Eikä tästä aiheesta aloitettuihin ketjuihin tälläkään palstalla?
Miksi vanh.lest. palstalle ei pääse?
7
1496
Vastaukset
- p ä i v ä p e r h o n e n
Lieneekö moppaaja oikuttelemassa ja pistänyt pillit pussiin ?
Joka tapauksessa "anarkistinen toimi" !- Yrittänyt
En minäkään pääse kummallekaan lestadiolaispalstalle; vain ns. uuslestadiolaisten palsta aukeaa!
Joku piru on taas saboteeraamassa lestapalstoja!
- vakkaripalstailija
Voisitko tulla kertomaan, mistä ihmeestä on kysymys! Onko tämä tahallista sabotaasia vai mitä?
Lievästi sanoen omituiselta vaikuttaa kun teknisissä tiedotteissakaan ei asiasta mainita mitään.- teknisiä ongelmia
Myös muissa keskusteluryhimissä tökkii
- p ä i v ä p e r h o n e n
teknisiä ongelmia kirjoitti:
Myös muissa keskusteluryhimissä tökkii
Niin voimme lukea myös !
p ä i v ä p e r h o n e n kirjoitti:
Niin voimme lukea myös !
http://www.suomi24.fi/
Kannattaa katsella joskus etusivun linkkejä. Siellä ilmoitetaan häiriöistä katkoksista ja korjauksista.
Uskon, että ongelma oli tekninen, ei taktoinen, jotta voitte olla rauhassa.
- Arvaus Oulusta
yritti tuhota Suomi24:n keskustelupalstat, mutta epäonnistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705747Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274827Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782398
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1822064- 172036
- 1031501
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071118