Taas uusi hurrikaani Rita Floridassa! Onko USA ja Bush mahdollisesti jumalan koston kohteena,Bush on teurastanut tuhansia Irakilaisa naisia ja lapsia ja antanut suostumuksensa Israelin hirmuteoille! vapiskaa usa:n liittolaiset jumala rankaisee kaikkia.
Kostaako jumala
7
975
Vastaukset
- huomioitsija*
Maria ja Ofeliahan tulivat Suomeenkin, tuleekohan Rita?
Jumalat ja pirut ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
Parhaimmillaan ne ovat tulkintaa Kosmisen Energian ilmiöistä.
Huonoimmillaan taas mitä tarkoitushakuisinta ihmismielen manipulointia.
Miljoonia ihmisiä on tapettu - vielä enemmän tullaan tappamaan
näiden manipulaattoreiden ohjeistamana.- nono
USAn rikkaat sodista päättäjät eivät ole joutuneet myrskyistä kärsimään. Vain köyhät kärsivät. Ei näytä jumalalliselta kostolta.
- gun?
Rita on pyyhkäisemässä Floridan eteläkärkeä (Muistatko elokuvan Key Largo) ja etenee ennusteiden mukaan Teksasiin. Voi turistiparkoja Floridassa. Onhan eräs yhdysvaltalainen meteorologi väittänyt, ettei Katarinakaan ollut tyypillinen luonnon hurrikaani, vaan väitti, että se synnytettiin venäläisellä maan alaisten matala-radioaaltojen avulla. Niillä pystytään kuulemma muuttamaan vesimolekyylien lämpöä, kun radioaallot saadaan sopivasti peilaamaan ristikkäin. Eli voidaan toisaalta kuumentaa ilmaa meren yllä yhdessä paikassa ja kylmentää toisessa. Ja että tällä tekniikalla pystytään jopa ohjailemaan, minne hurrikaani ajetaan maihin. Oli kuulemma St.Orleans melkein täysosuma. Tätä kutsutaan "ilmasodaksi" ja venäläiset ovat tietojen mukaan lähettäneet Atlantille radioaaltoja vuodesta 1976 lähtien. Tärkeää on se, että lentokoneilla tutkitaan radioaaltojen ristikkäin peilausta ja sen vaikutuksia. USA:lla on myös oma salainen ilmasota-ase, sitä kai kutsutaan nimellä HARP ja ainakin Alaskassa on melkoinen luola tätä tarkoitusta varten. Kerrotaan, että Venäjä on kuitenkin huimasti edellä tässä tekniikassa ja yksi radiotukikohta sijaitsisi Riiassa.
- engl.
No tässä vielä vaikka yksi asiaa käsittelevä linkki, jos joku jaksaa lukea:
http://www.globalresearch.ca/articles/CHO409F.html
- mariko
Tietääkseni White House on Washingtonissa eikä New Orleansissa. Bush ei ole menettänyt kotiaan eikä joudu ajamaan autojonoissa pakoon hirmumyrskyn tieltä. Jumala ei nostata hirmumyrskyjä eiköä tee tuhansia kodittomiksi. Miksiköhän Jumala ja Bush pistetään syypäiksi joka asiaan ja katastrofiin tällä telluksella. Tietysti Bush on syyllinen moneen asiaan, mutta jos käsiteltäisiin Irakin sotaa jossain toisessa yhteydessä. Ehkä kirjoittajan kannattaisi jättää uskonolliset pohdiskelut asiantuntijoille ja keskittyä vaikka luonnontieteellisten teosten tutkimiseen. Suosittelen esim. " Miten hurrikaanit syntyvät".
- tarjasusanna
Kyllä syyt on jossain muualla kun Jumalassa.Hän on se mikä Hän on eikä Hän halua kenellekään mitään pahaa.Eikä ainakaan kosta...
On tosi vaarallista ajatella kaikki vastoinkäymiset ja onnettomuudet Jumalan syyksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556