Mikä saa aikuisen ihmisen uskomaan satuolentoihin?

Anonyymi-ap

Onko silloin henkinen kehittyminen jäänyt lapsen tasolle?

35

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aivottomuus.

      • Anonyymi00003

        Logo
        Valikko
        Kirjaudu
        Rekisteröidy
        Keskustelu
        Viihde
        Alennuskoodit
        Lainaa
        Treffit
        Säännöt
        Chat
        Keskustelun etusivu
        Aiheet listaus

        Kaikki aiheet Nykyinen aihe

        Keskustelu24
        Yhteiskunta
        Anarkismi
        Boikotit
        Eläinten suojelu
        Euroopan unioni
        Feminismi
        Globalisaatio
        Historia
        Ihmisoikeudet
        Isänmaallisuus
        Karjalan palautus
        Kehitysmaat ja kehitysapu
        Kommunismi
        Köyhyys
        Laki ja rikos
        Maahanmuutto
        Maailman menoa
        Maanpuolustus
        Mainonta ja markkinointi
        Media
        NATO
        Palo- ja pelastustoimi
        Politiikka
        Rasismi
        Salaliittoteoria
        Sananvapaus
        Sivarit ja totaalit
        Sodat ja konfliktit
        Sovinismi
        Suomalaisia sisutarinoita
        Susikeskustelu
        Syrjäytyminen
        Tasa-arvo
        Terrorismi
        Uskonnot ja uskomukset
        Uusiutuva energia
        Vanhustenhoito
        Ydinvoima
        Yhteiskunnan tuet ja avustukset
        Ympäristönsuojelu

        Keskustelu24
        Yhteiskunta
        Maailman menoa

        Maailman menoa
        Uusimmat Kommentit
        Uusimmat Keskustelut
        Uusi keskustelu
        Maailman menoa
        0
        7
        53
        Millä perusteella ihmisen saa eliminoida?
        Yhdysvaltain ja Nigerian viranomaiset kertovat, että ISISiin kytkeytynyt komentaja Abu-Bilal al-Minuki on surmattu yhtei...
        aluavat maansa takaisin mamuilta
        https://www.theguardian.com/uk-news/live/2026/may/16/far-right-unite-the-kingdom-rally-tommy-robinson-london-nakba-day-m...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 11:16
        Ei vastausta
        Trendaavat keskustelut

        Kaste pelastaa ihmisen
        12.05.2026 11:14
        Kaste
        876
        2070
        Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
        16.05.2026 09:19
        Maailman menoa
        205
        2842
        Mielesi on oma henkilökohtainen paholaisesi.
        13.05.2026 16:58
        Hindulaisuus
        484
        1293

        Maailman menoa
        2
        28
        132
        Israel voitti Suomen viisuissa!!
        Sitä juhlitaan tänään 🥳🥳🤠🤠😎😎🍾🍾🍹🍹...
        om/reel/DYZac9UsmcP/?l=1 Ja Suomen pääministeriä tässä lapsettaa ja onkohan luvallista ylipäätän...
        Default user icon
        Aloitettu
        16.05.2026 21:15
        Vastattu
        2026-05-17 11:16:42
        Maailman menoa
        0
        3
        <50
        Lordi uransa aallonpohjassa
        Viisujen väliaikaesityksessä nähtiin kuinka tämä ennen niin kova hirviöbändi esitti takavuosien euroviisubiisejä, kuten ...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 10:52
        Vastattu
        2026-05-17 11:16:27
        Maailman menoa
        0
        5
        <50
        Voiko vasemmistolainen eheytyä aatteestaan pois?
        Tiedän tapauksia että voi. Miksi yleensäkin pitää jotain helkkarin aatetta kannattaa joista ei ole kuin ikävyyksiä? Mitä...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 10:57
        Vastattu
        2026-05-17 11:15:58
        Maailman menoa
        0
        14
        84
        Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
        Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 10:31
        Vastattu
        2026-05-17 11:14:43
        Maailman menoa
        0
        134
        370
        Sdp:n Antti Lindtman kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa puolueensa kuuden kohdan sopeutuslistan
        Lindtman lupaa, että Sdp sitoutuu 8–12 miljardin euron sopeutuksiin ensi vaalikaudella. Jos Sdp on ensi kaudella päämin...
        Default user icon
        Aloitettu
        16.05.2026 10:48
        Vastattu
        2026-05-17 11:15:54
        Maailman menoa
        0
        2
        <50
        Äärioikeisto jytkyttää Suomessa, porskuttaa oikein!
        Hallitus, euroviisujen äänestystulos, kaikki natsaa hyvin 😂...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 11:13
        Vastattu
        2026-05-17 11:15:18
        Maailman menoa
        2
        8
        78

        Pete Parkkonen: "tärkeintä ei ole voitto"
        Parkkosen mukaan tärkeintä ei olekaan voitto vaan se oli se kuinka kivaa oli päästä osallistumaan kisoihin. Just joo, ik...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 10:16
        Vastattu
        2026-05-17 11:14:16
        Maailman menoa
        0
        38
        293
        Suomi voitti Euroviisut - Suomi antoi eniten pisteitä Israelille
        Vuoden 2025 Euroviisut järjestetään Rovaniemellä Lordi-aukiolla....
        Default user icon
        Aloitettu
        12.05.2024 02:16
        Vastattu
        2026-05-17 11:12:54
        Maailman menoa
        2
        111
        395
        Onko Ukraina syyllinen Suomen velkaantumiseen?
        Suomen velkaantuminen ei johdu yksittäisestä tekijästä, vaan useiden samanaikaisten menojen ja talouden rakenteellisten ...
        Default user icon
        Aloitettu
        16.05.2026 12:10
        Vastattu
        2026-05-17 11:12:24
        Maailman menoa
        4
        73
        302
        SDP on ennen kaikkea maahanmuuttaja puolue
        Jatkossakin tarvitsevat työttömiä maahanmuuttajia lisää maahan jotta saavat ääniä. SDP toivoo että maahanmuuttajat eivät...
        Default user icon
        Aloitettu
        13.05.2026 14:56
        Vastattu
        2026-05-17 11:12:16
        Maailman menoa
        0
        0
        <50
        Mikä saa aikuisen ihmisen uskomaan satuolentoihin?
        Onko silloin henkinen kehittyminen jäänyt lapsen tasolle?...
        Default user icon
        Aloitettu
        17.05.2026 11:11
        Ei vastausta
        Maailman menoa
        4


    • Anonyymi00002

      Minäkään en usko Lindtmaniin.

      • Anonyymi00027

        Persu-Veeti 15v 🥰🥰


    • Anonyymi00004

      Juu, silloin on jäänyt 3-vuotiaan tasolle.

    • Anonyymi00005

      Mikä saa erityisesti täällä junttilassa ihmisen kauhistumaan sitä että jotkut uskoo Jumalaan? Ulkomailla on se ja sama mihin joku uskoo. Siellä on kansainvälistä ja avarakatseista porukkaa.

      • Anonyymi00009

        Ateistivasurit yrittää suvaitemattomuudellaan edelleen vanhasta muistista palata entisen neuvostovenäjän kaltaiseen totalitarismiin ja pakkojärjestelmään ilman uskontoja. Tuo ateistipaskasakki ei kuitenkaan pysty omalla toiminnallaan parantamaan Suomen tilannetta niin taloudellisesti kuin henkisestikään.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ateistivasurit yrittää suvaitemattomuudellaan edelleen vanhasta muistista palata entisen neuvostovenäjän kaltaiseen totalitarismiin ja pakkojärjestelmään ilman uskontoja. Tuo ateistipaskasakki ei kuitenkaan pysty omalla toiminnallaan parantamaan Suomen tilannetta niin taloudellisesti kuin henkisestikään.

        Se nähtiin mitä atet saivat neukkulassa aikaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ateistivasurit yrittää suvaitemattomuudellaan edelleen vanhasta muistista palata entisen neuvostovenäjän kaltaiseen totalitarismiin ja pakkojärjestelmään ilman uskontoja. Tuo ateistipaskasakki ei kuitenkaan pysty omalla toiminnallaan parantamaan Suomen tilannetta niin taloudellisesti kuin henkisestikään.

        Mt-potilas näkee taas vassareita kaikkialla. Kokeile päästä ongelmastasi eroon rukoilemalla 🤣


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mt-potilas näkee taas vassareita kaikkialla. Kokeile päästä ongelmastasi eroon rukoilemalla 🤣

        Ei persuihin auta rukous. Tarvitaan järeämmät keinot.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mt-potilas näkee taas vassareita kaikkialla. Kokeile päästä ongelmastasi eroon rukoilemalla 🤣

        Ja tuokin arvio on heitetty vailla todellista tietoa ja osaamista psykiatriasta ja psykologiasta ateistipaskasakin kuvitelmiin perustuen.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ja tuokin arvio on heitetty vailla todellista tietoa ja osaamista psykiatriasta ja psykologiasta ateistipaskasakin kuvitelmiin perustuen.

        Kyllä Jumala jelppaa. Hihhulipersut ovat kertoneet. Äänestivät jopa Israelia päästäkseen taivaaseen, jossa inceleinä saavat ensimmäistä kertaa pimppiä. Näin on kerrotu ja näin tulee olemaan.


    • Anonyymi00007

      Joulupukki on olemassa. Olen sen nähnyt itse teossa.

      • Anonyymi00010

        Lahjakas heppu.


    • Anonyymi00011

      Vajaaälyisyys.

      • Anonyymi00012

        Nimenomaan.


    • Anonyymi00013

      Uskomaton näky saa kai ihmisen pään sekaisin, vaikka se näky on helppo selittää tieteelisesti.

      • Anonyymi00015

        Huumeiden käyttäjät näkevät kaikenlaista. Eräskin kuvitteli olevansa omena ja alkoi kuorimaan itseään veitsellä.


    • Anonyymi00014

      Maailma on ihmisen osalta vielä aivan liian nuori, että voitaisi nähdä mitään älykästä ihmistyyppiä. Ehkä joskus 5000 vuoden kuluttua tilanne saattaa olla toinen.

      • Anonyymi00019

        Absurdiin evoluutioharhaan uskotaan varmaan vielä satoja vuosia , vaikka sen hoopous on ilmiselvää jo nyt.............


      • Anonyymi00021

        Oppimattomat yksilöt eivät edes tiedä maapallon olevan litteä lättänä.


    • Anonyymi00017

      Mikä saa aikuisen ihmisen kieltämään kaikenlaiset korkeammat voimat?

      • Anonyymi00024

        Tyhjäpää, älyn, kokemuksen ja tiedon puute.


      • Anonyymi00032

        Tiede ei kiellä eikä myönnä mitään siksi, että se ei edusta uskontoa vaan tiedettä. Tiede tutkii ja analysoi ja vetää sen perusteella johtopäätöksiä.


    • Anonyymi00018

      Jotkut uskoo jopa että Jahve loi maailman muutama tuhat vuotta sitten.

    • Anonyymi00020

      Uskon joulupukkiin ja pääsiäispupuun. Ihan yhtä todellisia kuin eri uskontojen jumalat.

      • Anonyymi00022

        Eikä ole. Ei ihminen joka uskoo noihin kummiskaan ole valmis jopa tappamaan jos joku noita pilkkaa. Kyseessä sellainen feikki uskominen. Pitää olla luja usko jos niittaa jonkun koraanin polttajan vaikka tietää että seuraamuksia tulee.


    • Anonyymi00023

      Aloittaja kerro lisää itsestäsi?
      Mihin satuolentoihin uskot? 👀🤣

    • Koska uskonnollisuus on monille ihmisille läheinen, psykologinen, kulttuurinen ja sosiaalinen ilmiö, ei vain väite jostain. Se voi tarjota merkitystä, lohtua ja yhteisöllisyyttä. Uskonnollisuuden psykologisesta voimasta kertoo mm. se, että erityisesti kuoleman, kärsimyksen ja epävarmuuden hetkellä se voi alkaa tuntumaan jopa paatuneimmastakin ateistista tervetulleelta.

    • Anonyymi00025

      Aloittaja ainakin on kännyt lapsen tasolle!

    • Anonyymi00028

      Jotkut höperöt uskovat vieläkin kommunistisatuun

    • Anonyymi00030

      Se mitä tiedän esimerkiksi Ukrainasta niin maa vaikuttaa sellaiselta persläveltä ettei uskoisi että kukaan sitä puolustaisi jopa oman henkensä kaupalla.
      Korruptioitunut shith-hole-maa joka suhteessa.

      Ja kumminkin jotkut uskoo että puolustaa kannattaa.

    • Anonyymi00031

      Ristuspuolueen äänestäjät ovat kaikki henkisesti invalideja.

    • Anonyymi00034

      "Mikä saa aikuisen ihmisen uskomaan satuolentoihin?"

      Henkinen laiskuus ja halu istua valmiiseen pöytään. Älyllisten voimavarojen krooninen puute.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe