He luulevat että Venäjä häviää nopeasti sodan Natoa vastaan. Nato kuitenkin varoo eskaloimasta sotaa. Se lähettää aseita maihin joihin Venäjä hyökkää, mutta ei osallistu hyökkäystoimin sotaan. Sotilaita lähetetään korkeintaan 5000-10000 mikä ei tee lähettäjästä vielä sodan osapuolta.
Näin Venäjä voittaa sodan. Baltia ja Suomi liitetään Venäjään. Mahdollisesti osia Puolasta. Luonnollisesti Ukraina häviää ensin oman sotansa. Sen joukot taistelevat Venäjän riveissä entisiä auttajia vastaan.
Natopellet kokevat karmean pettymyksen
18
51
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Nato osaa ajatella, sotaa toivoo vain heikkojärkiset.
- Anonyymi00002
Iigoria taas v.tuttaa.
- Anonyymi00003
Mutta onneksi Venäjä on sitten edennyt Ukrainassa todella nopeasti! "Erikoisoperaatio" toimii!! 😁
- Anonyymi00008
Näyttää ainakin kaksi jotka eivät pärjää rintamalla, kirjoittelevat äitinsä helmoissa tyhmyyksiä.
Iigor ja Sergei imekää 🥚:naa.
- Anonyymi00004
Onko Nato muka sodan osapuoli ? on vain putinistien mielestä.
- Anonyymi00005
Mikäli Venäjä hyökkää Natomaahan , niin kaikki Natomaat ovat sodan osapuolia heti , riippumatta lähetettävien sotilaiden määrästä .
- Anonyymi00010
No eihän ole. Luuletko että Saksasta ammutaan ohjuksia Venäjälle kun Venäjä hyökkää Viroon? Ei ammuta!
- Anonyymi00006
Heh, ei Nato tarvitse sotia mihinkään.
Natomailla asiat on hyvin.
Mutta jos joku yrittää Natomaihin väkisin se liiskataan maan rakoon. - Anonyymi00007
Nämä venäjätrollit on samanlaisia pellejä kun esikuvansa Putin.
- Anonyymi00009
Tietysti. Jos Putin hoksaa että joku on fiksumpi kuin tsaari niin ikkuna kutsuu palauttamaan maaorjan paikalleen.
- Anonyymi00011
Venäjän Nato-rajamaat rampauttavat mahdollisessa hyökkäyksessö Vvöenäjän polttoaine- ym. energiainfran, tuotantolaitokset sekä ase- ja ammusvarastot nopeasti ja sitten Venäjä onkin kivikaudella. Ydinaseiden käyttö rajanaapureita vastaan saastuttaisi myös Venäjän läntiset osat mm. Pietarin ja Moskovan.
- Anonyymi00017
Venäjä tuhoaa Naton infran.
- Anonyymi00012
Ukraina voisi helposti halvaannuttaa Venäjän kaasuinfran se kun kulkee pitkät matkat maan pinnalla.
Se olisi vaan valtavalle määrälle siviilejä sellainen isku että Ukraina ei sellaiseen hevin ryhdy.- Anonyymi00014
Pietarissa sais laittaa ruokaa sen jälkeen nuotiolla.
- Anonyymi00015
Moraalinen kansa nää ukrot, toisin kuin pohjoiset naapurinsa.
- Anonyymi00013
hehheh, maukkainta on kommaripaskan käsinkosketeltava suloinen katkeruus😅
- Anonyymi00016
Nato pelkää Venäjää,eikä uskalla tehdä mitään vaikka mieli tekisi.
- Anonyymi00018
Juuri näin. Nato varoo laajentamasta sotaa senkin jälkeen kun Venäjä on hyökännyt Viroon ja muihin rajanaapureihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407