Harvoin tulen kehuneeksi kollektiivisesti teitä palstalaisia, mutta nyt aijon korjata tuon puutteen. Elikäs kiitän teitä KAIKKIA ihania, lutuisia luppakorvia ja sanailijoita sukupuoleen katsomatta. Kanssanne on kiva vääntää ja löytää joskus myös yhteisymmärryksen siemen.
Kiitos kaikille teille!
JK
Kaikille ihanille palstan lutuisille luppakorville
10
767
Vastaukset
- Nari_Säre
Ihana viesti.
Nari. - avecMaria
Ilman sinua ei palsta olisi sama. Ja tämä positiivisessa mielessä.
- P.e.p.e.
Vai pitäisikö kysyä: "Onko kaikki hyvin?"
Kevättä rinnoissa?
Oli niin tai näin, sitä samaa :))- tapahtunut
kevättä kiveksiin
- mariamagda
Kiitos sinulle, myös eilisiltaisesta pp-tuesta.
" toinen korva pystyssä ja toinen vinksallaan "
magda - j.pukkila
...
- avecMaria
Kirjoitit näin minulle:
"Ei sentään onneksi ole oikeuslaitoksemme joutunut käsittelemään tapausta, jossa mies syyttäisi naista seksuaalisesta vallankäytöstä siinä mielessä, että on antautunut suutelemaan ja hyväilemään, mutta ei olekaan halunnut yhdyntää. Olisipa mielenkiintoista tällainenkin ennakkotapaus nähdä. Voin vain kuvitella kaikkia niitä lehtiotsikoita ja sitä yleistä hälinää ihmisten keskuudessa, joka aiheesta syntyisi. Tämä aihe voisi lopullisesti saada aikaan sen paljon puhutun sukupuolten välisen sodan!
Kohta varmaan joku keksii, että naisen VELVOLLISUUS on antautua seksiin, aina kun mies sitä haluaa."
------------------------
Minä puhuin seksuaalisesta väkivallasta, en oikeuden päätöksistä enkä ennakkotapauksista. Kaikki väkivalta ei päädy tuomioistuimiin.
Ihmettelen edelleen, miksi ainoastaan tämä olisi naisten ongelma? Mihin ennakkotapauksiin se perustuu? Olisi ihan mielenkiintoista kuulla sekin.
Kyselysi/aiheesi koskevat hyvin usein erilaisia ihmisten tapoja elää ja toimia. Useimmat meistä osaavat kommunikoida sen verran vastakkaisen sukupuolen kanssa, että saamme selvää, mitä toinen haluaa ja aikoo. Jotta emme loukkaa tai aiheuta tuskaa sellaisilla toimillamme, joita partnerimme ei halua tai joita emme itse halua osaksemme.
Sitten on näitä, jotka eivät puhu eivätkä kerro toiveistaan, odottavat vain suu auki kuin tikanpoika että joku ymmärtäisi mitä siinä sitten halutaan ja mitä ajetaan takaa...Sekin vielä varmuuden vuoksi pariin kertaan muuttuen...Sitten ollaan vihaisia kun ei omaa kehoakaan omisteta.
Juu. - rusalka
Kiitoksia vain sinunulle itsellesi. Päätin odottaa hiukan muitten vastauksia...
toivoopi kovasti ravisteleva 'karvakorva' - popo on
pystykorva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533