harry potter kirjat

en tiiä

elikkä en oo ikinä oikee tykänny lukee kirjoi ja ainoot jota luen on aku ankat. mutta tykkään harry potter leffoist tosi paljon ja tekee aina vaa mieli kattoo uudestaan. (tänää katoin liekehtivän pikarin 3 kertaan). jaksaako niit kirjoi lukee sellane joka ei tykkää lukemisesta =D ??

6

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

      Minä esimerkiksi en lue muita kirjoja kuin Pottereita.
      (ellei lasketa koulukirjoja (joita nyt tuskin luen) ja äidinkieleen vaadittavia)

      Muut eivät vain ole hyviä, tai ovat mutten jaksa lukea. En tiedä, ei iske mikään muu.

      Tai no, Ikuisesti sinun on tietysti hyvä.

      Juu-u. Potter ovat vieneet maun muista kirjoista.

    • Dumbledoretar

      Minä inhosin lukemista koska mulla on lukihäiriö, mutta sitten näin ekan Potter leffan ja halusin lukea myös kirjan. Luin sitten ekan kirjan ja oli ihan pakko lukea ne neljä muutakin kirjaa jotka oli siihen mennessä ilmestynyt. Elokuvat ei vedävertoja niille kirjoille, vaikka minä pidän elokuvistakin. Siitä asti, kun luin Pottereita ensimmäisen kerran oon lukenu vaikka kuinka monta kirjaa, en osaa kuvitellakaan millainen olisin, jos en koskaan olisi lukenut Harry Pottereita. Minulle jokaisen kirjan lukeminen alusta loppuun on suuri saavutus, koska luen lukihäiriön takia niin hitaasti. Ne jotka voivat lukea nopeasti saavat kiittää hyvää onneaan.

      Tässäpä tälläinen vuodatus, me kaikki ollaan vaan höpsöjä ihmisiä ja halutaan puhua joka välissä itsestämme. :P

    • MusuMuuli

      Mä oon kyllä sitä mieltä että kirjat selventää Pottereitakin kamalasti. Esim ei kolmos leffassa selitetty sitä miks Harryn suojelius oli se elukka. Kirjassa se selvennettiin.

      • Vaikka minä ensin näin Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion leffana. Vasta, sitten rupesin lukemaan Viisasten kiveä. Minusta se oli
        hyvä.(On minullakin lukihäiriö). Aloin tykkäämään
        niistä, vaikka tykkään enemmän leffoista. Kun luin
        Viisasten kiven eka kerran, sitten oli pakko
        lukea Salaisuuksien kammio, Azkabanin vangi, Liekehtivän pikari, Feeniksin kilta ja viimeksi
        luin Puoliverisen prinssi. Sitä ennen en oikein
        lukenu kirjoja. Mutta VK ja SK- leffojen kautta
        innostuin, myös kirjosta.


    • Raidaaja

      Kirjat on aika pitkiä, mutta ei kyllä tylsiä, joten aika helposti ne menee. Kannattaa ainakin kokeilla.

    • wertylollol

      Riippuu ihmisestä. Itse tykkään lukea Pottereita mutta muita kirjoja en sitten luekaan. Tai olen lukenut paljon erilaisia kirjoja mutta ovat jääneet kesken tai en ole pitänyt niistä kun loppuun olen saanut. Potterit ovat siis poikkeus. Akua tulee kyllä luettua ja joitakin tietokirjoja (yleensä kuvallisia) ja sit jotain muita lehtiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe