Älkää nyt kauheasti alkako liputtamaan sen Halosen puolesta. Teidän puolueen esilletulo nimittäin sai minut ajattelemaan, etten äänestäkkään Halosta. Vasemmistoliiton yhdistäminen Halosen kampanjaan on minun mielestä suuri virhe.
Karkoitatte Halosen
7
420
Vastaukset
- tv-ruutuun!
Vie joka kerta ääniä Haloselta ja se on helvetin hyvä!!!
- Jack London
Varma valinta, kaikilla kierroksilla, on; Ilkka Tillanen.
- Serengeti
että vasemmistoliiton asettuminen presidentinvaaleissa Tarja Halosen taakse on myös monelle vasemmistoliiton, niin jäsenelle kuin kannattajallekin, suuren surun paikka. Kuitenkin Halonen itse on osoittanut iloisuutensa myös saamastaan vasemmistoliiton tuesta.
Minkäs pirun teet, kun ei vasemmistoliiton riveissä löytynyt niin paljon yksimielisyyttä, että olisivat oman ehdokkansa löytäneet, jonka taakse yhtä yksimielisesti olisivat puolueena voineet asettua kuin nyt Tarja Halosen taakse. Minä ainakin henkilökohtaisesti tein parhaani nyt esille tulleen ja olevan ongelman ennalta ehkäisemiseksi. Olin siis yhteyksissä vasemmistoliiton vaikuttajataholle, ennenkuin vasemmistoliiton virallinen kanta Halosen taakse asettumisesta oli päätetty.Toin selkeästi esille oman mielipiteeni kuin myös niin monen muunkin, jotta harkitsisivat nyt todella vielä Halosen taakse asettumistaan.Valitetavasti minun tahdon mukaan ei toimittu ja minun on siis taivuttava.Se tuskin kuitenkaan on Halosen vika ja jos kerran minun on valittava kahdesta, ei niin, omasta mielestäni, täydellisestä asiasta, niin tällä hetkellä se kuitenkin on Tarja Halonen. Mutta ei todellakaan sen vuoksi, että olen iloinen siitä, että Halonen on myös Vasemmistoliiton presidenttiehdokas vaan sen tähden, että hän on kuitenkin ehdolla olevista paras mahdollinen.
Toki voit reilusti äänestää vaikkapa nyt, vieläkin kyseenalaisemmasta puolueesta mitä on vasemmistoliitto, olevaa ehdokasta, Timo Soinia. Yhtä lailla silloin äänestät henkilöä etkä puolueen mukaan ja saat ehkä itsellesi hyvän mielen, tuntiessasi, että annat protestiäänen.
Niin teki myös Tony Halme aikoinaan eduskuntaan päästyään, terävin sanoin arvostellessaan presidenttiämme.Vaan on poika pyytänyt anteeksi ja kovakin teräs on taipunut ja siinä suhteessa on poika hiljentynyt.Halmeen tyhmyys paljastui tosi paikan tullen niin kuin olikin suurella äänimäärällä tullut valittua eduskuntaan. Protestiäänet niin Soinille kuin kenellekään muullekaan ehdokkaalle eivät estä Halosta kuitenkaan pääsemästä presidentiksi,mikä tietysti on hyvä. Mutta sen sijaan se voi antaa suuntaa tuleviin eduskuntavaaleihin.Toisaalta, tuskin sitäkään, koska jokainen tietää, että nyt käydään presidentinvaaleja ja vaalit ovat ehkä pitkälti henkilövaalit.Tarja on suuri KULTTUURIN ja LASTEN ystävä ja siinä on asiaa, mikä saa silmäni kostumaan lämpimistä liikutuksen tunteista. Siinä on minulle ainakin kyllin riittävästi syytä arvostaa Tarja Halosta ihmisenä ja äänestää häntä jatkamaan presidenttinä. Hän on ehdottomasti paras näistä valittavina olevista presidenttiehdokkaista.
Ole nyt sitten vielä jäsenenä näin kyseenalaisessa puolueessa kuin vasemmistoliitto kun jo pelkässä vasemmistoliiton kannattamisessakin tunnen toisinaan vaikeuksia. Sen verran on meininki puolueessa muuttunut latteaksi ja minä henkilökohtaisesti koen, että vasemmistoliitolla puolueena on enemmänkin uskottavuusongelma kuin mitä on Tarja Halosella.
Äänestetään nyt vain Tarja Halonen suurella äänten vyöryllä jatkamaan presidenttinä ja ruvetaan vaalien jälkeen elämään enemmän tai vähemmän rauhanomaista rinnakkaiseloa, demarit ja vaemmistoliitto, ja tehdään silloin omaa politiikkaa niin paljon kuin kummankin puolueen rahkeet suinkin vain kestävät. Tällä hetkellä on tärkeää, että olemme yhdessä riistäjiä ja sortajia ja huonompiosaisten oikeuksien polkijoita vastaan. Äänestämme oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon puolesta. Äänestämme Tarja Halosta, jolla myös kulttuuri on lähellä sydäntä. Tehdään sitten presidentin vaalien jälkeen politiikassa tarvittavaa hienosäätöä ja selkiytetään demareiden ja vasemmistoliiton erot. Erotetaan silloin vasta jyvät akanoista ja käydään taisto heikompiosaisten sydämistä.Silloin näemme ja näytämme kuka tai mikä puolue on todella heikompiosaisten asialla. Peliä pelataan silloin sisäpolitiikan pelinappuloilla ja huolimatta siitä, että peli on raakaa on oma sydämeni kuitenkin paikallaan ja lämpimästi aina lasten, nuorten, työttömien, sairaiden ja kaikkien niiden puolella, joista kova markkinaliberalistinen, globalisoituva yhteiskunta ahneuksissaan ei välitä. Minä arvosta heitä yli kaiken ja tunnen, että velvollisuuteni yhtä lailla kuin oikeutenikin on tehdä heidän hyväkseen kaikki mahdollinen.Sisäinen motivaationi ja tahtotilani toimia näiden ihmisten puolesta on todella voimakas. Veeet minä Sinun hyssyttelystä välitän. Minulla on vuodesta 1965 (siirryin yksit. työnanta-
jalta valtiollisen palvelukseen!) asti ollut hurmaava olotila esiintyä omana itsenäni! Olen
sitä mieltä, että ns. hyssyttely on yksi niistä meidät demareista erottavista tekijöistä!
vom- alkuperäine
Vasemmistoliitolla on tapana häslätä kaikki asiat mihin se ryhtyy. Siimes kun virnistelee kornin punaisen mainosjulisteen edessä, niin se on häsläystä. Tuossa punaisessa julisteessa on vielä hymiö, voi perskuleen mainostoimisto, ettekö keksi vielä jotain muuta tapaa pilata toisen puolueen kampanjaa. Saakelin tunarit.
- lkjh
Vasemmistoliitto on puolue, jonka kannatus on laskenut jatkuvasti. Kilpailevan puolueen presidenttiehdokkaan taakse siirtyminen jo ensimmäisellä kierroksella ei ainakaan hidasta tätä kehitystä. Vasemmistoliiton ääniosuudet prosentteina eduskuntavaaleissa:
1945 23,5
1948 20
1951 21,6
1954 21,6
1958 23,2
1962 22
1966 21,1
1970 16,6
1972 17
1975 18,9
1979 17,9
1983 13,5
1987 13,6
1991 10,1
1995 11,2
1999 10,9
2003 9,9
viimeisin gallup 8,5 % - ..........
Vasemmistoliitto tullaan lähivuosien aikana liittämään SDP:hen, joten älä välitä. Vuoden 2012 vaaleissa Vasemmistoliittolaisia ei enää ole.
Ensi vuonna järjestetään Vasemmistoliiton osalta viimeiset eduskuntavaalit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611