohtaja Anu kantolan kanssa ja kysyä miksi hän päätti asua käyttää Setan nimissä. Osaatko selittää edes itsellesi miksi itse päätät keskustella asiasta feminismi- foorumilla ja pakkomielteisesti haluat yhdistää tempauksen siis feminismiin?"
Tästä vastauksesta näkyy, että toisen keskustelijan lyttääminen ja sen kontrollointi, että mistä ja miten keskustellaan, jatkuvat. Jopa keiden kanssa! Tätähän woke ja feminismikin arkisissa keskustelutilanteissa ovat, moralistista tuomarointia, joten en voi sanoa yllättyneeni. Olisi suotavaa, että kunnioitat vastakeskustelijan autonomiaa edes sen verran, että et yritä rajoittaa sitä. Lukija voi tutustua aiheeseen vaikkapa tästä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2c2afe3-dcc4-41b6-ab8a-1616909c5b4d
Jatkat keskustelun välttämistä kääntämällä keskustelun keksimiisi wokesääntöihin (yhtä kuin feminismi) kuinka keskustelua tulisi käydä, keiden kanssa ja siihen kuinka vastakeskustelijassa on jotain vikaa. Tämä on ymmärrettävää. Sen asun nimi on Pyhä pillu. Edelleenkään ei ole käynyt selväksi, että miten pillun pyhittämistä kuvaava asu symboloi tasa-arvoa, ihmisoikeuksia ja vähemmistöjä. On varmasti sivistävää, että olet tutkinut Setan toimintaa ja kirjoitat siitä täällä, mutta tässä ei ole kyse yleisesti kyseisen järjestön toiminnasta. Kyseessä oli vain yksi ja hyvin tuore esimerkki pillusymboliikan käytöstä, johon törmää feministisissä yhteyksissä. Selvää on, että pillusymboliikalla ei ole mitään järjellistä yhteyttä seksuaalivähemmistöjen asioiden edistämisen kanssa. Tämän asian selvittäminen vaatii myös yhteiskunnallista keskustelua. Onko tasa-arvoista, että pillua käytetään symbolina, mutta miehen sukuelimistä tehdään näkymättömiä ja niitä ei yhdistetä moraalisesti ylevien asioiden edistämiseen. Sinun kirjoituksesi eivät ole tuoneet selvyyttä feminismin suhteesta näihin asioihin, eivätkä varmasti jatkossa tuokaan.Ukkola itsekö se siellä mainostaa omaa kolumniaan? 🤔
"Jos feminismi on tätä – vulvaa ja tissiä kaikissa muodoissa, kaikkialla – niin ehkä suurempi este tasa-arvolle ei ole patriarkaatti. Vaan feministinaiset ihan itse."
Ei, feminismi ei edelleenkään ole tätä. Setan sekoilut ovat tätä. Ole hyvä ja lopeta yhtäläisyysviivan vetäminen näiden ilmiöiden ja feminismin välille.
Asiasisällöllisesti feministi on kolumnista helposti aivan samaa mieltä. Lukuunottamatta pakonomaista aasinsiltaa feminismiin.
Jos wokepervot tekevät jotakin feminismin nimissä siitä ei tule feminismiä.
Näin ne ideologiat on ennenkin kaapattu ja väännetty aikojen saatossa kieroon, kauaksi oikeasta tarkoituksestaan.
Natsismistakaan ei tule äärioikeistolaista liikettä vaikka sosialismia edustanut työväenpuolue NSDAP on historiankirjoituksessa äärioikeistoon aseteltu. Natsipuolueen edeltäjä jonka pohjalle NSDAP muotoutui oli Saksan työväenpuolue DAP. Natsilippukin on pääväriltään punainen. Mutta menepä sanomaan kaduilla natsilipun kanssa marssiville uusnatseille heidän olevan vasemmistolaisia. Heille tulisi niin paha identiteettikriisi että terapiaa tarvittaisiin vuositolkulla. 😂
Sama todennäköisesti tapahtuisi kenelle tahansa vähän täysipäisemmälle wokefeministille jos heistä joku joskus havahtuisi siihen millaista sabotaasia heidän edustamansa "feminismi" on naisten asemalle, länsimaisen feminismin uskottavuudelle, todellisuudessa tehnyt ja miten naisvastaista yhteiskuntaa ja sosiaalista kulttuuria he itseasiassa ovat edistäneet "naisasialiikkeen" nimissä.
Liberalismikaan ei ole vihervasemmistolaisten omistuksessa kuten tätä nykyä kuvitellaan. Jenkeissä "liberaali"- sanaa käytetään haukkumasanana demokraatteja vastaan republikaanien taholta vaikka nimenomaan liberalismi on se tärkein ja olennaisin idea jota republikaanitkin todellisuudessa tavoittelevat. Eli länsimaalaisuuden ydintä, yksilön vapauksia.
"Sinun kirjoituksesi eivät ole tuoneet selvyyttä feminismin suhteesta näihin asioihin, eivätkä varmasti jatkossa tuokaan."
Minun kirjoitukseni ovat lukemattomia kertoja jo tuoneet selvyyden feminismin suhteen näihin asioihin. On täysin epäloogista naisena häpäistä naisia julkisesti tähän tapaan, objektisoida naisia, viedä naisilta intimiteetti, kunnia, ja alentua näiden henkilöiden omilla perversioilla ja fetisseillä julkisesti mässäilyyn feminismin nimissä -> siis naisasialiikkeen nimissä joka on aikojen alusta asti pyrkinyt siihen että naisiin tuntee suhtautua vakavasti, naisilla on kunnia, oikeus intimiteettisuojaan ja seksuaaliseen loukkaamattomuuteen, yksityiseen tilaan.
On otettava kuitenkin huomioon että feministit ovat ymmärtäneet aina että naisten yhteiskunnallisen aseman sabotoinnissa naiset ovat itse usein aktiivisia. Siksi feministit eivät ole koskaan olleet tällaisista tempauksista samanmielisiä. Aina on ollut eriäviä mielipiteitä siitä mikä on "oikea" naisena olemisen tapa. Ja varsinkin siitä mitkä ovat oikeita tapoja edustaa feminismiä eli ajaa naisen autonomista asemaa.
Erilaisista provotempauksista on aina ollut erilaisia mielipiteitä ja tulee varmasti olemaankin. Itse olen sitä mieltä että provokativiisuuskin voi olla joskus paikallaan, mutta taustalla on oltava selvä sanoma mitä tempauksella halutaan ilmaista.
Mutta tosiaan linnan juhlien vulva- asuntempaus ei edustanut feminismiä vaan Setaa ja viesti mitä sillä haluttiin ilmaista jäi epäslväksi. Kaikesta päätellen kyse oli jälleen kerran vain epäkypsien aikuisten huomionhakuisuudesta. Tuollaiselle ihmisille kohujen aikaansaaminen on itsetarkoituksellista puuhaa. Kohun aikaansaamiselle ei ole välineellistä arvoa, vaan se on kohuhakuisuutta vain kohun itsensä vuoksi. Jotain suurta on heidän käsityksensä mukaan saatu aikaan kun koko yhteiskunta kohisee, vaan kukaan ei tiedä mikä se suuri saavutus on joka tällä lailla on aikaansaatu.
Pääasia että taputuksia tulee omien joukoilta olalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkola itsekö se siellä mainostaa omaa kolumniaan? 🤔
"Jos feminismi on tätä – vulvaa ja tissiä kaikissa muodoissa, kaikkialla – niin ehkä suurempi este tasa-arvolle ei ole patriarkaatti. Vaan feministinaiset ihan itse."
Ei, feminismi ei edelleenkään ole tätä. Setan sekoilut ovat tätä. Ole hyvä ja lopeta yhtäläisyysviivan vetäminen näiden ilmiöiden ja feminismin välille.
Asiasisällöllisesti feministi on kolumnista helposti aivan samaa mieltä. Lukuunottamatta pakonomaista aasinsiltaa feminismiin.
Jos wokepervot tekevät jotakin feminismin nimissä siitä ei tule feminismiä.
Näin ne ideologiat on ennenkin kaapattu ja väännetty aikojen saatossa kieroon, kauaksi oikeasta tarkoituksestaan.
Natsismistakaan ei tule äärioikeistolaista liikettä vaikka sosialismia edustanut työväenpuolue NSDAP on historiankirjoituksessa äärioikeistoon aseteltu. Natsipuolueen edeltäjä jonka pohjalle NSDAP muotoutui oli Saksan työväenpuolue DAP. Natsilippukin on pääväriltään punainen. Mutta menepä sanomaan kaduilla natsilipun kanssa marssiville uusnatseille heidän olevan vasemmistolaisia. Heille tulisi niin paha identiteettikriisi että terapiaa tarvittaisiin vuositolkulla. 😂
Sama todennäköisesti tapahtuisi kenelle tahansa vähän täysipäisemmälle wokefeministille jos heistä joku joskus havahtuisi siihen millaista sabotaasia heidän edustamansa "feminismi" on naisten asemalle, länsimaisen feminismin uskottavuudelle, todellisuudessa tehnyt ja miten naisvastaista yhteiskuntaa ja sosiaalista kulttuuria he itseasiassa ovat edistäneet "naisasialiikkeen" nimissä.
Liberalismikaan ei ole vihervasemmistolaisten omistuksessa kuten tätä nykyä kuvitellaan. Jenkeissä "liberaali"- sanaa käytetään haukkumasanana demokraatteja vastaan republikaanien taholta vaikka nimenomaan liberalismi on se tärkein ja olennaisin idea jota republikaanitkin todellisuudessa tavoittelevat. Eli länsimaalaisuuden ydintä, yksilön vapauksia.
"Sinun kirjoituksesi eivät ole tuoneet selvyyttä feminismin suhteesta näihin asioihin, eivätkä varmasti jatkossa tuokaan."
Minun kirjoitukseni ovat lukemattomia kertoja jo tuoneet selvyyden feminismin suhteen näihin asioihin. On täysin epäloogista naisena häpäistä naisia julkisesti tähän tapaan, objektisoida naisia, viedä naisilta intimiteetti, kunnia, ja alentua näiden henkilöiden omilla perversioilla ja fetisseillä julkisesti mässäilyyn feminismin nimissä -> siis naisasialiikkeen nimissä joka on aikojen alusta asti pyrkinyt siihen että naisiin tuntee suhtautua vakavasti, naisilla on kunnia, oikeus intimiteettisuojaan ja seksuaaliseen loukkaamattomuuteen, yksityiseen tilaan.
On otettava kuitenkin huomioon että feministit ovat ymmärtäneet aina että naisten yhteiskunnallisen aseman sabotoinnissa naiset ovat itse usein aktiivisia. Siksi feministit eivät ole koskaan olleet tällaisista tempauksista samanmielisiä. Aina on ollut eriäviä mielipiteitä siitä mikä on "oikea" naisena olemisen tapa. Ja varsinkin siitä mitkä ovat oikeita tapoja edustaa feminismiä eli ajaa naisen autonomista asemaa.
Erilaisista provotempauksista on aina ollut erilaisia mielipiteitä ja tulee varmasti olemaankin. Itse olen sitä mieltä että provokativiisuuskin voi olla joskus paikallaan, mutta taustalla on oltava selvä sanoma mitä tempauksella halutaan ilmaista.
Mutta tosiaan linnan juhlien vulva- asuntempaus ei edustanut feminismiä vaan Setaa ja viesti mitä sillä haluttiin ilmaista jäi epäslväksi. Kaikesta päätellen kyse oli jälleen kerran vain epäkypsien aikuisten huomionhakuisuudesta. Tuollaiselle ihmisille kohujen aikaansaaminen on itsetarkoituksellista puuhaa. Kohun aikaansaamiselle ei ole välineellistä arvoa, vaan se on kohuhakuisuutta vain kohun itsensä vuoksi. Jotain suurta on heidän käsityksensä mukaan saatu aikaan kun koko yhteiskunta kohisee, vaan kukaan ei tiedä mikä se suuri saavutus on joka tällä lailla on aikaansaatu.
Pääasia että taputuksia tulee omien joukoilta olalle.Ja sama tuttu tyyli jatkuu. Silloinkin kun saa edes jollain tavalla asiapitoista sisältöä, niin sen yhteyteen täytyy lisätä asiattomuuksia.Sinulla ei ole yksinoikeutta käyttää linkkejä ja lähteitä. Se, että täällä käyttää linkkejä, kuten sinäkin käytät, ei tarkoita, että linkin sisällön tekijä on täällä kanssasi kirjoittamassa viestejä ja ”mainostamassa” sisältöjään. Trump ei ole täällä kirjoittamassa kanssasi siksi, että annettu linkki vie Trumpin antamaan presidentin määräykseen. Yksinkertaista! Selkeästi en ole ainoa, joka on huomannut tämän kummallisen yleistyvän feministisen pillusymboliikan käytön, josta sinulla ei taaskaan ole sanottavaa, vaikka väität olevasi feministi. Käytät edelleen aikasi ruotiessasi tätä yhtä järjestöä etkä edes huomaa, että kyseinen kirjoituskaan ei keskity järjestöön, vaan ilmiöön, joka on näyttäytynyt useassa eri yhteydessä. Olisihan se varmasti ikävää selitellä feminististä pillusymboliikan käyttöä. Feministinä feminismiä puolustaessasi päädytkin taas siihen absurdiin johtopäätökseen, että feminismi ei olekaan feminismiä. Kysymykseeni siitä, että mihin tällä symboliikan normalisoinnilla pyritään en ole edelleen saanut vastausta. 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama tuttu tyyli jatkuu. Silloinkin kun saa edes jollain tavalla asiapitoista sisältöä, niin sen yhteyteen täytyy lisätä asiattomuuksia.Sinulla ei ole yksinoikeutta käyttää linkkejä ja lähteitä. Se, että täällä käyttää linkkejä, kuten sinäkin käytät, ei tarkoita, että linkin sisällön tekijä on täällä kanssasi kirjoittamassa viestejä ja ”mainostamassa” sisältöjään. Trump ei ole täällä kirjoittamassa kanssasi siksi, että annettu linkki vie Trumpin antamaan presidentin määräykseen. Yksinkertaista! Selkeästi en ole ainoa, joka on huomannut tämän kummallisen yleistyvän feministisen pillusymboliikan käytön, josta sinulla ei taaskaan ole sanottavaa, vaikka väität olevasi feministi. Käytät edelleen aikasi ruotiessasi tätä yhtä järjestöä etkä edes huomaa, että kyseinen kirjoituskaan ei keskity järjestöön, vaan ilmiöön, joka on näyttäytynyt useassa eri yhteydessä. Olisihan se varmasti ikävää selitellä feminististä pillusymboliikan käyttöä. Feministinä feminismiä puolustaessasi päädytkin taas siihen absurdiin johtopäätökseen, että feminismi ei olekaan feminismiä. Kysymykseeni siitä, että mihin tällä symboliikan normalisoinnilla pyritään en ole edelleen saanut vastausta. 🥱
"Selkeästi en ole ainoa, joka on huomannut tämän kummallisen yleistyvän feministisen pillusymboliikan käytön, josta sinulla ei taaskaan ole sanottavaa,"
Kirjoitin asiasta pitkän pätkän. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut. Jos olisit lukenut enemmän kuin ensimmäisen epäolennaisen lauseen johon jostakin syystä takerruit, tietäisit mitä asiasta olen mieltä.
Minä en ole selitysvelvollinen toisten tekemisistä joten en voi kuin arvailla heidän motiivejaan. Mutta koska sinulta meni ilmeisesti ohi mielipiteeni asiasta, toistetaan:
-> feministit eivät ole koskaan olleet tällaisista tempauksista samanmielisiä. Aina on ollut eriäviä mielipiteitä siitä mikä on "oikea" naisena olemisen tapa. Ja varsinkin siitä mitkä ovat oikeita tapoja edustaa feminismiä eli ajaa naisen autonomista asemaa.
"Kysymykseeni siitä, että mihin tällä symboliikan normalisoinnilla pyritään en ole edelleen saanut vastausta."
-> kyse on yleensä vain epäkypsien aikuisten huomionhakuisuudesta. Tuollaiselle ihmisille kohujen aikaansaaminen on itsetarkoituksellista puuhaa. Kohun aikaansaamisella ei ole välineellistä arvoa, vaan se on kohuhakuisuutta vain kohun itsensä vuoksi. Jotain suurta on heidän käsityksensä mukaan saatu aikaan kun koko yhteiskunta kohisee, vaan kukaan ei tiedä mikä se suuri saavutus on joka tempauksilla on aikaansaatu.
Tuliko vastaus nyt perille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Selkeästi en ole ainoa, joka on huomannut tämän kummallisen yleistyvän feministisen pillusymboliikan käytön, josta sinulla ei taaskaan ole sanottavaa,"
Kirjoitin asiasta pitkän pätkän. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut. Jos olisit lukenut enemmän kuin ensimmäisen epäolennaisen lauseen johon jostakin syystä takerruit, tietäisit mitä asiasta olen mieltä.
Minä en ole selitysvelvollinen toisten tekemisistä joten en voi kuin arvailla heidän motiivejaan. Mutta koska sinulta meni ilmeisesti ohi mielipiteeni asiasta, toistetaan:
-> feministit eivät ole koskaan olleet tällaisista tempauksista samanmielisiä. Aina on ollut eriäviä mielipiteitä siitä mikä on "oikea" naisena olemisen tapa. Ja varsinkin siitä mitkä ovat oikeita tapoja edustaa feminismiä eli ajaa naisen autonomista asemaa.
"Kysymykseeni siitä, että mihin tällä symboliikan normalisoinnilla pyritään en ole edelleen saanut vastausta."
-> kyse on yleensä vain epäkypsien aikuisten huomionhakuisuudesta. Tuollaiselle ihmisille kohujen aikaansaaminen on itsetarkoituksellista puuhaa. Kohun aikaansaamisella ei ole välineellistä arvoa, vaan se on kohuhakuisuutta vain kohun itsensä vuoksi. Jotain suurta on heidän käsityksensä mukaan saatu aikaan kun koko yhteiskunta kohisee, vaan kukaan ei tiedä mikä se suuri saavutus on joka tempauksilla on aikaansaatu.
Tuliko vastaus nyt perille?"Kirjoitin asiasta pitkän pätkän."
Jossa oli ongelmia, jotka toin esille. En myöskään jaa käsitystäsi feminismistä. On hyvä huomioida, että ideologiana feminismi on elänyt vuosisatojen aikana ja myös muuttunut. Aiheesta voi lukeaa lisää vaikka täältä:
https://abcnews.go.com/US/examining-modern-feminism-wave-now/story?id=97617121
Ja nyt kun käytän linkkiä, niin se ei tarkoita, että olisin kyseisen artikkelin kirjoittaja mainostamassa artikkelia täällä. Selvää on, että pillusymboliikka ei liity vähemmistöjen asioiden parantamiseen, tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin millään tavoin, mutta se liittyy kyllä feminismiin, joka pyrkii omimaan tasa-arvokeskustelun itselleen. Normalisoinnin sijaan tätä ilmiötä pitäisi tarkastella kriittisesti ja naisen sekä miehen sukuelimet on syytä pitää asiapitoisesta keskustelusta sivussa ja yksityisen piirissä. Naiseuden tekemisessä eräänlaiseksi patriarkaalisten uskontojen vaihtoehdoksi voimaantuneille moderneille naisille on monia ongelmia.
"Minä en ole selitysvelvollinen toisten tekemisistä joten en voi kuin arvailla heidän motiivejaan."
Eikä kukaan pyytänytkään selittämään asioita jonkun toisen puolesta. Jos koet, että sinulla ei ole aiheeseen sanottavaa, niin ei ole pakkoa sanoa yhtään mitään. Sinun vastauksesi on yksilökohtainen huomiohakuisuus, jotta asian voi nätisti sivuuttaa, mutta se ei riitä selittämään tätä laajempana ilmiönä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kirjoitin asiasta pitkän pätkän."
Jossa oli ongelmia, jotka toin esille. En myöskään jaa käsitystäsi feminismistä. On hyvä huomioida, että ideologiana feminismi on elänyt vuosisatojen aikana ja myös muuttunut. Aiheesta voi lukeaa lisää vaikka täältä:
Ja nyt kun käytän linkkiä, niin se ei tarkoita, että olisin kyseisen artikkelin kirjoittaja mainostamassa artikkelia täällä. Selvää on, että pillusymboliikka ei liity vähemmistöjen asioiden parantamiseen, tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin millään tavoin, mutta se liittyy kyllä feminismiin, joka pyrkii omimaan tasa-arvokeskustelun itselleen. Normalisoinnin sijaan tätä ilmiötä pitäisi tarkastella kriittisesti ja naisen sekä miehen sukuelimet on syytä pitää asiapitoisesta keskustelusta sivussa ja yksityisen piirissä. Naiseuden tekemisessä eräänlaiseksi patriarkaalisten uskontojen vaihtoehdoksi voimaantuneille moderneille naisille on monia ongelmia.
"Minä en ole selitysvelvollinen toisten tekemisistä joten en voi kuin arvailla heidän motiivejaan."
Eikä kukaan pyytänytkään selittämään asioita jonkun toisen puolesta. Jos koet, että sinulla ei ole aiheeseen sanottavaa, niin ei ole pakkoa sanoa yhtään mitään. Sinun vastauksesi on yksilökohtainen huomiohakuisuus, jotta asian voi nätisti sivuuttaa, mutta se ei riitä selittämään tätä laajempana ilmiönä."Naiseuden tekemisessä eräänlaiseksi patriarkaalisten uskontojen vaihtoehdoksi voimaantuneille moderneille naisille on monia ongelmia."
Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan pyytänytkään selittämään asioita jonkun toisen puolesta. Jos koet, että sinulla ei ole aiheeseen sanottavaa, niin ei ole pakkoa sanoa yhtään mitään. Sinun vastauksesi on yksilökohtainen huomiohakuisuus, jotta asian voi nätisti sivuuttaa, mutta se ei riitä selittämään tätä laajempana ilmiönä.Olet niin sotkussa ajatustesi kanssa ettei jutuistasi saa mitään tolkkua. En usko että itsekään ymmärrät ajatuksenjuoksuasi.
Ei kai sun sitten muu auta kuin jatkaa asian tarkastelua niillä kieroilla silmilläsi. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin sotkussa ajatustesi kanssa ettei jutuistasi saa mitään tolkkua. En usko että itsekään ymmärrät ajatuksenjuoksuasi.
Ei kai sun sitten muu auta kuin jatkaa asian tarkastelua niillä kieroilla silmilläsi. 👍Päinvastoin. Olen ollut johdonmukainen kirjoituksissani, ja tarkoitan mitä olen kirjoittanut. Ikävää, että et ymmärrä. Emme tule pääsemään yhteisymmärrykseen vaikkapa feminismistä, koska vastustan feminismiä samalla tavoin kuin vaikkapa vastustan sosialismia. Feminismi ei ole yhtä kuin tasa-arvo, vaikka meille myydään niitä samassa paketissa. Kannatan tietysti tasa-arvoa, jotta kenellekään ei synny tästä väärää käsitystä. Sinun onkin hyvä päättää kirjoittelusi jälleen kerran asiattomuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Olen ollut johdonmukainen kirjoituksissani, ja tarkoitan mitä olen kirjoittanut. Ikävää, että et ymmärrä. Emme tule pääsemään yhteisymmärrykseen vaikkapa feminismistä, koska vastustan feminismiä samalla tavoin kuin vaikkapa vastustan sosialismia. Feminismi ei ole yhtä kuin tasa-arvo, vaikka meille myydään niitä samassa paketissa. Kannatan tietysti tasa-arvoa, jotta kenellekään ei synny tästä väärää käsitystä. Sinun onkin hyvä päättää kirjoittelusi jälleen kerran asiattomuuksiin.
Johdonmukaisuudesta saat kyllä pisteet kotiin se on totta. Johdonmukaisesti olet ignoroinut kaikki perusteelliset vastaukset argumentteihisi, syvälliset analyysit feminismin ja woken eroista, feminismin historiasta, monenkirjavista feministien sisäisistä näkökulmaeroista ja muista asiaan liittyvistä yksityiskohdista kun tarkoituksesi on vain johdonmukaisesti vastustaa feminismiä periaatteen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johdonmukaisuudesta saat kyllä pisteet kotiin se on totta. Johdonmukaisesti olet ignoroinut kaikki perusteelliset vastaukset argumentteihisi, syvälliset analyysit feminismin ja woken eroista, feminismin historiasta, monenkirjavista feministien sisäisistä näkökulmaeroista ja muista asiaan liittyvistä yksityiskohdista kun tarkoituksesi on vain johdonmukaisesti vastustaa feminismiä periaatteen vuoksi.
"Johdonmukaisesti olet ignoroinut kaikki perusteelliset vastaukset argumentteihisi, syvälliset analyysit feminismin ja woken eroista, feminismin historiasta, monenkirjavista feministien sisäisistä näkökulmaeroista ja muista asiaan liittyvistä yksityiskohdista kun tarkoituksesi on vain johdonmukaisesti vastustaa feminismiä periaatteen vuoksi."
Niin, niin. Itsekehu on varmaan parasta kehumista mitä voi saada. Onneksi sinun tarkoituksesi ei ole vain johdonmukaisesti puolustaa feminismiä periaatteen vuoksi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Johdonmukaisesti olet ignoroinut kaikki perusteelliset vastaukset argumentteihisi, syvälliset analyysit feminismin ja woken eroista, feminismin historiasta, monenkirjavista feministien sisäisistä näkökulmaeroista ja muista asiaan liittyvistä yksityiskohdista kun tarkoituksesi on vain johdonmukaisesti vastustaa feminismiä periaatteen vuoksi."
Niin, niin. Itsekehu on varmaan parasta kehumista mitä voi saada. Onneksi sinun tarkoituksesi ei ole vain johdonmukaisesti puolustaa feminismiä periaatteen vuoksi...Tottakai johdonmukaisesti puolustan yhtä tärkeimmistä länsimaisista liikkeistä joita ilman länsi ei olisi länsi. Ilman länsimaista feminismiä ja sen vaikutusta länsimaalaisuuteen, länsi näyttäisi aivan erilaiselta negatiivisessa mielessä. Ja kuten olet varmasti huomannutkin, vaikkakin tahallasi ignoroinut, johdonmukaisesti olen myös kritisoinut erilaisia feminismin nimissä tapahtuneita ilmiöitä, kuten myös todennut että feministit voivat olla eri mieltä myös feministisistä kysymyksistä. Kritiikki ei millään tavoin vähennä itse liikkeen arvoa ja tärkeyttä.
Etenkään näinä maailman aikoina.
Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai johdonmukaisesti puolustan yhtä tärkeimmistä länsimaisista liikkeistä joita ilman länsi ei olisi länsi. Ilman länsimaista feminismiä ja sen vaikutusta länsimaalaisuuteen, länsi näyttäisi aivan erilaiselta negatiivisessa mielessä. Ja kuten olet varmasti huomannutkin, vaikkakin tahallasi ignoroinut, johdonmukaisesti olen myös kritisoinut erilaisia feminismin nimissä tapahtuneita ilmiöitä, kuten myös todennut että feministit voivat olla eri mieltä myös feministisistä kysymyksistä. Kritiikki ei millään tavoin vähennä itse liikkeen arvoa ja tärkeyttä.
Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut?Minkälainen tarkkaan ottaen länsi olisi ilman feminismiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen tarkkaan ottaen länsi olisi ilman feminismiä?
Kerro itse millainen visio sinulle tulee mieleen lännestä jossa feminismi ei olisi koskaan vaikuttanut. Jos naisasialiike ei olisi koskaan syntynyt, eikä kukaan tietäisi siitä mitään, millaiseksi länsi olisi muotoutunut ja millainen se olisi nyt? Alkaen 1700- 1800- lukujen vaihteesta ja valistusajasta jolloin feminismi sai alkunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itse millainen visio sinulle tulee mieleen lännestä jossa feminismi ei olisi koskaan vaikuttanut. Jos naisasialiike ei olisi koskaan syntynyt, eikä kukaan tietäisi siitä mitään, millaiseksi länsi olisi muotoutunut ja millainen se olisi nyt? Alkaen 1700- 1800- lukujen vaihteesta ja valistusajasta jolloin feminismi sai alkunsa.
Ellet ole huomannut, emme elä enää 1700- ja 1800-luvuilla, joten fiktiivisten kertomusten kirjoittaminen noista ajoista ei ole tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai johdonmukaisesti puolustan yhtä tärkeimmistä länsimaisista liikkeistä joita ilman länsi ei olisi länsi. Ilman länsimaista feminismiä ja sen vaikutusta länsimaalaisuuteen, länsi näyttäisi aivan erilaiselta negatiivisessa mielessä. Ja kuten olet varmasti huomannutkin, vaikkakin tahallasi ignoroinut, johdonmukaisesti olen myös kritisoinut erilaisia feminismin nimissä tapahtuneita ilmiöitä, kuten myös todennut että feministit voivat olla eri mieltä myös feministisistä kysymyksistä. Kritiikki ei millään tavoin vähennä itse liikkeen arvoa ja tärkeyttä.
Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut?"Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut?"
Woke on feminismiä ja feminismi on wokea. Näiden välillä ei ole perustavaa laatua olevaa eroa. Mitä siitä seurasi, kun Berliinin muuri murtui? Kukoistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellet ole huomannut, emme elä enää 1700- ja 1800-luvuilla, joten fiktiivisten kertomusten kirjoittaminen noista ajoista ei ole tarpeen.
Kysymys kuului: millainen länsi olisi ilman feminismin vaikutusta? Feminismi on vaikuttanut länsimaiden muokkautumiseen sellaiseksi millainen länsi tänä päivänä on ja millaiset arvot länsimaalaisuutta edustavat, 1700- 1800 luvuilta alkaen. Avaatko miten kysymykseen voi vastata ottamatta sen koko historiaa huomioon?
Samalla voit myös vastata itse kysymykseenkin jos hotsittaa. Vaan tuskin hotsittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut?"
Woke on feminismiä ja feminismi on wokea. Näiden välillä ei ole perustavaa laatua olevaa eroa. Mitä siitä seurasi, kun Berliinin muuri murtui? Kukoistus.Woke ei ole feminismiä eikä feminismi wokea. Yksi perustavaa laatua olevista eroista näiden kahden välillä on kenen tahansa tyhmemmänkin helposti havaittava realiteetti, ettei useimmat woken ajamista asioista ole edes etäisesti naisiin liittyviä asioita. Wokeilmiössä on vain hyvin vähän asioita joita voi sanoa feministisiksi.
Monet julkifeministit ja myös feministit jotka eivät ole julkisuudessa vastustavat wokessa aivan samoja asioita kuin kaltaisesi fanaattiset antifeministit. Osaatko selittää miksi te antifeministit yleensä sivuutatte tämän tosiasian kokonaan?
En ymmärrä Berliinin muuri- vertauskuvaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuului: millainen länsi olisi ilman feminismin vaikutusta? Feminismi on vaikuttanut länsimaiden muokkautumiseen sellaiseksi millainen länsi tänä päivänä on ja millaiset arvot länsimaalaisuutta edustavat, 1700- 1800 luvuilta alkaen. Avaatko miten kysymykseen voi vastata ottamatta sen koko historiaa huomioon?
Samalla voit myös vastata itse kysymykseenkin jos hotsittaa. Vaan tuskin hotsittaa.Ja kysymys on ongelmallinen, koska emme elää enää 1700- ja 1800-luvuilla. Tuollainen spekulointi on turhaa, eikä sillä ole merkitystä nykymuotoisen feminismin kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Woke ei ole feminismiä eikä feminismi wokea. Yksi perustavaa laatua olevista eroista näiden kahden välillä on kenen tahansa tyhmemmänkin helposti havaittava realiteetti, ettei useimmat woken ajamista asioista ole edes etäisesti naisiin liittyviä asioita. Wokeilmiössä on vain hyvin vähän asioita joita voi sanoa feministisiksi.
Monet julkifeministit ja myös feministit jotka eivät ole julkisuudessa vastustavat wokessa aivan samoja asioita kuin kaltaisesi fanaattiset antifeministit. Osaatko selittää miksi te antifeministit yleensä sivuutatte tämän tosiasian kokonaan?
En ymmärrä Berliinin muuri- vertauskuvaasi.Tämä jankkaamisesi ei liity enää keskusteltavaan aiheeseen, joka koski Linnan juhlia ja naisten oikeutta pukeutua haluamallaan tavalla sekä pyrkimystä ymmärtää feminististä pillusymboliikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kysymys on ongelmallinen, koska emme elää enää 1700- ja 1800-luvuilla. Tuollainen spekulointi on turhaa, eikä sillä ole merkitystä nykymuotoisen feminismin kannalta.
Eli et halua vastata koska liian vaikea kysymys. Lisäksi historian merkityksen ymmärtäminen liian vaikeaa. Kukaan ei vaatinut paluuta takaisin 1800- luvulle. Kysyttiin millainen länsi olisi ilman länsimaisen naisasialiikkeen vaikutusta ALKAEN sen synnystä 1700- 1800- lukujen vaihteesta. Kysymyksessä ei mitään ongelmallista.
Kuten tiedät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jankkaamisesi ei liity enää keskusteltavaan aiheeseen, joka koski Linnan juhlia ja naisten oikeutta pukeutua haluamallaan tavalla sekä pyrkimystä ymmärtää feminististä pillusymboliikkaa.
Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita.
Tahallasi. Koska joku sisäinen tarve saa sinut trollaamaan asialla vaikka asiapitoinenkin keskustelu olisi vaihtoehto. Mikä se motiivi siellä trollailun taustalla on sen tiedät yksin sinä itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jankkaamisesi ei liity enää keskusteltavaan aiheeseen, joka koski Linnan juhlia ja naisten oikeutta pukeutua haluamallaan tavalla sekä pyrkimystä ymmärtää feminististä pillusymboliikkaa.
Anu Kantola ei edustanut linnassa feminismiä. Anu Kantola edusti Seta ry:ta. Hänet oli kutsuttu linnaan Setan puheenjohtajan ominaisuudessa ja sitä hän meni sinne edustamaan.
Jos haluat tietää mitä Seta tarkoittaa voit opiskella vaikka Wikipediasta alkeet. Seta ry ei ole naisasiajärjestö eikä sillä ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Seta on yksiselitteisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asiaa ajava järjestö. 💡
https://fi.wikipedia.org/wiki/Seta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kysymys on ongelmallinen, koska emme elää enää 1700- ja 1800-luvuilla. Tuollainen spekulointi on turhaa, eikä sillä ole merkitystä nykymuotoisen feminismin kannalta.
"Ja kysymys on ongelmallinen, koska emme elää enää 1700- ja 1800-luvuilla. Tuollainen spekulointi on turhaa, eikä sillä ole merkitystä nykymuotoisen feminismin kannalta."
"On hyvä huomioida, että ideologiana feminismi on elänyt vuosisatojen aikana ja myös muuttunut."
Onko historialla väliä vai eikö ole? Edes sitä et osaa päättää. Saisit riidan aikaan oman peilikuvasikin kanssa.
Ainiin mutta tässä kohtaa menet taas anonymiteetin taakse piiloon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kysymys on ongelmallinen, koska emme elää enää 1700- ja 1800-luvuilla. Tuollainen spekulointi on turhaa, eikä sillä ole merkitystä nykymuotoisen feminismin kannalta."
"On hyvä huomioida, että ideologiana feminismi on elänyt vuosisatojen aikana ja myös muuttunut."
Onko historialla väliä vai eikö ole? Edes sitä et osaa päättää. Saisit riidan aikaan oman peilikuvasikin kanssa.
Ainiin mutta tässä kohtaa menet taas anonymiteetin taakse piiloon."Onko historialla väliä vai eikö ole? Edes sitä et osaa päättää. Saisit riidan aikaan oman peilikuvasikin kanssa."
Yritäpä hahmottaa keskustelun konteksti sen sijaan, että leikkaat ja liität yksittäisiä lauseita sieltä täältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita.
Tahallasi. Koska joku sisäinen tarve saa sinut trollaamaan asialla vaikka asiapitoinenkin keskustelu olisi vaihtoehto. Mikä se motiivi siellä trollailun taustalla on sen tiedät yksin sinä itse."Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita.
Tahallasi. Koska joku sisäinen tarve saa sinut trollaamaan asialla vaikka asiapitoinenkin keskustelu olisi vaihtoehto. Mikä se motiivi siellä trollailun taustalla on sen tiedät yksin sinä itse."
Olet autonominen toimija ja vastaat kyllä ihan itse omista kirjoituksistasi. Eikö feminismisi ole opettanut sinulle mitään? Nähtävästi mitään asiaa ei ole kun tarvitsee taas mennä henkilökohtaisuuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anu Kantola ei edustanut linnassa feminismiä. Anu Kantola edusti Seta ry:ta. Hänet oli kutsuttu linnaan Setan puheenjohtajan ominaisuudessa ja sitä hän meni sinne edustamaan.
Jos haluat tietää mitä Seta tarkoittaa voit opiskella vaikka Wikipediasta alkeet. Seta ry ei ole naisasiajärjestö eikä sillä ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Seta on yksiselitteisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asiaa ajava järjestö. 💡
https://fi.wikipedia.org/wiki/SetaTämä asia on jo keskusteltu vaikka toistaisit näkökantojasi maailman loppuun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et halua vastata koska liian vaikea kysymys. Lisäksi historian merkityksen ymmärtäminen liian vaikeaa. Kukaan ei vaatinut paluuta takaisin 1800- luvulle. Kysyttiin millainen länsi olisi ilman länsimaisen naisasialiikkeen vaikutusta ALKAEN sen synnystä 1700- 1800- lukujen vaihteesta. Kysymyksessä ei mitään ongelmallista.
Kuten tiedät.Kysymys ei ole vaikea, vaan ongelmallinen. Noin minä kirjoitin. Sinä kirjoitat siitä sitten ihan omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita.
Tahallasi. Koska joku sisäinen tarve saa sinut trollaamaan asialla vaikka asiapitoinenkin keskustelu olisi vaihtoehto. Mikä se motiivi siellä trollailun taustalla on sen tiedät yksin sinä itse."
Olet autonominen toimija ja vastaat kyllä ihan itse omista kirjoituksistasi. Eikö feminismisi ole opettanut sinulle mitään? Nähtävästi mitään asiaa ei ole kun tarvitsee taas mennä henkilökohtaisuuksiin.Ai sä yrität nyt vetää yhtäläisyysviivaa autonomiaankin tässä yhteydessä. 😄
Voit toki kuvailla näitä omia monologejani autonomiseksi ajatusten jakamiseksi koska kesksuteluahan tämä ei ole yleensä koskaan ollut. Keskusteluun tarvitaan vähintään kaksi keskusteluhaluista ja - kykyistä osapuolta. Yksi keskusteluhaluinen ei riitä keskustelun aikaansaamiseksi ja johtaa jankuttamiseen jos toista keskusteluhaluista osapuolta ei ilmaannu paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä yrität nyt vetää yhtäläisyysviivaa autonomiaankin tässä yhteydessä. 😄
Voit toki kuvailla näitä omia monologejani autonomiseksi ajatusten jakamiseksi koska kesksuteluahan tämä ei ole yleensä koskaan ollut. Keskusteluun tarvitaan vähintään kaksi keskusteluhaluista ja - kykyistä osapuolta. Yksi keskusteluhaluinen ei riitä keskustelun aikaansaamiseksi ja johtaa jankuttamiseen jos toista keskusteluhaluista osapuolta ei ilmaannu paikalle.Kerrataan vielä mitä kirjoitit. Kirjoitit, että
"Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita."
Eli toisin sanoen ulkoistat vastuun omasta käytöksestäsi toiselle osapuolelle samalla kun menet toistuvasti henkilökohtaisuuksiin. Eiköhän tämä ollut tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrataan vielä mitä kirjoitit. Kirjoitit, että
"Aiheutat itse keskustelutyylilläsi sen että toisen osapuolen on jankutettava samoja asioita."
Eli toisin sanoen ulkoistat vastuun omasta käytöksestäsi toiselle osapuolelle samalla kun menet toistuvasti henkilökohtaisuuksiin. Eiköhän tämä ollut tässä.Höpö höpö. Ja tiedät itsekin että höpö höpö.
- Anonyymi00056
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan pyydän väitteen esittäjää perustelemaan väitteensä. Vai eikö se onnistu?
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
En, vaan pyydän väitteen esittäjää perustelemaan väitteensä. Vai eikö se onnistu?
Kauanko vielä ajattelit trollata? Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Mitkään perustelut ja argumentit eivät auta kun ollaan keskustelevinaan ihmisen kanssa joka systemaattisesti sivuuttaa kaikki perustelut ja syvälliset argumentit, ja sitten vain jatkaa perustelujen tivaamista.
Se on sitten sitä jankuttamista josta myöskin jaksat valittaa. - Anonyymi00058
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tosissasi sinä haluat vetää feminismin viemäriin samaa matkaa woken kanssa? Mitä siitä seuraa, oletko pohtinut?Jos feminismistä jotain hyötyä on ollutkin, se on jo tehnyt tehtävänsä ja joutaa mennä.
- Anonyymi00059
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/SetaAnu Kantola siis ilmeisesti ei ole ollenkaan feministi eikä mitenkään edusta feminismiä. Miten voi olla niin, että me kaikki muut erehdyimme taas ja vain sinä ymmärrät asian oikein?
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mitkään perustelut ja argumentit eivät auta kun ollaan keskustelevinaan ihmisen kanssa joka systemaattisesti sivuuttaa kaikki perustelut ja syvälliset argumentit, ja sitten vain jatkaa perustelujen tivaamista.
Se on sitten sitä jankuttamista josta myöskin jaksat valittaa.Nyt näyttää siltä, ettet osaa vastata kysymykseen, joka kohdistuu suoraan väitteeseen, jonka esitit. Sen sijaan menet henkilökohtaisuuksiin ja uhriudut.
Hyvin aikuismaista. - Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Se on sitten sitä jankuttamista josta myöskin jaksat valittaa.Nyt on hyvä huomioida, että käyt tässä keskustelua jonkun toisen henkilön kuin minun kanssa. Lopetin keskustelun kanssasi tässä viestiketjussa kommenttiin 2025-12-11 19:07:19.
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Jos feminismistä jotain hyötyä on ollutkin, se on jo tehnyt tehtävänsä ja joutaa mennä.
Koska kaksi biologista sukupuolta ovat olemassa jatkossakin ja toinen niistä on naissukupuoli, feminismiä tullaan aina tarvitsemaan. Kehitys ei ole jotakin mikä on ja pysyy kun jotain kehitystä on saavutettu. Kehitys voi kehittyä mihin suuntaan tahansa koska se on jatkuvaa liikettä.
Juuri nyt ja lähitulevaisuudessa naisasialiike on lännessä tärkeämpi kuin aikoihin. Syyt ovat sekä tuontitavaraa että länsimaiden sisäistä perua. - Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Anu Kantola siis ilmeisesti ei ole ollenkaan feministi eikä mitenkään edusta feminismiä. Miten voi olla niin, että me kaikki muut erehdyimme taas ja vain sinä ymmärrät asian oikein?
Anu Kantola voi olla feministi tai olla olematta. Ei kai kukaan muuta väittänyt. Linnassa hän edusti kuitenkin Setaa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Nyt on hyvä huomioida, että käyt tässä keskustelua jonkun toisen henkilön kuin minun kanssa. Lopetin keskustelun kanssasi tässä viestiketjussa kommenttiin 2025-12-11 19:07:19.
Todella hyvä huomio kiitos tästäkin tiedosta täällä anonyymilla nettifoorumilla.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Nyt on hyvä huomioida, että käyt tässä keskustelua jonkun toisen henkilön kuin minun kanssa. Lopetin keskustelun kanssasi tässä viestiketjussa kommenttiin 2025-12-11 19:07:19.
Minähän tuota lisätietoa esitetystä väitteestä pyysin, mutta eipä se johtanut muuhun kuin vahvaan tunnereaktioon. Kertoo väitteestä kaiken tarvittavan, ja sen esittäjästäkin aika paljon.
- Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Anu Kantola voi olla feministi tai olla olematta. Ei kai kukaan muuta väittänyt. Linnassa hän edusti kuitenkin Setaa.
Mistä sinä sen tiedät, mitä hän halusi edustaa?
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Koska kaksi biologista sukupuolta ovat olemassa jatkossakin ja toinen niistä on naissukupuoli, feminismiä tullaan aina tarvitsemaan. Kehitys ei ole jotakin mikä on ja pysyy kun jotain kehitystä on saavutettu. Kehitys voi kehittyä mihin suuntaan tahansa koska se on jatkuvaa liikettä.
Juuri nyt ja lähitulevaisuudessa naisasialiike on lännessä tärkeämpi kuin aikoihin. Syyt ovat sekä tuontitavaraa että länsimaiden sisäistä perua.Suurin osa naisista elää ihan normaalisti tuntematta tarvetta minkäänlaiseen feministiseen toimintaan. Feministit ovat mitätön vähemmistö, joka jo joutaa hävitä historian hämärään.
- Anonyymi00068
Anonyymi00063 kirjoitti:
Se on sinun käsityksesi. Kaikki muut ovat sitä mieltä, että hän edusti Setaa, feministejä ja koko vihervasemmistolaista maailmankuvaa ja ne voidaan huoletta laittaa samaan nippuun.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Se on sinun käsityksesi. Kaikki muut ovat sitä mieltä, että hän edusti Setaa, feministejä ja koko vihervasemmistolaista maailmankuvaa ja ne voidaan huoletta laittaa samaan nippuun.
Ihanko kaikki muut?
Jos presidentti päätti kutsua jonkun edustamaan nimenomaan feminismiä ja naisasailiikettä se olisi ollut esimerkiksi Amani Al-mehsen joka on Naisasialiitto unionin pj. Vaan mikäli hän kävi pyörähtämässä linnan juhlissa hänkin tosiasiassa edusti vain wokea koska unioni on saanut pahan woketartunnan jo aikoja sitten.
Kun presidentti kutsuu esim. olympiamitalistin linnan juhliin kutsu lähetetään sen urheilumenetyksen vuoksi ja urheilija edustaa silloin linnassa urheilijan ominaisuudessa vaikka hän voi olla elässään paljon muutakin kuin urheilija. - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ihanko kaikki muut?
Jos presidentti päätti kutsua jonkun edustamaan nimenomaan feminismiä ja naisasailiikettä se olisi ollut esimerkiksi Amani Al-mehsen joka on Naisasialiitto unionin pj. Vaan mikäli hän kävi pyörähtämässä linnan juhlissa hänkin tosiasiassa edusti vain wokea koska unioni on saanut pahan woketartunnan jo aikoja sitten.
Kun presidentti kutsuu esim. olympiamitalistin linnan juhliin kutsu lähetetään sen urheilumenetyksen vuoksi ja urheilija edustaa silloin linnassa urheilijan ominaisuudessa vaikka hän voi olla elässään paljon muutakin kuin urheilija.Kyllä, kaikki muut ja sinun jankkauksesi ei muuta asiaa. Sateenkaarihommat ja feminismi kuuluvat samaan karsinaan.
- Anonyymi00071
Anonyymi00064 kirjoitti:
Todella hyvä huomio kiitos tästäkin tiedosta täällä anonyymilla nettifoorumilla.
Ole hyvä, toivottavasti tämä on sinullekin jatkossa selvää, eikä tarvitse enää keskustella siitä kenen kanssa väität täällä keskustelevasi.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ole hyvä, toivottavasti tämä on sinullekin jatkossa selvää, eikä tarvitse enää keskustella siitä kenen kanssa väität täällä keskustelevasi.
Ja samat sulle. Kristallipalloistamme täytyy jatkossa aina varmistaa että tiedämme kuka kukin on, ja kenen kanssa kulloinkin keskustellaan.
- Anonyymi00073
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan pyytänytkään selittämään asioita jonkun toisen puolesta. Jos koet, että sinulla ei ole aiheeseen sanottavaa, niin ei ole pakkoa sanoa yhtään mitään. Sinun vastauksesi on yksilökohtainen huomiohakuisuus, jotta asian voi nätisti sivuuttaa, mutta se ei riitä selittämään tätä laajempana ilmiönä.Asusteiden lisäksi tähän kummalliseen ilmiöön törmää ihan populaarimusiikissa.
https://www.youtube.com/shorts/tkKeELxJ_Y0 - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Asusteiden lisäksi tähän kummalliseen ilmiöön törmää ihan populaarimusiikissa.
https://www.youtube.com/shorts/tkKeELxJ_Y0Wokeismista voit luetella vielä miljoonia esimerkkejä lisääkin. Wokeismin keskellähän täällä on eletty jo pitkään lännessä.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Wokeismista voit luetella vielä miljoonia esimerkkejä lisääkin. Wokeismin keskellähän täällä on eletty jo pitkään lännessä.
Sopivasti löytyi woken määritelmä:
Wokeismin tunnusmerkistö (moraalinen narsismi): 1) Ideologia ylittää todellisuuden 2) Taistelu normaalia vastaan 3) Syyttävä, aggressiivinen 4) Kastiajattelu 5) Moralisoiva (hyvä/paha) 6) Uhriajattelu 7) Relativistinen, subjektivistinen.
Miten tämä eroaa feminismin tunnusmerkistöstä? - Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sopivasti löytyi woken määritelmä:
Wokeismin tunnusmerkistö (moraalinen narsismi): 1) Ideologia ylittää todellisuuden 2) Taistelu normaalia vastaan 3) Syyttävä, aggressiivinen 4) Kastiajattelu 5) Moralisoiva (hyvä/paha) 6) Uhriajattelu 7) Relativistinen, subjektivistinen.
Miten tämä eroaa feminismin tunnusmerkistöstä?Ei mitenkään. Ei siis ihme, että wokeismi ja feminismi kulkevat nykyään tiiviisti käsi kädessä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei mitenkään. Ei siis ihme, että wokeismi ja feminismi kulkevat nykyään tiiviisti käsi kädessä.
Vastataan kysymyksellä koska ei jaksa alkaa taas jankuttamaan samaa saarnaa woken ja feminismin eroista. Niistä voit lukea jo kirjoitetuista postauksia lukemattomista ketjuista.
Olisiko hyvä asia jos feminismi katoaisi länsimaista kokonaan? Mitä siitä seuraisi jos naisasialiikettä ei enää olisi olemassa? - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Vastataan kysymyksellä koska ei jaksa alkaa taas jankuttamaan samaa saarnaa woken ja feminismin eroista. Niistä voit lukea jo kirjoitetuista postauksia lukemattomista ketjuista.
Olisiko hyvä asia jos feminismi katoaisi länsimaista kokonaan? Mitä siitä seuraisi jos naisasialiikettä ei enää olisi olemassa?Ei olisi. Mutta siihen pätee sama kuin muihin vastaaviin ideologioihin, eli se kärsii siitä, että ääripään edustajat ovat äänekkäimpiä, jolloin maltilliset jäävät pimentoon. Ne maltilliset ovat kuitenkin heitä, jotka oikeasti saavat aikaan muutoksia.
En osaa sanoa, mitä siitä seuraisi, jos naisasialiikettä ei enää olisi olemassa. - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ei olisi. Mutta siihen pätee sama kuin muihin vastaaviin ideologioihin, eli se kärsii siitä, että ääripään edustajat ovat äänekkäimpiä, jolloin maltilliset jäävät pimentoon. Ne maltilliset ovat kuitenkin heitä, jotka oikeasti saavat aikaan muutoksia.
En osaa sanoa, mitä siitä seuraisi, jos naisasialiikettä ei enää olisi olemassa.Ehkä sun kannattaisi siinä tapauksessa rajoittaa fanaattista feminismin vastustustasi kun tosiasiassa vastustat woken älyttömyyksiä, ja itsekin kykenet erottamaan wokeismin feminismistä, vaikka jatkuvasti jostakin syystä ne haluat liittää toisiinsa.
Seuraavaksi menet taas anonymiteetin taakse piiloon.
Täytyy ymmärtää myös feminismistä se mitä puolustetaan kun puolustetaan feminismiä. Minäkään en ole puolustamassa feministejä. Puolustan yksinkertaisesti feminismiä ideologiana ja sen tarpeellisuutta liikkeenä. Nyt kun onneksi alkaa wokeaikakauden elinkaari tulla päätökseensä on vaarana että heitetään lapsi pesuveden mukana viemäriin, ja feminismi, eli naisasialiike kokee konkurssin siinä samalla. Se olisi katastrofaalista länsimaille tällaisena aikakautena jota nyt eletään. Meille on ilmaantunut vaarallisia trendi- ilmiötä feminismin maineen pilaantumisen ohessa jotka muodostavat todellisen uhan naisen asemalle yhteiskunnassa ja sosiaalisessa kulttuurissa joka koko ajan muuttuu.
Kaiken kaikkiaan on erikoista miten ihmiset eivät näytä huomaavan tätä kehitystä lainkaan. Eivät sen enempää feministeiksi itsensä määrittelevät kuin antifeministitkään. - Anonyymi00080
Anonyymi00074 kirjoitti:
Wokeismista voit luetella vielä miljoonia esimerkkejä lisääkin. Wokeismin keskellähän täällä on eletty jo pitkään lännessä.
Tässähän on siis keskusteltu feministisestä pillusymboliikasta, sen merkityksestä ja tarpeellisuudesta. Selvyyttä ei ole tullut miksi se on yleistymässä länsimaissa. Vaikka aikaisemmin esillä olleen kappaleen tekijä on ollut feministi, niin käsittääkseni hän ei ole sitä enää.
- Anonyymi00081
Anonyymi00077 kirjoitti:
Olisiko hyvä asia jos feminismi katoaisi länsimaista kokonaan? Mitä siitä seuraisi jos naisasialiikettä ei enää olisi olemassa?Ei siitä mitään seuraisi. Muita vastaavia liikkeitä on ja niitä syntyy tarpeen vaatiessa lisää. Ne voivat hyvin periä feminismin jäänteet, jos kukaan kaipaa sellaista.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei siitä mitään seuraisi. Muita vastaavia liikkeitä on ja niitä syntyy tarpeen vaatiessa lisää. Ne voivat hyvin periä feminismin jäänteet, jos kukaan kaipaa sellaista.
Mitä muita vastaavia liikkeitä on?
- Anonyymi00083
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tässähän on siis keskusteltu feministisestä pillusymboliikasta, sen merkityksestä ja tarpeellisuudesta. Selvyyttä ei ole tullut miksi se on yleistymässä länsimaissa. Vaikka aikaisemmin esillä olleen kappaleen tekijä on ollut feministi, niin käsittääkseni hän ei ole sitä enää.
Kuka ei ole enää feministi ja minkä kappaleen tekijä mitä ihmettä sinä siinä selität?
- Anonyymi00084
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ehkä sun kannattaisi siinä tapauksessa rajoittaa fanaattista feminismin vastustustasi kun tosiasiassa vastustat woken älyttömyyksiä, ja itsekin kykenet erottamaan wokeismin feminismistä, vaikka jatkuvasti jostakin syystä ne haluat liittää toisiinsa.
Seuraavaksi menet taas anonymiteetin taakse piiloon.
Täytyy ymmärtää myös feminismistä se mitä puolustetaan kun puolustetaan feminismiä. Minäkään en ole puolustamassa feministejä. Puolustan yksinkertaisesti feminismiä ideologiana ja sen tarpeellisuutta liikkeenä. Nyt kun onneksi alkaa wokeaikakauden elinkaari tulla päätökseensä on vaarana että heitetään lapsi pesuveden mukana viemäriin, ja feminismi, eli naisasialiike kokee konkurssin siinä samalla. Se olisi katastrofaalista länsimaille tällaisena aikakautena jota nyt eletään. Meille on ilmaantunut vaarallisia trendi- ilmiötä feminismin maineen pilaantumisen ohessa jotka muodostavat todellisen uhan naisen asemalle yhteiskunnassa ja sosiaalisessa kulttuurissa joka koko ajan muuttuu.
Kaiken kaikkiaan on erikoista miten ihmiset eivät näytä huomaavan tätä kehitystä lainkaan. Eivät sen enempää feministeiksi itsensä määrittelevät kuin antifeministitkään.En minä voi lopettaa sellaista, mitä en ole aloittanut. Enkä aio aloittaa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kuka ei ole enää feministi ja minkä kappaleen tekijä mitä ihmettä sinä siinä selität?
Kannattaisi seurata keskustelua, niin ei tarvitsisi aina tuoda esille kuinka ei ymmärrä yhtään mitään mistään.
- Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
En minä voi lopettaa sellaista, mitä en ole aloittanut. Enkä aio aloittaa.
Sinä et siis vastusta feminismiä?
- Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
Mitä muita vastaavia liikkeitä on?
Tuota odotinkin. Kaikki semmoiset, jotka pyrkivät maailman parantamiseen ja joilla on varma tieto siitä, miten se tehdään. Osaatko ihan itse jatkaa vai kysytkö vielä tarkennusta?
- Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sinä et siis vastusta feminismiä?
En edes tiedä, miten sitä voisi vastustaa. Mutta kritiikin yläpuolella se ei ole, kuten ei oikeastaan mikään muukaan.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tuota odotinkin. Kaikki semmoiset, jotka pyrkivät maailman parantamiseen ja joilla on varma tieto siitä, miten se tehdään. Osaatko ihan itse jatkaa vai kysytkö vielä tarkennusta?
"Kaikki semmoiset, jotka pyrkivät maailman parantamiseen ja joilla on varma tieto siitä, miten se tehdään."
Tarkoitatko oikeistokonservatiiveja? - Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
En edes tiedä, miten sitä voisi vastustaa. Mutta kritiikin yläpuolella se ei ole, kuten ei oikeastaan mikään muukaan.
Et tiedä miten feminismiä voisi vastustaa? Esimerkiksi paasaamalla vuodesta toiseen palstoilla feminismivastaista paatosta.
- Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Et tiedä miten feminismiä voisi vastustaa? Esimerkiksi paasaamalla vuodesta toiseen palstoilla feminismivastaista paatosta.
Jaa. En tiedä, miksi tekisin niin, enkä ole tehnyt niin, enkä aio tehdä niin.
- Anonyymi00094
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jaa. En tiedä, miksi tekisin niin, enkä ole tehnyt niin, enkä aio tehdä niin.
Ahaa. Nyt onkin kuppi nyrjähtänyt ihan uuteen asentoon ja oletkin täällä raivoisasti puolustamassa feminismiä?
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Ahaa. Nyt onkin kuppi nyrjähtänyt ihan uuteen asentoon ja oletkin täällä raivoisasti puolustamassa feminismiä?
En ole täällä puolustamassa feminismiä, varsinkaan raivoisasti.
- Anonyymi00096
Anonyymi00089 kirjoitti:
"Kaikki semmoiset, jotka pyrkivät maailman parantamiseen ja joilla on varma tieto siitä, miten se tehdään."
Tarkoitatko oikeistokonservatiiveja?Saat valita ihan minkä haluat, uskonlahkoista elokapinaan. Tietysti poliittinen valintakin käy.
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
En ole täällä puolustamassa feminismiä, varsinkaan raivoisasti.
Mitä olet siis feminismi- foorumilla tekemässä?
Et ole vastustamassa feminismiä? Et ole puolustamassa feminismiä?
Tällä palstalla ei ole neutraaleja viestejä liittyen feminismiin. Näinpä niitä ei ole tullut myöskään sinulta. 90% foorumin viesteistä omiani lukuunottamatta ovat kiistämättömästi feminismiä vastustavia.
Kai sulla joku pointti sentään on täällä hillua ja viestejä postata? - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Mitä olet siis feminismi- foorumilla tekemässä?
Et ole vastustamassa feminismiä? Et ole puolustamassa feminismiä?
Tällä palstalla ei ole neutraaleja viestejä liittyen feminismiin. Näinpä niitä ei ole tullut myöskään sinulta. 90% foorumin viesteistä omiani lukuunottamatta ovat kiistämättömästi feminismiä vastustavia.
Kai sulla joku pointti sentään on täällä hillua ja viestejä postata?Keskustelemassa. Mielestäni tämä foorumi on sitä varten.
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Keskustelemassa. Mielestäni tämä foorumi on sitä varten.
Selvästikään et ole täällä keskustelemassa.
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Selvästikään et ole täällä keskustelemassa.
Etkä sinä sen enempää.
- Anonyymi00101
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Lgbtq poppoo on päättänyt omia feminismin käsitteen itselleen ja usein toimii tempauksissaan feminismin nimissä. Sinun on kysyttävä heiltä miten lgbtq asiat sopivat feminismin genreen ja millä perusteilla.
Koska eihän noilla asioilla ole mitään loogista yhteyttä naissukupuoleen. Lukuunottamatta trans- agendan naisille aiheuttamia ongelmia. Se on siis erittäin antifeministinen liike jos otetaan huomioon tuhotyö mitä se on aiheuttanut sillä, että miehet ovat tunkeutuneet naisten reviirille vähän joka paikassa.
Jos sivusilmällä jaksaa sateenkaarisekoilua vielä seurata sielläkin on alkanut hajontaa näkyä. Keskustelua käydään siitä pitäisikö Lgb:n lopusta irtisanoa TQ liite.
https://nypost.com/2023/11/18/opinion/why-its-time-for-lgb-to-divorce-tq/
https://m.youtube.com/shorts/L0gILeNDysc
Mutta siitä voisitte mennä keskustelemaan lgbt foorumeille.Lgbtq-poppoo on päättänyt omia feminismin käsitteen itselleen ja on siinä hyvin onnistunut. Se ei ole mikään ihme, kun feministit ottivat heidät vastaan innosta vikisten. Ei kai ole mikään salaisuus, että feministien ydinjoukolle lesboasiat ovat aina olleet läheisiä.
- Anonyymi
Black death maskeja näkynyt avoimuudessa?
- Anonyymi
Helvetin tyhmä akka, sitä ei olisi pitänyt päästää linnaan.
Häpeällinen teko, saamattomuutta myös presidentin kanslialta , olisivat ilmoittaneet että asialliset vaatteet päälle jos meinaat tulla. - Anonyymi00091
Sehän on työtätekevien kustantama verorahoilla . Ääliö ylemyksien elättien ,näytös ,pässikansalle . Miks maksamme tälläistä , kustantakoo itte .
- Anonyymi00093
Itsenäisyysjuhla! Ja sinne mennään vakina ja korsetti tissit pullottaen!! Eiköhän ne asut kuuluis muunlaisiin juhliin! Kyllähän pitäis olla pukukoodi!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721