SDP:n kannatus romahtaa jos istuu seuraavassa hallituksessa

Anonyymi-ap

sillä kova sopeuttaminen jatkuu, ja pakkohan se on.

Mikään taho ei ole turvassa, ehkä jopa koulutuksesta pitää leikata sanoi eräs demariedustaja.

Siinä vaiheessa palstan demarivasurit ovat hyvin hiljaa täällä, kun todellisuus iskee eteen - SDP:stä ei ole sateen tekijäksi.

42

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taidat olla se tunkinlainaaja?

• Anonyymi00005

• Anonyymi00006

• Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

puoluekannatus yle

Ei meinaa mitään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ollin kurjuus
        https://yle.fi/t/18-209436/fi

Ai tämä?

"SDP:n kansanedustaja Ville Merinen väitti Ylen dokumentissa,
        että kansan­edustajien avustajia häirittäisiin ja ahdisteltaisiin
        eduskunnassa.

12.1.
        Ilta-Sanomat nimeää kolme kansanedustajaa, jotka liittyvät SDP:n häirintäkohuun.

22.1.
        SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppuraista
        syytetään epäasiallisesta käytöksestä, kertoo STT.

28.1.
        Tuppurainen valitaan jatkamaan
        SDP:n ryhmänjohtajana.
        [Koska epäasiallinen käytöshän on SDP silkka meriitti?]"

Sä et vaan osaa?

• Anonyymi00002

Nimenomaan, onhan sdp allekirjoittanut sopimuksen kansan kiduttamisen jatkamisesta. Joten kaikki oppositiossa huudettu propaganda osoittautuu silloin valheeksi kuten yleensä.

• Anonyymi00003

Sdp- ei enää selviä.
      Sdp- on itse syyllinen olevaan ahdinkoonsa.

Sdp- pelimiehistöllä

EI VOI VOITTAA.
      Häviävä kokoonpano.

• Anonyymi00004

Monikulttuurinen suomi kestää riippumatta kuka siellä hallituksessa istuu.

• Anonyymi00007

Ehkä jopa eduskunnassa joudutaan leikkaamaan. Ei vaiskaan -vitsi vitsi

• Anonyymi00032

Miten niin vitsi-vitsi!,

Eikun tosi-tosi!

"Pääministeri Petteri Orpon (kok) hallitus on päättänyt leikata ministereidensä palkkioita viidellä prosentilla ensi ja seuraavana vuonna."

• Anonyymi00008

Kylmää kyytiä luvassa.

Mutta Demukat on sen verran fiksuja, etteivät ehkä lähde hallitukseen....heiluttavat Kepun tavoin tyhjää paperia hallitusohjelmastaan...

• Anonyymi00009

SDP:n kannatus nousee entisestään. Persut ja kokoomus ovat se saaneet aikaan turmelemalla hyvinvointiyhteiskunnan ja Suomen talouden. Mitä seuraavan hallituksen leikkauksiin tulee, sitten vuorossa ovat köyhien sijaan rikkaat.

• Anonyymi00019

Te köyhät saatte aina kärsiä oli hallitus mikä vaan.

• Anonyymi00024

Äh. Persut ovat tulevaisuuden puolue sillä mikään muu puolue ei vastusta haitallista maahanmuuttoa. Katso Saksaan ja Eurooppaan, muualle maailmaan. Siellä oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Äh. Persut ovat tulevaisuuden puolue sillä mikään muu puolue ei vastusta haitallista maahanmuuttoa. Katso Saksaan ja Eurooppaan, muualle maailmaan. Siellä oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään.

Vain tulijoista he välittävät koska intersektionaalisuus.

• Anonyymi00034

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa!

Koska sehän on jo päivänselvä - ainakin mulle - ettei Lindtman tule saamaan tän maan taloutta kuntoon, koska demuilla ei ole koko hallituskaudella esittää yhtä ainutta realistista vaihtoehtoa jolla se saataisiin kuntoon. Joten ainoa vaihtoehto on että troikka tulee seuravalla hallituskaudella laittamaan taloutemme kuntoon. Ja siinä vaiheeessa sinä, ja muut sossupummit, on jonossa supermarketin auloissa kerjuukuppienne kanssa, johon meikäpoika räkäsee ja nauraa *askaset naurut päälle. Koska mulla kyllä on varaa ottaa vaikka tollanen 25 % alennus tuloihini että pärjään vielä ihan kohtalaisesti. Mites sulla? :)

• Anonyymi00010

Lindtmanin hallitus leikkaa eliitin, elinkeinoelämän, suurpääoman, omistajien ja institutionaalisten sijoittajien veroeduista ja tuista, sekä asettaa solidaarisuusveron alarajan takaisin 150 000 erosta, 85 800 euroon, mikä se oli Rinteen-Marinin kaudella. Näillä toimilla sopeutukset ja leikkaukset kohdistuvat niihin, jotka eivät Sdp:tä. vasemmistoliittoa tai vihreitä äänestä, joten kannatus säilyy ja kasvaa.

• Anonyymi00011

Kaiken lisäksi VM. IMF ja OECD ovat ehdottaneet näitä leikkauskohteita.

• Anonyymi00020

SDP ja Vasliitto - naisten puolueita.....heheheheee.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

SDP ja Vasliitto - naisten puolueita.....heheheheee.

Faktaa.

• Anonyymi00012

Byrokraatteja joudutaan vapauttamaan työmarkkinoille
      ja zuluja poistamaan maasta.
      Tukijärjestelmää kokonaisuudessaan karsimaan
      myös yrityksiä koskee tämä.

• Anonyymi00013

Ainahan hallitusvastuu syö kannatusta

• Anonyymi00014

Itse asiassa Sdp:n kannatus kasvoi Rinteen-Marinin hallituskauden jälkeen eduskuntavaaleissa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse asiassa Sdp:n kannatus kasvoi Rinteen-Marinin hallituskauden jälkeen eduskuntavaaleissa.

Kansa meni kuitenkin halpaan oikeistopopulismin mediapakkosyötöllä 0,9% ja 0,2% marginaalisella erolla.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sama luvassa persuilla. Ens keväänä nåhdään mihin se riittää. Turha vuosi etukäteen huudella tyhmiä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kannatus kasvoi ja Suomi velkaantui enemmä kuin koskaan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikä johtunut ollenkaan siitä että Marin kusetti osan vihreiden ja vasemmistoliiton kannattajista äänestämään demareita pääministeripuoleeks? :)
        Jolla tekivät miljoonatappiot omiin puoluetukiinsa.

• Punanuttujen palvontaporukoissa on tyypillistä, että omat idolit ei tee mitään virheitä, vaan aina ne muut, joten kun demuli leikkaa, se on hyvä asia, mutta kun oikeistolainen leikkaa, se on paha asia. Jos demulilaakson peikot nähdään seuraavassa hallituksessa, heidän velanottokin nähdään "hyvänä ja oikeana". Näin siinä käy, kun korvien välissä on tyhjä kaikukammio, jossa kimpoilee vain muutama ajatus.

• Anonyymi00016

Nyt on asiaa Oula 💪

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt on asiaa Oula 💪

Kiitos!

☝️😏

• Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt on asiaa Oula 💪

Ota lääkkees vassari pedari....

• Anonyymi00018

Jos demarit tekisivät viisaasti, he kannattaisivat sitä että tämä hallitus tekisi mahdollisimman kovat säästöt. Silloin he pääsisivät kuin koira veräjästä eikä kannatus romahtaisi. Mutta kyllä mulle varsin hyvin sopii että demarit ei tee viisaasti

• Anonyymi00022

Yleensä eivät. Ihmiset sen tajuaa vielä.

• Anonyymi00026

Mikään pakko ei ole kuin kuolla. Hirvee hysteria tuosta säästämisestä. Osahan ei ole säästänyt yhtään, vaan elää paksusti.

• Anonyymi00030

Ei leikata mitään vaan rikkailta viedään kaikki. Siinä menevät osakkeet, sijoitusasunnot ja ökyhuvilat. Mersut vaihtuvat skoodaan.

• Anonyymi00038

... ja Lindtmannista Suomen ensimmäinen tsaari: Stalin II!

• Anonyymi00033

Eihän sillä kannatuksella ole suurta merkitystä heti vaalien jälkeen. On aikaa rakentaa kannatusta ennen seuraavia vaaleja.
      Tätähän Perussuomalaiset juuri käyttävät, mutta päinvastaisessa tilanteessa.

• Anonyymi00035

Näin tulee käymään, ja sitten nauretaan.

• Anonyymi00036

Eihän oppositiossa voi vaikutta valtakunnan asioihin. Hallituksessa ollaan juuri siksi, että halutaan vaikuttaa maan asioihin. Ei siellä huvikseen olla.

• Anonyymi00039

Se on muuten 100% varmaa.

• Anonyymi00041

Sanomattakin selvää.

• Anonyymi00042

Odotan vesi kielellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe