kysyn vaa

chronotrigger

minkä ikäsii pelaajii tääl o????

12

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, yleensähän ne on jtn. 9-12 v. pelaajia.
      Mun nickistä kaikki kyllä tietää mun iän. :S
      Oli mulla kyllä 1 lk:lla yks lapsenvahti, n. 15 v., joka pelas pokèmonii. Aika kova vastus :D

      • Minäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
        uusin on LeafGreen.


      • flareon85 kirjoitti:

        Minäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
        uusin on LeafGreen.

        En mä oo 20 v...!

        Lainaus:``Minäki oon 20.v.``

        Lainaus:``Minäki``? En kyllä ihan...


    • rarelatias

      täytän just 14 ja oon pelanu pokepelei jo vuosia.
      ensimmäinen peli oli silver ja nyt mul on silver,firered ja emerald. mul on myös GameCubella Colosseum ja Gale of Darkness

      • Dark-Salamence

        Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
        koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
        n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
        Myöhemmin on tullut nuorempia lisää.


      • Dark-Salamence kirjoitti:

        Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
        koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
        n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
        Myöhemmin on tullut nuorempia lisää.

        Tykkään mä Pokemonista muutenki. Peleistä, tv-ohjelmasta ja elokuvista. Pokemonia oon kattonu eka jaksosta asti. Pokemon hyvä, kuten henkilötkin. Tykkään animesta.


    • metang

      naah...13 vuotta.
      ensimmäiseni pelini oli red, ja viimeisin emerald.
      pokémon pelini tulevat tässä.

      red, bule, yellow, gold, silver, crystal, ruby, sapphire, emerald ja fire red. hankin leaf greenin sitten kun on tarpeeksi rahaa ostaa se vempale :P ehkä huomenna jos niitä kaupoissaon vielä, tai sitten netin kautta.

      • dark-miltank

        mul o red,blue,yellow,silver,sapphire ja emerald.aion hankkii leaf greenin tai fire redin sit ku o rahaa tarpeeks


    • beibari

      14, kohta 15. Oon pelannu Pokémon pelejä siitä asti kun red ja blue tuli kauppoihin. Itelläni on red, gold, crystal, joku paska bind ball :D, emerald, leaf green. oon omistanu noitten lisäks joskus silverin, traiding card gamen, bluen ja yellowin. ainiin sitten on game cubella colosseum.

      • chronotrigger

        13 ja joulukuun 7 14


    • Dark-Salamence

      1.Minkä ikäisiä te olette?
      2.Missä päin suomea te asutte?
      3.Kaunko olet ollut pokemon fani?
      4.Mitä pelejä omistat?
      5.Mikä on paras hahmo pokemon sarjassa?
      6.Mikä on lempi pokemonisi?
      7.Oletko poika vai tyttö?
      8.Onko sinulla kaveria jonka kanssa vaihella pokei, taistella kamujasi vastaan yms?

      • Pie

        1.Kohta 10.v(älkää naurako).
        2.Pohjoispohjanmaalla.
        3.Aika kauan(en muista vuotta).
        4.Sapphire,emerald,ruby(meni hukkaan aikoja sitten),leafgreen ja lainassa blue.
        5.En tiedä.
        6.KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        7.Poika.
        8.On(minun ylä-astelainen tätini).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe