Viimeksi taisi mennä pieleen, kun kukaan ei saapunut psikalle. Olisin itse muuten tullut, mutta poliisit haki mut junasta enkä kerinnyt.
>Simiti<
Sinkkumiitinki
12
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten poliisi kuuluu sinkkumiitinkiin?
- Anonyymi00002
Hiivaako kaivelet pakastimesta? Pontikka on hyvää.
- Anonyymi00003
Sanoppa joku hyvä vuosi peruutellaan vähän. Näillä huonosti commii meiän maan poliiseilla. Liian herkästi pikkuasioista.
- Anonyymi00004
Täyty kai sinne jonkun saapua, kun tiesi, ettei muita saapunut.
- Anonyymi00008
Iso joukko tietenkin kyylääjiä, jotka olleet paikalla vain tarkkaillakseen muita jostainpiilosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Iso joukko tietenkin kyylääjiä, jotka olleet paikalla vain tarkkaillakseen muita jostainpiilosta.
Eli silloin kaikki ovat tulleet paikalle.
- Anonyymi00005
Jatkakaa
https://www.bing.com/videos/search?q=_lavatanssit&mobile=1&view=detail&mid=C6C389F84DE8D8145BB2C6C389F84DE8D8145BB2&&FORM=VRDGAR
Pahoittelemme häiriötä.- Anonyymi00006
Minua ei sinkkumiitinki kiinnosta ollenkaan! Etsin ihan muista paikoista ikäistäni miestä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minua ei sinkkumiitinki kiinnosta ollenkaan! Etsin ihan muista paikoista ikäistäni miestä!
Tinderistä, sä haet sitä Tinderistä...mutta ei sitä tarvitse koko maailmalle välttämättä kertoa!
Haaveilin tästä vielä siinä vaiheessa kevättä, kun ei ollut mennyt maku trollaamiseen. Niillä ei kuitenkaan olisi pokkaa tulla päin naamaa haukkumaan ja arvostelemaan...
Juu, koska tulee seuraava. Ja saahan niihin perheellisetki tulla. Uskosin että sillon tulis syvällisempää keskustelua. Sinkkujen aiheet on usein aika tyhjiä.
- Anonyymi00010
Parempaa onnea sitten ensi kertaan, jos tuollaista miittiä haluatte järjestää. Itse en oikein ymmärrä tarvetta tuollaisen sinkkumiitin takana, mutta varmasti moni myös ymmärtää. Minulle pelkkä sinkkuus ei oikein riitä syyksi eikä sisällöksi. Se varmaan johtuu pitkälti siitä, että tuollaisen sinkkumiitin tarkoitukseksi usein mielletään sinkkuudesta eroon pääseminen, johon taas itselläni ei ole mitään tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496