Esimerkkejä elämästä löytyy raiskauksien, väkivallan, vähättelyn, nimittelyn jne. muodossa.
Miksi mies on naiselle sika?
46
1920
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Että kyse on siitä, että mies fyysisesti vahvempana uskaltaa kohdella naista huonosti. Jos miehelle tulisi kunnon kokoinen gorilla vastaan, niin luulen että puheet juuttuisivat kurkkuun, vaikka mieli tekisi. Tämä siis käytännön kontakteissa.
Yleisesti ottaen naisvihalla on pitkät perinteet.- jorojukka-kukka
Esim. nettipalstoilla on hyväksytympää haukkua naisia kuin miehiä. Jos naisia haukkuu, juuri kukaan ei puutu, mutta jos miehistä sanoo pahaa, niin siihen puuttuvat naiset sekä miehet.
- Ruosutar
Katsoppaas kuinka moni mies on kovasti naisten perään, haluavat rakastaa ja rakastella, hankkia perheen ja kodin. Ei kai tuo todista että miehet naisvihasta tekisivät kaiken tuon.
Nasivihaaja miehet joko kääntyvät toisten miesten puoleen tai elävät yksin. - Jack
jos nainen "nimittelee" miestä niin mikäs hän oikein on. Jotenkin toi avaus taisi olla sinulle mieleen, on jotenkin niin tutun oloinen aihe ja sisältö ;)
- kälättää......
"naisvihalla on pitkät perinteet"
aivan, kauanko aijotte olla vihaisia? - jorojukka-kukka
kälättää...... kirjoitti:
"naisvihalla on pitkät perinteet"
aivan, kauanko aijotte olla vihaisia?Yrittäisit nukkua, hyvä mies.
- nnainen
Kaikki johtuu siitä että naisella on valta. Yleensä naisvihaajat ovat seksihulluja miehiä. Naisella on valta antaa tai olla antamatta seksiä ja se saa miehen vihaamaan naista.Mies ajattelee että hänen täytyy yrittää ihan liikaa, ihan hirveesti jotta saisi seksiä. Että ei riitä sellaisena kuin on. Riittämättömyydentunne. Nainen voi aina valita isomman ja vahvemman ja kyvykkäämmän. Siksi miehet rakastavat aina halukkaita aina valmiita nöyriä naisia.
- Elastika
Ja mies voi valita aina nuoremman, kauniimman, suurempi/pienempirintaisen ym. Mutta kunhan liksa on iso, on tiedossa kuitenkin paremmat elatusmaksut tilille kilahtamaan..
- Susanna Rahkonen
Onko muitakin kuin seksihulluja meihiä?
- Utelias
Susanna Rahkonen kirjoitti:
Onko muitakin kuin seksihulluja meihiä?
Perustelepas mulle millä kriteereillä miehestä (tai naisesta) tulee seksihullu? Ja kuka ne kriteerit asettaa?
Oletkos ottanut huomioon että seksuaaliset halut vaihtelevat ihmisten kesken ja joskus paljon (on sitten mies tai nainen). Jollekin ei riitä kerta päivässä ja toiselle riittää kerran pari viikossa tai jopa harvemmin.
PS. on kuule sellaisiakin miehiä joilla ei ole aina naisen "se" mielessä (tarkoitan tässä heteroita). Maailma on täynnä ihmeellisiä ja kummallisia asioita ;-). - Kurre_Orava
Utelias kirjoitti:
Perustelepas mulle millä kriteereillä miehestä (tai naisesta) tulee seksihullu? Ja kuka ne kriteerit asettaa?
Oletkos ottanut huomioon että seksuaaliset halut vaihtelevat ihmisten kesken ja joskus paljon (on sitten mies tai nainen). Jollekin ei riitä kerta päivässä ja toiselle riittää kerran pari viikossa tai jopa harvemmin.
PS. on kuule sellaisiakin miehiä joilla ei ole aina naisen "se" mielessä (tarkoitan tässä heteroita). Maailma on täynnä ihmeellisiä ja kummallisia asioita ;-).Olisi vinkeä tietää mistä jotkut naiset ovat saaneet sen käsityksen, että mies on kuin apina jolla ei ole kuin parittelu mielessä.
- Elastika
Mies on silloin mäntti. Ja mänttejä on miehissä kuin naisissakin, onneksi ei kuitenkaan kaikki yksilöt.
Oma ratkaisuni näiden mänttien suhteen on pysytellä erossa heistä mahdollisuuksien mukaan, esim mänttipomo voi kummasti kannustaa etsimään uutta entistä mielekkäämpää työpaikkaa..
Raiskaukset, väkivalta ja ns naisviha ovat onneksi kuitenkin yhteiskunnassamme pieniprosenttisia ilmiöitä suhteutettuna koko arkeen. Pienenä prosentuaalisena ilmiönäkin tärkeitä ottaa kantaa ja pyrkiä sekin prosenttiosuus poistamaan.- mutta mielestäni ei kuitenkaan otsikon kaltaiseen yleistykseen oikeuttavana "yleisyytenä". Juuri tämänkaltaisen propagandan näen positiivista naisenergiaa syövänä, josta eri ketjussa mainitsen.
Propagandalla on sellainen ikävä seuraamus, että tarpeeksi kun asiaa hoetaan ja ajnkutetaan, se voi turruttaa ihmismielet ja sitä kautta vaikuttaa tässä tapauksessa erityisen negatiivisella tavalla kansanosan elämään. Mitäs jos suurin osa miehistä alkaakin lopulta ajatella: "No, kun siaksi minua nimitellään kuitenkin, miksi en käyttäytyisi kuin sika?" Ei todellakaan oma toivetulevaisuus, ei.. - .juup
Myös nainen voi olla sika miehelle. Ystävien kanssa vertaillaan ja arvioidaan miehiä. Miehet joissa on muka jokin vika jätetään kylmästi. Joillekin miehille osoitetaan, että sä et oo mun mielestä ees olemassa, niin ruma ja epäkelpo sä mulle olisit.
Naisilla on muutenkin usein ronskimmat puheet kuin monella miehellä. Miehen esineellistäminen on naisille ihan arkipäivää nykyään.
"nyt tiedätte miltä se tuntuu" ei päde tähän, koska jokainen meistä on yksilö, eikä voi olla vastuussa kenenkään toisen aikaisemmista tekemisistä. On niin pieni ero olla mies tai nainen, ettei kenenkään pitäisi sukupuolensa takia hävetä.
Ihmiset on vaan paskoja. Olen sitä mieltä. Ihminen on ihmiselle sika.- Kurre_Orava
No kun on kiva olla sika.
- olise
Kurre_Orava kirjoitti:
No kun on kiva olla sika.
Siili käveli maassa ja lauleskeli "olen sika, olen sika".
Orava kuuli siilin laulun ja huusi siilille. "Et sä oo sika sä oot siili!"
Siili jatko matkaa "olen sika,olen sika".
Orava hyppäsi vähän alemmalle oksalle ja huusi uudestaan "Sä et ole sika! Sä olet SIILI!"
Siili jatko matkaansa kuin ei mitään ja lauloi "olen sika, olen sika".
Sitten orava kyllästyi ja hyppäsi siilin eteen. "Usko nyt! Sä olet SIILI!"
Siili raiskas oravan ja jatkoi matkaa "Olen sika olen sika". - Kurre_Orava
olise kirjoitti:
Siili käveli maassa ja lauleskeli "olen sika, olen sika".
Orava kuuli siilin laulun ja huusi siilille. "Et sä oo sika sä oot siili!"
Siili jatko matkaa "olen sika,olen sika".
Orava hyppäsi vähän alemmalle oksalle ja huusi uudestaan "Sä et ole sika! Sä olet SIILI!"
Siili jatko matkaansa kuin ei mitään ja lauloi "olen sika, olen sika".
Sitten orava kyllästyi ja hyppäsi siilin eteen. "Usko nyt! Sä olet SIILI!"
Siili raiskas oravan ja jatkoi matkaa "Olen sika olen sika".Tuohan oli peräti piikikkään sikamaista, etten sanoisi.
- Nari_Säre
Kurre_Orava kirjoitti:
Tuohan oli peräti piikikkään sikamaista, etten sanoisi.
...tuosta jutusta sen, että omaa itseä parempaa asiantuntijaa siitä, mitä itse on, ei taida sitten kuitenkaan olla...
Vaikka esim. (ääri)feministit tai jotkut muutkin yrittäisivät meidän normaalien ihmisten minäkuvia ajoittain manipuleerata. - rusalka
Nari_Säre kirjoitti:
...tuosta jutusta sen, että omaa itseä parempaa asiantuntijaa siitä, mitä itse on, ei taida sitten kuitenkaan olla...
Vaikka esim. (ääri)feministit tai jotkut muutkin yrittäisivät meidän normaalien ihmisten minäkuvia ajoittain manipuleerata.Minä haluan edelleenkin olla orava ja haluan myöskin vältellä tuommoisia itsensä tuntevia siilejä...
Kyllä mua naurattaa makeasti nämä jutut!!!! :) - menepä itseesi
Nari_Säre kirjoitti:
Vaikka esim. (ääri)feministit tai jotkut muutkin yrittäisivät meidän normaalien ihmisten minäkuvia ajoittain manipuleerata.Eikös tuo kirjoittelusi ole aika sikamaista?
"...feministit tai jotkut muutkin yrittäisivät meidän normaalien ihmisten minäkuvia ajoittain manipuleerata."
!!! Siistipäs kielenkäyttöäsi.
- rusalka
Viittaan tuohon edelliseen oksaan ja tarinaan...
- Kurre_Orava
Yleensä tällä palstalla oravista puhuminen johtaa sikamaisuuksiin.
Eläimellistä menoa jopa. :D
- LauraN
miesten pelko naisia kohtaan? Epävarmuus, viha, vallan tavoittelu.
- Kurre_Orava
Sitä minä en jaksa tajuta, että jos me miehet kerran ollaan niin kamalia, niin miksi hitossa suuri osa naisista oikein elää sellaisen kaameuden kanssa yhdessä.
Vai onko siinä jokin hassu luulo, että 'ne kaikki muut muttei meidän juuso'. - LauraN
Kurre_Orava kirjoitti:
Sitä minä en jaksa tajuta, että jos me miehet kerran ollaan niin kamalia, niin miksi hitossa suuri osa naisista oikein elää sellaisen kaameuden kanssa yhdessä.
Vai onko siinä jokin hassu luulo, että 'ne kaikki muut muttei meidän juuso'.kuka nyt sovinistin kanssa eläisikään? En osaa sanoa miksi jotkut naiset ovat ikävässä parisuhteessa. Syitä voi olla monia.
Onneksi minun poikaystäväni on maailman ihanin mies!:) Hassu luulo tämäkin, vai mitä?;) - Kurre_Orava
LauraN kirjoitti:
kuka nyt sovinistin kanssa eläisikään? En osaa sanoa miksi jotkut naiset ovat ikävässä parisuhteessa. Syitä voi olla monia.
Onneksi minun poikaystäväni on maailman ihanin mies!:) Hassu luulo tämäkin, vai mitä?;)Ihmeen paljon maailmassa niitä maailman ihanimpia poika- ja tyttöystäviä, olen havainnut. :)
- Jack
Jep, juuri näin, ja sitten vielä himo, julmuus, sadismi, luonnevikaisuus. Lista on loputon, mutta haluaisitko vielä lisää.
Voi taivas teidän pohdintojanne! - jorojukka-kukka
Jack kirjoitti:
Jep, juuri näin, ja sitten vielä himo, julmuus, sadismi, luonnevikaisuus. Lista on loputon, mutta haluaisitko vielä lisää.
Voi taivas teidän pohdintojanne!Jack on ystävällinen ja lyö taas pöytään, eikun näyttölle, OMAT UPEAT POHDINTANSA. :D
- Jack
Niin että kaikki miehet ovat potentiaaleja raiskaajia ja jos nimittelee naista, niin mies on sika. Jep, entä mitä sitten ovat miehiä nimittelevät naiset, emakoita? Jaa-a taitaa olla provo :)
- Art-zi
Olisko sen takia, koska mies (noin yleensä ottaen) on verbaalisesti vähemmän lahjakas eli ei ole niin sanavalmis kuin nainen väittelytilanteessa.
Sitten kun mieheltä alkavat sanat loppumaan, niin turvaudutaan "kättä pidempään" kun jää alakynteen. Tyyliin "turpa kiinni akka"! Valitettavasti alkoholillakin on joskus osuutta asiaan ja nainen fyysisesti heikompana osapuolena (noin pääsääntöisesti) joutuu vastaanottajan asemaan.
Varsinkin jos miehellä on vielä korostunut maskuliininen luonteenpiirre, joka ei siedä toiseksi joutumista, niin se voi pahimmillaan edesauttaa nyrkkiviestintään siirtymistä.
No hyvänä esimerkkinä voisi pitää noita nakkikioski- tai taksijonoja 5 aikaan aamuyöllä. Siellähän ei joskus tarvi paljon sanoa (siis miehenä) kun saa jo nyrkistä ja pahimmassa tapauksessa puukosta. Onko se sitten suomalainen kansanluonne vai jonkun henkilön negatiivinen luonteenpiirre, syitä on monia.
Ja mitä raiskauksiin tulee, niin ehkä jotkut miehet haluavat tällä tavalla kokea jotain kieroutunutta ylemmyydentunnetta naista kohtaan. Haluavat ehkä kontrolloida ja alistaa heikompaansa, kun eivät muuten normaaliolosuhteissa pysty?
Mutta, kyllä jotkut naisetkin osaavat olla sikoja miehiä kohtaan, ei ole mikään uusi asia. Kaikkihan lähtee toisten kunnioittamisesta; mutta se on taas tämä nyky-yhteiskunnan ylikorostunut kilpailutilanne, mikä vaikeuttaa em. asian toteutumista.
Kunnioita siinä sitten toista, kun työpaikkasi on lopettamisuhan alla ja kohtelu pomojen tahoiltakaan ei ole aina mieltä ylentävää.
Ja kauniiksi lopuksi, olisi mielenkiintoista tietää millainen on ollut "sika-miehen" kotikasvatus ja ilmapiiri kotona, hänen ollessaan nuori/teini-ikäinen. Onko kukaan tehnyt tutkimuksta asian tiimoilta?
Kuitenkin, olemme kaikki yksilöitä sukupuolesta riippumatta, ja väitän että suurin osa miehistä/naisista kunnioittavat toisiansa (tai ainakin toivon niin). Taitaa vaan noi negatiiviset asiat aina olla päällimmäisenä mielessä ja puheenaiheina.- ikävää
Tämä asettaa miehen ja naisen eri arvoiseen asemaan väittelyssä, koska aivan niin kuin sanoit, mies on yleensä verbaalisesti yksinkertaisempi, mutta ei kuitenkaan voi käyttää omia aseitaan.
Kuin taas naiset kahdestaan väitellessään, voivat aivan hyvällä oma tunnolla alkaa tukkanuottasille.
Sitten kun sattuisikin käymään niin, että mies on se verbaalisesti lahjakkaampi, niin nainen voi taas hyökätä miehen kimppuun. Eikös se ole väärin :D
Tosin kun saa naisen niin raivoihinsa, se imartelee hahahah. Voin kertoa että se tuntuu hyvältä. Ei sitten haittaa vaikka pientä fyysistä kipua tuntiskin. Hyvänolon tunne nimittäin vähentää kipua :D - jollakulla elämä
ikävää kirjoitti:
Tämä asettaa miehen ja naisen eri arvoiseen asemaan väittelyssä, koska aivan niin kuin sanoit, mies on yleensä verbaalisesti yksinkertaisempi, mutta ei kuitenkaan voi käyttää omia aseitaan.
Kuin taas naiset kahdestaan väitellessään, voivat aivan hyvällä oma tunnolla alkaa tukkanuottasille.
Sitten kun sattuisikin käymään niin, että mies on se verbaalisesti lahjakkaampi, niin nainen voi taas hyökätä miehen kimppuun. Eikös se ole väärin :D
Tosin kun saa naisen niin raivoihinsa, se imartelee hahahah. Voin kertoa että se tuntuu hyvältä. Ei sitten haittaa vaikka pientä fyysistä kipua tuntiskin. Hyvänolon tunne nimittäin vähentää kipua :DSääliksi käy.
- jorojukka-kukka
"Millainen on ollut sika-miehen kotikasvatus ja ilmapiiri kotona...".
Jotenkin olisin taipuvainen ajattelemaan, että sika-miehen kodin ilmapiiri on ollut joko sellainen, että pojan kaikki toiveet on toteutettu tai sitten poikaa ei ole huomioitu tarpeeksi. Jollain tavoin terveiden rajojen puute näkyy sika-miehen käytöksestä vielä aikuisiälläkin. - jorojukka-kukka
ikävää kirjoitti:
Tosin kun saa naisen niin raivoihinsa, se imartelee hahahah. Voin kertoa että se tuntuu hyvältä. Ei sitten haittaa vaikka pientä fyysistä kipua tuntiskin. Hyvänolon tunne nimittäin vähentää kipua :DSaada nainen raivoihinsa. Tuon uskon tiettyjen miesten tyyliksi.
Tuo suosittu sarjakuva Viivi ja Wagner, oliko se sinun kysymyksesti?
Juba Tuomolaa haastateltiin kerran eräässä lehdessä:
Toimittaja kysyi Jubalta. "Onko Wagnenr sovinistisika?
Vastaus oli "Wagner on sika". :=))))- rusalka
Hmm. Ajatelkaa nyt sitten sikaa. Mieshän ON ihan niin kuin sika.
Kyllä minä voisin elää sian kanssa. Minä possujen äiti-emakko ja mies on KARJU...
KÄÄK! Eeeeeeeeeih, ei onnistu ei - rusalka
rusalka kirjoitti:
Kyllä minä voisin elää sian kanssa. Minä possujen äiti-emakko ja mies on KARJU...
KÄÄK! Eeeeeeeeeih, ei onnistu eiMillaset keltaset torahampaat karjuille siis sika-miehille kasvaa vanhemmiten? Aika karmee näky...
- Kurre_Orava
rusalka kirjoitti:
KÄÄK! Eeeeeeeeeih, ei onnistu eiSika on muuten yllättävän älykäs eläin.
- rusalka
Kurre_Orava kirjoitti:
Sika on muuten yllättävän älykäs eläin.
juottanut pikkupossuja lämpimällä hunajavedellä tuttipullosta.
Oletko vaaleanpunainen sika kurre? - rusalka
rusalka kirjoitti:
Oletko vaaleanpunainen sika kurre?'ommellaan' myöskin nahkajalkineet... toimii siis neulana. Ensin pistetään naskalilla reikä jne.
- Kurre_Orava
rusalka kirjoitti:
Oletko vaaleanpunainen sika kurre?Jos ajatellaan, että olen sika niin kyllähän keski-ikäisen keskikaljaa juovan keskituloisen heteromiehen ihonväri taitaa olla lähinnä ehdottamasi.
- rusalka
Kurre_Orava kirjoitti:
Jos ajatellaan, että olen sika niin kyllähän keski-ikäisen keskikaljaa juovan keskituloisen heteromiehen ihonväri taitaa olla lähinnä ehdottamasi.
kesäsiaksi... Lopulta sitten SYÖN sinut.
- rusalka
rusalka kirjoitti:
häntäsi pörrössä tai kippurassa...
- delta_foxtrot
rusalka kirjoitti:
KÄÄK! Eeeeeeeeeih, ei onnistu eiVankan pohjalaistalon emäntä:"Meirän taloos ei ol sikoja piretty sen jäläkehen ku isäntä kual."
- Kurre_Orava
rusalka kirjoitti:
Et sitten ole kuullut tyydyttämättömien rasvahappojen epäterveelisyydestä?
- rusalka
delta_foxtrot kirjoitti:
Vankan pohjalaistalon emäntä:"Meirän taloos ei ol sikoja piretty sen jäläkehen ku isäntä kual."
voisin ottaa molemmat :D
Taidatte olla varattuja... - rusalka
rusalka kirjoitti:
voisin ottaa molemmat :D
Taidatte olla varattuja...rapsuttelen sikaa vastakarvaan ja vetelen saparosta. Kunnon karju vaan örähtelee tyytyväisenä. Siittä saparon vetelemisestä se ei kyllä oikeen pidä, vaan kääntää peräpäätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647