Yks teikäläinen sai aikaan sen että vietän nyt pääsiäistä yksin. Mieheni meni yhden feministin luo pyhiksi eikä edes salannut minne on menossa. Ei vastaa kännykkään vaan pitää kiinni. tosi kiva pääsiäinen minulla. kiitti kovasti. olette iania naisia. iskekää nyt kaikki tämän palsatn miehet, josita useimmat ovat kkomiehiä. Siitä vaan, ottakaa Kurret ja jackit ja muut, mitä siitä jos niillä on kotona vaimot!!!
olen seurannit paljon täät palstaa ja huomannut miten miehet ukkomiehtekin ova feminitsien perään. Tämä palsat on täynnä halukkaita miehiä.
Kiitti vaan feministit
19
2151
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Täällähän se minun luonani istuu tämä sinun miehesi ja voivottelee, että kumpa hänenkin vaimonsa olisi feministi. ;)
Olen yrittänyt lohduttaa miesparkaa parhaan kykyni mukaan.- old charmer
tuo luonasi oleva mies lienee käynyt samat pääsiäisloitsut läpi ennekin:
Perjantaina ollaan ihan mämmissä
lauantaina ihastellaan tipuja
sunnuntai-aamuna herätään pääsiäisnoidan vierestä
maanantaina etsitään munista yllätyksiä. - jorojukka-kukka
old charmer kirjoitti:
maanantaina etsitään munista yllätyksiä.Kokemuksen ääni puhuu! ;D
- Seija
old charmer kirjoitti:
maanantaina etsitään munista yllätyksiä.Miksi pilkkaat minua old charmer? Olenko tehnyt sinule jotain? Vihjaatko että mieheni on saanut "munista" löytämänsä "yllätyket" minulta? Törkeää! En ole koskaan pettänyt.
- old charmer
jorojukka-kukka kirjoitti:
Kokemuksen ääni puhuu! ;D
vieläkin kun oikein syyhyttää niin sua muistelen ;-)
- jorojukka-kukka
old charmer kirjoitti:
vieläkin kun oikein syyhyttää niin sua muistelen ;-)
Älä unta nää! :D
- fucking machine
Seija kirjoitti:
Miksi pilkkaat minua old charmer? Olenko tehnyt sinule jotain? Vihjaatko että mieheni on saanut "munista" löytämänsä "yllätyket" minulta? Törkeää! En ole koskaan pettänyt.
Jos se on ongelma, ettet ole pettänyt, niin on pelkkä järjestelykysymys päästä miehesi kanssa samalle tasolle (yhteystiedot ?).
- Seija
fucking machine kirjoitti:
Jos se on ongelma, ettet ole pettänyt, niin on pelkkä järjestelykysymys päästä miehesi kanssa samalle tasolle (yhteystiedot ?).
Oletkos sinä kunnon poika ollenkaan?!!!! Minä olen ujo kiltti perhetyttö....
- LauraN
Jos yksi ainoa feministi vie miehesi, et voi yleistää. Katsos Seija meitä on yksilöitä niin feministeissä, sovinisteissa ja kaikissa ryhmissä.
Sinulla on varmasti paha olo. Sen sijaan että syytät kaikkia tämän palstan femakoita, pitäisi sinun muistaa, että miehesi on aikuinen ihminen ja vastaa teoistaan itse - ja tekee myös päätöksensä itse. Eli syyttävä sormi on hyvä osoittaa sinne minne se kuuluukin. Nimittäin pettäminen on törkeä temppu, ja molemmat sekä pettäjä että toinen osapuoli ovat syyllisiä sopimusten rikkomiseen.
Masentuneena usein yleistää ja ajattelee liian paljon ahtaassa ajattelukentässä. Nuo ajatukset on hyvä purkaa ja käsitellä jonkun ammattilaisen tai läheisen ystävän kanssa. He voivat auttaa sinua näkemään asiassa muitakin näkökulmia.että ketjun aloittaja heitti harkitun herjan palstalle.
Kyllä löyyi heti sympatiaa, empatiaa mutta ei pätkääkään skeptisyyttä.
En usko tuohon alkuunkaan.- LauraN
epikuros kirjoitti:
että ketjun aloittaja heitti harkitun herjan palstalle.
En usko tuohon alkuunkaan.uskon että nimimerkki Seija on joku provoilija tai sitten ihan oikeasti joku mieshenkilö, joka on joutunut jonkun feministin nenästä vedettäväksi.;) "Seijan" muutamassa lauseessa paljastui se minkä epäilinkin. Mutta koskaan ei pidä aliarvioida henkilöä, jota ei tunne.
- varma
LauraN kirjoitti:
uskon että nimimerkki Seija on joku provoilija tai sitten ihan oikeasti joku mieshenkilö, joka on joutunut jonkun feministin nenästä vedettäväksi.;) "Seijan" muutamassa lauseessa paljastui se minkä epäilinkin. Mutta koskaan ei pidä aliarvioida henkilöä, jota ei tunne.
Mikä olisi tämän provon tarkoitus? Hän haukkuu feministejä ja ylistää "aitoja naisia", mutta samalla antaa ymmärtää, että feministit ovat niitä kauniita ja vahvoja naisia ja ne "aidot" taas rumia, heikkoja, masentuneita ja miehistään riippuvaisia.
Mitä jos...provon takana onkin feministi? Huh :) - jorojukka-kukka
varma kirjoitti:
Mikä olisi tämän provon tarkoitus? Hän haukkuu feministejä ja ylistää "aitoja naisia", mutta samalla antaa ymmärtää, että feministit ovat niitä kauniita ja vahvoja naisia ja ne "aidot" taas rumia, heikkoja, masentuneita ja miehistään riippuvaisia.
Mitä jos...provon takana onkin feministi? Huh :)Se vähä, mitä olen lukenut Seijan kirjoituksia, olen huomioinut, että hänellä on stereotyyppinen käsitys feministeistä. Eli että feministi on se hyvinpukeutuva, menestyvä virkanainen. Kun taas hänen mielikuvansa mukaan "aito nainen" voi olla kuka tahansa nainen. Toki tällaisesta käsityksestä syntyy vääristymä, joka näkyy ja kuuluu.
Toisaalta toivoisin, että koko kirjoittaja jätettäisiin rauhaan, sillä hänen alkuperäinen tarinansa kuulosti aika rajulta ja emmehän me halua lisäpaineita täällä kenellekään. Emme siis edes naispuoliselle kirjoittajalle. - jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
että ketjun aloittaja heitti harkitun herjan palstalle.
En usko tuohon alkuunkaan.Jos minunkaan viestini ketjun aloittajalle ei ollut skeptinen, niin mikä sitten on.
- Seija
varma kirjoitti:
Mitä jos...provon takana onkin feministi? Huh :)Miksi minun puheitani vääristellään ja kertomustani epäillään? Ettekö te ihmiset ole sen vertaa elämää nähneet että tietäisitte että ihan oikeasti elämässä voi käydä niin että nainen jätetään ilman mitään oikeaa syytä jonkun pintapuolisen hepsankeikan takia? jos luulette että sellaista tapahtuu vain "Kauniissa ja rohkeissa" niin tervetuloa todellisuuteen. Mikä minun tilanteessani on epäuskottavaa?
Ehkä kohtaloni on liian järkyttävä jotta voisitte uskoa sen olevan totta.
Miksi loukkaatte minua vielä lisää vääristelemällä sanojani? En ole väittänyt että kaikki feministit ovat kauniita ja aidot naiset rumia! En ole sitä mieltä! sanon vain että miehet erehtyvät luulessaan tunnistavansa feministin nähdessään sellaisen. he luulevat että kaikki feministit ovat siilitukkaisia rumia lesboja. Osa varmaan on, mutta esim. minun mieheni salarakas on hyvin kaunis nainen. (Siis ulkoisesti. Sisäinen kauneus onkin vähän eri asia. )
Minusta tästä asiasta on syytä puhua koska miesten on hyvä tietää tämä ja olla varuillaan. naisellisesti hameeseen pukeutunut, meikattu kaunis nainen voikin olla feministi. Ei tietenkään välttämättä. olen sanonut että FEMINISMI EI NÄY PÄÄLLEPÄIN. En ole ikinä sanonut että kaikki feminisiti ovat kauniita.
Mutta olen lukenut pasltaa kuukausikaupalla ja välillä tilapäisesti kirjoittanut jonkun lyhyen jutun eri nimimerkeillä, ja miesten juttuja lukiessani ihmetellyt miten he voivat olla niin sinisilmäisiä että luulevat tunnistavansa feminismin siilitukasta ja rumuudesta! jos se olisi niin helppoa ja yksinkertaista niin feministeistä ei olisi miehille mitään vaaraa, koska femakot olisi helppo tunnistaa. ja vaikka ei tunnistaisikaan niin kuka rumaa siilitukkanaista haluaisi, ja miehet olisivat turvassa feministin metkuilta.
Pointtini on. SE EI NÄY PÄÄLLEPÄIN! MIKSI teidän miesten on tätä niin mahdoton uskoa? On oman etunne vuoksi tarpeen että ymmärrätte tämän. luuletteko ihan tosissanne että tunnistatte feministin ja osaatte varoa? Ainakaan minun mieheni ei tainnut osata, kunnes oli liian myöhäistä. Eikä hän ole tyhmä mies. - siirappi
Seija kirjoitti:
Miksi minun puheitani vääristellään ja kertomustani epäillään? Ettekö te ihmiset ole sen vertaa elämää nähneet että tietäisitte että ihan oikeasti elämässä voi käydä niin että nainen jätetään ilman mitään oikeaa syytä jonkun pintapuolisen hepsankeikan takia? jos luulette että sellaista tapahtuu vain "Kauniissa ja rohkeissa" niin tervetuloa todellisuuteen. Mikä minun tilanteessani on epäuskottavaa?
Miksi loukkaatte minua vielä lisää vääristelemällä sanojani? En ole väittänyt että kaikki feministit ovat kauniita ja aidot naiset rumia! En ole sitä mieltä! sanon vain että miehet erehtyvät luulessaan tunnistavansa feministin nähdessään sellaisen. he luulevat että kaikki feministit ovat siilitukkaisia rumia lesboja. Osa varmaan on, mutta esim. minun mieheni salarakas on hyvin kaunis nainen. (Siis ulkoisesti. Sisäinen kauneus onkin vähän eri asia. )
Minusta tästä asiasta on syytä puhua koska miesten on hyvä tietää tämä ja olla varuillaan. naisellisesti hameeseen pukeutunut, meikattu kaunis nainen voikin olla feministi. Ei tietenkään välttämättä. olen sanonut että FEMINISMI EI NÄY PÄÄLLEPÄIN. En ole ikinä sanonut että kaikki feminisiti ovat kauniita.
Mutta olen lukenut pasltaa kuukausikaupalla ja välillä tilapäisesti kirjoittanut jonkun lyhyen jutun eri nimimerkeillä, ja miesten juttuja lukiessani ihmetellyt miten he voivat olla niin sinisilmäisiä että luulevat tunnistavansa feminismin siilitukasta ja rumuudesta! jos se olisi niin helppoa ja yksinkertaista niin feministeistä ei olisi miehille mitään vaaraa, koska femakot olisi helppo tunnistaa. ja vaikka ei tunnistaisikaan niin kuka rumaa siilitukkanaista haluaisi, ja miehet olisivat turvassa feministin metkuilta.
Pointtini on. SE EI NÄY PÄÄLLEPÄIN! MIKSI teidän miesten on tätä niin mahdoton uskoa? On oman etunne vuoksi tarpeen että ymmärrätte tämän. luuletteko ihan tosissanne että tunnistatte feministin ja osaatte varoa? Ainakaan minun mieheni ei tainnut osata, kunnes oli liian myöhäistä. Eikä hän ole tyhmä mies."Eikä hän ole tyhmä mies." Ei olekaan kun feministin viisaasti valitsi. Puhut ihan ristiin. Päätä jo mitä mieltä olet.
- en epäile
Seija kirjoitti:
Miksi minun puheitani vääristellään ja kertomustani epäillään? Ettekö te ihmiset ole sen vertaa elämää nähneet että tietäisitte että ihan oikeasti elämässä voi käydä niin että nainen jätetään ilman mitään oikeaa syytä jonkun pintapuolisen hepsankeikan takia? jos luulette että sellaista tapahtuu vain "Kauniissa ja rohkeissa" niin tervetuloa todellisuuteen. Mikä minun tilanteessani on epäuskottavaa?
Pointtini on. SE EI NÄY PÄÄLLEPÄIN! MIKSI teidän miesten on tätä niin mahdoton uskoa? On oman etunne vuoksi tarpeen että ymmärrätte tämän. luuletteko ihan tosissanne että tunnistatte feministin ja osaatte varoa? Ainakaan minun mieheni ei tainnut osata, kunnes oli liian myöhäistä. Eikä hän ole tyhmä mies.En kyllä oikeasti epäillyt, että feministi olisit. Enkä totta puhuen usko, että olet provokaan. Uskon, että olet ihan aidosti katkera feministeille, koska miehesi sinua pettää.
Ihmetystä kuitenkin herättää miksi kirjoitat yhteiskuntaosioon. Parempi paikka kai olisi suhteetpalsta, tai vastaava. - Hertha
en epäile kirjoitti:
En kyllä oikeasti epäillyt, että feministi olisit. Enkä totta puhuen usko, että olet provokaan. Uskon, että olet ihan aidosti katkera feministeille, koska miehesi sinua pettää.
Ihmetystä kuitenkin herättää miksi kirjoitat yhteiskuntaosioon. Parempi paikka kai olisi suhteetpalsta, tai vastaava.Aviorikokset olivat tuntemattomia ennen aikaan.
- että ainoa
joka täällä vetää miehiä puoleensa on avecMaria eikä se ole femakko.
Taitaapi Jack olla miehesi?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617