Persu:" Näin muodostuu bensan hinta [tähän kaikki verot jne.]"
Vassari: "Kattokaa persutlupaseuronpensaa öyöyööh vaalipetos ööh valheillavaltaan ömmömmöö persupettääaina räyh vöyh..... (tässä kohtaa useimmiten kiihottunut vassari paskantaa housuihinsa ja kun ihottuma alkaa kirvellä, siitä syytetään persua)"
Aivan hirvittävää julkitehtyä paskaa vasemmistovinoutuneine ulottuvuuksineen. Eikä pätkäkään hävetä, koska häpeämiseen tarvitaan aivot ja ihmisluonto. Useiden tutkimuksien mukaanhan vasemmistoIaiseIIa on aivojen tiIaIIa tyhjä kaikukammio, jossa kimpoilee muutama iskulause, pari sotahuutoa, sekä epämääräinen klöntti soIvauksia.
☝️😆
VasemmistoIainen Iogiikka ilma logiikkaa.
11
130
Vastaukset
Let's räyh! ja uliuli päälle!
- Anonyymi00001
Persut ne eniten on ihmisiä tässä maassa haukkuneet ja solvanneet!!
- Anonyymi00003
Osaatko kertoa miten bensan hinta muodostuu?
- Anonyymi00004
Jopa suomalaisia duunareita ja liittoja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Osaatko kertoa miten bensan hinta muodostuu?
En omista autoa, joten se ei ole mulle tärkeä tieto
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jopa suomalaisia duunareita ja liittoja.
Niinhän nuo persut on tehnyt. Omia äänestäjiään eli duunareita haukkuneet, on ne melkoista porukkaa nuo persut
- Anonyymi00002
Sinulla siellä on persupaskaa.
- Anonyymi00005
"Persut ne eniten on ihmisiä tässä maassa haukkuneet ja solvanneet!!"
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taitaa demari putin trollilla olla vaikeeta taas kerran..jospa vaihtasit vaippas niin se voi auttaa sua putin ikävääsi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä, kun luulin koirien haukkuneen eniten ihmisiä tässä maassa.
Ilmeisesti kelalaisen kuulo on sitten valikoivampaa kuin minun kuuloni? - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taitaa demari putin trollilla olla vaikeeta taas kerran..jospa vaihtasit vaippas niin se voi auttaa sua putin ikävääsi.
Ei kaikki persuja inhoavat ole demareita, eikä musta mitään putin trollia saa tekemälläkään, suvussa on ollut paljonkin sodassa Neuvostoliittoa vastaan Suomea puolustaneita ja on niitäkin jotka kaatui rintamalla. Älä herjaa kun et tiedä ketä herjaat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632