Miksi menestyvä nainen pelottaa miestä?
Miksi menestyvä nainen pelottaa
22
1228
Vastaukset
- Kurre_Orava
Mistäköhän tuon johtopäätöksen vedit?
- aatos
menestyvä?
- Mikke...
Mihkähän väitteesi perustuu? Taitaa nuo puheet olla vain jonkinlaista itsetunnon kohotusta naisilla.
Palaa todellisuuteen mielikuvitusmaailmastasi. - Kurre_Orava
Täytyy myöntää, että minä kyllä saattaisin pelätä Hjördistä jos luonnossa näkisin.
Eikun kiivaasti karkuun moponputket punaisena. :D- Soh-vi
.. olisikin näky, kun iso mies pinkoo pakoon, ja minä, pieni nainen, askeltaisin ihan tyynesti siihen lähelle vaan ;).
- syitä
..raivaavat muita tieltään. Sellainen epäinhimillinen piirre ei todellakaan ole sitä mitä naisesta haetaan.
Jos naiset hakevat sellaisia piirteitä miehestä, se on heidän häpeänsä. Miehet haluavat hellän naisen. Naisella pitää olla oikeudenmukaisuuden tajua.
Menestyvät ihmiset, menetyvät yleensä muiden kustannuksella.- Kurre_Orava
Millä tavalla yrittäjä joka työllistää ihmisiä menestyy toisten kustannuksella?
- Antsux
Sitkeydestä saat täyden kympin, mutta älyllisyydestä puhtaan nollan!
Olet taas täydellisesti omien päähänpinttymiesi lumoissa. Yksi niistä on tuo "menestyvä nainen pelottaa miestä", jota nyt markkinoit yleisenä totuutena. Sitten vain lisätään 'miksi'-sana tuon epäsiistissä lähiökampaamossa kehitellyn teorian eteen - ja keskustelunavaus on valmis! - Bacon & Eggs
Voisitko vähän tarkentaa, millä tavalla mies mielestäsi "pelkää" menestyvää naista? Olen miettinyt eri aloilla menestyneitä naisia enkä ole keksinyt heissä mitään pelottavaa.
ovat olleet tässä ketjussa kirjoitukset.
Eilen iltasella oli itseltänikin mutta häipyivät bittiavaruuteen.
Miksi???
"Missä poltetaan kirjoja, poltetaan pian ihmisiä"
Onkohan jokin virus iskenyt????
Ja kenelle???- Kurre_Orava
Liekö sillä niin väliä poistuuko joltain palstalta jörinöitä taikka jorinoita.
Herttaisen yhdentekevää.
- Soh-vi
.. olla niinnii, että vielä tänä päivänä tosimenestyneet huippunaiset ovat niin kovia staroja, että moni nainenkin vähän pelkää niitä. Pehmot eivät huipuille kiipeä.
- yksinkertainen
ihmiset pelkäävät yleensäkin vahvoja ihmisiä kovin helposti. Ei naisessa sen enemmän pelättävää varmaan ole kuin miehessä.. Vai mitä uhriutuvuutta tahi paremmuutta tässä yrität hakea?
- suinkaa......
Eikun kiihottaa miestä, jos on hyvännäköinen, eikä
feministi. Menestyvä nainen on oikeastaan aika helppo nakki ja sängyssä hänet on helppo alistaa.
Jos on feministi, niin lemppaisin pellolle, sillä sehän on päivänselvää, ettei sellainen voi olla oikeudenmukainen. - Nari_Säre
...varmaan samasta syystä kuin menestyvä mies.
Toisaaltahan tutkimusten mukaan naiset haluavat noin yleensä parisuhteisiin itseänsä hieman koulutetumpien ja/tai paremmin ansaitsevien miesten kanssa (huoltajuutta korostava kulttuuri/geeniperimä puhuu)... joten olisiko esim. parisuhdetta muodostettaessa naisten omalla (keskimääräisellä) käyttäytymismallilla osuutta asiaan.
Ts. jos mies on saanut pakit itseään "statuksekkaammilta" naisilta pari-kolme kertaa, niin miksi vaivautua sen enempää?
Jos taas esim. työympyröissä sitten alkaa pelätä ihmisiä, niin voinee vaihtaa vaikkapa varastomiehen tai ahtaajan tai metsurin duuniin, niin ei tarvitse kohdata itseään menestyneempiä ihmisiä.
...avauksestasi ei käynyt ilmi, tarkoititko työympäristöä vaiko esim. parisuhdevonkaamista. Noin omassa työympäristössä täällä olen kokenut tosin, että naiset ovat hiljaisempia kuin miehet, mikäli on yhteisiä tilaisuuksia - jotenkin arempia nostamaan asioita esille - noin keskimäärin. Poikkeuksia tietysti onneksi on.- -logic-
Tuon takia ei menestyvistä naisista pidetä. He kun luulevat olevansa parempia.
Esim. minulla ei juurikaan ole status arvoa, joten saisin varmaan monelta naiselta pakit. Toisaalta minua lohduttaa se, että olen todennäköisesti lahjakkaampi monessa asiassa kuin nämä naiset. He eivät vain tyhmyydeltään asiaa tajua. Eikä heidän tarvitsekkaan. Haluan naisen, joka tajuaa asian ilman statustakin.
Minusta naisen ja miehen pitää olla samalla aaltopituudella niin älykkyyden kuin arvojenkin suhteen. Sitten homma saattaa toimia. - siiten
-logic- kirjoitti:
Tuon takia ei menestyvistä naisista pidetä. He kun luulevat olevansa parempia.
Esim. minulla ei juurikaan ole status arvoa, joten saisin varmaan monelta naiselta pakit. Toisaalta minua lohduttaa se, että olen todennäköisesti lahjakkaampi monessa asiassa kuin nämä naiset. He eivät vain tyhmyydeltään asiaa tajua. Eikä heidän tarvitsekkaan. Haluan naisen, joka tajuaa asian ilman statustakin.
Minusta naisen ja miehen pitää olla samalla aaltopituudella niin älykkyyden kuin arvojenkin suhteen. Sitten homma saattaa toimia." He kun luulevat olevansa parempia. "
Miehet pelkäävät menestyviä naisia, juuri tuonkin esilletuomasi ennakkoluulon takia.
- avecMaria
Miksi menestyvä nainen pelottaa feministiä?
- jorojukka-kukka
Ei pelota.
- avecMaria
jorojukka-kukka kirjoitti:
Ei pelota.
Miksi sitten miestä pitäisi pelottaa?
En ymmärrä. - jorojukka-kukka
avecMaria kirjoitti:
Miksi sitten miestä pitäisi pelottaa?
En ymmärrä.Leikki leikkinä!
Naiset ovat itse kertoneet minulle tarinoita, että miehet pelkäävät menestyneitä naisia ja vahvoja naisia. Ja jopa jotkut miehet ovat uskaltautuneet sen kertomaan minulle.
Ei sitä todellakaan ymmärrä. ;) - avecMaria
jorojukka-kukka kirjoitti:
Leikki leikkinä!
Naiset ovat itse kertoneet minulle tarinoita, että miehet pelkäävät menestyneitä naisia ja vahvoja naisia. Ja jopa jotkut miehet ovat uskaltautuneet sen kertomaan minulle.
Ei sitä todellakaan ymmärrä. ;)Kenen pitäisi sitten näistä miehistä tietää, mutta eipä ole tullut vastaan...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647