ja siis satanismi rikoksia??
vaikuttais olevan
koska ku alko tutkii tätä asiaa ni huomaski että aikamoinen laaja vastustus viestit poistuu liukuhihnalta...
satanistit puolustaa pakana satanismia, jne..
koko suomi näiden lahkojen valtaa , nää toimii osana suurta uskontnon poliittista valtaa salassa?
◦ siis kaikkien kristillisten lahkojen ja kirkon valtaa= Suomi,..
siks onkin kumma että EU-satanismia palvotaan Suomessa= kristillisyys on satanistien soluttamaa?... sekava tilanne…
◦
tässä on muakan Israel ja kansainvälisiä asioita
Suomi natsit tappaa suomalaisia , muutta asettuu muka Israelin tukijoina hyvälle puolelle?
Onko kyseessä Israelin kosto, koska suomijuntit eli RKP vei Suomen Hitlerin kanssa natsivaltioksi?
satanisti-pedofiilipoliisien seurakuntia, joissa mielipuolinen meininki taustalla...?
outo varautunut, jännittynt tai pelonsekainen tunnelmahan niissä aina on...?
Suomessa helluntaiseurakunnissa satanismia?
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
persuista löytyy? satanismiahan tuo koko homma on?
- Anonyymi00003
Kuinka suuri valta tässä Suomessa on kyseessä?
kuitenkin mm oikeisto, ääriporvarit tuhoaa suomea ja ktŕistinuskoa ennätysvauhtia hallituksessa ja eduskunnassa
- Anonyymi00002
valitettavasti niin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568