mistä saa ostettua ja kuinka paljon maksaa linuxiin käyttöjärjestelmä? onko ostettu ja netistä ladattu jotenkin erilainen esim. ajureiden suhteen? tampereella palloilen lähinnä.
mistä saa ostettua linuxin käyttöjärjestelmän? minkä hintaisia ne on?
5
816
Vastaukset
suomesta dataclubi taitaa olla suosittu!?
http://dataclub.fi/linux.php
Itse tilaan omani kun päivitän, niin amazonista(uk)
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-url/index=software-uk&field-keywords=linux/ref=xs_ap_l_xgl/202-9337617-3596636
Ladatun JA ostetun suurin ero on ne manuaalit, sekä mahdollisesti kaupalliset softat jotka tulee ostetun mukana!
Eli nuo nyt ainakin.....- lämpimästi
mandriva linuxin lataamista ilmaiseksi vaikkapa tuolta: http://lame.lut.fi/linux/Mandrake/mandrakelinux/official/iso/10.1/i586/
ihan yhtä hyvä, ellei parempikin kuin kaupasta ostettu.- osoitteen
hups, toossa oikea osoite: http://lame.lut.fi/linux/Mandrake/mandrakelinux/official/iso/10.1/i586/10.2/
- vaikkapa täältä
Mandriva linux, hae 3 CD:tä, tässä ekan osoite, muut samalla kaavalla:
http://ftp.sunet.se/pub/os/Linux/distributions/mandrakelinux/official/iso/10.2/i586/Mandriva-Linux-2005-Limited-Edition-Download-CD1.i586.iso
Tai sitten Suse 9.3, 3 CD:tä, tässä eka:
http://ftp.sunet.se/pub/os/Linux/distributions/suse/suse/i386/9.3/iso/SUSE-9.3-Prof-i386-CD1.iso
Mandriva tai Suse ovat selvästi parhaat aloittelijoille ja hyviä kokeneillekin.- et silleen
Sen saa myös DVD:nä, jos se paremmin sopii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511