Onko suomalaisella miehella toivoa..?

Mi-yes

Ruotsalaiset "ovat parempia". Ranskalaiset osaavat rakastella pitkaan. Italialaiset ymmartavat taidetta. Brititkin oppivat ruuanlaiton. Eestissa "osataan pukeutua".

Yak!

17

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mi-yes

      ..."silla" sosiaalifasistisen yhteiskunnan loisella on ainakin eneman siittiota kun norjalaisella.

      Lippu ylhaalla!

    • ,,,..

      Ei ne muut sen parempia ole. Ainakaan ruotsalaiset. Taidetta nyt ei keskivertonainen ymmärrä sen enempää kuin mieskään, ja pukeutuminen on makuasia. Rakastelua voi opetella kuka tahansa jos haluaa.

      • Mi-yes

        Mita suosittelet!?

        Onko rakkaus demokraattista..?


      • Mi-yes
        Mi-yes kirjoitti:

        Mita suosittelet!?

        Onko rakkaus demokraattista..?

        Rakastelu siis. Rakastelu demokraattista. Who cares. Entas rakkaus. Tuo on mielenkiintoisempi ajatus.

        Rakkaus. Love. Making love...

        Oli miten oli.

        Mutta kokeeko jokainen ihminen rakastumisen tunteen? Ja miten se maaritellaan..?

        Kysyy Suomi24


      • ,,,..
        Mi-yes kirjoitti:

        Rakastelu siis. Rakastelu demokraattista. Who cares. Entas rakkaus. Tuo on mielenkiintoisempi ajatus.

        Rakkaus. Love. Making love...

        Oli miten oli.

        Mutta kokeeko jokainen ihminen rakastumisen tunteen? Ja miten se maaritellaan..?

        Kysyy Suomi24

        Ei kai kukaan osaa rakastumista täydellisesti määritellä. Joskus kyllä näyttää siltä ettei kaikki sitä koe koskaan, mutta mistäs sen tietää. Arvailla saa vapaasti


      • Mi-yes
        ,,,.. kirjoitti:

        Ei kai kukaan osaa rakastumista täydellisesti määritellä. Joskus kyllä näyttää siltä ettei kaikki sitä koe koskaan, mutta mistäs sen tietää. Arvailla saa vapaasti

        Darwinismihan lienee ollut aika pitkalti sahlaamassa aikakaudellamme, eli olisiko tosiaan niin yksinkertaista etta "rakkaus" on vain "tunne" tarkoituksenaan ihmisen lisaantyminen..?

        I doubt it.

        Mutta pohdinta jatkukoon myohemmin. Lahden tasta pikkuhiljaa "lisaantymaan".


      • Naistaiteen ihailija

        Matti-Esko Hytönenkin kirjoitti kerran hyvän tanssiarvostelun strippibaarista. Kehui tanssijoita dynaamisemmiksi kuin baletissa.

        Hytösen poika on muuten käynyt Oopperan balettikoulun, mutta keskeytti noin 16-vuotiaana lupaavan uransa.


      • merkit
        Mi-yes kirjoitti:

        Darwinismihan lienee ollut aika pitkalti sahlaamassa aikakaudellamme, eli olisiko tosiaan niin yksinkertaista etta "rakkaus" on vain "tunne" tarkoituksenaan ihmisen lisaantyminen..?

        I doubt it.

        Mutta pohdinta jatkukoon myohemmin. Lahden tasta pikkuhiljaa "lisaantymaan".

        eij jymmärra.äääööööääöäö


    • yksinkertainen

      suomalainen on paras vetämään turpaan.

      • Mi-yes

        Mita vitun valia silla nyt on mita paskajukka sopertaa.

        Joris ja joris. Fuck HER!


    • aatos

      taida olla, jos noin on asianlaita.

    • Nari_Säre

      ...suomalainen mies on hieno ja tasa-arvoinen, halutessaan sujuva maailmankansalainen, noin keskimäärin.

      Eivät ole lentokoneissakaan enää niin humalassa, että erottuisivat, kuten takavuosina. Ainakaan useimmiten.

      • Hieno sanoma. Kun niin usein kuulee vain negatiivisia ---en viitsi edes luetella. Kiitos


      • Nari_Säre
        epikuros kirjoitti:

        Hieno sanoma. Kun niin usein kuulee vain negatiivisia ---en viitsi edes luetella. Kiitos

        ...minä suhtaudun lähtökohtaisesti positiivisesti niin suom. miehiin kuin naisiinkin.

        Sosiaalidemokratiaan ja feminismiin sitten suhtaudun kriittisemmin, mutta onneksi ne molemmat ovat vielä kuitenkin semmoisia vähemmistöaatteita, kun koko reipas kansamme otetaan huomioon.


      • Nari_Säre
        epikuros kirjoitti:

        Hieno sanoma. Kun niin usein kuulee vain negatiivisia ---en viitsi edes luetella. Kiitos

        ...suomalaisissa miehissä siinä missä naisissakin on kansainvälisesti aika harvinainen piirre noin enimmäkseen - ts. itseironian taju.

        Suomalaiset eivät useinkaan tee itseään naurettaviksi esim. kukkoilemalla turhan päiten, kun ottavat itseään liian vakavasti. Verrattuna eräisiin muihin ns. "eurooppalaisempiin" maihin.

        Pikkuisen vain vielä tervettä itseluottamusta lisää, niin suomalaiset hallitsisivat estradia kuin estradia.


      • Nari_Säre kirjoitti:

        ...suomalaisissa miehissä siinä missä naisissakin on kansainvälisesti aika harvinainen piirre noin enimmäkseen - ts. itseironian taju.

        Suomalaiset eivät useinkaan tee itseään naurettaviksi esim. kukkoilemalla turhan päiten, kun ottavat itseään liian vakavasti. Verrattuna eräisiin muihin ns. "eurooppalaisempiin" maihin.

        Pikkuisen vain vielä tervettä itseluottamusta lisää, niin suomalaiset hallitsisivat estradia kuin estradia.

        Usein on myös väitetty, ehkä aiheellisestikin, että soomi poika ei osaa small talkkia- mutta yhtä usen on unohdettu se, että tämä on meidän tapamme viestiä.
        Ei kai tuo Jenkkien takaan I am OK you are OK jne.
        Mielestäni suomalaiset tarkoittavat puheissaan "syvällisempää" en tiedä.


      • Mi-yes

        Ihan samaa mielta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe