jossa pieni ryhmää varastaa valtion varoja itselleen!! Siinä nyky-kokoomus pähkinänkuoressa!! Jättäkää uppoava laiva!!
Kokoomus mikään puolue ole, se on talousrikollisten
6
195
Vastaukset
- Ei enää sossudiktatuuria
ainoa puhtaasti länsimaista demokratiaa edustava ja puolustava puolue tässä maassa.
Sossut edustavat puhdasta sosialistidiktatuureja ja ovat kahmineet itselleen vallan tässä maassa, asemaansa hyväksikäyttäen tunkevat yhteisiä rahoja omiin pohjattomiin pusseihinsa. - Tutkain
Tässä esimerkki demarien verkottumisesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_solidaarisuussäätiö
http:/www.finsolid.fi sivuilta selviää, että UM tukee tätä SDP:n kansainvälistä kehitysapurahastoa neljän vuoden ajan yli 1 milj. eurolla vuosittain ja Ylen Hyväkin lahjoittaa tänä vuonna 100 000 - 200 000 euroa. Halosen vaalikampanjan kauttakin voit roposi lahjoittaa KS:lle ostamalla "solidaarisuusrannekkeen".
Mistään laittomasta, kuten mainitsemastasi varastamisesta, ei tässä ole kyse. Kyseisellä lafkalla vain on hyvät yhteiskuntasuhteet, kuten sanotaan.
Kun noita kehitysapu-järjestöjen sivustoja enemmän selasi, tuli aika yksiselitteisesti esiin, että Suomen kehitysavun kanavoinnnista vastaavat aika pitkälle demarit. Esim. Suomen suurimman avustusjärjestön, SPR:n, johtaja on demari ja myös UM:n entinen tiedotuspäällikkö. Mikään ei toki estä muita puolueita pistämästä pystyyn omaa kehitysapurahastoa, se olisi mielestäni jopa toivottavaa.
Henkilökohtaiseti kanavoin oman kehitysapuni suoraan ja siten lähes kuluitta. Tiedän myös mihin rahat menevät. 5 kaivoa, koulutusta, lääkkeitä, jne.
---
Keskustalaisten kansanedustajien saamattomuutta nähtiin vastikään, kun ainoa selkeästi poliittisesti sitoutunut opiskelijäjärjestö SAK:n opiskelijajärjestö SAKKI ry. sai pitää muhkean 300 000 euron vuosittaisen valtiontukensa, kun taas muut opiskelijajärjestöt menettivät (suurin oli- Havukka-aho
Suomen kansa valitsee vaaleissa ihmiset,jotka ovat kansan johdossa.
Porvarien mielestä presidentti pitää valita kokoomuksesta vaikka puolue ei nauti kansan luottamusta.
Näitten tämän palstan räyhäporvarien(TAO,Tutkain,Demarien vihollinen jne. )mielestä oli vääryys esimerkiksi kun KOKOOMUKSEN hyvä ehdokas viime vaaleissa Valtioneuvos Riitta Uosukainen syrjäytettiin presidentin virasta.
Sillä ei näitten asiantuntijoitten mukaan ollut mitään merkitystä,että porvarien ehdokas sai vain 10 % kannatuksen. - Tutkain
Havukka-aho kirjoitti:
Suomen kansa valitsee vaaleissa ihmiset,jotka ovat kansan johdossa.
Porvarien mielestä presidentti pitää valita kokoomuksesta vaikka puolue ei nauti kansan luottamusta.
Näitten tämän palstan räyhäporvarien(TAO,Tutkain,Demarien vihollinen jne. )mielestä oli vääryys esimerkiksi kun KOKOOMUKSEN hyvä ehdokas viime vaaleissa Valtioneuvos Riitta Uosukainen syrjäytettiin presidentin virasta.
Sillä ei näitten asiantuntijoitten mukaan ollut mitään merkitystä,että porvarien ehdokas sai vain 10 % kannatuksen.Olen myös maininnut useaan otteeseen, että äänestin aikoinani Ahtisaarta, enkä ole sitä myöskään katunut. Niin, että ei minulla mitään demari-kammoa ole. Hyvää demaria voi aina äänestää - Ahtisaarta olisin voinut, eteenkin näyttöjen perusteella, äänestää toisellekin kaudelle.
En ole myöskään koskaan osallistunut Ahtisaaren mollaamiseen, vaan olen sen järkiään tuominnut. Samaa sanoin edesmenneellä Kokoomus-palstalla (eri nimimerkillä), joten tässä suhteessa olen ollut 100%:sen linjakas. Haukkuminen kun alkaa yleensä silloin, kun asiatiedolla ei enää pärjää.
Lähipiirissäni räävittömimmät Ahtisaaren ivaajat olivat vasemmistolaisia, miten liene muilla. - Havukka-aho
Tutkain kirjoitti:
Olen myös maininnut useaan otteeseen, että äänestin aikoinani Ahtisaarta, enkä ole sitä myöskään katunut. Niin, että ei minulla mitään demari-kammoa ole. Hyvää demaria voi aina äänestää - Ahtisaarta olisin voinut, eteenkin näyttöjen perusteella, äänestää toisellekin kaudelle.
En ole myöskään koskaan osallistunut Ahtisaaren mollaamiseen, vaan olen sen järkiään tuominnut. Samaa sanoin edesmenneellä Kokoomus-palstalla (eri nimimerkillä), joten tässä suhteessa olen ollut 100%:sen linjakas. Haukkuminen kun alkaa yleensä silloin, kun asiatiedolla ei enää pärjää.
Lähipiirissäni räävittömimmät Ahtisaaren ivaajat olivat vasemmistolaisia, miten liene muilla.Pyydän anteeksi Tutkaimelta liittäessäni Sinut
näiden kahden nimimerkin yhteyteen.
Ymmärrän loukkaantumisesi.Sinä olet yleensä asialinjalla.
ika rohkea väite. Mutta kyllä KOK on tosiaan enemmänkin jonkin sortin klubi, kuin puolue.
Suomi tulisi jopa paremmin toimeen ilman tuota Benin ja Kimmon klubia!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611