Kun täällä on ollut pari provollista aloitusta myyjättäristä, niin en voi olla väliin laittamatta tositarinan asiakkaista, joihin törmäsin eilen valintamyymälässä. Kaksi humalaista 3-kymmpistä, kovaäänistä miestä, häiriköi kaupassa asiakkaita. Vartija seuraili heitä ja lopulta veikkoset ehtivät kassalle mäyräköirat käsissään. Vanhempi, ystävällinen naiskassa kieltäytyi myymästä olutta humaltuneille miehille. Miehet raivostuivat rienaamaan naista "saatanan feministiksi" ja haukkuivat häntä hänen ikänsä vuoksi ja olivat todellakin törkeitä suustaan. (En edes kehtaa kirjoittaa, mitä kaikkea he latelivat.) Lopuksi toinen ryhtyi potkimaan kassatelinettä ja sen jälkeen uhitteli vielä vartijalle. Näiden miekkosten takia toisten asiakkaiden kassalla asioiminen viivästyi paljon ja koko tilanne vaikutti kovin uhkaavalta.
On se kamalaa, ettei edes ruokakaupassa saa ihminen asioida rauhassa! ;)
Epäasiallisista asiakkaista...
40
1529
Vastaukset
- Kurre_Orava
Ensinnäkään vartijan ei olisi pitänyt päästää niitä jääkiekkomöllejä sisään koko kauppaan, vaan kutsua poliisi noutamaan kännikalat putkaan.
Myjä menetteli aivan oikein mutta edelleen ihmettelen miksei vartija tehnyt mitään.
Olisiko möllit olleet sitten kaupan kanta-asiakkaita?
Käsittääkseni juovuksissa esiintyminen julkisesti on edelleen kiellettyä. Juovuksissa katsotaan ihmisen olevan silloin kuin hän on häiriöksi muille. Tästä tosin en ole varma.
Yleensäkin humalassa meukkaaminen kaupungilla on rumaa.- jorojukka-kukka
Mitä mieltä olet siitä, että miehet haukkuivat kassarouvaa "saatanan feministiksi ja vanhaksi lehmäksi"?
- Kurre_Orava
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että miehet haukkuivat kassarouvaa "saatanan feministiksi ja vanhaksi lehmäksi"?
Täytyy kyllä sanoa, että "vanhaksi lehmäksi" nimittely on jo sinällään rumaa.
Mutta syyttömän kassarouvan ei olis tarvinnut joutua haukuksi "saatanan feministiksi". Feministiksi herjaaminen saattaa aiheuttaa elinikäisen trauman. - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että "vanhaksi lehmäksi" nimittely on jo sinällään rumaa.
Mutta syyttömän kassarouvan ei olis tarvinnut joutua haukuksi "saatanan feministiksi". Feministiksi herjaaminen saattaa aiheuttaa elinikäisen trauman.Kaikkien "kassarouvien" koulutukseen pitäisi kuulua puolen vuoden aktiivisen osallistumisen tämän palstan meininkiin. Sen jälkeen he eivät hämmästyisi mitään, ja oppisivat antamaan takaisin törkimyksille ja vetelijöille.
- Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Kaikkien "kassarouvien" koulutukseen pitäisi kuulua puolen vuoden aktiivisen osallistumisen tämän palstan meininkiin. Sen jälkeen he eivät hämmästyisi mitään, ja oppisivat antamaan takaisin törkimyksille ja vetelijöille.
Siksipä kassamyyjien työhön opastuksessa käydäänkin läpi hankaliakin asiakas kohtaamisia.
Samoin kuin tietysti kaikissa myyntityön koulutuksissa. - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Siksipä kassamyyjien työhön opastuksessa käydäänkin läpi hankaliakin asiakas kohtaamisia.
Samoin kuin tietysti kaikissa myyntityön koulutuksissa.Minä sanoisin eräitä tiettyjä "asiakkaita" terroristeiksi.
- Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Minä sanoisin eräitä tiettyjä "asiakkaita" terroristeiksi.
Sinulla lienee oikeus kutsua heitä miksi haluat.
Onneksi minulle niin rakas automaatioteknologia poistaa pian tämänkin ongelman. Automaattikassojen aikakaudella ei tarvita kuin vartija tai pari.
Ja jälleen teknologia vapauttaa joukon ihmisiä työn ikeestä. - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Sinulla lienee oikeus kutsua heitä miksi haluat.
Onneksi minulle niin rakas automaatioteknologia poistaa pian tämänkin ongelman. Automaattikassojen aikakaudella ei tarvita kuin vartija tai pari.
Ja jälleen teknologia vapauttaa joukon ihmisiä työn ikeestä.Mehän voimme korvata koko ihmiselämän automaation keinoin. Ei sitten kenenkään tarvitse olla täällä kärsimässä.
Oikein odotan, kun yhdyntä toteutetaan automaation keinoin! ;) - Kurre_Orava
Mehän voimme korvata koko ihmiselämän automaation keinoin. Ei sitten kenenkään tarvitse olla täällä kärsimässä.
Oikein odotan, kun yhdyntä toteutetaan automaation keinoin! ;)"
Oikein odotan, kun yhdyntä toteutetaan automaation keinoin! ;)
"
Toki minä uskon, että sellainen menetelmä olisi feministin mieleen.
Mutta mutta, automaattikassat ovat ihan oikeasti tulossa. Elleivät olisi jo Suomessa koe käytössä.
Toimii käsittääkseni RFID tekniikan varassa. Kiintoisaa.
Pitääskin seuraavana otta jöriksen iloksi selvää missä vaiheessa keinokohdun kehitys etenee. Muistelen joskus lukeneeni sellaisestakin projektista. - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
"
Oikein odotan, kun yhdyntä toteutetaan automaation keinoin! ;)
"
Toki minä uskon, että sellainen menetelmä olisi feministin mieleen.
Mutta mutta, automaattikassat ovat ihan oikeasti tulossa. Elleivät olisi jo Suomessa koe käytössä.
Toimii käsittääkseni RFID tekniikan varassa. Kiintoisaa.
Pitääskin seuraavana otta jöriksen iloksi selvää missä vaiheessa keinokohdun kehitys etenee. Muistelen joskus lukeneeni sellaisestakin projektista.Sehän on hyvä, ettei naiset tarvitse enää "venytellä" kehoaan ja kärsiä 9 kk epämukavuudesta ja työnantajallakaan ei ole enää huolta raskaana olevien naisten palkkaamisesta, kun vauva pötkyttelee jossakin laboratorion lämpökaapissa. :)
- Kurre_Orava
Sehän on hyvä, ettei naiset tarvitse enää "venytellä" kehoaan ja kärsiä 9 kk epämukavuudesta ja työnantajallakaan ei ole enää huolta raskaana olevien naisten palkkaamisesta, kun vauva pötkyttelee jossakin laboratorion lämpökaapissa. :)
Niin, eikö vain? Et pääse väittämään, etteikö teknologia edistäisi tasa-arvoa.
Vielä kun kehitämme synteettisen sperman niin kaikki hyvin. - Kurre_Orava
Sehän on hyvä, ettei naiset tarvitse enää "venytellä" kehoaan ja kärsiä 9 kk epämukavuudesta ja työnantajallakaan ei ole enää huolta raskaana olevien naisten palkkaamisesta, kun vauva pötkyttelee jossakin laboratorion lämpökaapissa. :)
Löysin jotain aiheesta
http://observer.guardian.co.uk/international/story/0,6903,648024,00.html - Lissu78
hyvä, että vartija ei turvautunut vmihiseen ratkaisuun, väkivaltaan, ja tarrannut kiinni häiriköihin. Feministisessä valtiossa väkivaltaa ei käytetä lainkaan, edes poliisien tai vavartioiden taholta.
- ex kassa
Kurre_Orava kirjoitti:
Samoin kuin tietysti kaikissa myyntityön koulutuksissa.Missähän kaupoissa käydään läpi hankalan asiakkaan kohtaaminen? Osassa varmaan. Itse olin opiskeluaikoina kassalla töissä muutamassakin kaupassa (sekä isoissa marketeissa että pikku kaupoissa); ohjeet oli "soita vartialle, jos tulee jotain ongelmia" ja "jos joku ryöstää ja vetää aseen, niin anna rahat". Siinäpä se hankalan asiakkaan kohtaamisen koulutus olikin.
- Kurre_Orava
ex kassa kirjoitti:
Missähän kaupoissa käydään läpi hankalan asiakkaan kohtaaminen? Osassa varmaan. Itse olin opiskeluaikoina kassalla töissä muutamassakin kaupassa (sekä isoissa marketeissa että pikku kaupoissa); ohjeet oli "soita vartialle, jos tulee jotain ongelmia" ja "jos joku ryöstää ja vetää aseen, niin anna rahat". Siinäpä se hankalan asiakkaan kohtaamisen koulutus olikin.
Osassa käydään osassa näköjään ja valitettavasti ei. Se asia jää ihan kauppiaan harkittavaksi. Itse kyllä pistäisin kassan ensin viikoksi kursille.
- LauraN
näkyy kaikkialla viikonloppuisin ja perjaintai-iltaisin. Kuvittelevat olevansa niin vitun kovia jätkiä, että saavat huudella ihmisille mitä tahansa törkeyksiä. Voisin sanoa takaisin ellei tarvitsisi pelätä käsiksi käymistä. Mitäpä tällainen yksi nainen mahtaisi isolle miesporukalle. Muita saavat kyllä arvostella mutta toiset eivät saa antaa heille poloisille kritiikkiä. Kamala loukkaus niille henkisesti heikommille!
- Kurre_Orava
Ei kai nyt sentään ihan kaikkialla ja ei kai sentään aikuisia miehiä?
Aikuinen mies menee taksilla paariin juo minkä juo ja taksilla kotio.
Eikä jää kaupungille örseltämään, semminkin kaupungilla on aina riski tulla ryöstetyksi ja mukiloiduksi.
Jos ei muuten niin jonkin kulttuuria rikastavan porukan toimesta. - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Eikä jää kaupungille örseltämään, semminkin kaupungilla on aina riski tulla ryöstetyksi ja mukiloiduksi.
Jos ei muuten niin jonkin kulttuuria rikastavan porukan toimesta."Aikuisia" miehiä on valitettavan vähän, jotka osaavat käyttää alkoholia. Voitaneen ottaa tutuksi tullut kielikuvani lottovoitosta...
- Kurre_Orava
"Aikuisia" miehiä on valitettavan vähän, jotka osaavat käyttää alkoholia. Voitaneen ottaa tutuksi tullut kielikuvani lottovoitosta...
Kyse ei ole siitä, että osaako ottaa vai ei.
Kyse on siitä missä ottaa jos ottaa örsellyskännin. Örsellyskänni lienee korrekteinta ottaa sanoisinko ns. umpikorvessa. Nämä "kullanmurut" polttavat loppuun opet.
Nuori nainen joka on valmistunut hyvin arvosanoin OKK:sta kuulee päivittäin v.....n haisttattelua ja huorittelua.
Joidenkin sieulu kylläkin "känsittyy" mutta useampien ei.
Miesopet saavat kuulla olevansa homoja ja pedofiilejä.
Eräs kolleegani kertoi, että hän on jo sopeutunut sanaan homo mutta saatanan homo ilmaisu pistää jo sapen kiehumaan.
Kyllä kasvatus on sen verran vaikea tehtävä, että siihen tarvitaan koko kylä.
Näin oli afrikkalainen sananlasku.- Ruosutar
epikuros kirjoitti:
Nämä "kullanmurut" polttavat loppuun opet.
Nuori nainen joka on valmistunut hyvin arvosanoin OKK:sta kuulee päivittäin v.....n haisttattelua ja huorittelua.
Joidenkin sieulu kylläkin "känsittyy" mutta useampien ei.
Miesopet saavat kuulla olevansa homoja ja pedofiilejä.
Eräs kolleegani kertoi, että hän on jo sopeutunut sanaan homo mutta saatanan homo ilmaisu pistää jo sapen kiehumaan.
Kyllä kasvatus on sen verran vaikea tehtävä, että siihen tarvitaan koko kylä.
Näin oli afrikkalainen sananlasku.Lapset eivät tee niin kuin heille sanotaan vaan he tekevät niin kuin aikuiset tekevät, varsinkin vanhemmat.
Ruosutar kirjoitti:
Lapset eivät tee niin kuin heille sanotaan vaan he tekevät niin kuin aikuiset tekevät, varsinkin vanhemmat.
Kyllä kasvatusvastuu on ensisijaisesti aina kodilla mutta on paljon vanhempia, jotka ovat antaneet vanhemmuuden pois, eivät jaksa tai välitä.
Koulun pitäisi kyetä paikkaamaan tämä epäkohta-mahdotonta.
Koulutunteja vuodessa n. 1300 h
"Kotitunteja" " n. 7500 h
Eivätkä ne opetkaan mitään taikureita ole vaan kun koulussa vielä pitäisi oppiakin- LauraN
Kurre_Orava kirjoitti:
Jos ei muuten niin jonkin kulttuuria rikastavan porukan toimesta.Arvaa miltä tuntuu kun iso mies käy heikompaan naiseen käsiksi? Kaikesta muusta selviän, mutten fyysisestä väkivallasta. Joku raja sentään. En tajua miestä, joka käy naiseen käsiksi. Sentään niin sinisilmänen en ole, että luulisin kaikkien miesten olevan herrasmiehiä.
LauraN kirjoitti:
Arvaa miltä tuntuu kun iso mies käy heikompaan naiseen käsiksi? Kaikesta muusta selviän, mutten fyysisestä väkivallasta. Joku raja sentään. En tajua miestä, joka käy naiseen käsiksi. Sentään niin sinisilmänen en ole, että luulisin kaikkien miesten olevan herrasmiehiä.
tietää, että montako tuntemaasi naista on uhattu väkivallalla esim. viimeisen kahden vuoden aikana.'
"lyömättömällä linjalla"- Kurre_Orava
LauraN kirjoitti:
Arvaa miltä tuntuu kun iso mies käy heikompaan naiseen käsiksi? Kaikesta muusta selviän, mutten fyysisestä väkivallasta. Joku raja sentään. En tajua miestä, joka käy naiseen käsiksi. Sentään niin sinisilmänen en ole, että luulisin kaikkien miesten olevan herrasmiehiä.
Olen toki ollut tilanteessa jossa iso mies kävi naista kohtaan väkivaltaiseksi.
Kerroin ko. herralle muutaman elämän tosiasian 'luu5' menetelmällä, jonka jälkeen nainen haukkui minut hirviöksi ja meni hoivaamaan siipensä saanutta.
Kiintoisa on naisen logiikka, hoivataan mölliä jotta tämä pääsee käymään uudelleen päälle.
Itse taas olen saanut kasvatuksen jossa naisen lyömistä pidetään erittäin häpeällisen tekona. - jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
tietää, että montako tuntemaasi naista on uhattu väkivallalla esim. viimeisen kahden vuoden aikana.'
"lyömättömällä linjalla"Aika monta.
Aika monta.
voitko ilmaista sen numeroin, vaikka kymmenen tapauksen tarkkuudella.
- luulet
epikuros kirjoitti:
"lyömättömällä linjalla"koska kysyt, että näitä olisi vähän. Tiedoksesi, kun et muuten tiedä, niitä on paljon, paljon enemmän kuin mitkään tilastot osoittavat.
- LauraN
Kurre_Orava kirjoitti:
Kerroin ko. herralle muutaman elämän tosiasian 'luu5' menetelmällä, jonka jälkeen nainen haukkui minut hirviöksi ja meni hoivaamaan siipensä saanutta.
Kiintoisa on naisen logiikka, hoivataan mölliä jotta tämä pääsee käymään uudelleen päälle.
Itse taas olen saanut kasvatuksen jossa naisen lyömistä pidetään erittäin häpeällisen tekona.Niin, hyvä periaate sinulla. Heikompaa ei lyödä. Tiedän kuitenkin valitettavan monta tapausta, joissa se viidakon laki tulee selvästi näkyviin. Voisi vanhemmatkin vähän opettaa lapsilleen pienestä pitäen ymmärtämään, miltä toisesta tuntuu kun sitä kohdellaan kaltoin.
- Kurre_Orava
LauraN kirjoitti:
Niin, hyvä periaate sinulla. Heikompaa ei lyödä. Tiedän kuitenkin valitettavan monta tapausta, joissa se viidakon laki tulee selvästi näkyviin. Voisi vanhemmatkin vähän opettaa lapsilleen pienestä pitäen ymmärtämään, miltä toisesta tuntuu kun sitä kohdellaan kaltoin.
Isäni piti arvossaan itsepuolustuslajien opettamista.
Esimerkiksi ase-/ampumisharrastuksen ansiosta ymmärrän, että ihminen kuolee kun ihmistä ampuu. Olen nähnyt millaista jälkeä luoti tekee.
Samoin kuin tiedän millaista jälkeä hallitsematon nyrkin käyttö tekee.
Nykyiset nuoret luulevat, että ihminen nousee ylös kuin pleikkari pelissä saatuaan luodin rintaansa tai nyrkistä nenäänsä.
Tiesitkö, että terävä isku nenään voi tappaa? - LauraN
epikuros kirjoitti:
"lyömättömällä linjalla"syistä en tuohon voi antaa yksityiskohtaista vastausta. Arvioni on suurinpiirtein että aika montaa naista on uhkailtu. Voit vetää siitä omat johtopäätöksesi.
- logiikka?
Kurre_Orava kirjoitti:
Itse taas olen saanut kasvatuksen jossa naisen lyömistä pidetään erittäin häpeällisen tekona.Naisen peittelee suhteessaan usein kauan väkivaltaisuutta, koska sitä häpeää. Ei ole helppoa myöntää, että rakkaussuhde onkin muuttunut hakkaussuhteeksi.
- Kurre_Orava
logiikka? kirjoitti:
Naisen peittelee suhteessaan usein kauan väkivaltaisuutta, koska sitä häpeää. Ei ole helppoa myöntää, että rakkaussuhde onkin muuttunut hakkaussuhteeksi.
Niin, niin taitaa tehdä.
Asia lienee ikuisuusongelma. Vain elokuvissa naiset pitävät väkivaltaisen partnerin rauhoittanutta sankarina. Todellisuudessa nainen menee aina hoivaamaan siipeensä saanutta siippaansa.
Ilmeisesti tästä juontaa sekin, että naiset harvoin nostavat syytteitä heidät hakannutta puolisoa vastaan. Siinä on poliisi ja muu virkakoneisto aika voimaton.
Kaikilla on valinnan vapaus. - jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
voitko ilmaista sen numeroin, vaikka kymmenen tapauksen tarkkuudella.
Ei millään voi, mutta sen voin vakuuttaa, että monta.
- j.pukkila
..niin eipä naispuoliset häirikötkään mikään tavattomuus ole..
..tässä kerran nääsvillen rautatieasemalla pyöri epämääräinen naisihminen, lieko ollut humalassa tai muuten häiriintynyt, joka tapauksessa hän kierteli siellä hallissa ympyrää, jupisi jotakin itsekseen kaulaliina kasvojen edessä ja lopuksi heitti roskiksen menemään pitkin lattiaa että kolisi, sen jälkeen hän marssi ovesta ulos ikään kuin olisi suorittanut jonkin merkittävänkin tehtävän..
..ehkäpä avohoito ei joka tapuksessa ole paras vaihtoehto tai ehkei viinaa pitäisi myydä naisille..??
..siksi poikkeukselliselta asemalla pyörijä näytti, että mietin jopa, oliko henkilö peräti vaarallinen..- Kurre_Orava
Ei ole vaarallinen, ikään kuin kuuluu kalustoon, tietääkseni.
- aihetta...
Hanki turvamiehet kun käyt kaupassa.
- jorojukka-kukka
Kohta tosiaan täytyy hankkia tai sitten hankkia erikseen ihmiset, jotka tuovat ruuan kotiin. Toisaalta en haluaisi siihen lähteä, koska Tarja Halonenkin käy itse esim. kioskilla asioimassa. ;D
- halonen
Kohta tosiaan täytyy hankkia tai sitten hankkia erikseen ihmiset, jotka tuovat ruuan kotiin. Toisaalta en haluaisi siihen lähteä, koska Tarja Halonenkin käy itse esim. kioskilla asioimassa. ;D
Ai niin snagari halonen, mutta häntähän voisi luulla maatalon isännäksi, kun hän tunkee rasvamakkaroita suuhunsa naama ketsupissa.
- zarles
Eikö olisi tasa-arvon kannalta parempi että hankkisit turva-naiset ;-DDDD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617