Tämä varmaan kuuluisi ihmisuusuhdepalstalle, mutta koska mieheni "salarakas" on mieheni sanojen mukaan feministi, asia kuuluu tänne.
mieheni meni "salarakkaansa" luo pääsiäiseksi, kertoi asiasta ja vain lähti vaikka sanoin etten tiedä jaksanko elää jos hän sillä tavalla lähtee enkä tiedä mitä teen. Hän sanoi hyvin rumasti: " voithan sinä aina juoda, niinhän sä oot tehny ennenkin, mikäs nyt estää kun mäkään en ole täällä kieltämässä? ". Mutta nyt on jo tiistai eikä hän ole vieläkään tullut kotiin!!!! Olen laittanut monta tekstiviestiä mutta hän ei vastaa ja hänen kännykkänsäkin on kiinni. Lupasin yhdessä viestissä lopettaa juomsien jos hän tulee takaisin. teinkö oikein? Soittaisin sille naiselle mutta sen numero on salainen.
Mitä teen? pulloon en voi tarttua koska mies voi sittenkin tulla ja olen luvannut olla selvä kun hän tulee. jos hän tulee ja näkee minut pullon kanssa hän menee saman tien takas. Täytyy myöntää että tällaista tuskaa on vaikea kestää ypöyksin ja selvin päin. haittaako jos kirjoitan välillä tänne? Ei ole ihme että ihmisistä tulee alkoholisteja kun heidät hylätään... minusta ei sentään ole vielä tullut vaikka "salarakas" niin väittääkin ( se on yks hänen keinoistaan mustamaalata minua miehelleni! )Eräs naapuri sanoi että laita viesti että jos et viikonloppuun menessä ole täällä niin vaihdan oveen lukot. Mutta minulla ei ole tapana uhkailla ja sitä paitsi haluan ja otankin hänet takaisin vaikka hän tulisi vasta vuoden päästä. Minun tekisi mieli ajaa sen naisen asunnolle ja soittaa ovikelloa ( en ole juonut, en ole rattujuoppo!!! ), olisiko hyvä idea? mitä sanon jos oven avaakin se nainen? sanonko että "anteeks mutta saisinko lainata omaa miestäni hetkisen?" Ämmältä vois mennä jauhot suuhun. Entä jos ne näkee ikkunsta kuka tuli eikä avaa ovea ollenkaan. Voinko silloin soittaa poliisille?
Kriiseissä pitää miettiä miten voisi itse joustaa ja olenkin tehnyt yhden päätöksen missä asiassa voin joustaa. Olen hyvin joustava. Suostuisin siihen että hän saa tavata sitä naista vaikka asuu kanssani kunhan ei muuta pois, mutta se nainen ei suostu tähän!!! Hän on uhannut jättää miheni jos tämä ei muuta pois! Onko kiristäminen feministien normaali toimintamalli?
Mies on yhä reissullaan!
30
1554
Vastaukset
- jebujee
oisko aika etsiä oma kämppä ja elämä...
- Hertha
Olisiko mitenkään mahdollista, että "kämppä" on kirjoittajan itsensä?!
- jebujee
Hertha kirjoitti:
Hyyyyyyvä pointti!
Tarkoitat varmaan nykyista asuntoa...Miks te eukot kattelette tommosia ukkoja?? Ihmettelen vaan, tyhmiä olette. Ite en edes kehtais kusettaa ketään noin... - Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Voisi hyvinkin olla, joskin epätodennäköistä.
Voisi ajatella, että pariskunnalla on yhteinen asunto ja yhteinen laina. Erittäin huono, joskin usein välttämätön asia.
Nykyäänhän sitä sitovinta lupausta ei tehdä papin edessä vaan siinä kohtaa kun kirjoitetaan nimet parinkytä vuoden asuntolainaan.
Itse en oikein kannata 'yhteisiä' asuntolainoja enkä asunnon yhteisomistusta.
Joillekin sellainen menettely tosin lienee taloudellinen pakko. - Kurre_Orava
jebujee kirjoitti:
Hyyyyyyvä pointti!
Tarkoitat varmaan nykyista asuntoa...Miks te eukot kattelette tommosia ukkoja?? Ihmettelen vaan, tyhmiä olette. Ite en edes kehtais kusettaa ketään noin...Äläpä muuta sano.
Varsinainen jääkiekkomölli se Seijan mies jos totta on. - Hertha
Kurre_Orava kirjoitti:
Voisi hyvinkin olla, joskin epätodennäköistä.
Voisi ajatella, että pariskunnalla on yhteinen asunto ja yhteinen laina. Erittäin huono, joskin usein välttämätön asia.
Nykyäänhän sitä sitovinta lupausta ei tehdä papin edessä vaan siinä kohtaa kun kirjoitetaan nimet parinkytä vuoden asuntolainaan.
Itse en oikein kannata 'yhteisiä' asuntolainoja enkä asunnon yhteisomistusta.
Joillekin sellainen menettely tosin lienee taloudellinen pakko.Tunnen naisia, jotka omistavat itse asuntonsa, jopa sijoitusasunnon. Jos parisuhde solmitaan, on aivan mahdollista, että mies muuttaa naisen ostamaan ja maksamaan asuntoon. Ei se tee miehestä sen huonompaa - eikä ökyomistajuus tee miehestä sen parempaa.
- Kurre_Orava
Hertha kirjoitti:
Tunnen naisia, jotka omistavat itse asuntonsa, jopa sijoitusasunnon. Jos parisuhde solmitaan, on aivan mahdollista, että mies muuttaa naisen ostamaan ja maksamaan asuntoon. Ei se tee miehestä sen huonompaa - eikä ökyomistajuus tee miehestä sen parempaa.
Täsät asiasta täsmälleen samaa mieltä.
Meillä on siitä onnellinen tilanne, että molemmilla on kokolailla samantasoinen varallisuus.
Erotilanteessa rouva jäisi asumaan taloaan ja minä ostaisin jonkun kivan talon jostain vieläkin syrjemmältä. Autotkin jakautuisi tasan ja vene myytäisiin ja rahat tasan. - väitä
Kurre_Orava kirjoitti:
Äläpä muuta sano.
Varsinainen jääkiekkomölli se Seijan mies jos totta on.että uskot moista soopaa. Tai sit on yhteydet taas johonkin hoitolaitokseen.
- Kurre_Orava
väitä kirjoitti:
että uskot moista soopaa. Tai sit on yhteydet taas johonkin hoitolaitokseen.
Leikitään nyt, että Seija ei ole provo.
- jorojukka-kukka
Minulle tuo Ruosu kirjoitti tänään, että en tiedä, mitä on olla empaattinen, mutta tässä on nyt Ruosulle malliesimerkki ihmisestä, joka ei todellakaan tiedä, mitä empatia on.
Ja varmasti Jebujeelle oltiin kotona empaattisia vai mitä, Jebujee.? - jebujee
jorojukka-kukka kirjoitti:
Minulle tuo Ruosu kirjoitti tänään, että en tiedä, mitä on olla empaattinen, mutta tässä on nyt Ruosulle malliesimerkki ihmisestä, joka ei todellakaan tiedä, mitä empatia on.
Ja varmasti Jebujeelle oltiin kotona empaattisia vai mitä, Jebujee.?No kyllä tuo oli potku persuksille, elikäs kannustavasti saneltu. Ikävä jos tuosta tuli vääriä päätelmiä.
Kaikki se hyvyys joka tuli minusta esiin todellakin tiivistyi tuossa viestissä. - jorojukka-kukka
jebujee kirjoitti:
No kyllä tuo oli potku persuksille, elikäs kannustavasti saneltu. Ikävä jos tuosta tuli vääriä päätelmiä.
Kaikki se hyvyys joka tuli minusta esiin todellakin tiivistyi tuossa viestissä.Vähissä on sitten sinulla hyvyys. :I
Olivatko kotonasi empaattisia sinua kohtaan? Et vielä vastannut tähän. - jebujee
jorojukka-kukka kirjoitti:
Vähissä on sitten sinulla hyvyys. :I
Olivatko kotonasi empaattisia sinua kohtaan? Et vielä vastannut tähän.Olivat ja ovat vieläkin...
- Kurre_Orava
Olen jebun kanssa täsmälleen samaa mieltä. Hanki ammattiapua, oikessti.
Ei kukaan saa olla toisesta noin riippuvainen. En yhtään ihmettele jos puolisosi on katsonut viisaammaksi hankkia muuta seuraa.
Olet aika pelottava...- ei auttanut
Mitä sille voi sit tehdä?
- nyt olis aika
kasvaa ja vahvistua. Nyt jätät miehet sikseen ja ajattelet omaa elämääsi.
- jos
tämä miehesi ihastus olisi kokoomuslainen. Menisit silloin kokoomuksen palstalle solvaamaan kokoomuslaisia..naisia?
Niin ja ei tippaakaan haittaa vaikka tänne kirjoitat.- Seija
Kui ni?
- miekkonen3
Seija kirjoitti:
Kui ni?
Olet todellinen kakara, kun sinulle pitäisi tällainenkin vääntää rautalangasta ja viitsit sitä vielä alkaa toisen nimellä utelemaan.
- kummallinen juttu
miekkonen3 kirjoitti:
Olet todellinen kakara, kun sinulle pitäisi tällainenkin vääntää rautalangasta ja viitsit sitä vielä alkaa toisen nimellä utelemaan.
miekkonen3 on siis Seija. Kukaan muu ei voi tietää. Ja vielä joku väittää ettei miekkoset esiintyisi naisina. Se on huomattu jo kauan aikaa sitten.
- huoleta....
Nythän on näin, että sellaisia "saatanan savolaisia" ne feministit ovat. Veikkaan, että ei miehesi sitä femakkoa kauan kestä, palaa kotiin ruusukimpun kanssa, kun huomaa minkälaisen pakkauksen kanssa hän on tekemisissä.
- LauraN
Itkin jopa pari kyyneltä vuoksesi. Olen yrittänyt auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, mutta mitään edistystä ei näytä tapahtuneen osaltasi. Voin vain sääliä ja ihmetellä.:/
- hmmm
mitään järkee, että feministi ja miten se asioihin vaikuttaa. Mitenkä on alkoholin käyttösi ja tarkistus siihen suuntaan, koska miehesi lähtee samantien?
todella hyvä juttu Seiska-lehteen
Voisi ilmestyä jatkokertomuksena kaikkine puheenvuoroineen.
ei aivan Matti ja Mervi luokkaa mutta pienä hiomista, niin kyllä lähtee:=DD- meedio
Sinusta ei ainakaan olisi media-alalle. Tässä jutussa ei ole mitään suurempaa kun mitä suomalaisissa kodeissa tapahtuu yhtenään.
- Mi-yes
Pisteita 4.25
- aika hyvä silti
millä asteikolla mitattuna?
omat kommentit:
-nimimerkki olisi voinut olla raflaamampi
-luonnollisen näköisiä kirjoitusvirheitä pitäisi myös olla enemmän
-alkoholista ei juopot uskalla oikeasti avata suutaan
- ystävä
Olet hyvin sosiaalinen ja empaattinen ihminen, mutta olet saanut kovia kolhuja aikaisemmissa ihmissuhteissasi. Miehesi on sinulle tärkeintä elämässäsi. Hän on kuitenin jossain vaiheessa onnistunut ansaitsemaan täyden luottamuksesi ja nyt pettänyt sen, minkä on mahdollisesti tehnyt jo aiemin.
Alkoholia voi käyttää runsaamminkin, kunhan osaa kohdata rakkaansa nimenomaan vaikeina hetkinä aidosti ja selvinpäin.
Ehdotan että aloitat mielekkään harrastuksen tai useita. Katsele vaikka netistä jotain kiinnostavaa.
Aloita opiskeleminen. Täydennä koulutustasi tai vaihda kokonaan toimialaa. Tämä vaatii todellista päättäväiyyttä.
Tärkeintä on että saat uusia tuttavuuksia erilaisista taustoista, mistä itse tulet. Jos miehesi nyt päättää lähteä lopullisesti, säilyy (tai rakentuu) elämäsi sosiaalinen raami. Ja uusista ihmisistä löytyy usein uusi ihastus.
----------------------------
Epäilen kyllä vahvasti, että olet onnistunut kirjoittamaan harvinaisen hyvän provokaation (alkoholin ongelmakäytöstä ei kukaan puhu noin avoimesti edes anonyyminä), mutta sitähän ei tiedä. - ja kommentoin
asiaa näin:
Kukaan ei huomannut, miten nainen ei etukäteen tee sääntöjä selväksi. Henkilö, joka elää kuten nainen yleensä (tässä Seija) yrittää vain sopeutua tilanteisiin, eikä yritätäkään etukäteen määritellä, mitä hyväksyy ja mitä ei.
Tuossa on monen huonon tilanteen alku. Oli sitten feministi mukana tai ei. - Sanelma
seuraa hänen neuvoaan. Lukot uusiksi, äijän kamat portaisiin ja paperiasiat järjestykseen. Ja korkkaat silloin kun huvittaa ja mitä huvittaa. Ruumishuoneellehan siitä päätyy, mutta ainakin lippu korkealla niiskuttelematta jonkun kundin perään. Ja kannattaa investoida laadukkaisiin aurinkolaseihin ja kirkasväriseen huulipunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617