...näyttävät kiihtyvän pikkuhiljaa.
Nyt Purra käy Etlan Aki Kangasharjun kimppuun velkajarrusta, Aki on sentään arvostettu talousasiantuntija joka velkajarrua vastustaa.
Purra ei ole asiantuntija muussa kuin valehtelussa.
Vassarien Minja Koskela on Kangasharjun linjoilla, vaikka oli jo velkajarrua vastaan ennen Akia.
https://www.suomenuutiset.fi/opposition-linja-hukassa-purra-velkajarrupokka-on-pettamassa/
Suomen Uutiset päästelee aivopierujaan tukiessaan Purraa, hehe.
Oppositiossa muutkin alkavat vähitellen kääntyä velkajarrua vastaan, sehän on ihan hullu ajatus, joka pitäisi Suomen lamassa vuosikymmeniä. Ei kiitos.
Purra on alkanut latelemaan vaalivalheitaan...
16
<50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
purran luotto meni jo kolme ja puoli vuotta sitten, eikä enää koskaan palaa..."meille se ei käy" 😅😂🤣
- Anonyymi00009
Purra on nollan arvoinen tulevissa vaaleissa
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Purra on nollan arvoinen tulevissa vaaleissa
Juuri näin.
- Anonyymi00002
Persun valttina vaalien lähestyessä on täydellinen osaamattomuus yhdistettynä häpeämättömään röyhkeyteen. Siten ne äänet on aikaisemminkin saatu.
- Anonyymi00004
Ja idiootit nielevät ne koukkuineen päivineen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja idiootit nielevät ne koukkuineen päivineen.
se on uskomatonta
- Anonyymi00005
kyllä huvittaa persupravdan paskanjauhanta
- Anonyymi00006
Kohta alavat kiekua, että köyhiltä ei leikata.
- Anonyymi00007
ei mee läpi enää, no persutampiot uskovat mitä vaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
ei mee läpi enää, no persutampiot uskovat mitä vaan.
Suomen helpoimmin höynäytettävät: Persukannattajat 😂
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Suomen helpoimmin höynäytettävät: Persukannattajat 😂
tuosta ei varmasti ole kukaan erimieltä
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
tuosta ei varmasti ole kukaan erimieltä
😂 Marinin äänestänyt Petettiin
Olet oikeassa - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
😂 Marinin äänestänyt Petettiin
Olet oikeassaNo sullahan onkin vakava Sanna-trauma, mee lekuriin.
- Anonyymi00019
Onkohan tädillä kaikki kottaraiset kotona???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158764
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407