harry potter kirjat

en tiiä

elikkä en oo ikinä oikee tykänny lukee kirjoi ja ainoot jota luen on aku ankat. mutta tykkään harry potter leffoist tosi paljon ja tekee aina vaa mieli kattoo uudestaan. (tänää katoin liekehtivän pikarin 3 kertaan). jaksaako niit kirjoi lukee sellane joka ei tykkää lukemisesta =D ??

6

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

Minä esimerkiksi en lue muita kirjoja kuin Pottereita.
      (ellei lasketa koulukirjoja (joita nyt tuskin luen) ja äidinkieleen vaadittavia)

Muut eivät vain ole hyviä, tai ovat mutten jaksa lukea. En tiedä, ei iske mikään muu.

Tai no, Ikuisesti sinun on tietysti hyvä.

Juu-u. Potter ovat vieneet maun muista kirjoista.

• Dumbledoretar

Minä inhosin lukemista koska mulla on lukihäiriö, mutta sitten näin ekan Potter leffan ja halusin lukea myös kirjan. Luin sitten ekan kirjan ja oli ihan pakko lukea ne neljä muutakin kirjaa jotka oli siihen mennessä ilmestynyt. Elokuvat ei vedävertoja niille kirjoille, vaikka minä pidän elokuvistakin. Siitä asti, kun luin Pottereita ensimmäisen kerran oon lukenu vaikka kuinka monta kirjaa, en osaa kuvitellakaan millainen olisin, jos en koskaan olisi lukenut Harry Pottereita. Minulle jokaisen kirjan lukeminen alusta loppuun on suuri saavutus, koska luen lukihäiriön takia niin hitaasti. Ne jotka voivat lukea nopeasti saavat kiittää hyvää onneaan.

Tässäpä tälläinen vuodatus, me kaikki ollaan vaan höpsöjä ihmisiä ja halutaan puhua joka välissä itsestämme. :P

• MusuMuuli

Mä oon kyllä sitä mieltä että kirjat selventää Pottereitakin kamalasti. Esim ei kolmos leffassa selitetty sitä miks Harryn suojelius oli se elukka. Kirjassa se selvennettiin.

• Vaikka minä ensin näin Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion leffana. Vasta, sitten rupesin lukemaan Viisasten kiveä. Minusta se oli
        hyvä.(On minullakin lukihäiriö). Aloin tykkäämään
        niistä, vaikka tykkään enemmän leffoista. Kun luin
        Viisasten kiven eka kerran, sitten oli pakko
        lukea Salaisuuksien kammio, Azkabanin vangi, Liekehtivän pikari, Feeniksin kilta ja viimeksi
        luin Puoliverisen prinssi. Sitä ennen en oikein
        lukenu kirjoja. Mutta VK ja SK- leffojen kautta
        innostuin, myös kirjosta.

• Raidaaja

Kirjat on aika pitkiä, mutta ei kyllä tylsiä, joten aika helposti ne menee. Kannattaa ainakin kokeilla.

• wertylollol

Riippuu ihmisestä. Itse tykkään lukea Pottereita mutta muita kirjoja en sitten luekaan. Tai olen lukenut paljon erilaisia kirjoja mutta ovat jääneet kesken tai en ole pitänyt niistä kun loppuun olen saanut. Potterit ovat siis poikkeus. Akua tulee kyllä luettua ja joitakin tietokirjoja (yleensä kuvallisia) ja sit jotain muita lehtiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      131
      7182
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2559
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      264
      1230
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1019
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      161
      947
    6. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      900
    7. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      71
      897
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      774
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      733
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      711
    Aihe