...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin?
Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja samaan aikaan.
Mikä suomalaisiin oikein iski?
Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
427
2279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vain suurituloisilla ja varakkailla on niitä säästöjä, tavallisella tallaajalla yritysten ahneusinflaatio greedflation ja alv-nostot on olleet paljon suurempia kuin muutaman prosentin palkankorotukset 3 vuodelle, joista onneksi saamme kiittää SAK:ta.
- Anonyymi00029
kun yhteiskunnan turvaverkkoja ajetaan alas ja on ilmassa tunnelma, että eläkevakuutuksien ja työttömyysvakuutuksien korvaukset jätetäänkin maksamatta, vaikka vakuutusmaksuja on makseltu koko työuran ajan, niin on aika miettiä vaihtoehtoisia varautumistapoja pahan päivän varalle.
- Anonyymi00050
Suurituloisilla? Salli mun nauraa. Olen luokanopettaja, mies samoin. Kaksi teini-ikäistä lasta. Oma bruttopalkkani alkaa kakkosella. Miehenkin vain vaivoin yli 3000€. Että eipä ne tulot päätähuimaa. Silti saadaan joka kuukausi 1000-1500€ säästöön. Ei suuret tulot, vaan pienet menot.
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
Suurituloisilla? Salli mun nauraa. Olen luokanopettaja, mies samoin. Kaksi teini-ikäistä lasta. Oma bruttopalkkani alkaa kakkosella. Miehenkin vain vaivoin yli 3000€. Että eipä ne tulot päätähuimaa. Silti saadaan joka kuukausi 1000-1500€ säästöön. Ei suuret tulot, vaan pienet menot.
Hyvä että te keskituloisetkin autatte talouden jarrussa 🤣👍
- Anonyymi00083
Anonyymi00029 kirjoitti:
kun yhteiskunnan turvaverkkoja ajetaan alas ja on ilmassa tunnelma, että eläkevakuutuksien ja työttömyysvakuutuksien korvaukset jätetäänkin maksamatta, vaikka vakuutusmaksuja on makseltu koko työuran ajan, niin on aika miettiä vaihtoehtoisia varautumistapoja pahan päivän varalle.
Niinpä, säästän siihen että muutan muille maille omaan asuntoon, ei tarvitse edes lopettaa töitä kun niitä ei ole. Säästöjä on jonkin verran.
- Anonyymi00092