Vapauduin peloistani kaiken tuon kysymys- ja huutomerkkitulvan keskellä. :D
Aion kuitenkin seurailla tätä palstaa tarkasti ja perehtyä feminismiin kirjallisuuden kautta.
Poistin Pelottava Feminismi -viestini (ja siinä rytäkässä koko ketjun) koska sen alle syntynyt keskustelu ei johtanut mihinkään ja haaskasimme vain aikaamme.
Hyvää kevättä!
Vapautunut mies
69
3032
Vastaukset
ei ole muuta uskontoa kuin feminismi ja ...on hänen profeettansa;)
Just joo.
Poistatit keskutelun kun kävi ilmi että esität sen aloituksessa täysin tuulestatemmattuja väitteitä. Pistit feministien suuhun mielipiteitä joita me emme todellakaan tunnista omiksemme ( kaikki nuo naurettavat - jutut joille nauraa kaalismaan aidatkin ja joita ties miltä tietopohjalta esitit meidän ajatuksinamme!!!! ). "....sen alle syntynyt keskustelu ei johtanut mihinkään ja haaskasimme vain aikaamme. "
Keskustelu olisi todella voinut johtaa johonkin kun antaisit meidän itse kertoa mitä ajattelemme asioista etkä olisi tietävinäsi sitä paremmin kuin me. Olisit voinut saada paikkansapitävää informaatiota siitä mitä me oikeasti ajattelemme.
P.S. Tuo lause "Jokainen mies on potentiaali raiskaaja" alkaa olla jo vanha vitsi. Siis nimenomaan VITSI, eli sitä ei ole alunperinkään sanottu tosissaan. Se on suoraan 1980-luvun alusta, ja sen on sanonut MIES, joka halusi tuolla lauseella pilkata feministien ajattelua. Ts. se ei ole ollut missään vaiheesa feministien mielipide vaan miehen kirjoittamaa feminismiparodiaa. Kyllä se silloin aikanaan vähän naurattikin ( me feministit psytymme kyllä itsironiaan ), mutta nyt se on kuultu jo niin moneen kertaa ettei sille jaksa enää edes hymähtää.
Vanha vitsi on vanha vitsi. Vitsin on oltava uusi jotta se huvittaisi.- DeltaGreen
Mitä sitten jos väitteeni olivat tuulestatemmattuja?
Vaaditte minulta todisteita. Jos väitteeni olivat niitä, miten olisin voinut todistaa mitään.
Suurin osa vastauksista toisti samaa virttä. Aina samat vastaväitteet ja kysymykset. Kuinka monta kertaa minun olisi pitänyt niihin vastata samoin sanoin, jotta olisit ollut tyytyväinen?
Pyysin useita kertoja anteeksi ja myönsin, että perustin asiani mielikuville. Mitä minun olisi vielä pitänyt tehdä?
Totesin tässä, että aion tutustua sekä tähän palstaan että feminismiin tarkemmin. Eikö se tyydytä sinua? Saatko jotakin nautintoa siitä, että pääset nujertamaan epätietoista ja mielikuviensa pelossa ollutta ihmistä vielä lisää?
Eikö se, että poistin viestin ja aloitin tämän osoittanut sitä, että pidin alkuperäistä aloitustani harkitsemattomana?
Annoin toki ja annan jatkossakin teidän kertoa siitä, mitä ajattelette, mutta tuo poistamani ketju ei ollut siihen oikea väylä. Se herätti vihaa eikä asiallista keskustelua.
Ei tehdä tästä samanlaista. - Kurre_Orava
Tämä Delta on uusikirjoittaja ja ilmeisen vilpittömällä mielellä liikenteessä.
Älä ihmeessä mene samaistamaan häntä vannoutuneisiin sovinistisikanatsirasisteihin kuten minä.
Tiedä vaikka feministit saisivat uuden kannattajan, kaikki on teistä kiinni. - DeltaGreen
Kurre_Orava kirjoitti:
Älä ihmeessä mene samaistamaan häntä vannoutuneisiin sovinistisikanatsirasisteihin kuten minä.
Tiedä vaikka feministit saisivat uuden kannattajan, kaikki on teistä kiinni.Olen vilpittömällä mielellä liikkeellä. En ole lietsomassa vihaa enkä todistelemassa feminismiä pahaksi tai vääräksi.
Pitääkö minun seistä päälläni ja soittaa haitarilla säkkijärvenpolkkaa, jotta saisin anteeksi aiemmat mielikuvani? :D - Hertha
DeltaGreen kirjoitti:
Mitä sitten jos väitteeni olivat tuulestatemmattuja?
Vaaditte minulta todisteita. Jos väitteeni olivat niitä, miten olisin voinut todistaa mitään.
Suurin osa vastauksista toisti samaa virttä. Aina samat vastaväitteet ja kysymykset. Kuinka monta kertaa minun olisi pitänyt niihin vastata samoin sanoin, jotta olisit ollut tyytyväinen?
Pyysin useita kertoja anteeksi ja myönsin, että perustin asiani mielikuville. Mitä minun olisi vielä pitänyt tehdä?
Totesin tässä, että aion tutustua sekä tähän palstaan että feminismiin tarkemmin. Eikö se tyydytä sinua? Saatko jotakin nautintoa siitä, että pääset nujertamaan epätietoista ja mielikuviensa pelossa ollutta ihmistä vielä lisää?
Eikö se, että poistin viestin ja aloitin tämän osoittanut sitä, että pidin alkuperäistä aloitustani harkitsemattomana?
Annoin toki ja annan jatkossakin teidän kertoa siitä, mitä ajattelette, mutta tuo poistamani ketju ei ollut siihen oikea väylä. Se herätti vihaa eikä asiallista keskustelua.
Ei tehdä tästä samanlaista.Kun tulen tälle palstalle, aistin sellaista kaunaista hengästyneisyyttä ja suoranaista vihaa, jollaista aistii aika harvalla muulla palstalla. Pelottavat feministit siis?
No, samaa tyyliä esim. rasismi-, islam- ja isänmaallisuus-palstoilla. Maailman menoa - palstallakin usein.
Tulin sanoneeksi mielipiteeni.
Ainahan tämänkin keskustelun voi poistaa. - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Tiedä vaikka feministit saisivat uuden kannattajan, kaikki on teistä kiinni.En usko, että täällä politikoidaan.
---
Syyllistätkö meitä feministejä palstan ilmapiiristä? Meidänkö sitä ensimmäisenä pitää niiata niksauttaa ja punastellen kiherrellä, jotta vieras tuntisi olonsa kotoisaksi? Juuri meidänkö? Ai niin, te miehethän olette tottuneet "miehekkääseen" tyyliinne ja kotiudutte helposti keskenänne. Muuten kiva tämä feminismi-palsta, mutta kun täällä on feministejäkin! - Kurre_Orava
DeltaGreen kirjoitti:
Olen vilpittömällä mielellä liikkeellä. En ole lietsomassa vihaa enkä todistelemassa feminismiä pahaksi tai vääräksi.
Pitääkö minun seistä päälläni ja soittaa haitarilla säkkijärvenpolkkaa, jotta saisin anteeksi aiemmat mielikuvani? :DKatsos kaikkea kannattaa kokeilla paitti kansantanhuja hapansilakkaa.
- Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
En usko, että täällä politikoidaan.
---
Syyllistätkö meitä feministejä palstan ilmapiiristä? Meidänkö sitä ensimmäisenä pitää niiata niksauttaa ja punastellen kiherrellä, jotta vieras tuntisi olonsa kotoisaksi? Juuri meidänkö? Ai niin, te miehethän olette tottuneet "miehekkääseen" tyyliinne ja kotiudutte helposti keskenänne. Muuten kiva tämä feminismi-palsta, mutta kun täällä on feministejäkin!Huomautan vain mitä rakentavimmassa mielessä, että älkää heti torjuko ja leimatko uutta kirjoittajaa. Semminkin ko. kirjoittaja vieläpä myöntää virheensä.
Sellainen käytäytyminen on palstalla kokolailla harvinaista ja minusta arvostettavaa sinänsä, eikö sinusta? - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Huomautan vain mitä rakentavimmassa mielessä, että älkää heti torjuko ja leimatko uutta kirjoittajaa. Semminkin ko. kirjoittaja vieläpä myöntää virheensä.
Sellainen käytäytyminen on palstalla kokolailla harvinaista ja minusta arvostettavaa sinänsä, eikö sinusta?Seuraavan kerran, kun joku toivoo minun taittavan niskani liukuportaissa, tulethan henkiseksi tueksi, vaikka vanha kirjoittaja olenkin?
- Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Seuraavan kerran, kun joku toivoo minun taittavan niskani liukuportaissa, tulethan henkiseksi tueksi, vaikka vanha kirjoittaja olenkin?
En vain muista, että kukaan olisi toivottanut sinun taittavan niskasi liukuportaissa.
Toisaalta veikkaanpa, ettei noinkin kokenut feministi taida kaivata apuja minulta, palstan pahimmasta päästä olevalta sovinistilta.
Sitäpaitti vanhoina kirjoittajina meillä on jo tavallaan omat profiilimme. *heh* En muistakkaan mitä kaikkea minulle on toivottu mutteipä niistä kaik kannata turhaa ressiä ottaa. Hertha kirjoitti:
Kun tulen tälle palstalle, aistin sellaista kaunaista hengästyneisyyttä ja suoranaista vihaa, jollaista aistii aika harvalla muulla palstalla. Pelottavat feministit siis?
No, samaa tyyliä esim. rasismi-, islam- ja isänmaallisuus-palstoilla. Maailman menoa - palstallakin usein.
Tulin sanoneeksi mielipiteeni.
Ainahan tämänkin keskustelun voi poistaa.Aikuisena ihmisenä ihmettelen myös, että asiallisetkin viesti koetaan vihamielisiksi. Täytyy tästä lähtien yhä tarkemmin katsoa kenelle vastailee. Ei tälläisestä "keskustelusta" mitään synny. Vaikka, "haettaneeko tuo".
Kiva on kuitenkin Outin palaaminen, olen odottanutkin sinua.- jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
En usko, että täällä politikoidaan.
---
Syyllistätkö meitä feministejä palstan ilmapiiristä? Meidänkö sitä ensimmäisenä pitää niiata niksauttaa ja punastellen kiherrellä, jotta vieras tuntisi olonsa kotoisaksi? Juuri meidänkö? Ai niin, te miehethän olette tottuneet "miehekkääseen" tyyliinne ja kotiudutte helposti keskenänne. Muuten kiva tämä feminismi-palsta, mutta kun täällä on feministejäkin!Ei mitään lisättävää.
- justjoo
"ja sen on sanonut MIES, joka halusi tuolla lauseella pilkata feministien ajattelua. Ts. se ei ole ollut missään vaiheesa feministien mielipide"
Niinpä niin. Vaan jos uusnatseilta kysytään, niin ei holokaustiakaan ole ollut, juutalaisten probagandaa kuulemma koko juttu.
- faktat tiskiin
Vai pelkäsitkö, että olet tullut sanoneeksi jotain poliittisesti epäkorrektia ja katsoit tarpeelliseksi poistaa viestisi? Olethan liittänyt profiiliisi kuvan, joten kirjoituksesi on helpompi yhdistää sinuun.
- DeltaGreen
No, minähän sanoinkin jotakin poliittisesti epäkorrektia. Minä en provosoi tekaistujen, rekisteröimättömien nimimerkkien takana kuten eräät.
Halusin palauttaa keskustelun järkeväksi enkä lietsoa lisää lynkkausmielialaa. Aloitukseni oli harkitsematon ja ilmoitin että aion tutustua asiaan tarkemmin vastaisuudessa.
Tarvittaessa voin antaa nimeni ja yhteystietoni, mikäli keskustelu tuntuu sitä vaativan, mutta tällä kertaa rekisteröity nimimerkki ja valokuva kai riittävät. - faktat tiskiin
DeltaGreen kirjoitti:
No, minähän sanoinkin jotakin poliittisesti epäkorrektia. Minä en provosoi tekaistujen, rekisteröimättömien nimimerkkien takana kuten eräät.
Halusin palauttaa keskustelun järkeväksi enkä lietsoa lisää lynkkausmielialaa. Aloitukseni oli harkitsematon ja ilmoitin että aion tutustua asiaan tarkemmin vastaisuudessa.
Tarvittaessa voin antaa nimeni ja yhteystietoni, mikäli keskustelu tuntuu sitä vaativan, mutta tällä kertaa rekisteröity nimimerkki ja valokuva kai riittävät."Halusin palauttaa keskustelun järkeväksi enkä lietsoa lisää lynkkausmielialaa."
Se onnistuukin hyvin vaatimalla feministejä olemaan demonisoimatta miehiä potentiaalisiksi pedofiileiksi ja raiskaajiksi, väittämättä miesten olevan kykenemättömiä kunnioittamaan toisia ja kohtelemaan naisia tasaveroisesti. Totesit, että et tehnyt väitettä, että feministit toimisivat tällä tavoin. Lisäsit sitten, että teit ainoastaan pyynnön olla toimimatta näin.
Tämä argumentaatio on epäloogista. Miksi ihmeessä tekisit tällaisen pyynnön ihmisille, joiden et ole väittänyt tällä tavoin toimivan?
"Aloitukseni oli harkitsematon ja ilmoitin että aion tutustua asiaan tarkemmin vastaisuudessa."
Hyvä näin. Ehkäpä vastaisuudessa uskallat siis olla poistamatta jälkikäteen epäonnistuneita viestejä. - DeltaGreen
faktat tiskiin kirjoitti:
"Halusin palauttaa keskustelun järkeväksi enkä lietsoa lisää lynkkausmielialaa."
Se onnistuukin hyvin vaatimalla feministejä olemaan demonisoimatta miehiä potentiaalisiksi pedofiileiksi ja raiskaajiksi, väittämättä miesten olevan kykenemättömiä kunnioittamaan toisia ja kohtelemaan naisia tasaveroisesti. Totesit, että et tehnyt väitettä, että feministit toimisivat tällä tavoin. Lisäsit sitten, että teit ainoastaan pyynnön olla toimimatta näin.
Tämä argumentaatio on epäloogista. Miksi ihmeessä tekisit tällaisen pyynnön ihmisille, joiden et ole väittänyt tällä tavoin toimivan?
"Aloitukseni oli harkitsematon ja ilmoitin että aion tutustua asiaan tarkemmin vastaisuudessa."
Hyvä näin. Ehkäpä vastaisuudessa uskallat siis olla poistamatta jälkikäteen epäonnistuneita viestejä.Ei viestini ollut epäonnistunut. Sillä oli päämäärä, jonka saavutin. Olisin toki voinut saavuttaa sen hienovaraisemminkin, mutta ei tehtyä saa tekemättömäksi.
Esitin mielikuviani. Esitin ne varomattomin sanakääntein. Sain siitä aggressiivista palautetta.
Poistin viestin siksi, ettei minun tarvitse yhä uudelleen ja uudelleen selitellä samoja asioita. Ja poistan tämänkin, mikäli tämä rasittava jankutus jatkuu.
Kertokaa nyt niistä ajatuksistanne.
Tiedän jo mitä te ETTE ole. Kertokaa nyt mitä te olette. - faktat tiskiin
DeltaGreen kirjoitti:
Ei viestini ollut epäonnistunut. Sillä oli päämäärä, jonka saavutin. Olisin toki voinut saavuttaa sen hienovaraisemminkin, mutta ei tehtyä saa tekemättömäksi.
Esitin mielikuviani. Esitin ne varomattomin sanakääntein. Sain siitä aggressiivista palautetta.
Poistin viestin siksi, ettei minun tarvitse yhä uudelleen ja uudelleen selitellä samoja asioita. Ja poistan tämänkin, mikäli tämä rasittava jankutus jatkuu.
Kertokaa nyt niistä ajatuksistanne.
Tiedän jo mitä te ETTE ole. Kertokaa nyt mitä te olette.Että arvon herra käyttää valtaansa, jos muut eivät tottele ja anna sellaista palautetta, mitä haluat kuulla. Ihan vapaasti vain.
- DeltaGreen
Että arvon herra käyttää valtaansa, jos muut eivät tottele ja anna sellaista palautetta, mitä haluat kuulla. Ihan vapaasti vain.
Hyvä on! Hyvä on!
Minä luovutan. Mitä tahansa sanonkin niin se käännetään heti minua vastaan. Mitä kirjoituksesi kertookaan feminismin lähestyttävyydestä?
Olen anteeksipyyntöni esittänyt. Olen sanonut, että olen valmis kuuntelemaan valistuneempia ajatuksia.
Sen sijaan naamaani hierotaan kaiken aikaa asiaa josta olin väärässä.
Pyysin kertomaan sitä mitä feminismi on. Tätäkö se on? Lyödään lyötyä? Kun kerran erehdyt sanomaan jotain jota kadut, sinua muistutetaan siitä lopun ikääsi.
Hmm... melko perinaisellista käytöstä, huomaan. - Kurre_Orava
DeltaGreen kirjoitti:
Hyvä on! Hyvä on!
Minä luovutan. Mitä tahansa sanonkin niin se käännetään heti minua vastaan. Mitä kirjoituksesi kertookaan feminismin lähestyttävyydestä?
Olen anteeksipyyntöni esittänyt. Olen sanonut, että olen valmis kuuntelemaan valistuneempia ajatuksia.
Pyysin kertomaan sitä mitä feminismi on. Tätäkö se on? Lyödään lyötyä? Kun kerran erehdyt sanomaan jotain jota kadut, sinua muistutetaan siitä lopun ikääsi.
Hmm... melko perinaisellista käytöstä, huomaan.Welcome to the Jungle.
- Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Welcome to the Jungle.
Tarzaneita ja apinoita.
- faktat tiskiin
DeltaGreen kirjoitti:
Hyvä on! Hyvä on!
Hmm... melko perinaisellista käytöstä, huomaan.Annan vilpittömästi sinulle uuden mahdollisuuden, koska vaikuttaa siltä, että tarkoituksesi ei ole ainoastaan provosoida. Ymmärtänet, että tälle forumille on kirjoiteltu paljon vastaavanlaisia viestejä täysin provoilumielessä ja joku ehkä JOPA ihan tosissaankin, millä on vaikutusta siihen miten avaukseesi suhtauduttiin.
Feminismin määritelmästä. Feministit ovat heterogeeninen joukko, joita yhdistää ajatus sukupuolten välisen tasa-arvon parantamisesta. En kiistä, että jotkut feministit eivät olisi menneet tässä asiassa liian pitkälle. Mieleen tulee ruotsalainen naislahko, joka kuvitteli Ruotsissa olevan satanistipedofiilimiesten salaliitto (jotka muka pakottavat nuoria tyttöjä synnyttämään heidän rituaaleihinsa uhrattaviksi lapsia ja uhraavat myös tyttöjä ja naisia), jossa mukana oli korkeissa viroissa olevia miehiä. Kyseessä oli kuitenkin pieni lahko, joka auttoi hyväksikäytettyjä ja häiriintyneitä naisia, mikä osaltaan varmastikin selittää tällaista asennoitumista. - Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Tarzaneita ja apinoita.
Janeja ja apinoita ;)
*tahtoo banaanin* - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Janeja ja apinoita ;)
*tahtoo banaanin*Tämä viidakko on kovasti idyllinen mielikuva; se saa minut hyvälle mielelle.
Mutta saat rauhassa syödä kaikki banaanit; minä olen allerginen niille ihan oikeasti.
Mutta eikö Tarzan-seikkailuissa aina ollut myös pahiksia ja uhkia? - DeltaGreen
Annan vilpittömästi sinulle uuden mahdollisuuden, koska vaikuttaa siltä, että tarkoituksesi ei ole ainoastaan provosoida. Ymmärtänet, että tälle forumille on kirjoiteltu paljon vastaavanlaisia viestejä täysin provoilumielessä ja joku ehkä JOPA ihan tosissaankin, millä on vaikutusta siihen miten avaukseesi suhtauduttiin.
Feminismin määritelmästä. Feministit ovat heterogeeninen joukko, joita yhdistää ajatus sukupuolten välisen tasa-arvon parantamisesta. En kiistä, että jotkut feministit eivät olisi menneet tässä asiassa liian pitkälle. Mieleen tulee ruotsalainen naislahko, joka kuvitteli Ruotsissa olevan satanistipedofiilimiesten salaliitto (jotka muka pakottavat nuoria tyttöjä synnyttämään heidän rituaaleihinsa uhrattaviksi lapsia ja uhraavat myös tyttöjä ja naisia), jossa mukana oli korkeissa viroissa olevia miehiä. Kyseessä oli kuitenkin pieni lahko, joka auttoi hyväksikäytettyjä ja häiriintyneitä naisia, mikä osaltaan varmastikin selittää tällaista asennoitumista.Eli mielikuvani eivät olleet täysin tuulestatemmattuja. Ne ilmeisesti perustuivat löyhästi tähän Ruotsin ääriesimerkkiin ja varmasti jonkinnäköisellä feminisminvastaisella propagandallakin on ollut vaikutusta.
Aivan ensimmäinen kirjoitukseni puhui sukupuolten välisen tasa-arvon puolesta. Pelkoni (aiheeton) koski näennäistä feminismiin liitettyä miesvihaa.
Viimeaikoina minusta on alkanut tuntua, että miessukupuoli on jonkinlaisessa kriisi- tai murrosvaiheessa. Vanhat arvot järkkyvät mikä ei ole lainkaan paha juttu paitsi jos tilalle ei tule mitään uutta. Moni mies tuntuu olevan ymmällään siitä, mitä heiltä miehinä odotetaan - mikä on miehen rooli (voiko sellaisesta puhua?) yhteiskunnassa. Poikien huono koulumenestys puhuu puolestaan. En voi uskoa, että vika on poikalapsissa, vaan syyn täytyy olla muualla.
Siksi kiinnostuin feminismistä ja ilmestyin tälle palstalle.
Toivon saavani eväitä tutkia ja käsitellä näitä asioita vaikka vain saavuttaakseni mielenrauhan.
- P.e.p.e.
Feministeiltä et saa vastauksia. Keskustelu on pelkkää pintaa ja jos jotenkin onnistut sitä raapaisemaan, siirrytään henkilökohtaisuuksiin. Feminismi toimii yllättävän hyvin otsikko- ja prologitasolla. Tarkempaa tutkiskelua se ei kestä.
- Hertha
Ryhdy naiseksi, niin alat ymmärtää naisnäkökulmaa.
- P.e.p.e.
Hertha kirjoitti:
Ryhdy naiseksi, niin alat ymmärtää naisnäkökulmaa.
... naisnäkökulmaa, lähinnä feminististä ideologiaa. En väitä, että naisen ajatusmaailma tuntisin erityisen hyvin, mutta jos ideologia on lähinnä otsikoita, niin jossain vaihessa onttous paljastuu. Edes siihen, mitä sp:n tasa-arvo feministien mielestä on en ole saanut vastausta. Minusta hieman tuntuu, että feminismi on sekalainen joukko saman suuntaisesti ajattelevia naisia, jotka eivät ole tyytyväisiä elämäänsä tai ovat kokeneet syrjintää ja hakevat purkautumiskanavaa feminismistä ja silloin sopiva ukkosenjohdatin on mies. Mikäli feminismi olisi todella toimiva ja yhteiskuntaa sekä sp:n tasa-arvoa edistävä väline, se ei kohtaisi näin mittavaa vastustusta.
Jos olisin nainen, en olisi feministi. - jorojukka-kukka
Et viittis nyt puhua ittestäs tohon sävyyn. Ihan punastun. :)
- P.e.p.e.
jorojukka-kukka kirjoitti:
Et viittis nyt puhua ittestäs tohon sävyyn. Ihan punastun. :)
Miten muuten kevät vaikuttaa sinuun? Vaikka vastauksesi olikin ihan hyvä esimerkki ja oikein sopiva vastaus kirjoitukseeni, olet jotenkin erilainen ;)) Pitäisikö olla huolissaan? Varo kuitenkin heikkoja jäitä ;))
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Miten muuten kevät vaikuttaa sinuun? Vaikka vastauksesi olikin ihan hyvä esimerkki ja oikein sopiva vastaus kirjoitukseeni, olet jotenkin erilainen ;)) Pitäisikö olla huolissaan? Varo kuitenkin heikkoja jäitä ;))
Näin se minulla menee. Olen aika konstailematon, tasainen persoona, joka ei mielipiteissään hötkyile, eikä mielistele. Kanssani pystyy keskustelemaan asialinjalla hyvinkin pitkään, vaikka ollaan täysin erimielisiä. Olen oikein pannut merkille, että vastakeskustelijani eivät oikein handlaa näitä reilun pelin keskustelusääntöjä. Aina yritetään mitätöidä, käydä henkilökohtaisuuksiin tai pilkata. Tällainen keskustelu on tylsää. Täältä palstalta puuttuu lähes kokonaan hyvätahtoisuus, jos ei nyt muutamaa keskinäisen fanikerhon pitäjää oteta lukuun. Kun keskustelu menee siihen, että nimimerkki antaa lisäsävyn keskusteluun, keskustelulta on sinänsä pudonnut pohja.
Ai niin, tee jotain tuolle "isälliselle huolehtivuudellesi", se tekee sinusta epämiehekkään. - P.e.p.e.
Näin se minulla menee. Olen aika konstailematon, tasainen persoona, joka ei mielipiteissään hötkyile, eikä mielistele. Kanssani pystyy keskustelemaan asialinjalla hyvinkin pitkään, vaikka ollaan täysin erimielisiä. Olen oikein pannut merkille, että vastakeskustelijani eivät oikein handlaa näitä reilun pelin keskustelusääntöjä. Aina yritetään mitätöidä, käydä henkilökohtaisuuksiin tai pilkata. Tällainen keskustelu on tylsää. Täältä palstalta puuttuu lähes kokonaan hyvätahtoisuus, jos ei nyt muutamaa keskinäisen fanikerhon pitäjää oteta lukuun. Kun keskustelu menee siihen, että nimimerkki antaa lisäsävyn keskusteluun, keskustelulta on sinänsä pudonnut pohja.
Ai niin, tee jotain tuolle "isälliselle huolehtivuudellesi", se tekee sinusta epämiehekkään.Saatan tiedostamattani tai tiedostaen heittää joskus, edelleen niitä koukkuja kuohvaan veteen. Sinä teet ihan samalla tavalla, oletko huomannut? Olemme kuin tina ja tuli, molemmat tarvitsevat toimiakseen toisiaan. Ruokin sinua ja sinä minua.
Epilogi 1:
Mikään ei kuitenkaan ole ikuista. Vanha baari lopettaa ja tilalle saattaa tulla uusi.
Epilogi 2:
On ihmisiä, joihin luottaa ja on ihmisiä joihin vastaavaa luottamusta ei synny. Totuuden kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä. - yjh
P.e.p.e. kirjoitti:
... naisnäkökulmaa, lähinnä feminististä ideologiaa. En väitä, että naisen ajatusmaailma tuntisin erityisen hyvin, mutta jos ideologia on lähinnä otsikoita, niin jossain vaihessa onttous paljastuu. Edes siihen, mitä sp:n tasa-arvo feministien mielestä on en ole saanut vastausta. Minusta hieman tuntuu, että feminismi on sekalainen joukko saman suuntaisesti ajattelevia naisia, jotka eivät ole tyytyväisiä elämäänsä tai ovat kokeneet syrjintää ja hakevat purkautumiskanavaa feminismistä ja silloin sopiva ukkosenjohdatin on mies. Mikäli feminismi olisi todella toimiva ja yhteiskuntaa sekä sp:n tasa-arvoa edistävä väline, se ei kohtaisi näin mittavaa vastustusta.
Jos olisin nainen, en olisi feministi."Jos olisin nainen, en olisi feministi."
Silloin älykkyysosamääräsi ei taitaisi olla kovin korkea...
- Rea
miksi et tutustu feministiseen kirjallisuuteen? Tällä palstalla saat korkeintaan tietää mitä feminisminvastaiset miehet ovat mieltä feminismistä.
- DeltaGreen
Suosittelepa muutamaa hyvää kirjaa tästä aiheesta!
Kiitos.
- helvetti
Juuri rupesin sitä keskustelua etsimään..
- ja söpökin vielä
Jos aitoa kiinnostusta riittää, niin mene opiskelemaan naistutkimusta.
ovat"lisääntyneet" kymmenessä vuodessa kaksinkertaiseksi.
Nykyisin väittelee n. 1400 henk.
Naistutkimukselle mitä otollisin havannointikohde.
-naistieteen yo, kandi, maisteri, lisenssiaatti ja 12 vuoden kuluttua naistieteentohtori.
Ja luultavasti työtön;)
mitä lämpimämmin, että nyt hopi hopi suomen&artikulaatiokurssille. Että opit uusia sanoja, miten kääntää ja ymmärtää, selvällä suomenkielellä kirjoitettuja asioita. Miten löydät lauseesta "olen mies, kävin lenkillä ja voi kun oli kivan näköisiä naisia siellä myös" viitteen siitä, että olet seksisitinen sovinistipaskiainen, joka hakkaa naisia ja ottaa väkisin, ei ymmärrä naisia, alistaa ja vie naisten palkat. Ja kun olet tämän oppinut niin sittenpäs alat olemaan oikeilla palstoilla. =D
Tämä oli nyt puoli huumorilla heitetty ja paljon saattaapi kakkia ropista niskaan, mutta tervetuloa palstalle ja onnea menestykselle. Ja niin, kerran kirjoitettua ei täällä unohdeta, jos se on ollut naisvastainen. Mutta tämä johtajattaren wanna be toivottaa uuden kirjoittaja iiiisooolla halilla tervetulleeksi!!- Kurre_Orava
"
"olen mies, kävin lenkillä ja voi kun oli kivan näköisiä naisia siellä myös"
"
Onhan tämä selkeästi seksistinen kommentti. Naisen ulkonäön ihaileminen on selkeästi seksististä.
;) - DeltaGreen
Kurre_Orava kirjoitti:
"
"
Onhan tämä selkeästi seksistinen kommentti. Naisen ulkonäön ihaileminen on selkeästi seksististä.
;)Eli jos haluan olla korrekti pidän suuni tiukasti kiinni nähtyäni kivannäköisen naisen?
Entä virke "olen mies, kävin lenkillä, ja voi kun siellä oli rumia naisia"?
Onko tämä korrektia vai onko tämäkin seksististä sovinismia? - Kurre_Orava
DeltaGreen kirjoitti:
Eli jos haluan olla korrekti pidän suuni tiukasti kiinni nähtyäni kivannäköisen naisen?
Onko tämä korrektia vai onko tämäkin seksististä sovinismia?Ei, tuo on taas pelkästään naisen loukkaamista.
DeltaGreen kirjoitti:
Eli jos haluan olla korrekti pidän suuni tiukasti kiinni nähtyäni kivannäköisen naisen?
Onko tämä korrektia vai onko tämäkin seksististä sovinismia?kyllä, jos aikasi täällä kirjoittelet. Et voi kirjoittaa mitää aloitetta, et kertakaikkiaan minkäänlaista aloitetta ettei sitä joku kääntäisi täysin päin vastaiseksi mitä olet selkeällä tekstillä ilmaissut. Ja vastaus: sinun olisi pitänyt nähdä lenkillä henkilö, yksilö joka ajattelee, tuntee ja on älykäs. Et saa erotella onko tämä elosi koristus mies vaiko nainen. Et saa myöskään, huomioi MISSÄÄN NIMESSÄ, ilmaista, että tämä lenkillä nähty olento olisi tehnyt vaikutuksen ulkonäöllään, vaan, että menit keskustelemaan ja huomioit hänen älykkyytensä ennen ulkonäköä. (luoja sen sitten tietää mikä herätti kiinnostuksesi, että menit keskustelemaan)
Kurre_Orava kirjoitti:
"
"
;)*näyttää kurtsille kieltä nauraen* Minä ainakin marssin kiltisti lenkkipolulle ja oikein toivon näitä luojan luomia suomi komistuksia matkan varrelle, jotta voin tiirailla.. Heh..
- Kurre_Orava
johtajatar1 kirjoitti:
kyllä, jos aikasi täällä kirjoittelet. Et voi kirjoittaa mitää aloitetta, et kertakaikkiaan minkäänlaista aloitetta ettei sitä joku kääntäisi täysin päin vastaiseksi mitä olet selkeällä tekstillä ilmaissut. Ja vastaus: sinun olisi pitänyt nähdä lenkillä henkilö, yksilö joka ajattelee, tuntee ja on älykäs. Et saa erotella onko tämä elosi koristus mies vaiko nainen. Et saa myöskään, huomioi MISSÄÄN NIMESSÄ, ilmaista, että tämä lenkillä nähty olento olisi tehnyt vaikutuksen ulkonäöllään, vaan, että menit keskustelemaan ja huomioit hänen älykkyytensä ennen ulkonäköä. (luoja sen sitten tietää mikä herätti kiinnostuksesi, että menit keskustelemaan)
Jos MIES lenkiltä tultuaan toteaa, että olipa siellä kauniita MIEHIÄ niin silloin kaikki on OK.
Silloin kyseessä on sisäisen naiseutensa ja todellisen olemuksensa löytänyt ennakkoluuloton urbaani nyky'MIES'. ;)
*heh* Parfyymia unohtamatta. :D Kurre_Orava kirjoitti:
Jos MIES lenkiltä tultuaan toteaa, että olipa siellä kauniita MIEHIÄ niin silloin kaikki on OK.
Silloin kyseessä on sisäisen naiseutensa ja todellisen olemuksensa löytänyt ennakkoluuloton urbaani nyky'MIES'. ;)
*heh* Parfyymia unohtamatta. :DHyyii..!! Ei ainakaan muhun purisi eikä iskisi!! Oli sitten löytänyt sisäisen, minkä tahansa, itsestään!! Minun mieheni toivottavasti on jotakin ihan muuta kuin itsestään "nyky(muka)MIEHEN" löytänyt metroseksuaali joka alkaa tappelemaan aamulla kumpi käyttää eyelineriä ensin ja kumman puuteri on se joka on lopussa.. Nou nou ja nou!!! Mun mies on raavas ns "alkukantainen" joka takamustaan raapien hakee luukusta hesarin ja alkaa sitä tavaamaan aamukahvia juodessaan!! Ja sen jeeran kerta ku jotain parfyymeja löytäisin, omieni lisäksi, kylppäristä, niin näkisin ne parfyymit ja miehen viimeisen kerran.. (äly homppeli toimintaa, jos saan mainita..)
- Kurre_Orava
johtajatar1 kirjoitti:
Hyyii..!! Ei ainakaan muhun purisi eikä iskisi!! Oli sitten löytänyt sisäisen, minkä tahansa, itsestään!! Minun mieheni toivottavasti on jotakin ihan muuta kuin itsestään "nyky(muka)MIEHEN" löytänyt metroseksuaali joka alkaa tappelemaan aamulla kumpi käyttää eyelineriä ensin ja kumman puuteri on se joka on lopussa.. Nou nou ja nou!!! Mun mies on raavas ns "alkukantainen" joka takamustaan raapien hakee luukusta hesarin ja alkaa sitä tavaamaan aamukahvia juodessaan!! Ja sen jeeran kerta ku jotain parfyymeja löytäisin, omieni lisäksi, kylppäristä, niin näkisin ne parfyymit ja miehen viimeisen kerran.. (äly homppeli toimintaa, jos saan mainita..)
"
alkaa sitä tavaamaan aamukahvia juodessaan!!
"
Sivistyneimmät yksilöt meistä jopa osaavat lukea ainakin sarjakuvat ilman tavuviivoja. ;)
*K. Orava - väitöskirja tekeillä, osaankohan laittaa tavuviivat paikalleen. :D*
No juu, samalla tavoin kanssasi varmaan ajattelee suurin osa naisista.
Ja se on ihan hyvä. Tällä palstalla vain tahtoo mennä parfyymit päähän. ;) Kurre_Orava kirjoitti:
"
alkaa sitä tavaamaan aamukahvia juodessaan!!
"
Sivistyneimmät yksilöt meistä jopa osaavat lukea ainakin sarjakuvat ilman tavuviivoja. ;)
*K. Orava - väitöskirja tekeillä, osaankohan laittaa tavuviivat paikalleen. :D*
No juu, samalla tavoin kanssasi varmaan ajattelee suurin osa naisista.
Ja se on ihan hyvä. Tällä palstalla vain tahtoo mennä parfyymit päähän. ;)ja suurin sydämin toivon niin. Mies joka ei lyö, eikä alista, mutta on M.I.E.S on se nykymies, joka loppujen lopuksi vie sen voiton..
P.s parfyymin tuoksuiset miehet.. Voiko parfyymista ja miehestä, edes puhua, samassa lauseessa??- Kurre_Orava
johtajatar1 kirjoitti:
ja suurin sydämin toivon niin. Mies joka ei lyö, eikä alista, mutta on M.I.E.S on se nykymies, joka loppujen lopuksi vie sen voiton..
P.s parfyymin tuoksuiset miehet.. Voiko parfyymista ja miehestä, edes puhua, samassa lauseessa??"
Voiko parfyymista ja miehestä, edes puhua, samassa lauseessa??
"
Sitä mekin ollaan rouvan kanssa ihmetelty mutta ilmeisesti voi. Seuraapa vaan palstan aatejohtajan, meille kaikille rakkaan Jörö(kumi)sukka-Tukan juttuja.
Hänen miehensä kuulemma laittaa korvan taakse pisaran Chanelia. :D
PS.
Jöris, jos luet, niin tämä on ns. tahallinen pro-vo-kaa-tio. - Kurre_Orava
johtajatar1 kirjoitti:
ja suurin sydämin toivon niin. Mies joka ei lyö, eikä alista, mutta on M.I.E.S on se nykymies, joka loppujen lopuksi vie sen voiton..
P.s parfyymin tuoksuiset miehet.. Voiko parfyymista ja miehestä, edes puhua, samassa lauseessa??Rouva tuli tuohon ja kertoi, että hänestä miehelle sopiva parfyymi on 'Eau de Aseöljy'.
- jorojukka-kukka
johtajatar1 kirjoitti:
Hyyii..!! Ei ainakaan muhun purisi eikä iskisi!! Oli sitten löytänyt sisäisen, minkä tahansa, itsestään!! Minun mieheni toivottavasti on jotakin ihan muuta kuin itsestään "nyky(muka)MIEHEN" löytänyt metroseksuaali joka alkaa tappelemaan aamulla kumpi käyttää eyelineriä ensin ja kumman puuteri on se joka on lopussa.. Nou nou ja nou!!! Mun mies on raavas ns "alkukantainen" joka takamustaan raapien hakee luukusta hesarin ja alkaa sitä tavaamaan aamukahvia juodessaan!! Ja sen jeeran kerta ku jotain parfyymeja löytäisin, omieni lisäksi, kylppäristä, niin näkisin ne parfyymit ja miehen viimeisen kerran.. (äly homppeli toimintaa, jos saan mainita..)
Jossain vaiheessa luulin sinua jopa edistykselliseksi naiseksi, mutta mitä kauemmin aikaa kuluu, niin sitä perinteisempi nainen sieltä puskee läpi; välillä miehille suunnattujen kirvokkaidenkin kommenttien saattelemana!
Tämän viestisi ennakkoluulojen ja vääristymien lataus on käsinkosketeltavaa. Niin tahmeaa, että epäilen sen olevan tarkoituksellista.
Toisaalta toivoisin, että löytäisit taas sen orastavan, jossain vaiheessa esille tulleen, todellisen naiseutesikin.
Ps. Älä turhaan esitä kysymyksiä tästä viestistäni, sillä en vastaa niihin, koska tarkoitukseni on ainoastaan herättää SINUT ajattelemaan, missä mennään vai ollaako juututtu savipeltoon hedelmällisen pellon naapuriin. :) - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
"
"
Sitä mekin ollaan rouvan kanssa ihmetelty mutta ilmeisesti voi. Seuraapa vaan palstan aatejohtajan, meille kaikille rakkaan Jörö(kumi)sukka-Tukan juttuja.
PS.
Jöris, jos luet, niin tämä on ns. tahallinen pro-vo-kaa-tio.Tietyt naiset tekevät suuren virheen sp tasa-arvopyrkimyksille, että he provosoivat miehet alkukantaisiksi, paskalta haiseviksi ja persettään raapiviksi junteiksi. :(
Kaikki vaikuttaa nimittäin kaikkeen. Feminismillä työkenttää riittää niin naisissa kuin miehissäkin. - jorojukka-kukka
Tietyt naiset tekevät suuren virheen sp tasa-arvopyrkimyksille, että he provosoivat miehet alkukantaisiksi, paskalta haiseviksi ja persettään raapiviksi junteiksi. :(
Kaikki vaikuttaa nimittäin kaikkeen. Feminismillä työkenttää riittää niin naisissa kuin miehissäkin.Nimittäin pieru. Siitä "miehen" tunnistaa! :/
- Kurre_Orava
Nimittäin pieru. Siitä "miehen" tunnistaa! :/
Osaatko arvatakkaan kuinka pienen pientä marginaalia sinä edustat.
Joskin kyllä kokolailla äänekästä marginaalia.
Sinusta siis mies on joko parfymoity söpöpoju tai paskanhajuinen juntti. Hoijaa. :D - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Osaatko arvatakkaan kuinka pienen pientä marginaalia sinä edustat.
Joskin kyllä kokolailla äänekästä marginaalia.
Sinusta siis mies on joko parfymoity söpöpoju tai paskanhajuinen juntti. Hoijaa. :DMinähän kirjoitin melkein sanasta sanaan Johtajattaren ajatuksia uusiksi. Pieru oli omaa tuotostani, mutta se sopi niin hyvin tuohon listaan. Et voi kieltää. :)
Eli Johtajatar toi mielikuvan päinvastaisesta miehestä, mielestään naisten yleisesti hyväksytystä miestyypistä, joka on toinen ääripää kuin omani. Jotenka älä minua syytä. jorojukka-kukka kirjoitti:
Jossain vaiheessa luulin sinua jopa edistykselliseksi naiseksi, mutta mitä kauemmin aikaa kuluu, niin sitä perinteisempi nainen sieltä puskee läpi; välillä miehille suunnattujen kirvokkaidenkin kommenttien saattelemana!
Tämän viestisi ennakkoluulojen ja vääristymien lataus on käsinkosketeltavaa. Niin tahmeaa, että epäilen sen olevan tarkoituksellista.
Toisaalta toivoisin, että löytäisit taas sen orastavan, jossain vaiheessa esille tulleen, todellisen naiseutesikin.
Ps. Älä turhaan esitä kysymyksiä tästä viestistäni, sillä en vastaa niihin, koska tarkoitukseni on ainoastaan herättää SINUT ajattelemaan, missä mennään vai ollaako juututtu savipeltoon hedelmällisen pellon naapuriin. :)tähän viestiin kuitenkin. Luit tätä sitten tai et.
Mielestäni edistyksellisyydellä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että mies lakkaa olemasta mies, minun näkökannastani. En hyväksy, että mies hakkaa, mollaa, alistaa tai vähättelee minua/naisia yleensä vain sen takia, että olen/olemme naisia. Mutta ei se silti tarkoita sitä, että pitäisi parfyymien ja meikkien kanssa alkaa heilumaan ja olla niin metroseksuaalia että.. Mielestäni paras mies on hieman jörrikkämäinen järkäle, joka ei turhia hajuja itseensä läträä ja ole liian turhamainen ulkonäkönsä suhteen, mutta silti voi olla huolitellun näköinen vaikkei kuontaloaan kaikilla mahdollisilla kosmetiikoilla läträä. Sinähän voit aivan vastakohdasta pitää, mutta sehän on sinun oikeus ja minun oikeus on valita mies, joka on MINUN mielestäni mies ja joka kolahtaa minuun. Ja se ei tee minusta yhtään huonompaa tai parempaa naista, jos en kosmetiikkojen kanssa läträävää miestä valitse!
P.s Pitäisköhän nyt sinunkin herätä ajattelemaan ettei sinun mielipiteesi asioista ja malleista ole se kiviin hakattu laki ja ainoa oikea joka tekee naisesta naisen.- ei stana
Kurre_Orava kirjoitti:
"
"
PS.
Jöris, jos luet, niin tämä on ns. tahallinen pro-vo-kaa-tio."Hänen miehensä kuulemma laittaa korvan taakse pisaran Chanelia. :D "
KHA-HAA, nyt vaan räjähdin nauruun, en voinut mitään, pajoitteluni.....mutta tuosta pitää kyllä vääntää ensi kaljaillassa..... - pitäisiköhän
johtajatar1 kirjoitti:
tähän viestiin kuitenkin. Luit tätä sitten tai et.
Mielestäni edistyksellisyydellä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että mies lakkaa olemasta mies, minun näkökannastani. En hyväksy, että mies hakkaa, mollaa, alistaa tai vähättelee minua/naisia yleensä vain sen takia, että olen/olemme naisia. Mutta ei se silti tarkoita sitä, että pitäisi parfyymien ja meikkien kanssa alkaa heilumaan ja olla niin metroseksuaalia että.. Mielestäni paras mies on hieman jörrikkämäinen järkäle, joka ei turhia hajuja itseensä läträä ja ole liian turhamainen ulkonäkönsä suhteen, mutta silti voi olla huolitellun näköinen vaikkei kuontaloaan kaikilla mahdollisilla kosmetiikoilla läträä. Sinähän voit aivan vastakohdasta pitää, mutta sehän on sinun oikeus ja minun oikeus on valita mies, joka on MINUN mielestäni mies ja joka kolahtaa minuun. Ja se ei tee minusta yhtään huonompaa tai parempaa naista, jos en kosmetiikkojen kanssa läträävää miestä valitse!
P.s Pitäisköhän nyt sinunkin herätä ajattelemaan ettei sinun mielipiteesi asioista ja malleista ole se kiviin hakattu laki ja ainoa oikea joka tekee naisesta naisen.myös sinun ruveta hyväksymään, että sinun miesidolisi ei välttämättä ole sama kuin muilla? Sitä saa kritisoida, kuten sinä itse teet toisten makuasioille. Kestä se, mitä itse vaadit muita kestämään.
- Fyi
johtajatar1 kirjoitti:
Joka tavaa hesaria. Siis ta-vaa.
No on siinä oikein unelmamies. Onneksi jokaiselle löytyy joku. pitäisiköhän kirjoitti:
myös sinun ruveta hyväksymään, että sinun miesidolisi ei välttämättä ole sama kuin muilla? Sitä saa kritisoida, kuten sinä itse teet toisten makuasioille. Kestä se, mitä itse vaadit muita kestämään.
ole "kestänyt sen". Eiköhän tälläkin palstalla saa mielipiteensä perustella tai vastata, jos katsoo aiheelliseksi. Ja lienee en ole mitenkään ilmaissut ettei kirjoitustani voisi/saisi kritisoida. Vai kirjoitinko niin tuossa vastauksessani? Mikäli näin luit, suosittelisin mitä lämpimämmin silmälasien ostoa.
- Nari_Säre
johtajatar1 kirjoitti:
kyllä, jos aikasi täällä kirjoittelet. Et voi kirjoittaa mitää aloitetta, et kertakaikkiaan minkäänlaista aloitetta ettei sitä joku kääntäisi täysin päin vastaiseksi mitä olet selkeällä tekstillä ilmaissut. Ja vastaus: sinun olisi pitänyt nähdä lenkillä henkilö, yksilö joka ajattelee, tuntee ja on älykäs. Et saa erotella onko tämä elosi koristus mies vaiko nainen. Et saa myöskään, huomioi MISSÄÄN NIMESSÄ, ilmaista, että tämä lenkillä nähty olento olisi tehnyt vaikutuksen ulkonäöllään, vaan, että menit keskustelemaan ja huomioit hänen älykkyytensä ennen ulkonäköä. (luoja sen sitten tietää mikä herätti kiinnostuksesi, että menit keskustelemaan)
...(ts. lue miesidioottia) ainakin eräiden feministien on sitten vaikea tunnistaa ennen seksiaktia, jo takavuosina käydyn valaisevan kaskustelun pohjalta.
Toisaalta ilmeisesti nainen lienee niin harvoin idiootti, että semmoisen kohdattuaan on miehellä ollut tilastollisesti huono tsägä. - jorojukka-kukka
Fyi kirjoitti:
Joka tavaa hesaria. Siis ta-vaa.
No on siinä oikein unelmamies. Onneksi jokaiselle löytyy joku.Kun ajattelin tarkkaan tuota kielikuvaa tavaavasta miehestä, niin se sisältää viestin, ettei miehen tarvitse olla edes kovin älykäs, niin kyllä se kelpaa johtajatason naiselle. Se tuosta viestistä tekee mielestäni niin härskin, että minun järkeeni se ei selity.
Onko niin, että ei-feministinaiselle riittää, että mies on karvainen panokone, jolta korkeintaan voi odottaa taulukoukun seinään ripustamista, renkaiden vaihtoa ja auton käytön hallintaa. Mistä ihmeestä juontuu joidenkin naisten halu TYPISTÄÄ mies osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi.(?) - taaas
Nari_Säre kirjoitti:
...(ts. lue miesidioottia) ainakin eräiden feministien on sitten vaikea tunnistaa ennen seksiaktia, jo takavuosina käydyn valaisevan kaskustelun pohjalta.
Toisaalta ilmeisesti nainen lienee niin harvoin idiootti, että semmoisen kohdattuaan on miehellä ollut tilastollisesti huono tsägä.Ainakin joidenkin feminismiä kritisoivien tasa-arvoa kannattavien miesten mielestä tasa-arvoa on se, että mies on se, joka tasapainoisessa perheessä päättää.
Tämäkin tuli eräässä valaisevassa keskustelussa ilmi. jorojukka-kukka kirjoitti:
Kun ajattelin tarkkaan tuota kielikuvaa tavaavasta miehestä, niin se sisältää viestin, ettei miehen tarvitse olla edes kovin älykäs, niin kyllä se kelpaa johtajatason naiselle. Se tuosta viestistä tekee mielestäni niin härskin, että minun järkeeni se ei selity.
Onko niin, että ei-feministinaiselle riittää, että mies on karvainen panokone, jolta korkeintaan voi odottaa taulukoukun seinään ripustamista, renkaiden vaihtoa ja auton käytön hallintaa. Mistä ihmeestä juontuu joidenkin naisten halu TYPISTÄÄ mies osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi.(?)täytyy kyllä sanoa, että älä ajattele. Ei näytä olevan niitä sinun vahvuuksiasi. Vaadin kyllä mieheltä älykkyyttä, käytöstapoja ja yleistä sivistystä, enkä ole missään vaiheessa muuta väittänytkään. Ja viestissä ei ollut mitään härskiä,ainoa härski mitä nyt on niin on sinun tapas lykätä sanoja suuhun, joita kukaan muu kuin sinä ei ole sanonut tai todennut! käytin sanaa tavata vain sanana, en älykkyyttä, käytöstä ja olemusta kuvaavana sanana. Saat varmasti yhdestä sanasta kokonaisvaltaisen kuvan asiasta ja sillä nyt ei välttämättä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Sinä Jöris taidat ihan pokillaan ajatella, että mies joka EI käytä parfyymeja yms on luolamies.
Minä en tällä palstalla ole todellakaan se joka typistää mies tyyppejä osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi. Olen sanonut, että voi olla huoliteltu ja täytyykin olla, mutta ei se nyt herttinen sentään kosmetiikkaa ja erilaisia hajusteita tarvitse. Olet sinäkin lie kuullut suihkusta ja saippuasta ja yleisesti henkilökohtaisen hygienian hoidosta??
Vasta kysymys sitten vielä, johon tosin en edes odota että viitsisit vastata. Onko sitten niin että FEMINISTI saa sitten tehdä täysin olemattomia päätelmiä, pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana?? Sinä se olet muuten tässäkin ketjussa AINOA joka on typistänyt miehen osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi!! (edelleenkin, jos mies ei meikkaa tai läträä parfyymien kanssa voi olla ja monesti on enemmänkin huoliteltu MIES kuin ns metroseksuaalit!!)- Ripa
johtajatar1 kirjoitti:
täytyy kyllä sanoa, että älä ajattele. Ei näytä olevan niitä sinun vahvuuksiasi. Vaadin kyllä mieheltä älykkyyttä, käytöstapoja ja yleistä sivistystä, enkä ole missään vaiheessa muuta väittänytkään. Ja viestissä ei ollut mitään härskiä,ainoa härski mitä nyt on niin on sinun tapas lykätä sanoja suuhun, joita kukaan muu kuin sinä ei ole sanonut tai todennut! käytin sanaa tavata vain sanana, en älykkyyttä, käytöstä ja olemusta kuvaavana sanana. Saat varmasti yhdestä sanasta kokonaisvaltaisen kuvan asiasta ja sillä nyt ei välttämättä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Sinä Jöris taidat ihan pokillaan ajatella, että mies joka EI käytä parfyymeja yms on luolamies.
Minä en tällä palstalla ole todellakaan se joka typistää mies tyyppejä osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi. Olen sanonut, että voi olla huoliteltu ja täytyykin olla, mutta ei se nyt herttinen sentään kosmetiikkaa ja erilaisia hajusteita tarvitse. Olet sinäkin lie kuullut suihkusta ja saippuasta ja yleisesti henkilökohtaisen hygienian hoidosta??
Vasta kysymys sitten vielä, johon tosin en edes odota että viitsisit vastata. Onko sitten niin että FEMINISTI saa sitten tehdä täysin olemattomia päätelmiä, pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana?? Sinä se olet muuten tässäkin ketjussa AINOA joka on typistänyt miehen osaamattomaksi ja itseään hoitamattomaksi juntiksi!! (edelleenkin, jos mies ei meikkaa tai läträä parfyymien kanssa voi olla ja monesti on enemmänkin huoliteltu MIES kuin ns metroseksuaalit!!)"Onko sitten niin että FEMINISTI saa sitten tehdä täysin olemattomia päätelmiä, pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana??"
Älä nyt vain sano, että sinulle nyt vasta tuo valkeni! - näkee
Minähän kirjoitin melkein sanasta sanaan Johtajattaren ajatuksia uusiksi. Pieru oli omaa tuotostani, mutta se sopi niin hyvin tuohon listaan. Et voi kieltää. :)
Eli Johtajatar toi mielikuvan päinvastaisesta miehestä, mielestään naisten yleisesti hyväksytystä miestyypistä, joka on toinen ääripää kuin omani. Jotenka älä minua syytä.feministivastaisten ihmisten todellisen luonteen. Tiettyjä mielipiteitä saa ilmaista, jos ei ole feministi. Kaksinaismoralismi kukkii.
- tuikkukynttilä
Ripa kirjoitti:
"Onko sitten niin että FEMINISTI saa sitten tehdä täysin olemattomia päätelmiä, pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana??"
Älä nyt vain sano, että sinulle nyt vasta tuo valkeni!Täällä JOKA AINOA pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana, ja kaikkein oikeimmassa omasta mielestään ovat lukuisat ripakintut, läskimoosekset, juntit ja antifeministien nimikkeellä kiehuvat katkerat masokistinaiset.
- Malice
miten he taas käyvät päälle kuin hullut siat :D Pakko on sanoa, vaikka nainen olenkin niin useat feministi ihmiset ovat kyllä tällä palstalla niin sekopäisellä puolustuskannalla koko ajan että huh huh.. ettei jopa murhanhimoista sakkia. Ihmeen paljon keskustelua vaikka tunnustit vain ettei pelota enää :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617