Tai sitten ei. Lähempi tarkastelu johtaa väistämättä näkemykseen, että vihervasemmistopuolueet ei kykene sellaiseen vastuunottoon, jota Suomen kaltainen yhteiskunta edellyttää.
Vihervasemmisto ylistää itseään ja demonisoi kilpailijoita, missä haisee paitsi ironian kamala Iöyhkä myös kaksinaismoralismin Iöyhkä.... nimittäin vihervasemmiston politiikasta nousee esiin aina samat jo vahingolliseksi todetut teemat: lisää verotusta, lisää velanottopainetta, lisää liikenteen kuritusta, lisää vihersiirtymää, lisää kehitysmaaperäistä väestöä, lisää vaikeuksia yrittäjyydelle yms. jota kuitenkin kutsutaan "paremmaksi", "reilummaksi" jne. ja muitten "huonommaksi".
Tällainen peIIeIauma sitten halutaan OrpoPurran tilalle.... annamunvittukaikkiestää!
Jos kiinnostaa niin lukekaa itse:
https://vasemmisto.fi/wp-content/uploads/2025/11/Vaihtoehtobudjetti2026_V1.2.pdf
https://www.vihreat.fi/wp-content/uploads/2025/11/Vihreat_Vaihtoehtobudjetti_2026_Master_WEBFINAL.pdf
https://www.sdp.fi/app/uploads/sites/2/2025/11/sdp-vaihtoehtobudjetti-2026-2-web.pdf
☝️😒
Vihervasemmiston politiikalla Suomi nousuun!!
23
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Todellista vastuunottoa on nähty PurraOrpolta. Työttömyydessä ykköstila etelän vetelien ohi, kansalaiset ajettu kodeistaan pois, kolmas sektori halutaan pois, puolustukseen kaikki rahat. Mr Plösö on oikeassa. todellista vastuunottoa on nähty näiltä porvareilta.
- Anonyymi00003
Asiaa kirjoitat.
Siellä on sama turvoksissa oleva pää kesät talvet. Aina "unohtuu", että työttömyys lähti nousuun jo Marinin vahtivuorolla, koska olosuhteet oli silloinkin niin karut, ettei "maailman paras" hallitus kyennyt niitä korjaamaan. Siksi turvauduttiin valehteluun. Olosuhteista kertoo myös se, ettei OrpoPurran toimetkaan ole kyennyt estämään sen kasvua. Mutta ei turvaudu valehteluun. Ymmärrettävistä syistä te aIemman tason kädeIIiset pidätte idoleitanne syyttöminä, myös silloinkin, kun savuava ase on omassa kädessä, ja muut on aina syyllisiä. Mutta jatka vaan sitä mitä parhaiten osaat. Muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉- Anonyymi00016
Mr.Perfect kirjoitti:
Siellä on sama turvoksissa oleva pää kesät talvet. Aina "unohtuu", että työttömyys lähti nousuun jo Marinin vahtivuorolla, koska olosuhteet oli silloinkin niin karut, ettei "maailman paras" hallitus kyennyt niitä korjaamaan. Siksi turvauduttiin valehteluun. Olosuhteista kertoo myös se, ettei OrpoPurran toimetkaan ole kyennyt estämään sen kasvua. Mutta ei turvaudu valehteluun. Ymmärrettävistä syistä te aIemman tason kädeIIiset pidätte idoleitanne syyttöminä, myös silloinkin, kun savuava ase on omassa kädessä, ja muut on aina syyllisiä. Mutta jatka vaan sitä mitä parhaiten osaat. Muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉totta.
- Anonyymi00004
Ketjun aloitus on porvaripropagandaa.
- Anonyymi00005
osu ja uppos XD
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
osu ja uppos XD
Nuorin Perussuomalaisten pedofiliaringin uhreista oli ainoastaan 8 vuotias.
Ajatelkaa tosiaan uudelleen jos vieläkin kannatatte Perussuomalaisten pedofilejä...
Seuraava hallitus on sinipuna. Koeta siis jotenkin jaksaa odottaa oppositiopaikkaa.
Räyhävasemmiston profetioiden toteutumisprosentti on tällä hetkellä jossain olemattoman ja nollan välissä. Sitkeästi sinäkin jaksat profetioida ja odottaa paskat housuissa vapahduttavaa toteutumista. Miten aiot toimia, jos seuraava hallitus ei ole sinipuna? Lupaatko syödä hatullisen paskaa, jos seuraava hallitus keskusta-oikeistohallitus?
☝️😉Mr.Perfect kirjoitti:
Räyhävasemmiston profetioiden toteutumisprosentti on tällä hetkellä jossain olemattoman ja nollan välissä. Sitkeästi sinäkin jaksat profetioida ja odottaa paskat housuissa vapahduttavaa toteutumista. Miten aiot toimia, jos seuraava hallitus ei ole sinipuna? Lupaatko syödä hatullisen paskaa, jos seuraava hallitus keskusta-oikeistohallitus?
☝️😉Hallitus on se mikä on. Esimerkiksi Keskusta ja PS eivät samaan hallitukseen mahdu. Kumpikin niistä ei voi voittaa vaaleissa.
Minä olen koska vain valmis vetoon kanssasi. Sinä vain et uskalla siihen ryhtyä, koska olet munaton suunpieksäjä.
Kokeillaan kuitenkin: minä väitän, että PS on oppositiossa seuraavien vaalien jälkeen. Jos ei ole, katoan tältä palstalta. Jos olen oikeassa, sinä katoat.
Sopiiko? Vai eikö pokka kestä?- Anonyymi00015
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Hallitus on se mikä on. Esimerkiksi Keskusta ja PS eivät samaan hallitukseen mahdu. Kumpikin niistä ei voi voittaa vaaleissa.
Minä olen koska vain valmis vetoon kanssasi. Sinä vain et uskalla siihen ryhtyä, koska olet munaton suunpieksäjä.
Kokeillaan kuitenkin: minä väitän, että PS on oppositiossa seuraavien vaalien jälkeen. Jos ei ole, katoan tältä palstalta. Jos olen oikeassa, sinä katoat.
Sopiiko? Vai eikö pokka kestä?Pilkkaamassa ja ivaamassa heti aamusta. Säälittävää.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pilkkaamassa ja ivaamassa heti aamusta. Säälittävää.
Ok. Et uskalla lyödä sitä vetoa. Munatonta.
- Anonyymi00008
Emme tarvitse hyvinvointivaltiota, vaan lisää maahanmuuttoa.
- Anonyymi00009
Perussuomalaiset ovat mamuttaneet hallituksessa ollessaan enemmän kuin yksikään hallitus ennen.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat mamuttaneet hallituksessa ollessaan enemmän kuin yksikään hallitus ennen.
Älä viitsi olla vassari.
☝️😒- Anonyymi00010
Mr.Perfect kirjoitti:
Älä viitsi olla vassari.
☝️😒Persutroll kiukkuaa kun Persut mamuttaa täydellä teholla ennätyksiä mumujen tunnilla Suomeen.
- Anonyymi00011
Mr.Perfect kirjoitti:
Älä viitsi olla vassari.
☝️😒Pedofian puolustaminen on sairasta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pedofian puolustaminen on sairasta.
Jos ei ole Pedifilan puolustaja mr. Oula Lintula Perfect.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Persutroll kiukkuaa kun Persut mamuttaa täydellä teholla ennätyksiä mumujen tunnilla Suomeen.
Ukrainalaiset ovat tervetulleita tänne turvaan. Eikö sinua hävetä, että itse haluat Venäjän pommittavan heidät pois elävien kirjoista?
☝️😉
- Anonyymi00013
Mitä jos eläisit ja antaisit muidenkin elää. Et olisi niin oikeassa kun et täysin väärässäkään. Sopu sijaa antaa. Sota ei todellakaan. Miksi lietsot eripuraa kun voisit puolestasi / yhdistää ja rakentaa? Mikä sinua riivaa?🤷♀️
- Anonyymi00017
Venäjä ei halua sotaa. Haluaa vain ottaa Ukrainan omien siipien suojaan.
Suomikin kuuluu oikeasti venäjälle kuten perussuomakausten kansanedustajat Teemu Keskisarja ja Perussuomalaisten exkansanedustaja Ano Turtiainen kertoivat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637