Erittäin epäluotettava maa on Ukraina ja sen johto.
Suomen on vihdoin tajuttava että Ukraina on tähän kaikkeen kaikkeen syyllinen.Ukrainan johto vedättänyt täysillä EUta ja muita maita.
Saaden näin haltuunsa ,suuret määrät rahaa ja aseita.
Nyt sitten saamme kokea konkreettisesti mihin Ukraina tähdännyt Venäjä syyttelyllään.
Ukraina aloittanut sodan Suomea vastaan.
7
148
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
Ukraina Uhkailee kun ei ole saanut rahoja, 90 miljardia euroa,,,
- Anonyymi00003
auta auta ja pommia niskaan , mutta hauskin oli tämä , me puolustusvoimissa seurasimme kohteita 🤣🤣🤣 ja vitut ne niitä edes nähneet !!!
- Anonyymi00006
Joo, aika noloa. Ja jos näkivät, niin miksei suomalaisia suojeltu. Odottivat vaan keneen osuu.
- Anonyymi00004
Hyvä, nyt voimme 5. Artiklan pohjalta vaatia koko Natoa lähettämään joukot Ukrainaan. Voisivat mieluiten aloittaa vaikka itäisen Ukrainan haltuun otolla ja sieltä siirtyä Moskovaa kohden selustan varmistamiseksi.
- Anonyymi00005
Niin, eikös se ukraina jo myy lännestä saamaansa sota tekniikkaa sinne lähi- itään.
- Anonyymi00007
Venäjän häirintä singaalit ovat saaneet droonit harhautumaan. Siksi Venäjällä nyt irvallaan tapansa mukaan vahingon iloisena.Itse Venäjä ampui drooneja sairaalaan Ukrainassa . Vastasyntyneet joutuivat pommisuojaaan. Tosi raukkamainen drooni hyökkäys Venäjältä. Vain tosi sika tekee noin ja käy vastasyntyneidn kimppuun, puolustuskyvyttömien. Sanoisin että on alhainen teko. Järki ei ole mukana enään.
- Anonyymi00008
Ihme että vastasyntyneillä oli univormu päällä ja joillekin vauvoista ehti kasvaa parta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372017- 1021256
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26867- 31755
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154748- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608