Mitäs tämän palstan femakkokopla sanoo siitä, kun tein vaimon kanssa sellaisen työnjaon meillä kotona, että en siivoa lainkaan.
En ikinä ole pitänyt pölyn pyyhkimisestä, imuroinnista, lattian moppauksesta yms. Sovittiin vaimon kanssa, että teen muita asioita: Tiskaan, leikkaan nurmikon jne itselleni paremmin sopivia töitä, joista vaimo ei, kuten selvisi pahemmin pidä.
Minkäs sortin pahantekijä ja naisten alistaja olen tuon mukaan?
Työnjako parisuhteessa
9
704
Vastaukset
- ovat kotitöitä
Ja kummankin niihin pitää osallistua tasapuolisesti. Se on aivan sama mitä kukakin tekee.
- I.Loyola
Feminatsismin säännöstön mukaan olet törkeimmän luokan miesrikollinen ja jos he ikinä saavat selville henkilöllisyytesi... No en haluaisi paikallesi.
- jebujee
Emäntä hakkaa matot ja leikkaa nurmikon ja mä pesen emännän pikkuhousut ja järjestelen kirjahyllyn posliininorsut. Niin varmaan joo....
- nnainen
En pidä minäkään siivoamisesta. Silti sitä on tehtävä ettei huku paskaan.
- jorojukka-kukka
Annahan kuulua mitkä työt tarkkaan ottaen jäivät sinulle?
Mitä pitää sisällään tuo mystinen jne?????????
(Päivittäinen tiskaus on hyvä alku. Nurmikon leikkuu on vain kesäisin ja suoritetaan suhteellisen harvoin.) - Sanelma
hitot kiinnostaa, mitä teet kotonasi.
- L.A. Law
Koska olisi epäselvää, antaako vaimo seksiä miehelle kiitokseksi kotityöstä, valtioneuvosto suosittaa miesten kotitöiden lopettamista, jotta ei syyllistyttöisi seksin ostoon. Näin toteutetaan pPalermon sopimuksen velvoitus ihmiskaupan vähentämiseksi Suomessa.
pitänyt ruoanlaitosta, se on luovaa toimintaa mutta aikanaan kun lueskelink eittokirjoja, ne oli "väärin kirjoitettu"
Ohje olikoi usein; otetaan puhdas pata tai kasari, kohtuuton esitys vaan otetaan pata tai kasari.
Arkisapuskat tekee puoliso ja minä "juhlaruoat ja kalan käsittelyt"
Ei ole tasa-arvoani loukannut.- mariamagda
hjuumoria? Tyhmä aloitus ja liuta vielä tyhmempiä vastauksia lukuunottamatta tietenkään paria. Ja kaikki kyllä tietää keltä tuli ainoita järkeviä vastauksia.
Kyllästyttäviä juttuja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533