Lyhenneltyä lainausta Chad Taylorin suomennetuista profetioista. Suuria luvataan...
Chad Taylor, profeetta
"Minä avaan kätketyt pimeyden aarteet paikassa, jota kutsutaan Alaskaksi. Minä avaan lukot salaisiin aarteisiin Kalliovuorissa. Minä voitelen louhintatieteen ja paleontologisen tutkimuksen paljastamaan loppuajan öljyvarastot ja lähteen. Minä annan silmät sokeille ja he näkevät kätketyt aarteeni. Minä poistan luonnonsuojelija-valepukuun sonnustautuneen vastarinnan ja palautan kansalleni heidän perintönsä tähän maaperään. Minä annan heille takaisin voitelun, joka oli kerran Adamilla Eedenissä, kun hän otti herruuden maan ylle ja käytti sen voimavaroja. Minun palvelijani ja taloudenhoitajani käyttävät hyväksi tätä valtaa ja epäpyhät (väärä, paha) rikkaudet tulevat lopulta olemaan vanhurskaan käsissä, sanoo Herra. Seuraavien neljän vuoden aikana näette maata järisyttävän lainsäädännön, joka avaa nämä rajat älykkäille keksinnöille ja suurelle löydölle lopettamalla kokonaan riippuvuuden Lähi-Idän raaka-aineesta. Kalliovuoret tulevat ryöppyämään minun huolenpitoani sanoo Herra"
"Äkilliset muutokset säärakenteissa ja poliittisissa hierarkioissa....tarkatkaa St.Helenan vuorta..tarkatkaa hurrikaaneja etelässä..."
"Idän peto kaatuu jalkoihinne" Pahuuden kolmiyhteyden neuvo murtuu- Irak, Iran ja Afganistan"
"Merkitsevä lääketieteellinen läpimurto tulee esiintymään HIV-taudissa vuoden 2005 aikana"
"Kvanttihyppy (suuri edistysaskel), säieteoria ja avoimet taivaat" Minä olen poistamassa maan ja avaruuden rajaa ja sallin tämän maailman tähyillä viereiseen vertaa vailla olevalla selvyydellä ja tarkkuudella. Minä en ole ainoastaan avaamassa hengellisiä taivaita, vaan myös fyysisiä. Nykyisen muotoinen painovoima ei pidättele uutta fyysikkojen ja tiedemiesten sukupolvea, joka tulee ilmentämään iankaikkisuutta. Alkukantainen evoluutio-opetus purkautuu ilmi, kun minun palvelijani paljastavat uudelleen totuuden humanismin valheesta ja jumalattomuudesta...."
Mitä sanotte tähän?
7
329
Vastaukset
Eipä tässä voi muuta kuin apeana painaa päänsä ja todeta,että kyllä meikäläiset profeetat ovat ihan lälläreitä noiden Suuren lännen suurien profeettojen ja jumalanmiesten rinnalla.
Hallelujaan arvoinen asia onneksi on, että on TV, on netti ja joskus jopa - Kauniiden ja Rohkeiden Ridgen tavoin - nämä Herran Suuret aseet myös piipahtavat luoksemme pudottelemaan murusia Herransa pöydältä, niin että pääsemme edes hieman osallisiksi maailmaa piakkoin kohtaavista suurista siunauksista.
Olkaamme siis nöyrasti rähmällämme näiden profeettojen edessä, multaa päässä ja tuhkaa suussa.- ====
Jääköön profeetan persoona sikseen. Voisko tämä sanoma olla Herrasta?
- ! ! !
==== kirjoitti:
Jääköön profeetan persoona sikseen. Voisko tämä sanoma olla Herrasta?
Tottahan se jostakin herrasta on jos ei leski rouvasta,tuskin koulutytöstä.
Siis päättelen syvällisen harkinnan jälkeen,että herrastapa hyvinkin,koska tuntuu,että rahaakin on liikkeellä.
- Hengellinen
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.
http://www.sunpoint.net/~patato/kirje344.html Profeetta, joka profetoi, että
"Minä annan heille takaisin voitelun, joka oli kerran Adamilla Eedenissä, kun hän otti herruuden maan ylle ja käytti sen voimavaroja", ei ole ymmärtänyt Lunastuksesta edes alkeita. Jätän omaan arvoonsa.- Halleluja!
Veli Taylor on väkevä Jumalan profeetta, ja minkä hän lupaa, se tapahtuu! Jumala totisesti näyttää mahtinsa kansansa amerikkalaisten silmien edessä niin, ettei yksikään voi olla uskomatta Häneen!
- Kyllästynyt niihin
Sana-ja ylistys foorumilaisten rohvetioita.
Ei muuta ku roskiin!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222985- 782894