Tässä herää epäilys,asiallinen viesti siitä miten EI KANNATA VASTATA tuon tyypin ja Kairaketun kommentteihin.Ja TUO POISTETTIIN.
IRONMIKESIN LOPPU-otsikko
24
1006
Vastaukset
- Sami xxx
Pitääkö ne kommentit nyt kirjoittaa uudelleen? Ironmikesin ei tarvitse enää osallistua.
- Reseptillä
mikä jakoperuste näillä poistetuilla on?
Tämähän oli asiaa,ei mitään herjausta.Eli eipä taida olla asiallisilla asiaa. - Reseptillä
Sellainen tölkki jossa kansi.Kun kannen avaa,ilmestyy pellen naama.Samoin ilmestyy joku muukin,välittömästi....Pelle purkissa,saa ostaa tivoleista ja sirkuksista.
En ehtinyt lukemaan mahdollisia vastauksia viestiini, mutta mitä väliä. Avauksen aihe olla vastaamatta jollekin oli kuitenkin aika lapsellinen. Samalla aihe oli kuitenkin jo eräänlaista vastinetta ironmikesille. Aika typerää.
- Sami xxx
Nyt täällä jo luututaan. Tosin IM/KK vielä ulostaa minkä ehtii.
- Reseptillä
Nyt nukkumaan.Huomisen helteet odottavat!
Palstalla on nuo kaksi viestiä nyt työn alla ja huomenna ratkeaa mikä on seuraava siirto asian suhteen.
Viestejä ei ole poistettu jotta ylläpito saa tutkia ne rauhassa. Muut ironmikesiin liittyvät viestit poistettiin palstan turhan vierittämisen takia koska palsta nyt kuitenkin on tarkoitettu päivän polttaviin uutisiin.
Ylläpito päättää mitä jatkossa tekee kun huomenna palaavat työmaalle.- Hekottelija.
Banniin tuo ääliö on saatava eihän tuossa ole mitään tolkkua enään.
Vai että pappamikelle on tulossa taas kerran noutaja, mikäpä siinä.
Eihän siitä tollosta ole muuta ikinä tullutkaan kuin paskansuoltoa joten hyvin joutaa. Ehkä täälläkin puhutaan sitten enemmän Maailman Menosta kuin pappatunturin huollosta.- Kysynvaan
SavoRULES kirjoitti:
Vai että pappamikelle on tulossa taas kerran noutaja, mikäpä siinä.
Eihän siitä tollosta ole muuta ikinä tullutkaan kuin paskansuoltoa joten hyvin joutaa. Ehkä täälläkin puhutaan sitten enemmän Maailman Menosta kuin pappatunturin huollosta.Savon homo voi pitää naamarinsa kiinni ja keskittyä vain lampaisiin. Mike on aivan liian kova luu savon homppelipojalle. Pelkäät Mikeä kuollaksesi, se moneen otteeseen täällä huomattu. Mike puristasi mielellään pikkumieheltä paskat housuihin, mutta sinua ei ole saanut millään ilveeellä esiin rotankolostasi. Kutsu on käynyt alleen paskojalle jo riittävän usein.
Koska aiot kirjoittaa ENSIMMÄISEN asiapitoisen viesti vuosiin? Homoaiheitasi on täällä naurettu jo aivan riittävästi. Kysynvaan kirjoitti:
Savon homo voi pitää naamarinsa kiinni ja keskittyä vain lampaisiin. Mike on aivan liian kova luu savon homppelipojalle. Pelkäät Mikeä kuollaksesi, se moneen otteeseen täällä huomattu. Mike puristasi mielellään pikkumieheltä paskat housuihin, mutta sinua ei ole saanut millään ilveeellä esiin rotankolostasi. Kutsu on käynyt alleen paskojalle jo riittävän usein.
Koska aiot kirjoittaa ENSIMMÄISEN asiapitoisen viesti vuosiin? Homoaiheitasi on täällä naurettu jo aivan riittävästi.Terve vaan.
Ihan ensimmäiseksi minun pitää ottaa osaa puolestasi kun olet mennyt noin huonoon henkiseen kondikseen.
Koitahan poika nyt nousta suosta sillä maailma tarvitsee myös tomppeleita ja sinä olet siinä hommassa paras.
Myös kiinnostuksesi eläimiin (lampaat) on saanut varmaan monet eläinaktivistit itkemään kyyneliä. Miksi minä pelkäisin sinua? Eihän kukaan voi pelätä kaltaistasi raihnaista kyykkijää joka on mennyt sekaisin jatkuvan kyykytykseni jäljiltä. Älä enää huutele minulle niin saatat parantua.
Kesäterveisin SavoRULES
- Kurgan60
Mitäs se Manne nyt on tehnyt?
En valitettavasti lukenut palstaa eilen, joten ilmeisesti missasin jotain.
Hehe, sitä se kilju teettää :)- Provot on
Edellisen otsikon alta:
"IranManne sekosi päästään ja väitti nostavansa Suomi24:n arvoa, koska hänellä on mukamas niin paljon lukijoita.
Harmi vaan, että lukihäiriön raiskaama mannepoika ei tajua, että hänellä on paljon naurajia, ei lukijoita :))
Ja bussi manne tuskin ajaa, tokko lienee ajokorttiakaan ellei sossu ole maksanut.
Terveisiä vaan sinne Tuusula City Boylle, Suomi24:n megiamogulille, hahahahah" - Kurgan60
Provot on kirjoitti:
Edellisen otsikon alta:
"IranManne sekosi päästään ja väitti nostavansa Suomi24:n arvoa, koska hänellä on mukamas niin paljon lukijoita.
Harmi vaan, että lukihäiriön raiskaama mannepoika ei tajua, että hänellä on paljon naurajia, ei lukijoita :))
Ja bussi manne tuskin ajaa, tokko lienee ajokorttiakaan ellei sossu ole maksanut.
Terveisiä vaan sinne Tuusula City Boylle, Suomi24:n megiamogulille, hahahahah"Mikäs tuossa nyt valetta oli?
Ja sitäpaitsi, mitä vittua sinä minun kirjoituksiani täällä kopioit? - tarkoitti varmaan hän
Kurgan60 kirjoitti:
Mikäs tuossa nyt valetta oli?
Ja sitäpaitsi, mitä vittua sinä minun kirjoituksiani täällä kopioit?Rautalangasta,tämä oli se valhe:"En valitettavasti lukenut palstaa eilen, joten ilmeisesti missasin jotain."
Ja valheesta jäit kiinni. - Kurgan60
tarkoitti varmaan hän kirjoitti:
Rautalangasta,tämä oli se valhe:"En valitettavasti lukenut palstaa eilen, joten ilmeisesti missasin jotain."
Ja valheesta jäit kiinni.Mistä valheesta?
Sanoin etten lukenut palstaa eilen, että olisin nähnyt mitä idiootti Manne on taas tehnyt.
Missä siis vale, häh? Saatanan vatipää.... - Nauraja.
Kurgan60 kirjoitti:
Mistä valheesta?
Sanoin etten lukenut palstaa eilen, että olisin nähnyt mitä idiootti Manne on taas tehnyt.
Missä siis vale, häh? Saatanan vatipää....Mikset todista, että Mike on manne? Siksi, että keksit sen mätää tihkuvasta nupistasi. buaaaah!
- Kurgan60
Nauraja. kirjoitti:
Mikset todista, että Mike on manne? Siksi, että keksit sen mätää tihkuvasta nupistasi. buaaaah!
Kas kas, Mannen perseennuolenta koneiston ahkerimpia lutkuttajiahan se siinä!
Kerro minulle, että kyseinen sienirihmastoa muistuttava hupiveikko Ironmikes EI mustalainen?
Mistä tiedät, tunnetko ehkä hänet? Hahaha!
Todista!
- Provot on
Kurgan=Ironmikes,sama tyyppi.
- Kurgan60
Kuinka tulit tuohon nerokkaaseen päätelmään?
Hehehe! Aika paha läppä :)) - Provot on
Kurgan60 kirjoitti:
Kuinka tulit tuohon nerokkaaseen päätelmään?
Hehehe! Aika paha läppä :))Tekstien vertaaminen ei ole vaikeaa psykologiaa:
tiettyjä asioita ei voi peittää,eikä kirjoittaja pystykään niitä muuttamaan.Ne paistavat kuitenkin läpi,vaikka yrittäisi niitä muuttaa.
Se riittäköön sinulle! - Kurgan60
Provot on kirjoitti:
Tekstien vertaaminen ei ole vaikeaa psykologiaa:
tiettyjä asioita ei voi peittää,eikä kirjoittaja pystykään niitä muuttamaan.Ne paistavat kuitenkin läpi,vaikka yrittäisi niitä muuttaa.
Se riittäköön sinulle!Älä suotta mene tanssikursseille jos rytmitajusi on tuota luokkaa.
hankala minun olisi kirjoittaa samalla "rytmillä" kuin IranManne, koska minua ei vaivaa paha lukihäiriö, kuten mannea.
Hauska provo tuo sinun juttusi kaikesta huolimatta ;) - Provot on
Kurgan60 kirjoitti:
Älä suotta mene tanssikursseille jos rytmitajusi on tuota luokkaa.
hankala minun olisi kirjoittaa samalla "rytmillä" kuin IranManne, koska minua ei vaivaa paha lukihäiriö, kuten mannea.
Hauska provo tuo sinun juttusi kaikesta huolimatta ;)hämäys!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622