Aineellinen köyhyys tekee kekseliääksi

Anonyymi-ap

Kaikkia ei pidä muille kertoa.

15

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kyllähän moni tuote on syntynyt, arjen keskellä mistä on pulaa,

• Anonyymi00002

Joo, paitaakin voi käyttää monta kertaa ennen pesua.

• Anonyymi00003

Monet niksit ja tuotteet on.

• Anonyymi00005

Säästöt pidetään omana tietona.

• Anonyymi00006

Eikä ryypiskelystäkään koko kylälle kailoteta vaikka kaikki asian tietävätkin savon tuppupitäjässä

• Anonyymi00007

Kateellisuus tekee sairaaksi aina kun katehti työttömiä kuka pärjää ja tekee jotain isompaa. Alkoholi tekee köyhäksi ja rööki.

• Anonyymi00008

Realiteetit hukassa jos luulee että joku kadehtii persaukista työtöntä jolla noin muutenkin vastenmielinen olemus.Työssäkäyviä vi...ttuaa notkuvat työttömät.

• Anonyymi00009

Minua ainakin kadehtii aika useat työssakäyvät kuka on ihan persaukisia ja raha asiat ei ole kunnossa. Minä kun olen ollut säästeliäs ja osan arvosta euroa ja voin itselle mahdollistaa asioita mitä töissäkäyvä ei voi lupa itselle ilman pankkilaina.

• Anonyymi00016

Minua vi.... ttuaa työssäkäyvät ihmiset kuka notkua vaan ja saa siitä palkkaa ja luule jotenki, että on parempi ihminen kun ei töissä oleva.

• Anonyymi00010

Ne oikein halua halveksia ja käy kimppuun kun työtön pärjää ihan hyvin ilman orjatyötä. Työtön kyllä tiedä että töissä köyhtyy ja kuka ei maksa palkkaa. Työtön luopu kokona kelan hiluista. Työtön tekee töita vaan itsellen ja täyttä omia tasuita sama aikan kun työssäkäyvä täyttä rikkaiden taskuita ja köyhtyy.

• Anonyymi00012

Juupa juu ni varmaan kylpee rahoissa jos Kelanpäivärahoilla ja rutinaa toimeentulotukea.Oma lähipiirini työelämässä niin rahallisesti pärjäävät,asuvat asunto osakkeesta,omakotitalossa.

• Anonyymi00013

Ja velka on varma 300 000- 500 000 euroa. Miksi pitäisi kadehtia ihmistä kuka elää velkahelvetissä. Itse elän myös ihan uudessa minitalossa. Mikä on ihan omilla käsillä ja rahoilla rakennetut.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja velka on varma 300 000- 500 000 euroa. Miksi pitäisi kadehtia ihmistä kuka elää velkahelvetissä. Itse elän myös ihan uudessa minitalossa. Mikä on ihan omilla käsillä ja rahoilla rakennetut.

Eikös sun pitänyt persaukinen olla Kelanpäivärahoilla oho nyt sulla sitten jo minitalo.Paskan marjat jossain läävässä asut.Itse työkyveläke ja asunto-osake,vastike 270eur.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eikös sun pitänyt persaukinen olla Kelanpäivärahoilla oho nyt sulla sitten jo minitalo.Paskan marjat jossain läävässä asut.Itse työkyveläke ja asunto-osake,vastike 270eur.

Vielä mukavampaa on kun on työeläke sekä asunto-osake missä viihtyy.
        Kyllä vastike on pieni summa verrattuna siihen vuokraorjan tilanteeseen.
        Vastikkeen maksaa halposti ja loput jää kulutusjuhliin.

• Anonyymi00014

Tänään iloitsen elämän pienistä asioista. Kun syön leivän niin ajattelen että sen vilja on kasvanut, elänyt ja kuollut sen takia että minä voisin elää. Olen kiitollinen siitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      172
      4980
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1585
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1583
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1441
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1233
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      46
      1010
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      178
      889
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe