elikkä en oo ikinä oikee tykänny lukee kirjoi ja ainoot jota luen on aku ankat. mutta tykkään harry potter leffoist tosi paljon ja tekee aina vaa mieli kattoo uudestaan. (tänää katoin liekehtivän pikarin 3 kertaan). jaksaako niit kirjoi lukee sellane joka ei tykkää lukemisesta =D ??
harry potter kirjat
6
440
Vastaukset
- Claudine
Minä esimerkiksi en lue muita kirjoja kuin Pottereita.
(ellei lasketa koulukirjoja (joita nyt tuskin luen) ja äidinkieleen vaadittavia)
Muut eivät vain ole hyviä, tai ovat mutten jaksa lukea. En tiedä, ei iske mikään muu.
Tai no, Ikuisesti sinun on tietysti hyvä.
Juu-u. Potter ovat vieneet maun muista kirjoista. - Dumbledoretar
Minä inhosin lukemista koska mulla on lukihäiriö, mutta sitten näin ekan Potter leffan ja halusin lukea myös kirjan. Luin sitten ekan kirjan ja oli ihan pakko lukea ne neljä muutakin kirjaa jotka oli siihen mennessä ilmestynyt. Elokuvat ei vedävertoja niille kirjoille, vaikka minä pidän elokuvistakin. Siitä asti, kun luin Pottereita ensimmäisen kerran oon lukenu vaikka kuinka monta kirjaa, en osaa kuvitellakaan millainen olisin, jos en koskaan olisi lukenut Harry Pottereita. Minulle jokaisen kirjan lukeminen alusta loppuun on suuri saavutus, koska luen lukihäiriön takia niin hitaasti. Ne jotka voivat lukea nopeasti saavat kiittää hyvää onneaan.
Tässäpä tälläinen vuodatus, me kaikki ollaan vaan höpsöjä ihmisiä ja halutaan puhua joka välissä itsestämme. :P - MusuMuuli
Mä oon kyllä sitä mieltä että kirjat selventää Pottereitakin kamalasti. Esim ei kolmos leffassa selitetty sitä miks Harryn suojelius oli se elukka. Kirjassa se selvennettiin.
Vaikka minä ensin näin Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion leffana. Vasta, sitten rupesin lukemaan Viisasten kiveä. Minusta se oli
hyvä.(On minullakin lukihäiriö). Aloin tykkäämään
niistä, vaikka tykkään enemmän leffoista. Kun luin
Viisasten kiven eka kerran, sitten oli pakko
lukea Salaisuuksien kammio, Azkabanin vangi, Liekehtivän pikari, Feeniksin kilta ja viimeksi
luin Puoliverisen prinssi. Sitä ennen en oikein
lukenu kirjoja. Mutta VK ja SK- leffojen kautta
innostuin, myös kirjosta.
- Raidaaja
Kirjat on aika pitkiä, mutta ei kyllä tylsiä, joten aika helposti ne menee. Kannattaa ainakin kokeilla.
- wertylollol
Riippuu ihmisestä. Itse tykkään lukea Pottereita mutta muita kirjoja en sitten luekaan. Tai olen lukenut paljon erilaisia kirjoja mutta ovat jääneet kesken tai en ole pitänyt niistä kun loppuun olen saanut. Potterit ovat siis poikkeus. Akua tulee kyllä luettua ja joitakin tietokirjoja (yleensä kuvallisia) ja sit jotain muita lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683