Olen huomannut sen

Anonyymi-ap

että mitä kovempi tupakkamies, ne sitä lähemmäs menee naisia

25

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sillai pääsee helpommiten jutuille. Se on totta. Osta teko tupakki ja meet sitä veteleen siihen. Kato mitä ne sanoo siihe

    • Anonyymi00002

      Inpotentiaalinen ja pysyvä, sekä tarttuva tuoksu ominaisuus.

    • Anonyymi00003

      Toki kun vahvemmat apinan vaistot.

    • Anonyymi00004

      Mene Martta-kerhoon. Siellä olet lähellä naisia ja voit edetä vaikka järjestön kattoon.

      • Anonyymi00010

        Siellähän on jo Kassinen...


    • Anonyymi00005

      Se lähelle tulo on lähellä väkivaltaa ja pakottamista myös usein.

    • Itse asiassa aika mielenkiintoinen asia. Toimisiko tupakan haju miesferomonien tapaan?

    • Anonyymi00006

      Vaikka nainen ei polta niin silti se haluaa tupakkamiehen koska se on yleensä myös jännämies.

      • Anonyymi00017

        Ai, onko tupakkaa poltteleva nainen, jännänainen?


    • Anonyymi00007

      On enemmän tekijä mies tai nainen, näin mies näkökulmasta kun tupakoivan naisen kanssa, se osasi kyllä kaikki temput ja aktiivisempi , se jäi muistiin? kokonais vaikutelma ratkaisee

      jos naisella rinnat ja sopiva koko mutta tupakoi, onko se haitta?

    • No tupakan haju poltettuna on kyllä mielyttävä. Mutta ihmisessä ja vaatteissa ihan kamala. Ja sellanen tupakan hajunen hengityskin vastemielinen.

    • Anonyymi00008

      Mitä lähemmäs tupakalta lemuava mies tulee, sitä kauemmas suurin osa naisista menee.

      Kuka edes polttaa tätä nykyä? Todella harvinaista enää nähdä ketään polttamassa ja hyvä niin.

      Aletheias

      • Anonyymi00009

        Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet

        Kamala ääni: alko + tupakkamies. Ihan hirveetä mörinää.
        Vilma


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet

        En halua miestä, joka polttelee yhtään mitään. En pysty olemaan tupakanhajun tai muun epämääräisen hajun keskellä, joten en fyysisesti edes pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka toisi mukanaan hajuhaittoja.

        Aletheias


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kamala ääni: alko tupakkamies. Ihan hirveetä mörinää.
        Vilma

        Ehkä mut pelkällä tupakkimiehellä mukava ja miellyttävä ääni


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        En halua miestä, joka polttelee yhtään mitään. En pysty olemaan tupakanhajun tai muun epämääräisen hajun keskellä, joten en fyysisesti edes pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka toisi mukanaan hajuhaittoja.

        Aletheias

        Entä jos mies polttaa sivummalla tupakkinsa ja mitä sinä sille voit jos rakastut tupakkimieheen niin se mies on sinun miehesi ja toimeen tulette


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Entä jos mies polttaa sivummalla tupakkinsa ja mitä sinä sille voit jos rakastut tupakkimieheen niin se mies on sinun miehesi ja toimeen tulette

        Ei onnistu. Olen hajuherkkä ja päästän vain hyvänhajuisia miehiä lähelleni. Luonnollinen hiki kovan treenin tai vaikka puusavotan jälkeen ei haittaa ja siedän myös esim jääkiekkovarusteiden lemut (kunhan ei makkarissa tarvitse haistella), mutta tupakka, vanha viina, supervahvat hajuvedet, pinttynyt lika, huono hygienia jne ovat ehdoton turn-off.

        Aletheias


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        En halua miestä, joka polttelee yhtään mitään. En pysty olemaan tupakanhajun tai muun epämääräisen hajun keskellä, joten en fyysisesti edes pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka toisi mukanaan hajuhaittoja.

        Aletheias

        Alis, näyttääpi et useimmat siskot sanoo, et ne kamaloituu tupakin hajust, mut tietone sanominen ei oo sama ku alitajune tekemine. Entäs jos siskot kuitennii päästää käryjätkän lähelle ja rupee sit oleen lääpällään.

        Mummielestä sitä pitäs tehä sellane tieteelline tutkimus, et seurattais, mite kaunottaret käyttäytyy, eikä vaan kysyttäs.


      • Anonyymi00018
        Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Alis, näyttääpi et useimmat siskot sanoo, et ne kamaloituu tupakin hajust, mut tietone sanominen ei oo sama ku alitajune tekemine. Entäs jos siskot kuitennii päästää käryjätkän lähelle ja rupee sit oleen lääpällään.

        Mummielestä sitä pitäs tehä sellane tieteelline tutkimus, et seurattais, mite kaunottaret käyttäytyy, eikä vaan kysyttäs.

        En osaa sanoa kaunottarien käyttäytymisestä, mutta itsestäni tiedän sen, etten siedä tupakanhajua tai muita vastenmielisiä hajuja. Kohdallani miehen tuoksulla on vaikutusta siihen, miten puoleensavetävänä koen miehen.

        Aletheias


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ehkä mut pelkällä tupakkimiehellä mukava ja miellyttävä ääni

        Voi olla ja saa olla.
        Mutta lopettaneena muiden tupakointi näyttää hassulta.
        Vilma


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet

        00009: "Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet"

        Mää on kyl mies, niet en voi varmasti sanoo, mitä siskot aattelee, mut musta kuitennii tuntuu, et tupakka kamoloittaa niitä myös romalttisissa asioissa.

        Mut jos on jo lähellä joutuu vanhakspiiaks, nii sillo kantsii valita snadimpi paha, ja sillon soon tupakkamies.


    • Anonyymi00015

      Kateus vie vaikka tupakantuhkatkin pesästä

      • Tuo on kyl vaikeeta niiku varmentaa. Pitäs olla kaks noin 1000:n kokosta otosta, toinen kateellisii ja toine kateettomii. Ois aikaa uskomatonta, et saatas kokoon 1000:n verran niiku kateettomii.


    • Anonyymi00019

      Kyse tuskin on pelkästä tupakasta eiköhän heillä kuulu tapoihin vongata joka vastaantulijalta jotka noin tekee bensikselläkin niitä käy jokunen useimmat taitaa olla jo eläkkeellä ainakin ne pari idioottia jotka siitä tiedän kummallakin on latvassa vikaa ja melko pahasti mutta toivotan onnea sille joka ne ristikseen ottaa kumpainenkin tarttii kodinhoitajaa toinen asuu tallinmäellä ja toinen jamilahdessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe