Persut eivät tunnu tuota luonnonlakia ymmärtävän. Vaan eivät ymmärrä juuri mitään muutakaan.
Köyhä tai keskiluokkainen ihminen ei ole tyhmä, kuten perut ovat. Ihminen ei alistu epäreiluun kohteluun. Maattomien ja torpparien riisto ajoi yhteiskunnan sisällissotaan 1900-luvun alussa. Tänä päivänä lapsiperheköyhyys ja syöpälääkityksen vieminen pois kansalta ovat maaorjuutta ja torppareiden huonoa kohtelua.
Asehankintoihin voidaan käyttää rahaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, jos ei ole sotaan lähtijöitä. Rikkaiden ja yläluokan taistelupanoksella Suomi ei pelastu.
Jos yhteiskunta on epätasa-arvoinen, syttyy sisällissota
16
67
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Hybin ymmärtää persut . Putinin mallia kovin haluavat Suomeen .
- Anonyymi00002
Jos vertaa suomen ja venäjän epätasa-arvoa niin venäjällä olisi pitänyt alkaa sisällissota jo aikoja sitten.
Eliitti saa bensaa ohi tavallisen rahvaan jonojen ja varmaan sama asunnoissa, ruuoassa yms. .
Toisekseen jos suomessa on ns. kaltoinkohdeltuja jotka kokevat etteivät saa tasa-arvoa jotain 500 000 niin olisiko siinä sitten se isällissotien joukkojen vahvuus?
Vastassahan ei olisi kuin n. 4500 000- Anonyymi00003
Ei vastassa olisi loppuja suomalaisia (ei ollut 1918 myöskään).
Vastassa olisi ne jotka ovat niitä etuoikeuksia saaneet (olisiko noin 300 000) - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vastassa olisi ne jotka ovat niitä etuoikeuksia saaneet (olisiko noin 300 000)Itse en ole saanut etuoikeuksia ja tasan en lähde taistelemaan sellaisten takia jotka koko ajan vaativat yhteikunnalta vain lisää.
Turha kuvitella että kapinoimaan alkaisi 4 700 000 ihmistä.
Jos verrataan tosiaan tilannetta muihin ns. köyhiin maihin niin suomessa köyhinkin elää herroiksi.
Yksikään ei suomessa kuole nälkään eikä yksikään palellu talvella ulkosalle.
Suomessa olleen vielä todella kaukana sisällissodasta, ei olla edes lähellä yleislakkoa. - Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vastassa olisi ne jotka ovat niitä etuoikeuksia saaneet (olisiko noin 300 000)Oisko ne silloin jotka livat loput Suomalaiset..Makaako ne punakaartin haudassa?
- Anonyymi00004
Kummalla puolella persut taistelee (sivarit), venäjän vai suomen ?
- Anonyymi00009
Soinilaiset Suomen, hallapersut KremIin.
- Anonyymi00014
Persut lähtevät partisaaneiksi Ahvenanmaalle.
- Anonyymi00005
Suomedsa epätasa-arvo tulee suoraan siitä, että olette siellä laittomuudentilassa VALTIONA. Perustyslaki tai valtiosäännöt eivät ole Suimessa päteneet enää vähintään vuoisiin, mahdollisesti jopa -kymmeniin.
Näin ollen elättw naamioidussa anarkiassa, eli viidakossa jossa pätee korpilaki
Nythän suomalaiset sitten aloittavat poliisin siistimiset pedofiileistaan, kun pedofiilienpaljastamisesta yrittävät virkamafian pedofiiit tehdä epäilyttävää/epätoivottavaa toimintaa.
Suomessa alkaa näin bottom up -tyyppinen lustraatio. Joka on oikein tervettä Suomrlle. Mutta stupidot ja muut kaltaisensa pedofiilit aloittqvatkin ulkoinen uhka -hankkeensa, jossa sit Suomen kansa kuuleekin vielä kokonasn sukupuuttoon .. ja stupido aikoo selvitä tuosta kaikesta, kuten aiemmista poliisimurhistaankin.
Tai noin vapaamuuraripedofiilit Suomen kohtaloksi ainakin meinaavat- Anonyymi00007
Kato ryssän trolli yrittää lietsoa eripuraa suomalaisten kesken.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kato ryssän trolli yrittää lietsoa eripuraa suomalaisten kesken.
Ryzzä ja trolli ovat kihomatokokoelmassasi; suolistossasi.
Strategisesta ydinaseesta saava Somero ym ei kahtiajakoja ole vailla. Tyhmä!
Kristillis/sataniatisegregaatio voisi tosin vielä pelastaa epäsatanistiset suomalaiset teidänlaatuisienne psykopaattien lopulta
- Anonyymi00008
▄︻デ══━一💥 Nti PefIet 🎯 😵
...ensimmäisten joukossa 😎👌🔥
𝔾𝕆𝕆𝔻 𝔹𝕆𝕐- Anonyymi00011
Outoa, ettei suomalaisia ole kohta enää olemassa.
No mutta jo uloskutsutuille totuudenpuhujillehan koulemaa tahtoivat, niin pilkkansa lävähtäkööt näin suoraan omaan nilkkaansa
- Anonyymi00012
Toivottavasti olet oikeassa ja tuo tapahtuu itänaapurissa ja tosi pian. Meillä täällä on kaikki asiat kohtuullisessa kunnossa, vaikkakin vasemmisto jaksaa länkyttää omiaan.
- Anonyymi00013
Tässä on tulut syynsiirto, vasemmiston uhkakuvaa.
- Anonyymi00015
Sota jos tulee,sinä lähdet tavalla tai toisella vaikka vaippoja vaihtamaan.
Joutilaat vasemmistolaiset valitettavasti joutuu myös rintamalle tai sitten takalinjaan.
Persut on oikeassa maahanmuutosta,kaikki pakolaiset pois jotka ei tarvitse turvaa ja niitä riittää.Ukranalaiset on ok,mutta Islam voi painua sinne mistä tuli.
Meillä on elätettävinä vasemisto/vihreä loikoilijat ja sitten Islam ja se maksaa yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407