Haaveilin tästä vielä siinä vaiheessa kevättä, kun ei ollut mennyt maku trollaamiseen. Niillä ei kuitenkaan olisi pokkaa tulla päin naamaa haukkumaan ja arvostelemaan...
Juu, koska tulee seuraava. Ja saahan niihin perheellisetki tulla. Uskosin että sillon tulis syvällisempää keskustelua. Sinkkujen aiheet on usein aika tyhjiä.
0Äänestä
Anonyymi00010
Parempaa onnea sitten ensi kertaan, jos tuollaista miittiä haluatte järjestää. Itse en oikein ymmärrä tarvetta tuollaisen sinkkumiitin takana, mutta varmasti moni myös ymmärtää. Minulle pelkkä sinkkuus ei oikein riitä syyksi eikä sisällöksi. Se varmaan johtuu pitkälti siitä, että tuollaisen sinkkumiitin tarkoitukseksi usein mielletään sinkkuudesta eroon pääseminen, johon taas itselläni ei ole mitään tarvetta.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Miten poliisi kuuluu sinkkumiitinkiin?
Hiivaako kaivelet pakastimesta? Pontikka on hyvää.
Sanoppa joku hyvä vuosi peruutellaan vähän. Näillä huonosti commii meiän maan poliiseilla. Liian herkästi pikkuasioista.
Täyty kai sinne jonkun saapua, kun tiesi, ettei muita saapunut.
Iso joukko tietenkin kyylääjiä, jotka olleet paikalla vain tarkkaillakseen muita jostainpiilosta.
Eli silloin kaikki ovat tulleet paikalle.
Jatkakaa
https://www.bing.com/videos/search?q=_lavatanssit&mobile=1&view=detail&mid=C6C389F84DE8D8145BB2C6C389F84DE8D8145BB2&&FORM=VRDGAR
Pahoittelemme häiriötä.
Minua ei sinkkumiitinki kiinnosta ollenkaan! Etsin ihan muista paikoista ikäistäni miestä!
Tinderistä, sä haet sitä Tinderistä...mutta ei sitä tarvitse koko maailmalle välttämättä kertoa!
Haaveilin tästä vielä siinä vaiheessa kevättä, kun ei ollut mennyt maku trollaamiseen. Niillä ei kuitenkaan olisi pokkaa tulla päin naamaa haukkumaan ja arvostelemaan...
Juu, koska tulee seuraava. Ja saahan niihin perheellisetki tulla. Uskosin että sillon tulis syvällisempää keskustelua. Sinkkujen aiheet on usein aika tyhjiä.
Parempaa onnea sitten ensi kertaan, jos tuollaista miittiä haluatte järjestää. Itse en oikein ymmärrä tarvetta tuollaisen sinkkumiitin takana, mutta varmasti moni myös ymmärtää. Minulle pelkkä sinkkuus ei oikein riitä syyksi eikä sisällöksi. Se varmaan johtuu pitkälti siitä, että tuollaisen sinkkumiitin tarkoitukseksi usein mielletään sinkkuudesta eroon pääseminen, johon taas itselläni ei ole mitään tarvetta.