Siitä pitää vihervassujen rajaton maahanmuutto huolen. Vassut itse vaikuttaa että persuista ei päästä eroon.
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan, muualle maailmaan. Siellä oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään. Vain näistä muista he välittävät aatteensa mukaisesti.
Persut ovat tulevaisuuden puolue
22
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teidän olisi helppo päästä eroon persuista. Se ei tarvitse kuin asenteen täyskäännöksen ja oman kansan edun ykköseksi. Se on siinä.
Tätä ei kuitenkaan tapahdu milloinkaan Suomessa. Tanskan demarit ovat eri maata. Siellä se on tapahtunut.- Anonyymi00002
Miksi on niin tavattoman vaikeaa laittaa oman kansan etu ykköseksi? Vastatkaa vassut erityisesti
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi on niin tavattoman vaikeaa laittaa oman kansan etu ykköseksi? Vastatkaa vassut erityisesti
Minä tiedän syyn mutta vastatkaa te ensin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meillä vasemmalla on vaikeaa, kun meidän unelmasosialismi lässähti, kun Neuvostoliitto lässähti. Muuta en nyt osaa sanoa. Mutta muu maa ensin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tampereen valtuuston esimerkki "empatiatauluineen" (joka tuodaan todennäköisesti uudestaan esille päivitettynä muka paremmaksi) osoittaa kaikessa raadollisuudessaan tämän asian. Oma kansa on toissijainen vassuille.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä vastaan. Koska vasemmistoaate painottaa ylikansallisuutta. Se on siinä. Vassut suosivat muita kuin omaa kansaa. He haluavat kaiken sekoittuvan yhdeksi sillisalaatiksi joka olisi sitten helppo kontrolloida.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
te ensin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä vastaan. Koska vasemmistoaate painottaa ylikansallisuutta. Se on siinä. Vassut suosivat muita kuin omaa kansaa. He haluavat kaiken sekoittuvan yhdeksi sillisalaatiksi joka olisi sitten helppo kontrolloida.
Tämä näkyy yhteiskunnassa. Vassut hyysää tulijoita ja heille annetaan uudet asunnot esimerkiksi. Kantis ei ikinä saa sellaisista etuisuuksia joita nämä saavat vaikka eivät ole tehneet mitään tämän maan hyväksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä näkyy yhteiskunnassa. Vassut hyysää tulijoita ja heille annetaan uudet asunnot esimerkiksi. Kantis ei ikinä saa sellaisista etuisuuksia joita nämä saavat vaikka eivät ole tehneet mitään tämän maan hyväksi.
Tampere on räikein esimerkki tästä muiden kuin oman kansan hyysäämisestä.
Kyllä persut ihan itse päättävät maahanmuutosta kun ovat hallituksessa. Vihervassujen vaikutus oppositiosta on tasan nolla. Hallituspuolueet säätävät kaikki lait ja tekevät päätökset.
- Anonyymi00007
Persut ovat vaikuttaneet sen että ovat kiristäneet maahanmuuton ehtoja ja muutenkin maahanmuuttoon liittyviä asioita. Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee tosin tekemään tyhjäksi persujen hyvät teot kansan hyväksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Persut ovat vaikuttaneet sen että ovat kiristäneet maahanmuuton ehtoja ja muutenkin maahanmuuttoon liittyviä asioita. Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee tosin tekemään tyhjäksi persujen hyvät teot kansan hyväksi.
Mutta seuraava hallitus on ilman persuja. Silloin punaiset päättää maahanmuutosta. Ja he tunnetusti avaa portit jokaisen halukkaan tulla tänne Suomeen ikuisia kissanpäiviä viettämään veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta seuraava hallitus on ilman persuja. Silloin punaiset päättää maahanmuutosta. Ja he tunnetusti avaa portit jokaisen halukkaan tulla tänne Suomeen ikuisia kissanpäiviä viettämään veronmaksajien rahoilla.
Olen miettinyt että milloin vassujen omatunto alkaa kolkuttaan. He maksattavat unelmansa veronmaksajilla eivätkä edes kiitä veronmaksajia. En koskaan ole kuullut kiitosta heiltä tämän asian suhteen
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos persut olisivat tehneet hyviä tekoja kansan hyväksi, he tietenkin saisivat jatkaa hallituksessa.
Pian kansa herää ymmärtämään, että isänmaallisuus ja kansallismielisyys ei olekaan "äärioikeistolaisuutta", kuten räyhävasemmisto on vuosia valehdellut. Kansa oppii, että se onkin jotain liian arvokasta huorattavaksi vihervasemmistolaiseen tapaan. Kansa myös tulee oppimaan sen, että vihervasemmistoIaisuus ei ole täällä kansan etuja ajatellen, vaan raunioittamassa yhteiskuntaa kommunistiseen hajota & hallitse tapaan.
- Anonyymi00006
Moro vassumies. Milloin tulee taas länkkärin sano se -palstalle viiltävää anal lyysia?
- Anonyymi00016
Ei tule anal lyysiä, mutta analyysia kyllä olen laittanut sinne.
- Anonyymi00014
Perussuomalaiset on seuraavassa hallituksessa 100% varmuudella.
Mitään Sdp- muslimihallitusta ei Natosuomeen saa tulla !
EI IKINÄ. - Anonyymi00015
Joo, Saksassa nousee Putinin tukema äärioikeisto, jonka kokouksissa liehuvat Venäjän liput ja kaihotaan takaisin muinaista DDR:n paskavaltiota. Siinäkö siis tulevaisuus? No ainakin persun mielestä näköjään.
- Anonyymi00017
Demaripskat kirjoittavat vain ja aina ITSESTÄÄN.
Ovat Pöpejä.
Päässä on vika
Synnynäinen vika. - Anonyymi00018
Minkä hiton takia vassut ei nää omaa tilaansa? He kannattavat rajatonta maahanmuuttoa mutta syyttävät rasisteiksi niitä jotka eivät sitä kannata.
- Anonyymi00019
Itse kuitenkin kannattavat erittäin rasistista intersektionaalisuutta. Tampereen valtuuston "empatiataulu" on eräs osoitus tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528