Sheriffi, poista kaikki daydreamerin viestit palstalta.
Vetoomus
9
329
Vastaukset
Poikahan kirjoittaa virheetöntä tekstiä.On selvästi sodanvastainen, myös Venäjän toimet Thetseniassa tuomitsee.
Että oikein ihmiskunnan nimissä kehoitat poistamaan sodanvastaiset kirjoitukset.
Paljon joutuisi karsituksi, jos daydreamerin viestit pitäisi poistaa.- ihmiskunta
itse alempana pyytää poistamaan eri mieltä olevan kirjoitukset, onko se sitten okei ?
- daydreamer
ihmiskunta kirjoitti:
itse alempana pyytää poistamaan eri mieltä olevan kirjoitukset, onko se sitten okei ?
vai olen minä sinua alempaa rotua?
epäilen, että olen bättre folk! - bättre folk
ihmiskunta kirjoitti:
niin minun esi-isien piti sivistää teidät juntit suomalaiset!
- ihmiskunta
daydreamer kirjoitti:
epäilen, että olen bättre folk!noin tulkitsit ? Tarkoitin alempana olevaa viestiäsi !
- seseseko
daydreamer kirjoitti:
epäilen, että olen bättre folk!sullahan alkaa ajatus lentää, hyvä että aivot voivat välillä vapaasti temmeltää ajatuksien avaruudessa ja tuottaa mitä hämmästyttävämpiä neronleimauksia. Viestisihän ei ollut minulle tarkoitettu, mutta en millään malttanut olla kommentoimatta. Altti Alarotu oli muistaakseni jonkun urheilulajin harrastaja? Var han bättre, eller sämre folk det vet jag inte!
- daydreamer
ihmiskunta kirjoitti:
noin tulkitsit ? Tarkoitin alempana olevaa viestiäsi !
osa juuristani on sivistyneistöä eli svenska talande bättre folke, mutta suurin osa ihan suomalaista
- daydreamer
daydreamer kirjoitti:
osa juuristani on sivistyneistöä eli svenska talande bättre folke, mutta suurin osa ihan suomalaista
olen siis koillis-lapista
- täältä muita
daydreamer kirjoitti:
olen siis koillis-lapista
Täältä muita ku se andy mac kou , jotka ei osaa enää kieltäkään. Betteri folokkarit täällä ei menesty , seon luonnon laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386822Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245141Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1714879"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste663330Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652399Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242243- 782082
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391960odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784