Ruotsalaiset "ovat parempia". Ranskalaiset osaavat rakastella pitkaan. Italialaiset ymmartavat taidetta. Brititkin oppivat ruuanlaiton. Eestissa "osataan pukeutua".
Yak!
Onko suomalaisella miehella toivoa..?
17
926
Vastaukset
- Mi-yes
..."silla" sosiaalifasistisen yhteiskunnan loisella on ainakin eneman siittiota kun norjalaisella.
Lippu ylhaalla! - ,,,..
Ei ne muut sen parempia ole. Ainakaan ruotsalaiset. Taidetta nyt ei keskivertonainen ymmärrä sen enempää kuin mieskään, ja pukeutuminen on makuasia. Rakastelua voi opetella kuka tahansa jos haluaa.
- Mi-yes
Mita suosittelet!?
Onko rakkaus demokraattista..? - Mi-yes
Mi-yes kirjoitti:
Mita suosittelet!?
Onko rakkaus demokraattista..?Rakastelu siis. Rakastelu demokraattista. Who cares. Entas rakkaus. Tuo on mielenkiintoisempi ajatus.
Rakkaus. Love. Making love...
Oli miten oli.
Mutta kokeeko jokainen ihminen rakastumisen tunteen? Ja miten se maaritellaan..?
Kysyy Suomi24 - ,,,..
Mi-yes kirjoitti:
Rakastelu siis. Rakastelu demokraattista. Who cares. Entas rakkaus. Tuo on mielenkiintoisempi ajatus.
Rakkaus. Love. Making love...
Oli miten oli.
Mutta kokeeko jokainen ihminen rakastumisen tunteen? Ja miten se maaritellaan..?
Kysyy Suomi24Ei kai kukaan osaa rakastumista täydellisesti määritellä. Joskus kyllä näyttää siltä ettei kaikki sitä koe koskaan, mutta mistäs sen tietää. Arvailla saa vapaasti
- Mi-yes
,,,.. kirjoitti:
Ei kai kukaan osaa rakastumista täydellisesti määritellä. Joskus kyllä näyttää siltä ettei kaikki sitä koe koskaan, mutta mistäs sen tietää. Arvailla saa vapaasti
Darwinismihan lienee ollut aika pitkalti sahlaamassa aikakaudellamme, eli olisiko tosiaan niin yksinkertaista etta "rakkaus" on vain "tunne" tarkoituksenaan ihmisen lisaantyminen..?
I doubt it.
Mutta pohdinta jatkukoon myohemmin. Lahden tasta pikkuhiljaa "lisaantymaan". - Naistaiteen ihailija
Matti-Esko Hytönenkin kirjoitti kerran hyvän tanssiarvostelun strippibaarista. Kehui tanssijoita dynaamisemmiksi kuin baletissa.
Hytösen poika on muuten käynyt Oopperan balettikoulun, mutta keskeytti noin 16-vuotiaana lupaavan uransa. - merkit
Mi-yes kirjoitti:
Darwinismihan lienee ollut aika pitkalti sahlaamassa aikakaudellamme, eli olisiko tosiaan niin yksinkertaista etta "rakkaus" on vain "tunne" tarkoituksenaan ihmisen lisaantyminen..?
I doubt it.
Mutta pohdinta jatkukoon myohemmin. Lahden tasta pikkuhiljaa "lisaantymaan".eij jymmärra.äääööööääöäö
- yksinkertainen
suomalainen on paras vetämään turpaan.
- Mi-yes
Mita vitun valia silla nyt on mita paskajukka sopertaa.
Joris ja joris. Fuck HER!
- aatos
taida olla, jos noin on asianlaita.
- Nari_Säre
...suomalainen mies on hieno ja tasa-arvoinen, halutessaan sujuva maailmankansalainen, noin keskimäärin.
Eivät ole lentokoneissakaan enää niin humalassa, että erottuisivat, kuten takavuosina. Ainakaan useimmiten.- Nari_Säre
epikuros kirjoitti:
Hieno sanoma. Kun niin usein kuulee vain negatiivisia ---en viitsi edes luetella. Kiitos
...minä suhtaudun lähtökohtaisesti positiivisesti niin suom. miehiin kuin naisiinkin.
Sosiaalidemokratiaan ja feminismiin sitten suhtaudun kriittisemmin, mutta onneksi ne molemmat ovat vielä kuitenkin semmoisia vähemmistöaatteita, kun koko reipas kansamme otetaan huomioon. - Nari_Säre
epikuros kirjoitti:
Hieno sanoma. Kun niin usein kuulee vain negatiivisia ---en viitsi edes luetella. Kiitos
...suomalaisissa miehissä siinä missä naisissakin on kansainvälisesti aika harvinainen piirre noin enimmäkseen - ts. itseironian taju.
Suomalaiset eivät useinkaan tee itseään naurettaviksi esim. kukkoilemalla turhan päiten, kun ottavat itseään liian vakavasti. Verrattuna eräisiin muihin ns. "eurooppalaisempiin" maihin.
Pikkuisen vain vielä tervettä itseluottamusta lisää, niin suomalaiset hallitsisivat estradia kuin estradia. Nari_Säre kirjoitti:
...suomalaisissa miehissä siinä missä naisissakin on kansainvälisesti aika harvinainen piirre noin enimmäkseen - ts. itseironian taju.
Suomalaiset eivät useinkaan tee itseään naurettaviksi esim. kukkoilemalla turhan päiten, kun ottavat itseään liian vakavasti. Verrattuna eräisiin muihin ns. "eurooppalaisempiin" maihin.
Pikkuisen vain vielä tervettä itseluottamusta lisää, niin suomalaiset hallitsisivat estradia kuin estradia.Usein on myös väitetty, ehkä aiheellisestikin, että soomi poika ei osaa small talkkia- mutta yhtä usen on unohdettu se, että tämä on meidän tapamme viestiä.
Ei kai tuo Jenkkien takaan I am OK you are OK jne.
Mielestäni suomalaiset tarkoittavat puheissaan "syvällisempää" en tiedä.- Mi-yes
Ihan samaa mielta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437