Hannu Takkulan loikkausta ihmetellään mm. siitä näkökulmasta, että Matti Vanhanen tuki Takkulan eurovaaliehdokkuutta, vaikka Lapin piirijärjestö vastusti (ettei Väyrysen äänisaalis vaarantuisi).
No, Hannu kiitti tuesta Mattia nyt tällä tavalla, hannumaisesti.
Keskustan Lapin piiristä...
6
391
Vastaukset
- Vanhaselle
Tuossahan on niin selvä kuvio kun voi olla. Hannu pelaa kd:n toisen kierroksen äänet Vanhaselle.
Kenetkähän saataisiin tekemään Saulin joukkoihin samanlaiset?- wsxedc
Takkula on jo ilmoittanut antavansa julkisesti tukensa Saulille, jos toinen kierros tarvitaan.
Tällä Takkulan erityisen tervetulleella liikkeellä saattaa hyvinkin olla se vaikutus, että se tarvitaan. - Kultainen keskitie
wsxedc kirjoitti:
Takkula on jo ilmoittanut antavansa julkisesti tukensa Saulille, jos toinen kierros tarvitaan.
Tällä Takkulan erityisen tervetulleella liikkeellä saattaa hyvinkin olla se vaikutus, että se tarvitaan.BUAHH!! Vai niinkö on sanonut:) Kestäisiköhän väitteesi oikeudessa.. ( miksi kokoomuslaisten pitää valehdella..kun ei muuten pärjää)
Minun puolestani saa vaikka antaakkin, mutta toisella kierroksella on Matti Vanhanen, ja Takkula antaa äänensä hänelle. - mattisauli
Kultainen keskitie kirjoitti:
BUAHH!! Vai niinkö on sanonut:) Kestäisiköhän väitteesi oikeudessa.. ( miksi kokoomuslaisten pitää valehdella..kun ei muuten pärjää)
Minun puolestani saa vaikka antaakkin, mutta toisella kierroksella on Matti Vanhanen, ja Takkula antaa äänensä hänelle.Koska mitään 2. kierrosta ei tule. Halonen saa 54-58% äänistä ja tulee valituksi 1. kierroksella.
Näin siksi, koska Suomen kansa on viisas kansa. Main point is: Hannu Takkula sanoi eilen Bjarne Kalliksen vaalikampanjan avauksessa, että hän ei voi hyväksyä nyky-KEPUn arvoja. Se on aika vahvasti sanottu.
Hannu Takkulaa ottaa varmasti pannuun, että Matti Vanhanen on jäänyt naisseikkailuissaan kiinni suunnilleen housut kintuissa. Takkulaa kristittynä tällainen aviorikosmeininki kauhistuttaa.- silläjos
mattisauli kirjoitti:
Koska mitään 2. kierrosta ei tule. Halonen saa 54-58% äänistä ja tulee valituksi 1. kierroksella.
Näin siksi, koska Suomen kansa on viisas kansa.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000103&posting=22000000010929996
Suomen kansa on viisas kansa niin se ei voi hyväksyä noita "ominaisuuksia".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664