Sak:n jäsenenä ei minua paina pätkääkään sak:n jäsenyys. ÄÄNESTÄN NIINISTÖÄ - MIESTÄ JOKA TIETÄÄ JA TAITAA. SOSIAALIDEMOKRATIA SAA RIITTÄÄ MINUN PUOLESTANI VAIKUTTAMASTA AINAKIN HALOSEN PUOLELTA.
HALOEN ON NIMITELLYT OMIAAN
SALANNUT STASI-LISTAN SOSSUJEN KANSSA
OLLUT EPÄREILU NIMITYSPROSESSEISSAAN
SAA KYSEENALAISTA TUKEA SAK:LAISILTA, VAIKKA SAK:N JÄSENISTÖ ON ESIM. KESKUSTALAISIA JA KOKOOMUSLAISIA.
SAULI PRESSAKSI - SUOMI PELASTUU.
SAK:laisena äänestän NIINISTÖÄ
18
654
Vastaukset
olla niitä "rusinat pullasta"-persoonallisuuksia!!
vom- on se
tuo Haloselle ääniä, kun väki kyrtsiintyy tohon huutamiseen palstoilla. Kokoomuslaiset sen verran sivistyneitä, että osaavat kirjoittaa huutamatta.
- parempi tulevaisuus
on se kirjoitti:
tuo Haloselle ääniä, kun väki kyrtsiintyy tohon huutamiseen palstoilla. Kokoomuslaiset sen verran sivistyneitä, että osaavat kirjoittaa huutamatta.
Auttaiskohan, se että Saulista tulisi pressa,ainakin olot tulisivat paremmaksi?Vaikuttaa siltä,että Sauli on kova luu,Äänestetään Saulia.
parempi tulevaisuus kirjoitti:
Auttaiskohan, se että Saulista tulisi pressa,ainakin olot tulisivat paremmaksi?Vaikuttaa siltä,että Sauli on kova luu,Äänestetään Saulia.
todella, ettäluupää???
vom- paremmaksi
parempi tulevaisuus kirjoitti:
rikkaille ja työnantajille !
- työntekijät
paremmaksi kirjoitti:
rikkaille ja työnantajille !
saa sitten palkkaa jos työnantajat voi hyvin??
Meillä ainakin on työnantaja jakanut vuodenlopussa optiot kaikille, alkaen siivoojista päättyen päälliköihin...
Kaikille just saman verran!
Mä äänestän Niinistöä, jos se saa työnantajat voimaan hyvin! - ei paljoo
työntekijät kirjoitti:
saa sitten palkkaa jos työnantajat voi hyvin??
Meillä ainakin on työnantaja jakanut vuodenlopussa optiot kaikille, alkaen siivoojista päättyen päälliköihin...
Kaikille just saman verran!
Mä äänestän Niinistöä, jos se saa työnantajat voimaan hyvin!optioita saa työntekijät ja kyse on nyt rikkaasta kaupungista missä kokoomusta äänestetään.
Työntekijät saa raataa saamatta kiitosta ja työntekijä kehtaakin rehennellä kuinka hyvin menee.
Tottakai menee hyvin jos ei työntekijöille mitään anneta , että ei se siitä kiinni ole meneekö työnantajilla hyvin vai huonosti .
Monet kenelle oon asiasta puhunut pikkujouluaikana , kun niitä ei edes meille järjestetä niin eivät voineet uskoa korviaan.
- Provoilija Pertti
Kylläpä olet toope Provo, kukaan työtätekevä ihminen ei äänestä kokoomuksen rahamiestä, täytyy olla ttyhmä jos sahaa omaa oksansa, sauli yrittää tuoda tänne orjakulttuurin ja isot rikkaat ovat takana.
äänestäkää halosta - kaikki palvelut
maksullisiksi niin kuin se ääliö Niinistö ehdottaa ?
Sinua taitaa vaan tympiä Halosen olemus , mutta täytyy ajatella arvojakin kuka puolustaa vähäosaisia. - Nimetön
taisit vaan vitsin murjast...et ainakaan voi ol tosissas jos siis vielä kuulut sak.iin tai onks palikat ollu hukassa viime aikoina....sulle my brother/(sister) ainoo valinta on 9 9 9 9 9 9 9 alaks hiffat jo.....vai haluuks et sult otetaa palkkaa pois..jaa mite vai...kysy saulilt!!!entä ooks ollu ikinä lomautettuna...miltäs tuntuu jos ansiosidonnainen poistetaa entäs työttömyysturva.....???!"!!!haloo..halooo politiikkaa seuraava!!!taidat kattel politiikkaa vaan saulin lasien takaa ..taidat ol sarasvuo!!!!tulisitteki pimeel kujal vastaa.....
- saulilta
Sauli osaa teitä neuvoa miten työttömyysturvaa leikataan ja otetaan viimesetki pennoset pois tavallisilta duunareilta.
En voi uskoa , että täälä voi olla niin idioottia kansaa , ettei sitä ymmärrä .
Kuka teidät on aivopessyt ???
- Palkkatyöläinen
Hei kuulkaas. Vääntäkää minulle pienipalkkaiselle terv.huoltoalan ihmiselle rautalangasta malli, minkä minäkin ymmärrän. Miksi minun pitäisi äänestää Halosta. Mitä hän on tehnyt hyväkseni. Palkka edelleen huono, vanhustenhoito retuperällä jne. Minä työssäni pyyhin niin herrojen, kuin niiden minuun verrattuna hyväpalkkaisten paperimiesten pyllyt heidän sairastaessaan. SAK teki väärin, kun minulta kysymättä antaa rahojani Haloselle. Tämä ei todellakaan ole demokratiaa. Ääneni menee Niinistölle, realistille, oikealle "työväen presidentille".
- TEHYI
Tehyssä on ollut porvarijohto, siksi tehyläisiä kutsutaankin pienipalkkaisiksi. Siksi tehyläiset matkaavat joukolla ulkomaille työllistymään, siksi tehyläiset joutuvat kirjoittelemaan...>>
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000136&posting=22000000013075199 - Palkkatyöläinen
TEHYI kirjoitti:
Tehyssä on ollut porvarijohto, siksi tehyläisiä kutsutaankin pienipalkkaisiksi. Siksi tehyläiset matkaavat joukolla ulkomaille työllistymään, siksi tehyläiset joutuvat kirjoittelemaan...>>
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000136&posting=22000000013075199On siellä Tehyn johdossa ollut vasemmistolaisiakin pomoja. Ylen vaalikoneessa Niinistön katsoi hoitajien pienen palkan olevan osa terv.alan ongelmista. Ei Halonen. Koko arvokeskustelu mm. töiden vastuullisuudesta ja arvostuksesta niin ,että se näkyisi myöskin palkoissa on jostain syystä tapu SAK:ssa. Rehellisyyttä ja rohkeutta lisää myös ammattiliittojen kannalta tähän asiaan.
- hansu
ettet tajua että Niinistö on porvari joka olisi valmis juuri terv.hoitoalalta ja yleensäkin naisvaltasilta aloilta valmis leikkaamaan vaikka mitä.Niinistö on rikkaiden presidentti jotka rikkaat äänestää , koska se ukko heidän puolella on toisin sanoen työnantajien .
Ette kait usko sen valeita mitä ennen vaaleja suustaan päästää porvari mikä porvari.
Ainaki minun verotus on keventynyt aika paljon tämän 6v aikana niin silloin muillakin täytyy olla keventynyt varsinkin pienipalkkasilla. - hansu
TEHYI kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000136&posting=22000000013075199Porvarit se on joka viimesetkin pennoset yrittää duunareilta viedä , mutta täälä ei vaan tunnuta ymmärtävän , että ei presidentti voi palkkoihin vaikuttaa vaan se on hallituksen tehtävä ja mitä rikkaampi kaupunki sitä enemmän porvareita äänestetään .
Minä en ikinä tavallisena duunarina porvareita äänestä missään vaaleissa.
Sitäpaitsi vielä , kun Niinistö on haluumassa Natoon ja lisää ydinvoimaloita suomeen. - hansu
Palkkatyöläinen kirjoitti:
On siellä Tehyn johdossa ollut vasemmistolaisiakin pomoja. Ylen vaalikoneessa Niinistön katsoi hoitajien pienen palkan olevan osa terv.alan ongelmista. Ei Halonen. Koko arvokeskustelu mm. töiden vastuullisuudesta ja arvostuksesta niin ,että se näkyisi myöskin palkoissa on jostain syystä tapu SAK:ssa. Rehellisyyttä ja rohkeutta lisää myös ammattiliittojen kannalta tähän asiaan.
sitä Niinistöä mitä ennen vaaleja puhuu , kun yrittää kalastella äänestäjiä.
Porvari mikä porvari ja sitä ei muuksi muuta se tosiasia , että porvarit ovat rikkaiden puolella ja ottaisi pois työntekijöiltä viimesetki pennoset !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738